nova beseda iz Slovenije

'mislim, da je ta' (201-300)



     Mislim, da je ta predlog smiseln.  G
     Mislim, da je ta ugotovitev jasna.  G
     Mislim, da je ta opcija grozljiva.   G
     Mislim, da je ta zakon treba zavreči.  G
     Jaz mislim, da je ta stvar že neokusna.  G
     Zato mislim, da je ta štedilnik čisto odveč.   G
     Mislim, da je ta številka absolutno prevelika.  G
     Ampak jaz mislim, da je ta določba nepotrebna.   G
     Mislim, da je ta primerjava smešna, gospod kolega.  G
     Mislim, da je ta rok tudi razumen do konca junija.   G
     Zato mislim, da je ta novi odstavek nesprejemljiv.   G
     Torej mislim, da je ta predlog nekorektno pripravljen.  G
     In mislim, da je ta sistem seveda korekten in pravilen.  G
     Mislim, da je ta predlog primerna podlaga za drugo branje.  G
     Zato pa mislim, da je ta komisija še toliko bolj potrebna.  G
     Zaradi tega mislim, da je ta predlog, ki ga dajem, umesten.  G
     Jaz sploh ne mislim, da je ta amandma boljši od prejšnjega.  G
     Mislim, da je ta problem potrebno na nek način ustrezno rešiti.  G
     Mislim, da je ta zakon primer, ki zmanjšuje kredibilnost vlade.  G
     Tako pa mislim, da je ta logika dokazovanja napačno postavljena.  G
     Mislim, da je ta zakon potreben zaradi tega, ker nimamo proračuna.  G
     Tako da jaz mislim, da je ta amandma odveč, ampak sprejet je bil.   G
     Zato mislim, da je ta zadeva bolj sistemska in bom ta sklep podprl.  G
     Sam še vedno mislim, da je ta predlog v tem trenutku najustreznejši.  G
     Mislim, da je ta člen še kako za nas pomemben, pomemben za Slovenijo.   G
     Mislim, da je ta študija dala dovolj dobre osnove za tako našo odločitev.  G
     Mislim, da je ta zakon nekje izpred leta 1978, 1980, prej je bil pa podoben.  G
     Poslanke in poslanci, osebno seveda mislim, da je ta zakon prišel v parlament prepozno.  G
     Mislim, da je ta nastop gospoda predsednika prinesel precej več, kot njegov prvi nastop.   G
     Zato se mi to zdi ne pošteno in mislim, da je ta poizveden referendum prav, da se naredi.  G
     Predlog, da bi se primerno obeležil 15. september, mislim, da je ta predlog zelo smiseln.  G
     Tako, da jaz mislim, da je ta drugi amandma pravi kompromis in da je dobro, da ga podpremo.   G
     Mislim, da je ta prvi del najbolj nevaren prav zaradi malverzacij oziroma finančnih trgovanj.  G
     Ampak jaz sem čisto konkretne številke povedal in mislim, da je ta 20 tisoč primerna številka.  G
     Mislim, da je ta dikcija napisana ali nespretno ali pa slabo, zato tega amandmaja ne bom podprl.  G
     Jaz mislim, da je ta tekst, kdor ga skrbno prebere, vidi da je pravzaprav nejasen status prilog.  G
     Zato mislim, da je ta pripomba, ki jo tu dajejo poslanci združene liste, je gotovo zelo na mestu.  G
     Je pač en način, kako se poskuša reševati en problem, vendar mislim, da je ta način povsem napačen.   G
     Tako, kot mislim, da je ta postopek tekel povsem v smislu, da se prepreči ustanovitev določenih občin.  G
     Iz vidika enakosti pred zakonom, mislim, da je ta zadeva, iz tega ustavnega vidika, precej vprašljiva.  G
     Zato mislim, da je ta kompromis primeren, in predlagam, da prvi amandma zavrnemo, drugega pa podpremo.   G
     Mislim, da je ta zadeva tudi problematična in tudi ne vem, kako boste to brezplačno pravno pomoč dosegli.  G
     Zato mislim, da je ta amandma tisti, ki omogoča ljudem racionalno porabo sredstev in optimizacijo sredstev.  G
     To nekateri koristijo, mi smo se za to zavzemali in mislim, da je ta podatek izredno pomemben, vemo tudi, zakaj.  G
     Mislim, da je ta zakon kot vzorčni zakon, ki bo šel v preizkus na teren za odpravo posledic in za razvoj tega območja.  G
     Kar pomeni, da to ni razlog, da bi postal brezposeln, in mislim, da je ta logika, ki jo zasleduje vlada, res nenavadna.  G
     Mislim, da je ta manira - in v tem se pridružujem kolegu Jakiču - seveda znana s strani njega osebno in poslanske skupine.  G
     Zato mislim, da je ta dikcija, ki je pač v 34. členu napisana, zadostna in zato tudi osebno nasprotujem temu amandmaju vlade.  G
     Tega enostavno ne razumem in mislim, da je ta podatek neverodostojen in ga bo treba najbrž razdelati in predložiti v segmentih.   G
     Tako, da jaz mislim, da je ta amandma še kako utemeljen in vas prosim, da glede na argumentacijo, ki jo tukaj navajam, da ga tudi sprejmemo.  G
     In če res natančno te stvari pogledate; mislim, da je ta - vsaj v tem trenutku, vsaj v trenutku drugega branja - ta rešitev najbolj ustrezna.  G
     Zato mislim, da je ta amandma, ki ga predlaga vlada in ki govori predvsem o tem 14. členu, kako se pridobiva ponovno to soglasje, kar upravičen.  G
     Mislim, da je ta pretirana skrb v tem trenutku že postala odveč, sploh zato, ker tudi nekatere sosednje države, kot je na primer Hrvaška, niso članice OECD-ja.  G
     Jaz bi predlagal eno drugo spremembo - in verjetno jo tudi bomo - ki bi rešila ta problem, ker tudi jaz mislim, da je ta člen, 1. člen, s to spremembo neoperativen.  G
     Tako da mislim, da je ta 0,5 tista meja, ki se jo da strokovno zagovarjati in ki se jo da tudi obvladovati in hkrati zagotavljati tudi neki vzgojni vpliv na voznike.  G
     Ni dolgo, ko smo sprejeli zakon, da bomo to po hitrem postopku izpeljali in mislim, da je ta amandma, ki je bil vložen s strani poslancev socialnih demokratov, pravi.  G
     Drugo, kar se tiče vplivov na podtalnico, mislim, da je ta zadeva strokovno povsem enostavna, to poznajo že na Dravskem polju, to poznajo tudi pri drugih elektrarnah.  G
     Ta Akademija za likovno umetnost kar na dolgo razlaga oziroma utemeljuje ta svoj predlog in mislim, da je ta predlog treba upoštevati pri pripravi zakona za drugo branje.  G
     Mislim, da se na tiho s tem strinja tudi kolega Veber, tudi vlada ni imela pripomb in mislim, da je ta rešitev primerna za kontrolo kakovosti kmetijskih pridelkov in živil.  G
     Ampak dobro, boste verjetno tako izvajali zakon, samo mislim, da se ga ne da razložiti tako, kot ste vi razložili, tako da iz tega razlog mislim, da je ta besedica tukaj odveč.  G
     Mislim, da je ta generacija tista, ki najbolj potrebuje zdravo prehrano; je v fazi razvoja rasti in so kasneje posledice, če ne drugega, vsaj finančne, če ne nacionalnega pomena.  G
     Sicer sem pa vesel, da je tudi v okviru tega predloga zakona toliko raznih primerjav z evropskimi razmerami, tako da mislim, da je ta zadeva res kar dobro primerjalno pripravljena.  G
     In prav iz tega naslova določenega časa mislim, da je ta 11. člen popolnoma neprimeren in bi bilo resnično najbolje, da sprejmemo amandma Socialdemokratske stranke Slovenije k temu 11. členu.  G
     Mislim, da je ta rešitev tukajle, ki jo je odbor za znanost, tehnologijo predlagal in ki jo je vlada predlagala, izmed vseh rešitev še najbolj razumljiva in tudi sprejemljiva v evropskem prostoru.   G
     Mislim, da je ta proračun in kot tudi proračunska politika tega obdobja precej balansirana in da skuša najti neko optimalno razmerje med solidnostjo javnih financ in med razvojnimi potrebami države.  G
     Sklad počne ravno obratno, torej zopet krši načela javnega interesa in mislim, da je ta sprememba nujno potrebna za to, da bo to nedvomno zapisano v zakonu, kajti vodstvo očitno tega ne želi razumeti.  G
     Še enkrat ponavljam to, kar sem tu že enkrat povedal, da mislim, da je ta način denacionalizacije eden od največjih "flopov" 90-ih let, katerih posledice bomo pravzaprav nosili res še kar precej časa.  G
     Jaz mislim, da je ta zakon, ima takšno težo in veljavo, da se ga je treba lotiti celovito, ne pa po delih in to, kar je tukajle v teh stališčih, je po mojem skromnem mnenju prehitevanje po levi strani.   G
     Mislim, da je ta zakon tako pomemben, tako v pomembni meri bo na nek način določal pogoje, tudi poslovanja, mnogih slovenskih podjetji, da se mi zdi transparenca v celotnem delovanju te družbe izredno pomembna.  G
     Mislim, da je ta rešitev ustreznejša, še posebej ob dejstvu, ker smo v letošnjem letu dali stanovanjskemu skladu Republike Slovenije dodatno obveznost, da kreditira tudi občine za izgradnjo socialnih stanovanj.  G
     Tako da s tega vidika in primerjave; če primerjavo naredite, mislim, da je ta člen, ta predlog, ki ga mi v celoti povzemamo, kot sta ga pripravili usklajeno obe zbornici, bistveno bolj precizen in bistveno bolj natančen.   G
     Jaz bi z veseljem tudi sodeloval v tem parlamentu, če bi mi govorili na splošno o problematiki kmetijstva, in mislim, da je ta tema premalokrat v našem parlamentu, ni pa ravno čas, ko govorimo o krivdi in nekrivdi ministrstva za kmetijstvo.  G
     Tega namreč nismo prejeli, zato mislim, da je ta pobuda najboljša in predlagam, da za 10 minut prekinemo sejo, se dobimo na izredni seji v prostoru kot običajno, da oblikujemo amandma in potem mnenje vlade in nadaljujemo sejo do konca te točke.  G
     Jaz mislim, da je ta parlament dovolj resen, vsaj naša poslanska skupina je, in se bo verjetno tega držala, da ko bomo obravnavali zakon, ki bo slonel na beli knjigi, da bo opravil, če nič drugega ne, vsaj javno razpravo o tem zakonu v parlamentu.  G
     Mislim, da je ta odprt telefon, kjer se lahko ženske pritožijo, veliko večji "štedilnik", ker edini profit od tega je, da so stroški in da potem delodajalec lahko ugotovi, katera se mu pritožuje, ker je danes zelo malo takih, ki pričakujejo otroka.  G
     Glede na to, kar sem jaz poslušal v petek na izredni seji s strani naših ministrov, mislim, da je ta tekst veliko bolj diplomatski od tistega, kar so nam oni tu govorili, v petek za to govornico državnega zbora, o zelo aktualnem in vročem vprašanju.  G
     Dvomim, da je to intenca koalicije, dvomim, da je to intenca in predsednika te vlade in podpredsednika te vlade in potrditev tega imam v tem, da mislim, da je ta amandma, ki je bil vložen na 34. člen, pravzaprav ad hoc amandma, ki se je danes pojavil.   G
     Jaz mislim, da je ta pomemben, je potreben, smo ga na neki način predstavnikom Evropske zveze, če to hočemo ali ne, tudi parlamentarci že na neki način predstavili in s tem izkazovali tudi nekatere aktivnosti, ki jih vodimo za vključitev v Evropsko zvezo.   G
     Mislim, da je ta stvar potrebna tudi glede na socialno stanje večine prebivalcev v Sloveniji, ker kazni, take kot so predvidene, bodo marsikoga od ljudi, ki se sedaj vozijo po cestah, v takšnih ali pa drugačnih avtomobilih, predvsem tistih slabših, zelo prizadela.  G
     Vendar menim, da je ravno v tem, ko se nekako osamosvajamo, ko nekako postanemo bolj samostojni v energetski preskrbi, da je to tisto temeljno izhodišče in mislim, da je ta investicija, ki sicer na videz zgleda velika, dva bloka po 114 MW, to je le nekaj velikega.  G
     V tem delu pa jaz res mislim, da je ta rezidenčna prisotnost pretirana in pomeni in bo pomenila dodatno možnost zavoda, da tudi na zelo poenostavljen birokratski način zmanjšuje, seveda vizualno zmanjšuje, število brezposelnih v Sloveniji, problemi pa bodo ostali.   G
     Mislim, da je ta zakon tudi potreben, ker mora Slovenija ob svojem vstopu v Evropo pristopiti k Luganski konvenciji, to pomeni, da je sodba slovenskega sodišča enakovredna tuji sodbi, da je slovenska sodba izvršljiva v kateri koli državi Evropske skupnosti in obratno.  G
     Jaz mislim, da je ta obrazložitev, ki smo jo ravnokar slišali, seveda pomemben kazalec, ki govori o tem, da po eni strani v vladi obstajajo prizadevanja za to, da bi tehnološki razvoj dobil večji poudarek, po drugi strani pa ostaja očitno nedorečen način, kako to doseči.  G
     Torej mislim, da je ta postopek bolj smotrn, to je sicer tudi evropsko primerljiv postopek, in mislim, da ni potrebno, da vztrajamo na nekaterih stvareh, ki so bile nujne in koristne v fazi, ki jo je bančni sistem v Sloveniji dal kot prehodno skozi že v preteklih letih.   G
     Temu pa ne bi mogel reči svojo pritrdilnost; mislim, da je prav, da se tudi na lokalnem nivoju upošteva, glede na to, da so župani včasih drugačne barve, kot pa so svetniki v večini, zato mislim, da je ta formulacija, da ga imenuje in razrešuje župan - preveč daje pooblastil.   G
     Zato smo predlagali naš amandma, s katerim uvajamo nov najnižji dohodkovni razred, čeprav vemo, da imajo te skupine določene socialne transferje iz raznih drugih področij, vendar tega pregleda ni, in tudi če dobivajo, mislim, da je ta del tako nizek, da potrebujejo dodatno pomoč.  G
     In mislim, da je ta sklep kljub temu, da ga podpiram, zadeva samo, kako bi zadevo srednjeročno ali pa če hočete dolgoročno uredili, ne rešuje pa zadeve, ki se postavlja pred vlado, pred parlament, pa če hočete se tudi pred slovensko gospodarstvo in slovenski narod takoj, sedaj, v tem trenutku.  G
     Mislim, da je ta določba - čeprav potem v 4. točki določa nekaj kriterijev - kljub vsemu preveč ohlapna in daje bistveno preveliko diskrecijsko pristojnost ministru in bi z vidika tudi že nekaterih odločb ustavnega sodišča, kako morajo biti urejene določbe, ki dajejo diskrecijske pravice, bi ta zadeva bila, mislim, da sporna.   G
     Nimam kaj dodati temu, kar je povedal poslanec, gospod Avšič, bom pa komentiral predlog sklepa na koncu, ker mislim, da je ta celovitost, da bi bilo zelo slabo za okolje, če bi samo mop skrbel za okolje in pomen izobraževanja, da je bil dan v njegovem nastopu pomemben vidik, pomemben poudarek, ki sem ga sam, moram reči, izpustil.   G
     Tako da mislim, da je ta zadeva res ujeta v tisto, ko nekdo potrka na vrata, napravi izpit in seveda gre v to šolo, vmes so pa še razne druge oblike, s katerimi se naši slovenski državljani izobražujejo in seveda svoje glasbeno znanje izpopolnjujejo tako, da bi kazalo verjetno v nekem času govoriti o podobni temi, kot smo jo prej načeli, za področje športa.  G
     Dokler pa vlada predlaga Kebričev predlog, potem jaz mislim, da je ta, ki sem ga dal sam, absolutno korekten kot neka blažitev nemogočih sprememb, ki jih gospod Kebrič prek noči z bistvenim posegom v sistem, tako kot je rekel gospod Kopač, s tem, da se ne ve, kaj bo to pomenilo, da je to nekorektno, ker je sistem že dalj časa deloval, potem pa drugače glasujte.  G
     V tem smislu in zato mislim, da je ta sklep zavajajoč in nepotreben, ker če bo vlada pripravljala tisto, kar misli, da bo pripravila, potem naj jasno pove, da je tisto, kar bo povedala, že usklajeno med vladnimi strankami in da bodo vladne stranke tako tudi glasovale, da se potem posamezni poslanci ne bodo opravičevali pred to govornico ali pa pred svojimi volivci.   G
     Tako da se vse usluge izvajajo v skladu z zakonom, tako na primarni, sekundarni ravni, ki jo izvaja veterinarski zavod Slovenije, in na tercialni ravni veterinarski inštitut Slovenije, ki je v sklopu veterinarske fakultete, in tečejo normalno in mislim, da je ta del ministrstva mogoče - upam si trditi, to je moje osebno mnenje - daleč najbolj vzorno urejen v sklopu tega ministrstva.  G
     Torej mislim, da je ta predlog, ki smo ga mi dali, dvokrožni večinski volilni sistem, nam dobro znan, namreč po tem sistemu so se volili tudi župani v letu 1994 in to je sistem, ki ga vsi dobro poznamo in je tudi enostaven in razumljiv in ga volivci od vseh volilnih sistemov, ki jih imamo: mešanih, proporcionalnih, enokrožnih, dvokrožnih, tudi najbolje poznajo in so tudi najbolj razumljivi.  G
     Še enkrat poudarjam, da mislim, da je ta amandma, ki smo ga predlagali, na nek način kompromis, ki upošteva intenco koalicije, vsaj tako smo jo razumeli in tako je bila popoldne tukaj razlagana, in interes, moram reči, da kot predsednik Odbora za znanost in tehnologijo, čutim, da je ta interes pomemben interes, da se v tej državi potenciali, ki spodbujajo tehnološki razvoj, povečujejo, ne pa da bi se razpolavljali.  G
     Ustanavljajo jih tako, kot je tudi on povedal, druge institucije, ostaja pa poanta moje izjave in ta je, da naziv, ki je v tej šoli pridobljen, je, da je res inženir recimo gostinstva ali katere koli druge stvari in še vedno sem mnenja in mislim, da je ta sugestija dobra in jo kaže uveljaviti, da je treba to spremeniti in mislim, da je smiselno uveljaviti naziv višji tehnik, ki je bil v tem prostoru pred časom že uveljavljen.   G
     Zato mislim, da je ta prehodna doba utemeljena in da ni samo stvar avtošol in novih šoferjev, ki bodo sedaj delali izpit oziroma se bodo uvajali v vožnjo na cestah, ampak da je stvar tudi vseh, predvsem starih šoferjev, da se jim da neka doba, ko bomo lahko nekako v podzavest si spravili nove zakonske določbe in se na ta zakon, čez recimo tri mesece pa dejansko pripravili na način, ko ne bo noben mogel reči, ja hudirja saj veste, da tega pa do sedaj nisem vedel, da je tako in tako.  G
     Po nastopu predlagatelja ali prvopodpisanega interpelacije ter ministra, smo najbrž slišali že dovolj argumentov za in proti, bi lahko zadevo tudi zaključili in glasovali, vendar poslovnik predvideva drugačen postopek in mislim, da je ta interpelacija med drugim tudi priložnost, da se spregovori o nekaterih problemih, ki so zelo resni, zelo realni, ki pa se jih predlagatelji interpelacije po naši oceni v poslanski skupini Slovenske ljudske stranke seveda niso lotili s pravega konca.  G
     Zato mislim, da je ta zakon o denacionalizaciji stvar, ki jo je treba speljati, če smo ali pa če ste se - mene takrat v parlamentu še ni bilo, moram pa reči, da sem bil nejevoljen takrat, ko se je ustanavljal sklad kmetijskih zemljišč, kjer so nam občinam, takrat sem bil še občinski funkcionar in sem takrat protestiral, samo moj glas, očitno je bila Škofja Loka predaleč, čeprav sem tudi po Ljubljani protestiral, na enem ministrstvu, da so občinam zemljo pobrali, ampak so rekli, to bo država, država bo sedaj to imela in boljše gospodarila kot občine.   G
     Še enkrat, upam, da zadnjič: glasoval bom proti predlaganemu amandmaju, ker mislim, da je ta amandma, predlagan s strani vlade, za to državo, s tako stopnjo brezposelnosti, s strukturno stopnjo brezposelnosti, o čemer govori tudi sama vlada, popolnoma neumesten in posmeh tej naši državi; posmeh v tej meri, ker: prvič, gremo na izredno visoke kvote zaposlovanja tujcev, in drugič: ker bo od sedaj naprej v čistih pristojnostih vlade, da celo sama, kljub negativnim izkazovanim poslovnim rezultatom, nadaljuje z izdajanjem, recimo, delovnih dovoljenj oziroma z zaposlovanjem tujcev.   G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA