nova beseda iz Slovenije
dojeti kot samozadostne oblike želje, dokazujeta | Deleuze | in Guattari, ampak kot rezultat premeščanja | C |
struktura želje prekrije to nekrožno premeščanje, | Deleuze | in Guattari označita za četrti ojdipski paralogizem | C |
ojdipska premestitev želje, kot jo definirata | Deleuze | in Guattari.Premestitev kot specifična operacija | C |
produkcije "družino" za družino. Na posameznih mestih | Deleuze | in Guattari sama ugotavljata, da sta se v analizi | C |
shizofrenije. Dejstvo sodobnih družb je, ugotavljata | Deleuze | in Guattari, da Ojdip in psihoanaliza najbolje | C |
afirmativnega, pozitivnega mišljenja, kakršnega je | Deleuze | ves čas zagovarjal zoper heglovstvo, kaže kot | C |
Deleuzove definicije heterogene strukture; ker | Deleuze | singularne točke razume kot neke sestavne dele | C |
ločilo med smerema. Čeprav se torej zdi, da je | Deleuze | popoln bralec, kolikor se v interpretacijah | C |
psihoanalitik gospodar kodiranja, kot pravita | Deleuze | in Guattari, ampak samo to, da lahko psihoanalitik | C |
svoje zveze s teorijo teles; očitno je, da je | Deleuze | skupaj s to zvezo prezrl tudi njeno dvoumnost | C |
razlik k pravi heterogenosti; heterogeno, pravi | Deleuze, | je vselej tisto vmes, nikoli sama dvojica oziroma | C |
očitnih razločevanj. Zato ne zadošča, da se | Deleuze | v Bergsonizmu sklicuje na idejo kvalitativne | C |
bledo sliko dane heterogenosti, ali kot pravi | Deleuze, | za njen "način danosti", ne pa za pravi generativni | C |
dualizma. Ker izhaja iz dvojega kot danega, | Deleuze | nikoli ne more premisliti tega, kar je med njima | C |
heterogenost iskati tam, kjer nastaja, tega se je | Deleuze | popolnoma zavedal; to je navsezadnje jedro njegove | C |
za foucaultovsko "sliko" in filmsko podobo, | Deleuze | tega videza nikoli ne pomišlja razcepiti na | C |
patriarhata, kot sta francoska teoretika Gilles | Deleuze | in Félix Guattari, so nedvoumno namenjali prednost | C |
okoliščinah. Vzporedno z Reikovimi opažanji Gilles | Deleuze | v svoji študiji mazohizma trdi, da se mazohist | C |
subjekt tako navzven kot navznoter. (147) Gilles | Deleuze | in Félix Guattari, Anti-Oedipus: Capitalism | C |
odlično primerjavo Eugena Hollanda med naprednimi ( | Deleuze | in Guattari) in reakcionarnimi koncepti tega | C |
Straus, New York, 1941, str. 163. (401) Gilles | Deleuze, | "Coldnes and Cruelty", v: Masochism, Zone, New | C |
Acconci (Fresh Acconci, 1995). (447) Glej Gilles | Deleuze | in Félix Guattari, Anti-Oedipus: Capitalism | C |
oizvajanja pomena. (502) Za facialnost glej Gilles | Deleuze | in Félix Guattari, "Year Zero: Faciality", v | C |
Delacroi Eugène | Deleuze, | Gilles op. 147, op. 551; moškost; ojdipska struktura | C |
DeKooning, William | Deleuze, | Gilles Derrida, Jacques | C |
intelektualcev (Foucault, Barthes, Derrida, | Deleuze) | .To je bilo še toliko lažje zaradi njegovih teoretski | D |
organov«, ki jo je uvedel Artaud in sta jo razvila | Deleuze | in Guattari - gre za razstavljanje in rekombiniranje | D |
žirija na čelu s francosko režiserko Emilie | Deleuze | in tremi gracijami svetovnih platen, Debro Winger | D |
filozofskih tekstov. In prav o njih je Gilles | Deleuze | dejal, da bo naslednja doba, to stoletje (morda | D |
ki smo jih prebirali v davnih osemdesetih: | Deleuze, | Guattari, Foucault, Žižek...Končno nekaj, kjer | D |
zelenih Isabelle Durant (promet) in Olivier | Deleuze | (okolje). Odhod dveh zaščitnikov okolja ni | D |
celo filozofskim peresom. Slavni filozof Gilles | Deleuze | je ravno za ta časopis napisal nekaj nepozabnih | D |
državnim oblastem«. Francoski filozof Gilles | Deleuze | je tedaj v pismu La Repubblici zapisal: »Negri | D |
dobri prijatelj, žal pokojni filozof Gilles | Deleuze, | septembra 1988 dal za Le Magazin Littéraire | D |
emeljitelji - in to zaradi povsem drugih reči! Tudi | Deleuze | je rad trdil, da sta za filozofske knjige ključni | D |
nastanek skupne knjige Kaj je filozofija?, je | Deleuze | rekel, da to zanju sploh ni noben problem, saj | D |
slišati neverjetno, se je vendarle zgodilo, da je | Deleuze | postal tako rekoč doksa našega časa, nanj se | D |
vsi pričakovali, glede na to, da je bil sam | Deleuze | eden najbolj izpostavljenih kritikov psihoanalize | D |
Deleuzom vzpostaviti 'filozofski dialog'. Prav | Deleuze | je bil tisti, ki je močno svaril pred tem konceptom | D |
pokušino. Vzemimo Hegla, filozofa, ki ga je | Deleuze | najbolj goreče sovražil (Deleuze je sicer avtor | D |
filozofa, ki ga je Deleuze najbolj goreče sovražil ( | Deleuze | je sicer avtor znanega gesla 'treba je pozabiti | D |
amoposredovanje identitete, ki se zatrdi v absolutu. | Deleuze | pa je na drugi strani mislec čiste pozitivnosti | D |
je bil konec koncev naslov knjige, ki jo je | Deleuze | napisal skupaj z Guattarijem (lahko bi jo strnili | D |
geslo 'Treba je pozabiti na Ojdipa'). Tudi tu je | Deleuze | prav najbolj izpostavljeni nasprotnik psihoanalize | D |
povzemati, tako da se moram tu ustaviti. Sam | Deleuze, | ki je bil zavzet bralec in natančen analitik | D |
stoletju (Jaspers, Heidegger, Habermas, Fink, | Deleuze, | francoski poststrukturalizem idr.), nato pa | D |
smejijo le še v sanjah. Kakor vprašanje uglasi | Deleuze | v Podobi-Gibanju: »Kateri je tisti 'prazen nič | D |
oče, katerega odsotnost se nenehno vrača. | Deleuze | še enkrat: »Od tod posebna pomembnost Velikega | D |
Foroom | Deleuze, | Podoba-gibanje: »Kriminalna zarota bo kot organizacija | D |
vznemirjate: »Iščem premikajočih se slik«. Kakor je | Deleuze | odkril Bergsona-film: »Kljub Bergsonovi vse | D |
Tako rekoč prijateljstvo med njimi, če ima | Deleuze | prav, ko pravi, da prijateljstvo ni iz zaupanja | D |
drugim mu je tekst - Superpositions - posvetil | Deleuze) | .Eden od njih je tudi drugi ustvarjalec predstave | D |
filozofskemu marketingu«, kot ga je imenoval Gilles | Deleuze. | A trideset let in približno trideset knjig kasneje | D |
njegovo delo so vplivali Platon, Hegel, Lacan in | Deleuze, | je odkrit kritik tako analitičnih kot postmodernističnih | D |
avtorji, ki sprva zavrnejo koncept subjekta ( | Deleuze, | Lyotard, Foucault), tega na določeni točki prisiljeni | D |
objavami, prevajalec iz francoščine (Lacan, | Deleuze, | Virilio, Baudrillard, Negri ... ), sodelavec ali | D |
sodobni modni poststrukturalizem avtorjev, kot so | Deleuze | in Guattari, Hardt in Negri, ne glede na to | D |
koli. A s pomnožitvijo njenih interpretacij ( | Deleuze, | Agamben, Derrida, Negri ...) postaja tudi vse | D |
stoletja in ob njegovem koncu (Lacan, Foucault, | Deleuze, | Derrida, Badiou).V naslovu ene izmed Derridajevih | D |
izbranih avtorjev. Naslednja naj bi bila Gilles | Deleuze | in Paul Virilio. Ženja Leiler | D |
to sredi šestdesetih let opozoril tudi Gilles | Deleuze, | Jacques Lacan, ki se z mazohizmom ukvarja v | D |
izobraževalnem sistemu, v središču zanimanja Gilles | Deleuze | in Félix Guattari.΄»In to skorajda v takšni | D |
Lacan, Michel Foucault, Louis Althusser, Gilles | Deleuze, | Felix Guattari.Pred dvema letoma pri štiriinsedemdes | D |
Konec umetnosti zadeva predvsem filozofijo - Če | Deleuze | ne bi šel v kino, bi bil na istem kot Hegel | D |
presenetil tako filozofsko kot filmsko javnost. | Deleuze | je po Pelkovih besedah oba filmska zvezka napisal | D |
pripomoček, s katerim filozofija misli samo sebe. »Če | Deleuze | ne bi šel v kino, bi pristal na istem kot Hegel | D |
povojnega filma, čas, ki ga francoski filozof Gilles | Deleuze | označi za krizo podobe akcije.Zakaj kriza? | D |
iz katerega se je film doslej hranil,« pravi | Deleuze. | Realizem kar nenadoma ne ustreza več, potrebujemo | D |
ustvarjen v čisto določenem univerzumu. Zato, pravi | Deleuze, | je afekt vedno radikalno nov - najraje pa se | D |
agoniji (močan estetski vpliv: Pasolini, F. Bacon, | Deleuze) | .V centru sodobnih umetnosti Trafó, jedru madžarske | D |
Rossellinijevi Evropi '51, ko se spogleda s fabriko. | Deleuze | v Podoba-čas: »Tovarna je zapor, šola je zapor | D |
kmalu po izidu prebiral v Widener knjižnici. | Deleuze | kot glavni ideolog pred-edipalnosti, ko analizira | D |
Nekateri vplivni sodobni filozofi, kot so Gilles | Deleuze, | Alain Badiou in psihoanalitik Jacques Lacan | D |
možmi, kot so Barthes, Foucault, Lacan, Derrida, | Deleuze | ..., se pri enaintridesetih poroči z mlado Bolgarko | D |
možmi, kot so Barthes, Foucault, Lacan, Derrida, | Deleuze | ... Pogovor z dr. Emilom Cesarjem | D |
deleuzovski način opazujejo iz perspektive 'drugega'. | Deleuze | namreč pravi, da se resnična - prava - literatura | D |
primerjave, da ne bi ostalo pri antitezi (še | Deleuze | je imel Antiojdipa). Lepo-kot-dosežek? | D |
prav problem niča, kar je predlagal že Gilles | Deleuze. | Njegova teza je, da Nietzsche heglovski »pozitivnosti | D |
Foucault, Althusser, Lacan, Derrida, Barthes, | Deleuze | - intelektualna zgodovina bo potrebovala desetletja | D |
koncu so tu "postedipalci", eksistencialisti, | Deleuze | in Guattari in tako dalje.Dialektično se ta | D |
in Heidegger postane član nacistične stranke. | Deleuze | in Guattari iz "prededipalnosti" delata postedipalno | D |
poglejte, kako iz rokava stresajo razne Levinase, | Deleuze, | Bubre. Rusov ni, ampak nismo jih pozabili. | D |
univerzalnega (Les constructions de l'universel) ter | Deleuze | in psihoanaliza (Deleuze et la psychanalyse | D |
univerzalnega posredno obravnava tudi knjiga | Deleuze | in psihoanaliza, v katerem se je avtorica lotila | D |
psihoanalize? David-Ménardova je v času, ko je bil | Deleuze | še živ, sproti prebirala njegova dela, ko so | D |
psihoanalize predvsem zaradi dela Antiojdip, ki ga je | Deleuze | napisal skupaj s Felixom Guatterijem.V tem delu | D |
Lacan, Derrida, Foucault, Althusser, Barthes, | Deleuze | ... vsi so odšli pred njim. Rodil se je v | D |
Veliko in Majhno, kot ju v Podobi-gibanju vidi | Deleuze? | »V prvi temi čezmerni človek naseljuje okolje | D |
zaupanja, podjetne goljufije. Kot se sprašuje | Deleuze | v Bartleby ali formula: »So to lažni bratje | D |
kolonializma. Evropska teorija (Derrida, Barthes, | Deleuze | in Guattari) se zdi neuporabna, ker ne temelji | D |
filozofskega rodu, ki sta ji pripadala tudi | Deleuze | in Foucault.In prav »najbolj melanholični v | D |
sem ga namreč srečal na straneh, na katerih | Deleuze | z Nietzschejem odkrije, da so filozofi postali | D |
teh re-vizitiranih toposih, razumemo, kaj hoče | Deleuze | reči, ko govori o konceptualnih likih kot junakih | D |
Kaj je filozofija?, ki sta jo napisala Felix | Deleuze | in Gilles Guattari.Ali obratno, ne vem več. | D |
Descartesov cogito, ki ga kar naprej opevata filozofa | Deleuze | in Guattari. Preostanek dopoldneva sva prebila | D |
. 1998.10.16 KULTURA.TXT:42803 . / Gilles | Deleuze | leta 1980 Logika smisla - nov prevod francoskega | D |
Lepše metafore bi si francoski filozof Gilles | Deleuze, | ki je ves svoj opus zasnoval na iskanju teritorijev | D |
granitne kocke (ja, ja, pisalo se je leto 1968), je | Deleuze | strnil ves svoj dotedanji filozofski opus in | D |
samemu avtorju. Na zavihku Dialogov, ki jih je | Deleuze | vodil s Claire Parnet leta 1977, najdemo v kratki | D |
psihiatrije); in končno knjige, v katerih je | Deleuze | spregovoril »pour son compte«, v svojem imenu | D |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |