odkoder (201-300)

bliže in pogledajo na tisti temni prostorček,      odkoder      prihaja obupni plač. »Kaj pa ti je?« vpraša  A
njej nasproti veže večno odprte duri v kuhinjo,      odkoder      prihajajo in se mešajo najrazličnejši duhovi  A
so tam ljudje, ki ga najdejo in pošljejo tja,      odkoder      se je priklatil.Mene, ki sem zašel sredi cest  A
Kaj berači niso ljudje?!« Od desne strani,      odkoder      teče deželna cesta in se križa s cesarsko, prihaja  A
Le zmerjaj, pa oprti prazno malho in jo nesi,      odkoder      si se priklatil!« Anžiček odšepa po cesti naprej  A
premičnika Iksiona, se po izgubi zveze z Zemljo,      odkoder      smo bili poslani, sam odločam za spust na planet  A
dni, da ga oče pokliče v božje prebivališče,      odkoder      v posvetno življenje ni več poti. Poskuša nadaljevat  A
premičnika Iksiona, se po izgubil zveze z Zemljo,      odkoder      smo bili poslani, odločam za spust na Evo, da  A
polžastih stopnicah na obzidje kraljevih dvorov,      odkoder      ima lep pregled nad mestom, saj je samo bogohram  A
domovini. In to bo Faestos, mesto na Kreti,      odkoder      je ta disk.« »Kako sva prišla sem?«  A
Kam? V možgane,      odkoder      poiščeva pot v hemiro...Ne boj se, vodila te bom  A
Približujeta se kraljevim dvorom na osrednjem hribu,      odkoder      je slišati zlovešče kričanje množice.Že od daleč  A
enakomernimi koraki, oddrsa Angel proti blastionu,      odkoder      previdno opreza Žompa. »Čuden stvor, ta tvoj  A
in si nadenem krplje. Izgazim pot do previsa,      odkoder      se odpira razgled po planoti pod sedlom in na  A
Zato tudi nisem več opazil sledov s strani,      odkoder      sem gledal pred tremi dnevi. Sonce je visoko  A
še bolj ostre in temne. Oprezam k ledenikom,      odkoder      pričakujem drugo šemo.Ubojnik je pripravljen  A
si začnem teptati gaz do previsnega prčevja,      odkoder      se bom razgledal po planoti. Veliko snega je  A
Ne nori, fant! Nobenega drugega sveta ni,      odkoder      bi kaj prihajalo, drug svet ne obstaja ...Ne nori  A
vseh koncev k temu slovenskemu oknu v svet,      odkoder      redno poletajo letala v Frankfurt, Zürich, Amsterdam  A
bližnji gozd, drugi na mrzlo pivo pod lesene ute,      odkoder      se vali dim in kjer veselo cvrčijo čevapčiči  A
brezskrben. Šel je ven in se vzpel na pobočje,      odkoder      se je odpiral pogled na planoto onstran prelaza  A
usmerja svojo misel nekam v smeri ozvezdja Laboda,      odkoder      brzi njen dragi z drugo časovno hitrostjo na  A
najbrž reševalci pobrali in zložili na kup,      odkoder      bolšče na vse strani.V tem grozdu so sive, sinje  A
samo zato, da kadar le more zleze na Trizob,      odkoder      vidi vso Trapanijo skoraj do ravnika.In na vrhu  A
stran 83 . / jalo, dokler se ni razpočila tam,      odkoder      je priletela.Vse življenje je šlo mimo mene  A
Nosnice ji zadrhtijo, ko vonja v tisto smer,      odkoder      se vse bliže oglaša kričava ženska svojat.Res  A
dokončno prijelo in je urno odracal na stranišče,      odkoder      ga ni bilo celo večnost.Ko se je spet prikazal  A
samosprejem: O: Zdaj naj bi odšel v ozunje,      odkoder      je pritaval. Zdaj temu neiztečnemu bitju, človeku  A
posvetilo: videla ga je pred leti v bolnišnici,      odkoder      so jo napotili v dom, videla ga je v domski  A
presunjeno rekel. Ženske se odhitele na molišče,      odkoder      se je še vedno razlegalo nepopisno veselje.  A
snel oprtnik in se utrujen zleknil v naslonjač,      odkoder      je skozi prednjo šipo lahko gledal ven.Z nočjo  A
spet zasvetila v vsej svečavi in šinila v nebo      odkoder      je prišla. Na tleh pa so ostali postavljeni  A
in stopil na prepadni rob predjamske police,      odkoder      so se kot na dlani videle Kamniške planine,  A
mali odprtini, kjer je veliko več svetlobe in      odkoder      prihajajo zelo različni glasovi in zvoki ploščnatega  A
Izgini, nesrečnež!« je zavpil Aramis. »Vrni se,      odkoder      si prišel in odnesi nazaj to ogabno zelenjavo  A
parkiran zgoraj pri naslednjem vogalu. Prav tam,      odkoder      so lahko - kdorkoli že je bil v njem - opazovali  A
nastlano s šaro iz kredence. Vse bo morala vrniti,      odkoder      je prišlo.Annie je najbrž nekoč v naglici pospravila  A
posvetnost. *20 Naša domovina pa je v nebesih,      odkoder      tudi pričakujemo odrešenika, Gospoda Jezusa  A
"Ne. Vrnili ga bomo tja,      odkoder      smo ga vzeli, tam pa bo žrtev usodne nesreče  A
naj bi takoj nato zapustil z letališča Dorval,      odkoder      bi z letalom Air Canade odletel v New York.  A
zadaj?" je vprašal Natan in pokazal v smeri,      odkoder      je prišel Gamil. "Jaz ves čas opazujem tebe  A
taksi, ki ga je odpeljal v središče Amsterdama,      odkoder      je poklical Muso in mu poročal o položaju.Musa  A
Kmalu je avtomobil zavil v podzemsko garažo,      odkoder      so Amosa po stranskih ulicah odpeljali v Célinino  A
našli smo sijajno relejno točko v Los Angelesu,      odkoder      Mark Ryavec distribuira naša sporočila, v Nemčiji  B
mišljenju in pesništvu. V vzhodnih krajih,      odkoder      prihajam, to ni zmeraj mogoče.Tam se zmeraj  B
pokrivajo svet okoli Snežnika ob hrvaški meji,      odkoder      zahajajo v bližnje kočevske in ribniške gozde  B
V četrtem dejanju stoji pred kočo oglarjevo,      odkoder      mu je Strahomir odvel ženo pred par trenotki  B
zlaganim patriotom pokazalo vrata, da pojdejo,      odkoder      so prišli! -- II   B
ves prestrašen, da stojí na tistem križpotu,      odkoder      je bil nastopil svoje klavrno romanje ... Kaj  B
domače: kakšen hudič pa te je klical sem, pojdi,      odkoder      si prišel.-- V enem oziru je imel tisti narodnjak  B
doživljanja, ki ga v tej dobi ne srečamo na Zahodu,      odkoder      so prišli v Karantanijo krščanski misijonarji  B
Matjaževi vojski. Zbirališče bo pri košati lipi,      odkoder      bodo šli v boj za staro vero in pravico.Matjaževa  B
nageljnov razvili najprej muslimani na Jutrovem,      odkoder      naj bi se razširila po severni Afriki.V Evropo  B
čakali na svojem mestu v vrsti pozabljenih dni,      odkoder      jih je z neustavljivo silo potegnilo neko nepričakovano  B
izkoriščali zlasti odposlance v sovražnih državah,      odkoder      so prihajali z njihovimi poročili dragoceni  B
uživali skoraj nedeljeno podporo plemiškega stanu,      odkoder      so prihajala potrebna sredstva, spodbude in  B
risal. -- Upam, da bodo dramo igrali v Pragi,      odkoder      mi je direktor že pisal.V Ljubljani je preprečila  B
različnih ljubljanskih ljudíj, vrnil bi se danes,      odkoder      sem prišel.Takó pa bom z božjo pomočjó počakal  B
in da bi Ti rad pisal. Zdaj je šel v Gradec,      odkoder      mi pošlje svoj naslov; potem ga sporočim Tebi  B
-      Odkoder      sem pričakoval denarja, nisem dobil ničesar  B
Naši programi in ideali so vzeti iz knjig; in      odkoder      so prišli, tjà se bodo vrnili, namreč v prah  B
navadno tujih, zmedenih nazorov ali pa se vrne,      odkoder      je bil prišel... Jaz sem takó srečen, kadar  B
Promontoro, neko vas tri ure odtod, visóko na hribu,      odkoder      je krasen razgled po vsi Istri. Vrnil sem se  B
s pogledom na griče zadaj, kjer teče meja in      odkoder      vsake toliko časa prinesejo kakega svojega mrtvega  B
neznano. Najprej smo se ustavili v Novem mestu,      odkoder      smo čez Karlovac krenili proti Zagrebu.Tja smo  B
zasliševali in poslali v zapore ter taborišča,      odkoder      največkrat ne bo poti v svobodo.Kaj naj storimo  B
poklicali v beograjsko zunanje ministrstvo,      odkoder      je odšel za ambasadorja v tujino.Z njim sem  B
kontakte z rodno grudo in predvsem z Belo krajino,      odkoder      je izhajal.Ponavadi se je najprej ustavil v  B
ali so pri nas univerze, visoke glasbene šole,      odkoder      bi mogel dobiti potrebne podatke.Wellesz je  B
najavljale iz beograjskega muzikološkega instituta,      odkoder      smo slišali, da nekateri člani ljubljanskemu  B
katerega zastava je enako kot zastave drugih dežel,      odkoder      so prihajali kongresisti, že plapolala na Kongresnem  B
Leta 1957 sem junija odpotoval na Kitajsko,      odkoder      sem se proti koncu julija vrnil domov.Spotoma  B
dovolj številnih cenenih srbskih restavracij,      odkoder      smo včasih nadaljevali romanje po bistrojih  B
pregovarjal, naj bi ostal z njim v Beogradu,      odkoder      bi čez čas, ko bi si nabavila papirje, odšla  B
vrnil v Ljubljano, ali bolje rečeno v Sneberje,      odkoder      ga je spet pregnala policija, ki je izsledila  B
Rimu. Nato je bil konfiniran v domačem kraju,      odkoder      se je rešil s pobegom v Jugoslavijo. Svojo zgodbo  B
nekam v Srbijo, nato pa mobiliziran v Karlovec,      odkoder      je ob razpadu jugoslovanske armade pobegnil  B
so bili čisto drugačni kakor na oni strani,      odkoder      smo prišli.Vse je bilo mirno, skoraj brezskrbno  B
pa kdaj nočila v mlinu v Žirovnikovem grabnu,      odkoder      nas je nekega jutra pregnala voda.Ko sem se  B
čez čas ubrala pot proti zahodu na Glažuto,      odkoder      je po zaključku ofenzive prišla k nam v Podlipoglav  B
ter se proti jutru skrili v pobočjih Mokrca,      odkoder      nas je pot peljala čez Krvave peči in po dolini  B
Ključa v Bosansko krajino in po tej do Banije,      odkoder      ni več daleč do Žumberka in do Bele krajine  B
odšel na jug, menda v Liko k hrvaškemu vodstvu,      odkoder      je bil kmalu nato poklican v Jajce zaradi priprav  B
parkiran zgoraj pri naslednjem vogalu. Prav tam,      odkoder      so lahko - kdorkoli že je bil v njem - opazovali  C
nemalo pa se jih je z vzpenjačo povzpelo na vrh,      odkoder      je bil v jasni noči čudovit razgled.O polnoči  D
ali ni v ta trikotnik všteta tudi Postojna,      odkoder      izginjajo večje količine orožja, pa še kakšen  D
orožja, pa še kakšen kraj, denimo Ljubljana,      odkoder      po izgubah orožja in opreme praviloma izginjajo  D
domneve, da bi bil fant iz Bosne in Hercegovine,      odkoder      izvira njegova družina in kjer je bil tudi za  D
obvestilo včeraj odzvali iz Češke in Slovaške,      odkoder      je na veterinarsko upravo prispel dopis, s katerim  D
srednje in jugovzhodne Evrope. Po Albaniji,      odkoder      je pripotoval v Slovenijo, je odpotoval v Grčijo  D
trideset metrov dolgega plovila so v zalivu,      odkoder      so se vikingi odpravljali na Baltsko morje,  D
danes imenuje Tal Al Mukajar, na jugu Iraka,      odkoder      je Abraham, ki velja za skupnega očeta judaizma  D
spomladanskih turnirjev v ZDA na betonski podlagi,      odkoder      se bodo dekleta vrnila v Evropo, a tedaj že  D
so bile le nekaj dni na pripravah na Floridi,      odkoder      so krenile na zahod.Glede na svojo uvrstitev  D
bili veseli tudi v domačem smučarskem klubu,      odkoder      že vrsto let prihajajo odlični slovenski smučarji  D
manj zainteresirana za vstop tistih držav v EU,      odkoder      je potegnila že veliko koristi. Vtis je točen  D
po transsibirski železnici do Vladivostoka,      odkoder      naj bi jih bili Britanci in Francozi odpeljali  D
Zgolj v avstrijski zvezni deželi Štajerski -      odkoder      je minister doma - naj bi bilo zaradi tega ogroženih  D
Korzike, ki leži v središču otoka, na griču,      odkoder      se očem razpre noro lep razgled po vsej pokrajini  D
odpeljal v 9 km oddaljeni kontrolni bunker,      odkoder      so sprožili bombo ob 5.30.Kot vemo, je bil preskus  D