nova beseda iz Slovenije
da bi bilo to težko izvesti. HUTTER: Glede | na | stopnjo naše gradbene tehnike bi bila izvedba | A |
tveganje. GOLUBOVIĆ: Naša stopnja je najvišja | na | svetu.To je stopnja zanosa in elana. | A |
Mislim ... Hutter neprestano računa | na | premični računalnik. LASZLO: Nehaj misliti | A |
Kje je ambulanta? DEDAL: | Na | zgornjem delu, tukaj, Imamo dve intendanci, | A |
lipsastih zasukih proti središču. HUTTER: Vrata so | na | hodnik? GOLUBOVIĆ: Vrata so zmeraj na hodnik | A |
Vrata so na hodnik? GOLUBOVIĆ: Vrata so zmeraj | na | hodnik. HUTTER: Hodnik je ob zunanji steni | A |
LASZLO: Kje je lep razgled? DEDAL: Okna so | na | hodnikih.Svetloba je posredna. | A |
Kaj še hočeš? Preskok | na | naslednji načrt.Risba kaže obris velikanske | A |
DEDAL: Objekt v celoti. | Na | kaj vas to spominja? LASZLO: Mene na tovarišico | A |
Na kaj vas to spominja? LASZLO: Mene | na | tovarišico Blaženko.Stopi tesno k njej. | A |
HUTTER: Vsa vprašanja niso rešena, statika | na | primer, precej časa bi potrebovali ... MAREK | A |
Ne razumem. LOJZE: Pripeljal sem tri | na | razpolaganje.Ženske. DEDAL: Kakšne ženske | A |
tisto, ki ostane, pridem ob petih zjutraj, da bo | na | zboru.Če se ne vrne, ne bo na zboru, če ni na | A |
zjutraj, da bo na zboru. Če se ne vrne, ne bo | na | zboru, če ni na zboru ... DEDAL: Poslušaj | A |
zboru. Če se ne vrne, ne bo na zboru, če ni | na | zboru ... DEDAL: Poslušaj ti, tovariš Lojze | A |
DEDAL se nenadoma obrne in pokaže s prstom | na | Vasilko: Ti. LEPA in DONA: Jaz? | A |
tudi jaz nisem nedolžen, niti malo ne. Toda še | na | misel mi ne pride, da bi si dal pripeljati iz | A |
Poznam, pa še zelo dobro. VASILKA: Ste bili | na | inšpekciji? DEDAL: No ja ... tudi že ... | A |
dveh predelnih sten iz opeke. DEDAL riše | na | tablo cevi, kolena straniščne kanalizacije | A |
prepreči. Sistem labirinta preprečuje srečevanje | na | hodnikih, to smo že rešili v osnovi.Aplavz | A |
komunikacij med vodilnimi tovariši. Ena od iznajdb, | na | katero sem še danes ponosen, je potovanje listka | A |
Problem zvočne signalizacije. Nariše shemo | na | tablo. Če hočemo sporočiti skozi stene | A |
Prosim. Dedal stopi | na | eno, vsi ostali na drugo stran stene. | A |
Prosim. Dedal stopi na eno, vsi ostali | na | drugo stran stene. DEDAL: To je navadna | A |
prosim. Vsi prislonijo ušesa k steni, Dedal | na | drugi strani trka 4-2 4-3 1-1 5-4 3-5 1-1 2 | A |
Oglejte si ga, prosim. | Na | zunaj je povsem enak.Ali lahko kdo odkrije kakšno | A |
BLAŽENKA: Pa še madeži se ne bodo poznali | na | njem, ker je rdeč.Mislim ... če se komu zaradi | A |
Med njima prazen prostor. | Na | sredi praznega prostora folija. HUTTER: Prava | A |
Lojze in Hutter. LOJZE: Se vi kaj spoznate | na | tole trkanje? HUTTER: Prav nič. | A |
. / . / stran 43 . / Nekoliko se spoznam | na | statiko. LOJZE: Tale vaš, ki hoče sredi noči | A |
hoče sredi noči šest svinčnikov, vam je natrkal | na | ta vaš čudežni zid: Prazna glava odmeva. | A |
vidimo samo njeno roko, v kateri drži kozarec. | Na | gramofonu se vrti plošča z »njeno« žalostno | A |
material ...« DEDAL: Menda nisi ljubosumna | na | žensko obleko.Človek bi rekel, da bo ženska | A |
obleko. Človek bi rekel, da bo ženska ljubosumna | na | golo žensko. IRMA: Sploh nisem ljubosumna | A |
zanimal. Ker te je imela partija rada, kot | na | začetku vse intelektualce in falirane študente | A |
Ženskam kupuje obleke. Potegne obleko | na | osnutek Vasilkinega kipa. DEDAL: Čemu zdaj | A |
to veš. IRMA: Če bi bil dober kipar, bi bil | na | akademiji.Danes to ni težko. | A |
Danes to ni težko. Vsak je lahko | na | akademiji, samo ti ne.Imel bi razstave, vsak | A |
nekoliko obotavlja, potem gre k njej. Pelje jo | na | prostor za model. Naravnava njene gibe. | A |
DEDAL: Poslušaj, Vasilka. | Na | akademiji model pozira celi množici kiparjev | A |
IRMA: Že razumem. Pogleda | na | uro.Nocoj sem dežurna. | A |
Vstopi Janko. Objestno po prostoru, dvigne rjuho | na | postelji in jo povoha. JANKO: Dobra češplja | A |
DEDAL: Aristofanes. To me spominja | na | Aristofana.Samo, tam je bič, jaz ti bom pa primazal | A |
Pravijo, da so strašno potrebne kurca. Dajo tudi | na | hodniku, če je pet minut časa.Tale češplja Vasilka | A |
Tako, ja. Ti pa lahko medtem še naprej delaš | na | glini.Na živobarvnih grških kipih. | A |
Ti pa lahko medtem še naprej delaš na glini. | Na | živobarvnih grških kipih. DEDAL: Ven. | A |
grška plastika me zanima, tovariš, vaš pogled | na | gladkobelino, na čisto formo grških skulptur | A |
pogled na gladko . / . / stran 53 . / belino, | na | čisto formo grških skulptur. DEDAL: Ne bom | A |
13. Projektivni biro | na | gradbišču.Sestanek operativnega štaba. | A |
tako pomembnem projektu. Rad pa bi opozoril | na | nekaj tehničnih problemov, za katere je tovariš | A |
malenkostni. Vendar pa bi rad dodal, da sem | na | to malenkost opozoril že na začetku.Teren na | A |
rad dodal, da sem na to malenkost opozoril že | na | začetku.Teren na pobočju je mehak in se nekoliko | A |
na to malenkost opozoril že na začetku. Teren | na | pobočju je mehak in se nekoliko ugreza.Nismo | A |
prineseta velik naslonjač in se postavita vsaka | na | eno stran.Za njima Lojze. | A |
kipe pri tovarišu, ki tam stoji. Pokaže | na | Dedala. GOLUBOVIĆ: Kdo je Vasilka? | A |
pograda, ki se priklaplja k steni. Lojze leže | na | pograd.Lojze vstane. | A |
Lojze vstane. Laszlo sedi in se ziblje | na | pogradu. LASZLO: Spalnica, tovarišica | A |
priteče z aparatom. BLAŽENKA demonstrira | na | Lojzetu: Vsakega novega gosta po umivanju in | A |
Dekleti prineseta toaletno školjko. Postavita jo | na | sredo, vsi si jo ogledujejo. DEDAL: Kot | A |
sredo, vsi si jo ogledujejo. DEDAL: Kot | na | surrealistični razstavi. BLAŽENKA: Najvišji | A |
tudi z raznimi čučavci in toaletnimi prostori | na | štrbunk. Mi skrbimo za delovnega človeka. | A |
DEDAL: Irma, počakaj ... Odidejo vsak | na | svojo stran.Irma se ne ozre. | A |
Navešen z nekaj ideološkega okrasja. | Na | mizah steklenice, pladnji s prigrizkom. Zbrani | A |
učinkovitega objekta za prevzgojo nimajo nikjer | na | svetu.Aplavz. VKPD, ki je zrasel v našem glavnem | A |
MAREK: Toda ne smemo si dovoliti, da bi počivali | na | lovorikah.Danes se z nami raduje glavno mesto | A |
Dedal v celici. Leži | na | pogradu, počasi vstane in posteljo preklopi | A |
Spet prisluhne in črkuje b-a-r-a bara baraba | na | c-e-v s-i p-a p-o-z-a-b pozabil, baraba, na | A |
na c-e-v s-i p-a p-o-z-a-b pozabil, baraba, | na | cev si pa pozabil!Začne se smejati, zmeraj | A |
Tišina. Vrata se odprejo in pramen svetlobe pade | na | pograd, na katerem leži Dedal.Med vrati Lojze | A |
se odprejo in pramen svetlobe pade na pograd, | na | katerem leži Dedal.Med vrati Lojze z nerodnim | A |
In vem, da bi ga rad imel. | Na | začetku ga nobeden ne dobi, čeprav ga vsak zahteva | A |
Vendar pa to nič ne spremeni, ker se te potem | na | cesti vseeno izognejo.Razen če pridejo nazaj | A |
vem, zakaj je to dobro, ampak hočejo, da si | na | začetku lačen.Mu da menažko in žlico. | A |
DEDAL: Svetloba je posredna, z vseh strani pada | na | hodnik. LOJZE: Jebeš ti posredno svetlobo | A |
Zato pa vsi ljudje z večjim veseljem čakajo | na | pojedino, samo tirani ne, saj je njihova miza | A |
tudi ti sam, namreč: več ko je pred človekom | na | mizi izbranih jedi, prej se jih zasiti in naveliča | A |
tiče, je tisti, ki mu strežejo z obilico jedi, | na | slabšem od človeka, ki je pri hrani zmeren. | A |
torej morda opazil, da se tirani odpravljajo | na | razkošne pojedine z večjo slastjo kakor navadni | A |
pojedine z večjo slastjo kakor navadni ljudje | na | svoje kosilce? DEDAL-SIMONIDES: Ne, pri Zevsu | A |
DEDAL-HIERON: Hieron. Tako je, kdor ima zmeraj | na | voljo vseh vrst jedi, ne zaužije nobene od njih | A |
pripelje Dedala v celico. Dedal se utrujeno sesede | na | pograd.Lojze mu daje piti vodo. | A |
7. Luč. Dedal leži | na | postelji.Govori, blede. | A |
labirint je palača dvorezne sekire, najdemo | na | minojskih spomenikih ... izhod odkriti ... okna | A |
9. Dedal leži | na | postelji.Premetava se v snu, tolče ob steno | A |
Pet udarcev, potem tri. Premetava se | na | pogradu, udari z dlanjo ob steno, blodno govori | A |
Sleci se. Irma/Vasilka sede | na | posteljo. DEDAL: Zakaj sediš tam ... tako | A |
Takoj zatem ostra luč. Med vrati Marek. Dedal | na | postelji, vzpne se na komolce. 10. | A |
Med vrati Marek. Dedal na postelji, vzpne se | na | komolce. 10. | A |
zrak imaš tukaj. Dedal se zdrami, sede | na | posteljo, briše si potne kaplje s čela. | A |
si, kaj je nam pomenilo. Nebo, oblake, kosce | na | polju. Spomladi dekleta v lahnih oblačilih. | A |
ker jetnikom celo to mrtvo svetlobo dajejo | na | obroke. Stikala so zunaj, na oni strani vrat | A |
obroke. . / . / stran 77 . / Stikala so zunaj, | na | oni strani vrat. MAREK: Ali se ne bi dalo | A |
Sabotaža. Marek sede | na | pograd, postavi šahovnico na stol in začne razporejati | A |
Marek sede na pograd, postavi šahovnico | na | stol in začne razporejati figure. MAREK | A |
za zadnjič. Ni bil najbrž ravno lep pogled | na | odraslega moškega, ki se tako zapusti. DEDAL | A |
najbolj sovražijo in kar je končno tudi prišlo | na | vrsto. DEDAL: Zelo dobro vejo, da ne gre | A |
dobro kot midva. Objekt so dokončali natančno | na | istem mestu, po tvojih načrtih in še zmeraj | A |
Toda mislil sem, da te bodo spravili nekam | na | stranski tir.Nisem pričakoval, da se boš znašel | A |
junaka črnih strani v časopisu, zvočniki bodo | na | cestah prenašali razkrinkanje mednarodne saboterske | A |
zakaj, prizanesli. Poslušal sem te procese | na | ulici.Minilo je komaj leto in že so zvočniki | A |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
◁ ◀ 101 201 301 401 501 601 701 801 901 1.001 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |