nova beseda iz Slovenije

'mislim, da je ta' (301-400)



     Mislim, da je ta sklep pomemben.  G
     Mislim, da je ta predlog smiseln.  G
     Mislim, da je ta stvar povsem nepotrebna.  G
     Zato mislim, da je ta amandma nesprejemljiv.   G
     Jaz mislim, da je ta rok bil namerno zamujen.  G
     Mislim, da je ta zakon absolutno neizvedljiv.   G
     Mislim, da je ta rešitev neka minimalna rešitev.  G
     Zato mislim, da je ta predlog dovolj upravičen.   G
     Mislim, da je ta utemeljitev popolnoma utemeljena.  G
     Zato mislim, da je ta amandma resnično nepotreben.  G
     Mislim, da je ta zakon bolj zato, da se odpišejo dolgovi.  G
     Torej mislim, da je ta kritika legitimna in opravičljiva.  G
     Zato mislim, da je ta bojazen pred soglasjem dejansko odveč.   G
     Zato mislim, da je ta amandma predvsem preventivnega značaja.  G
     Zato mislim, da je ta predlog gospoda Bajuka več kot utemeljen.  G
     Jaz mislim, da je ta predlog Nove Slovenije tudi povsem na mestu.  G
     S stališča razvoja bančništva mislim, da je ta predlog neustrezen.   G
     Če je to to, potem mislim, da je ta amandma absolutno nesprejemljiv.  G
     Zato jaz mislim, da je ta dikcija povsem primerna in bom zanjo glasoval.  G
     Zato mislim, da je ta stvar vredna dobrega premisleka in tehtne obdelave.  G
     Drugo, mislim, da je ta priloga 2 tako ali tako zdaj ranjena na več strani.  G
     Zato še enkrat, mislim, da je ta pobuda smiselna in da jo je treba podpreti.  G
     Jaz mislim, da je ta razlaga res nesprejemljiva in da je ni mogoče sprejeti.  G
     Ampak mislim, da je ta številka ključna in velja temeljito premisliti o njej.  G
     Mislim, da je ta moment treba in mislim, da to RUC in tudi Dars to zadevo poznata.  G
     Tretjič pa mislim, da je ta zakon izrazit prispevek proti antibirokratskemu programu.  G
     In jaz mislim, da je ta predlog, ki ga je predlagal gospod Hvalica, potrebno podpreti.  G
     Mislim, da je ta zakon ena hujših nesreč, ki bodo prizadele slovenske vasi v tem letu.   G
     Mislim, da je ta nacionalni program tudi tako usmerjen, da bolj napotuje, kot pa da odreja.  G
     Mislim, da je ta predlog tega sklepa utemeljen in da bi ga moralo ministrstvo tudi upoštevati.  G
     Jaz res mislim, da je ta predlog, da se omeji podeželje v kmetovanju, da je tak predlog butast.  G
     Mislim, da je ta zadeva nesprejemljiva in smo prešli okvir ustave, kjer ustava določa imuniteto.  G
     Mislim, da je ta amandma dejansko skregan z logiko tržnega gospodarstva; zato bom glasoval proti.   G
     Mislim, da je ta diskusija potrebna, ki se vrši, vendar na nekem drugem mestu in v nekem drugem času.  G
     Mislim, da je ta stvar zelo bistvena in zato prosim, da podprete predlog vlade, ki je v osnovnem tekstu.  G
     Sicer pa mislim, da je ta zakon treba podpreti in ga sprejeti, vendar je bistvo v tistem dodatnem sklepu.   G
     ANTON ANDERLIČ: No, jaz seveda mislim, da je ta zaplet povsem nepotreben, kajti ne vem, kdo se ga je izmislil.  G
     Mislim, da je ta amandma oziroma ta člen pomemben, kajti nekako bo nakazal razvoj celotnega sprejemanja zakona.  G
     Mislim, da je ta nesporazum kriv vseh teh, bi rekel, neugodnih razmišljanj v zvezi z odločbo ustavnega sodišča.  G
     Mislim, da je ta rešitev bila že zdaj takšna, in ne vem, kako zdajle dodatni finančni stroški, dodatne obremenitve.  G
     Mislim, da je ta preobrazba nastala leta 1993, če je bilo pa leto prej ali kasneje, pa navsezadnje ni tako pomembno.  G
     V letošnjem letu pa mislim, da je ta preproga na mah postala premajhna, prekratka, ni je dovolj, ima premajhno površino.  G
     Mislim, da je ta osnova za minimalno plačo že nekaj let enaka in v bistvu ni pripravljenosti, da bi se nekoliko dvignila.  G
     Mogoče bo malce hitro rečeno, ampak mislim, da je ta stvar bila prepuščena enim, ki so tu zraven in tu vedrijo še drugim.  G
     Gre predvsem za amandma - mislim, da je ta nova številka oziroma k novemu 62. členu v zvezi z omejitvami v zvezi s stavko.  G
     Mislim, da je ta zakon, kakršenkoli je, vložen v državnozborsko proceduro v skladu s poslovnikom in v skladu s to proceduro.  G
     Vem, da imamo vsi, vsak svoje vprašanje, predvsem opozicija, ampak mislim, da je ta zadeva taka, da je treba o njej razpravljati.  G
     Zato tudi iz tega vidika mislim, da je ta utemeljitev, da je premalo kulture, potem da bi to preveč stalo, da ni na pravem mestu.  G
     Tako da mislim, da je ta amandma vreden sprejema in da bi se lažje pogovarjali, če bo tak, kakršnega mi vidimo, da bi moral biti.   G
     Mislim, da je ta predlog tudi v skladu z vladnim memorandumom, kjer naj bi šlo več za aktivne ukrepe za zmanjševanje brezposelnosti.  G
     To je upoštevano v zakonu o proračunih v prvi obravnavi, vendar mislim, da je ta sklep še vedno aktualen, kajti zakon še ni sprejet.   G
     Mislim, da je ta amandma pod točko 2 neustrezen in da ni nobenega razloga, da ga moramo sprejeti in predlagam, da glasujemo proti njemu.   G
     Gospodje, dajmo razmisliti tudi o tem in mislim, da je ta diskusija ravno zato zdrava, dobra, dobrodošla, da nam bo mogoče le odprla oči.  G
     Zato mislim, da je ta pristop oziroma ta prenos nekega dela naše suverenosti na mednarodne organizacije ne samo pravilen, ampak tudi nujen.  G
     In če primerjamo ta načrt razvojnih programov s tistim, ki je bil sprejeman ob proračunu za 2001, mislim, da je ta že dosti, ali pa veliko boljši.   G
     No, na načelni ravni mislim, da je ta diskriminacija preprečena tudi na osnovi normativne določbe že sedanje v 14. členu, zato ta dodatna ni tako pomembna.  G
     Tako da jaz mislim, da je ta zakon resnično vsestransko utemeljen z vidika državnih interesov Republike Slovenije in da je s tega vidika smiselno ga podpreti.  G
     Ta denar ni - bom rekel - pravica ali pa neka miloščina, ki bi jo prosili, ampak mislim, da je ta denar logična posledica sprejetega zakona in pripada regiji.   G
     Zaradi tega in iz tega razloga, čeprav v načelu soglašam s tem, da je treba prihodke obdavčevati, mislim, da je ta renta tak dohodek, ki ga sem ne bi smeli tlačiti.  G
     Mislim, da je ta člen, člen, ki pravzaprav deluje v nasprotju s cilji zakona o javnih naročilih, o katerem danes govorimo, oziroma poruši celoten koncept tega zakona.  G
     Jaz ne vztrajam pri tem, da dobimo vse odgovore sedaj, predlagam pa v skladu z 29. členom poslovnika, mislim, da je ta, 29. ja, da se o tem vprašanju opravi razprava.  G
     Pričakoval sem, da po repliki gospoda Jerovška ne bo več replike, ampak oglasil se je gospod Anderlič, ker mislim, da je ta smer nadaljnjih replik povsem neproduktivna.   G
     Sam mislim, da je ta transparentnost zelo zatemnjena, tako da se ne vidi nič skozi in zato so tudi vprašanja opozicije vedno taka - jasna in čista -, samo odgovora ni čistega.   G
     Ker moram končati, bom zaključil s tem, da mislim, da je ta ukrep, ki smo ga sedaj nazadnje izoblikovali, najmanjša sprejemljiva možnost, ki je še sploh sprejemljiva za državni zbor.  G
     Spoštovani, mislim, da je ta zakon veliko bolj pomemben, kot si mislimo, ampak ne samo zaradi te vsebine, ki jo ta zakon obravnava, ampak verjetno zaradi pristopa do določenega področja.  G
     Mislim, da je ta primerjava tudi ena od pogledov, namreč za tako veliko investicijo je treba vse vidike preanalizirati in stvari z vseh zornih kotov osvetliti, tako da ima tudi tisto svoje mesto.   G
     Tako, da mislim, da je ta zakon v tej točki, v 9. točki in, torej 9. členu in 17. členu vlada pripravila že tako z veliko zamudo petih let, medtem je seveda lepo število žrtev vojnega nasilja pomrlo.  G
     Zato mislim, da je ta amandma na vseh vidikih, okrog filozofiranja o povečanju delovnih mest popolnoma neumesten, okoli zmanjševanja stroškov totalno neumesten, skozi te argumente, ki sem jih povedal.   G
     Vendar s takim stališčem do podajanja stvari javnosti, mislim, da je ta liberalizem omejen samo na tisto, kar si nekdo, ki v tej stranki je oziroma ki je to napisal, zamišlja za edino in edino pravilno.  G
     Mislim, da je ta sklep, po moji oceni, dejansko v tem trenutku nepotreben, da hoče po neki logiki stvari prisiliti vlado k realizaciji nekaterih dejanj, ki so dejansko v praksi pokazale, da so nepravične.   G
     Mislim, da je ta urad tisti, ki bo koordiniral in povezoval aktivnosti raznih nevladnih in drugih skupin, da bodo lahko skupaj združili vse svoje znanje in moči in da bo ta rezultat tudi tak, kakršnega potrebujemo.  G
     Glede odgovora na očitek izigravanja predloga zakona, mislim, da je ta trenutek nesmotrno o tem še govoriti, ker smo zakon obravnavali in do kakšnega velikega izigravanja tega zakona ni moglo priti, ker ga je državni zbor obravnaval.   G
     Glede na to, kar je gospa državna sekretarka omenjala, kako je s klasifikacijo, kdo je invalid in kdo ni, mislim, da je ta formulacija, da se v tem primeru uporablja direktna oziroma neposredno, kot je ona rekla, mednarodno klasifikacijo.  G
     Kot veste, mi smo - ne sama, ker mislim, da je ta problem medresorni - z gospo županjo, z gospo ministrico za kulturo in z znanostjo in šolstvom smo začeli te ukrepe izvajati, s tem, da smo začeli pripravljati podlage za spremembo zakona.  G
     Mislim, da je ta možnost in to pooblastilo vladi zelo zelo nevarno za prihodnost Slovenije, ne nazadnje je tudi mimo načel transparentnosti javnih financ in sploh pregleda nad tem, kaj bomo morali in kaj imamo danes vse v tem javnem dolgu.   G
     Mislim, da je ta varovalko to, da lahko tako določbo sprejmemo tudi v tem zakonu, pa bo pač na nek način se mogoče z revizijo ali pa s spremembo zakonodaje, ostale zakonodaje, zakona o financiranju občin ali kakorkoli drugače, to nekoč uredilo.  G
     To je tudi kar precejšnje povečanje, torej se bo ta trend kar nadaljeval in mislim, da je ta določba - trikratnik - tista postavka, ki bo nam prav gotovo kakšno milijardo prihranila iz proračuna, da je ne bo potrebno vložiti v pokojninsko blagajno.   G
     Ampak mislim, da je ta trend tako enormen, saj ne rečem, da pač delno tega problema ni treba urediti, ampak tako velikodušno razmetavanje dodane vrednosti za neke dogodke v preteklosti, se mi zdi, ni dobro, zato jaz osebno tega zakona ne bom podprl.  G
     Mislim, da je ta zakon oziroma amandma, ki je bil vložen s strani poslanske skupine Liberalne demokracije Slovenije, dejansko rešuje problem, ki je nastal po sprejemu zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o prisilni poravnavi, stečaju in likvidaciji.   G
     Glede notranjih kontrol sem že prej odgovoril gospodu Špiletiču in mislim, da je ta razgovor z njim seveda lahko korekten in kvaliteten, ker je to eno od področij, ki je zelo pomembno, in ga mi seveda tudi zelo visoko cenimo kot vprašanje, ki ga je treba urejati.  G
     Tu pa mislim, da je ta rešitev pravzaprav v pristojnosti drugih ministrstev, predvsem ministrstva za malo gospodarstvo in ministrstva za gospodarstvo in razvoj, ker so subvencije delodajalcem oziroma gospodarskim organizacijam v pristojnosti teh dveh ministrstev.  G
     Mislim, da je ta razprava pokazala pa tudi pregled tega, kako je urejeno drugod, da bi bilo smiselno pred drugim stavkom, ki govori o tem: "hkrati pa ni mogoča replika"; pred repliko dodati besedilo: "razen, če predsedujoči ne oceni, da je nujna takojšnja replika".  G
     Če ima država načrt, da bo ves zaostanek, ki je ogromen na tem področju, če želi, skratka država to urediti, takrat mislim, da je treba podpreti to varianto, da se omogoči srednješolcem, geometrom določeno prehodno obdobje, jaz mislim, da je ta predlog najbolj razumem.  G
     Zato mislim, da je ta amandma, ki ga je pripravil in sprejel odbor, ko mi zagotavljamo 50% maksimalno od gradbene vrednosti zavetišč, sprejemljiv in zato bi predlagal zelo resno, poslanke in poslanci, da ne podprete prvega amandmaja in da podprete drugi amandma odbora.  G
     V kolikor bomo sprejeli, da se lahko spremeni to za te namene, turistične in gostinske in to brez spremembe namembnosti, mislim, da je ta amandma bil tudi zelo napačen in v tistih naseljih, kjer se danes to že dogaja, mislim v turističnih, so ti problemi že prisotni tudi.  G
     Nimamo in to mislim, da je ta način, čeprav - priznam še enkrat - formalno-pravno, z vidika formalnega pogleda na poslovnik ni nič problematičnega, vsebinsko je pa povsem v nasprotju s poslovnikom, povsem v nasprotju s tem, zakaj so tri branja tudi znotraj hitrega postopka.  G
     Sedaj, na kakšen način to zagotoviti, ali natančneje opisati tudi postopke, koliko predlogov lahko da parlament, ki se potem upoštevajo, ali kakšna bo ta formulacija, to bomo morali videti v pripravi zakona za drugo obravnavo, v osnovi pa mislim, da je ta pripomba na mestu.   G
     Mislim, da je ta ponudba, ki jo posreduje gospa Zalokar, bi rekel na nek način nekorektna, kajti v tem primeru bi tam, to manjše združenje bilo pravzaprav podpartija večjega združenja in bi enostavno na nek način pomenilo, da se kar priklopi in se iz dveh združenj zlije v eno.  G
     V tem nacionalnem programu športa pa je točno napisano, kaj se šteje za vrhunski šport, kaj se šteje za športno udejstvovanje, so kriteriji določeni, in izhajajoč iz vsega tega mislim, da je ta amandma nepotreben oziroma bi bil v nasprotju že s sprejeto filozofijo glede kalibrov.  G
     Mislim, da kljub temu da je ob razpravi o proračunu za naslednjo leto bilo v dvorani kar veliko nemira ali pa je bilo bolj prazno; mislim, da je ta razprava pokazala nekaj: kljub temu da se je vlada trdo pogajala tudi v večernih urah, da verjetno ni imela najbolj uspešnih dnevov.   G
     Mislim, da je ta zadeva v Republiki Sloveniji izredno kritična in da nam nataliteta izredno naglo upada ter da je tudi ekonomski razlog - ne trdim, da je to edini razlog, še zdaleč ne -, ampak ekonomski razlog je tudi eden izmed razlogov, zakaj se nam tako naglo in hitro zmanjšuje število rojstev.  G
     Jaz mislim, da je ta predlog utemeljen, da s tem ne bomo nič, bi rekel, delovali proti kakršnim koli načelom, obratno, uveljavili bomo prakso, ki smo jo doslej imeli in ni bila slaba, določenemu poklicu dali tudi možnost sodelovanja v upravi, ki bi mu bila sicer prek sodelovanja v inšpekciji zaprta.  G
     JOŽE TANKO: Poglejte, jaz mislim, da ta definicija zaokroženega področja služi predvsem temu, da komisija s tem širjenjem ali pa predvsem oženjem mej pač določa tisti limit treh promilov oziroma tiste splošne škode, ne vem, 450 milijonov na neki zadevi, in mislim, da je ta postavka, bi rekel, zgolj manipulativna.   G
     Zato bom jaz osebno tudi na legalističnem stališču danes, ne bom nasprotoval sprejemu tega odloka, čeprav mislim, da je ta pot slaba, in pozivam kolega in kolegice iz opozicije, da poskušajo zavzeti bolj državotvorno držo in da ne razmišljajo v prihodnje več toliko o izrabi instituta referenduma, ker ga potrebujemo za bolj pomembne odločitve.   G
     Seveda pa pri 1. členu, kot smo že omenili v splošni razpravi, tu ni zadostnega pokritja gospodarskega kriminala, divjega lastninjenja in mislim, da je ta zadeva tako zapisana namerno, ker ni politične volje, da se bi tisto preganjalo in se sedaj to omejuje, da se bo pač glede na prakso v zadnjih mesecih ta dirigiran umik teh kaznivih dejanj lahko nadaljeval.  G
     Zaradi tega seveda tega ne bom podprl in mislim, da je ta zadeva povezana tudi s predsedniškimi volitvami, kajti če bo danes ratificiran ta sporazum, bodo slabe posledice tega sporazuma in slabih pogajanj prišle na dan ravno v času pred volitvami in takrat bo zelo priročno, da se nekateri znebijo odgovornosti in jo "sfrizirajo" po ministrih, ki jih je mogoče žrtvovati.  G
     Mislim, da je ta sprememba nepotrebna s stališča tistega, kar bi se rado zgodilo, ker pa se konec koncev sploh ni treba, da se kaj veliko razlikujemo med predlagatelji in, recimo, vlado, to, da naj bi finančni sistem v čim boljši meri na čim boljši način služil potrebam ali pa interesom tistih, ki v gospodarstvu želijo investirati, ne samo z lastnim kapitalom ampak tudi s sposojenimi sredstvi.  G
     No, mislim, da je ta dodatek k temu členu pravzaprav nepotreben, zato ker hitro zamrznjena živila se tako ali tako že uporabljajo in ne vem, zakaj bi posebej bilo to navedeno, kajti če bi navajali hitro zamrznjena živila, bi morali navajati še kakšna druga, recimo, liofilizirana živila in podobno, različne instant zadeve, tako da se meni osebno to zdi nepotrebno in samo, bi rekla, napihuje zakon in bo morda še bolj komplicirano glede izvedbe.   G
     Mislim, da je ta stvar zelo pomembna, kajti takrat, ko Dars ne bo več v stanju poravnavati teh obveznosti, bo podobno, z lahkoto, kot je sedaj, prišel sem gospod Bergauer ali pa njegov namestnik, in bo dejal, "ja, nekaj smo računali, vendar smo se zaračunali, zdaj pa dajte razumeti, da je treba to plačati navzven", in bomo v stanju, ki sem ga že prej opisal - sploh ne bomo več razpravljali o proračunu, ker bo ta v celoti namenjen samo za poravnavanje kreditov, pa še to je vprašanje, če jih bo Slovenija zmogla odplačati oziroma da ne bo morala celo za ta namen najemati dodatnih kreditov.  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA