nova beseda iz Slovenije
seksualiziran. V psihoanalitičnem okviru je | moški | mazohist tisti, ki se podvrže delovanju ženske | C |
žensko, objekt, predmet nasilja. Po Freudu se | moški | mazohisti "vedno premestijo v vlogo ženske; | C |
razkriva mogočno ambivalenco moškega mazohizma, ki | moški | subjekt obrne proti imanenci (njegovi zemeljski | C |
razmerja. Na ta način (in to je paradigmatično za | moški | umetniški subjekt) dokaže, da je "jaz" (subjekt | C |
to je zakon "jaza-istega", skozi katerega se | moški, | kot trdi Luce Irigaray, udejanji kot norma subjektivitete | C |
Acconcijevo delo kot zgled za način, kako je | moški | umetnik v 70. letih preučeval moškost samo zato | C |
dozdevno nasprotnih kategorij gledalec / gledano, | moški | / ženska, subjekt / objekt.Acconcijev "umetnik | C |
Angeles) - projicira skrajno predvidljivo moškost: | moški | umetnik, ki ga predstavlja pokončen tič, se | C |
preučiti, kako to, da so popolnoma odtujeni | moški | in ženske odtujeni različno; na tej točki zgodovine | C |
doživljajo svoja telesa in subjektivitete. Tako se | moški | body art umetniki, četudi moškost predstavljajo | C |
pollockovski imperativ. Nadvse redko se primeri, da | moški | body art projekt uprizori potencialno heteropatsko | C |
v delu). Če body art umetniki - podobno kot | moški | subjekti nasploh - pogosto doživljajo svojo | C |
v svoji podobi kot drugega (kot jo doživlja | moški | subjekt).O heteropatski identifikaciji bi lahko | C |
Carolee Schneemann, 1989(452) Ko so se | moški, | kot so Acconci, Nauman in Burden, začeli ukvarjati | C |
ne želi reči, da katerikoli subjekt, najsi je | moški | ali ženski, lahko doseže transcendenco (čisto | C |
razkazovanje, ki potrjuje Pollockov ejakulatorni | moški | genij, ga vselej že naredi "ženstvenega" -, | C |
faličnim nadomestkom). Konvencionalno rečeno, | moški | delujejo in ženske pozirajo.Obenem bom zatrdila | C |
po zaslugi retorike poze, ki se poteguje za " | moški | pogled" in se obenem spopada z njim (ter verjetno | C |
zgodovine in kritike, pri čemer je (zastrti, | moški) | umetnik z disciplinskimi manevri ustvarjen kot | C |
zaželenost) v umetnostnem svetu, ki mu vladajo | moški. | (471) Feministične body art umetnice so z uprizarja | C |
ki so ga v patriarhatu tradicionalno imeli | moški. | Strateško uprizarjajo, da bi postale individualne | C |
Wilkejeva pozira gola, ne samo da priteguje | moški | pogled, temveč tudi vnaprej zamoti njegovo krivuljo | C |
ustvarjale v okviru tradicij in poti, ki so jih utrli | moški. | "(487) Tudi Hrana za duha (Food for the Spirit | C |
Povedano s freudovskim izrazjem Mulveyjeve, | moški | pogled blaži strah pred kastracijo pri moških | C |
razkrije strukture, s katerimi heteroseksualni | moški | subjekti poskušajo vključiti (ženskega) drugega | C |
tega so bolj zainteresirane za rušenje mita o ( | moški) | subjektivni transcendenci in so zmožne bolj | C |
užitke, ki ne bi bili nujno heteroseksualni in | moški? | ). Čeprav se utegne zdeti, da samoupodabljanje | C |
pomenljiva oznaka, kadar je povezan z ženskami: | Moški | lahko uporabljajo čudovite, seksi ženske kot | C |
sebe). Narcis udejanji prav dilemo, ki muči | moški | subjekt v patriarhatu; globoko motivirajočo | C |
in homoerotične želje (Narcisu dvorijo tako | moški | kot ženske, naposled pa se zaljubi v moškega | C |
narcis nevaren za patriarhat, ker obide želeči | moški | subjekt (ker ljubi sebe, od njega ne potrebuje | C |
pogledom", ki dobi moč s tem, ko gre skozi ( | moški) | "jaz" ter z zanikanjem imanence in telesnosti | C |
besa) obenem v celoti izključi heteroseksualni | moški | subjekt.Wilkejeva z neštetimi, pogosto protislovnimi | C |
razkazovale svoja telesa, da bi preslepile " | moški | pogled".Takšno očitno udejanjenje pornografske | C |
dela Drugi spol suče okrog dejstva, da so imeli | moški | v zahodnem patriarhatu dostop do transcendence | C |
ki je, kot pravi Audre Lorde, "bel, vitek, | moški, | mlad, heteroseksualen, kristjan in finančno | C |
tehnologije, ki so jih skoraj v celoti razvili | moški | za moške, sama pa jih je uporabila za premestitev | C |
subjekta, ki je spolno opredeljen kot bodisi | moški | bodisi ženska, kot hierarhično umeščeno ustreznico | C |
prebivalcev Zemlje zunajzemeljskemu drugemu, | moški | tisti, ki govori in zastopa človeštvo. Ženska | C |
njo govorijo drugi."(624) Andersonova kot | moški | govori o "nevtralnem" simbolu moškega z dvignjenimi | C |
govora "glas avtoritete" in trdi, da "ni samo | moški | (...) ampak tudi tehnološki"(626). Tehnologija | C |
Andersonova ni več ženska kot objekt, marveč | moški | kot govorec (ali, in to je še zanimivejše, oboje | C |
Mapplethorpovi erotizirani in fetišizirani črni | moški | čudoviti objekti, kot kipi in mirni, Harris | C |
ocenjevanje nekaterih možnosti, ki jih ima črni | moški, | ko se odloča, kaj bi utegnil biti. Eksotičnost | C |
ljubezni. Obenem je ta erotika skrajni tabu: | moški, | ki ga poljublja Harris, je njegova zrcalna podoba | C |
poljublja Harris, je njegova zrcalna podoba. | Moški, | ki ga poljublja Harris, je še en Harris - Thomas | C |
feminiziran, incestuozen in homoseksualen, še vedno " | moški" | ?Ko človek razmišlja o Harrisovi moškosti, mora | C |
vitka bela ženska kot objekt pogleda ali beli | moški | kot subjekt umetniške produkcije).Ali kot pravi | C |
ne gre preprosto za to, da je nekdo dozdevno | moški | ali ženska (bodisi anatomsko bodisi kako drugače | C |
katerega se moško telo izvije kot zmagoslavno: | Moški | mazohist uboga falični zakon in mu služi.(. | C |
mazohist uboga falični zakon in mu služi. (...) | Moški | mazohizem je najprej sredstvo, ki doseže, da | C |
kako ne prekršiti zakona. (...) In končno, | moški | mazohizem je mogoče razumeti kot način, kako | C |
mazohizem je mogoče razumeti kot način, kako | moški | subjekt začasno spodbije željo po očetu in subvertira | C |
zlitjem penisa in falosa očetovskega zakona. | Moški, | oropan iluzorne posesti falosa, je feminiziran | C |
trdi, da filmski kodi ustvarjajo implicitno | moški | "pogled ... svet ... in ... objekt, s tem pa | C |
(ki je po mnenju Mulveyjeve spet implicitno | moški) | .Mulvey, "Visual Pleasure and Narrative Cinema | C |
po svojih pooblastilih vis-à-vis urbani areni | moški, | kot trdi Griselda Pollock v "Modernity and the | C |
mnenja Pollockove, po katerem je flâneur samo | moški; | flâneurja vidim kot eksistirajočega v diskurzivnem | C |
anatomskim penisom (seveda ga posedujejo biološki | moški) | .Tako piše: "Lahko bi rekli, da je ta označevalec | C |
, str. 162, 161). (238) "Navzven usmerjeni | moški" | po Riesmanu "razodeva zahodni urbani svet, v | C |
kapitalizem", kot konstitutivne za premeščeni ( | moški) | subjekt, ki tako postane kontingenten do svojih | C |
Če imajo izvedenci prav, je današnji ameriški | moški | izgubil celo seksualno pobudo in nadzor; nekatere | C |
romaneskno uspešnico Sloana Wilsona iz leta 1956 | Moški | v sivi flanelasti obleki (The Man in the Grey | C |
delavska bombažna majica pojavila v izčrpani | moški | modi po drugi svetovni vojni, ko je bila vključena | C |
minimalistične prevzetnosti (in še ena daritev | moški | tradiciji, ki jo je mogoče brati obenem kot | C |
smetano, nato pa so jo številni ljudje, tako | moški | kot ženske, polizali.Leta 1964, ko je bilo prvič | C |
1993, str. 84. Nekoliko pozneje so temnopolti | moški | - zlasti gejevski temnopolti moški - z rabo | C |
temnopolti moški - zlasti gejevski temnopolti | moški | - z rabo lastnega telesa raziskovali normativni | C |
Harris. Večinoma se zdi jasno, kaj želijo doseči | moški | umetniki z uprizarjanjem penisa; kadar je v | C |
je nastajal med letoma 1963 in 1969, je velik | moški | organ prodrl skozi stran v knjigi; Hermann Nitsch | C |
in nerazvita ženska, "zdrav", heteroseksualni | moški | pa se premakne k izbiri objekta nasprotnega | C |
kot so trdili Lacan in drugi) odtujeni tako | moški | kot ženske, so ženske odtujene dvojno; fantje | C |
formalistične tradicije (umetniki - vsaj beli, zahodni | moški | umetniki - imajo identifikacijski interes, ko | C |
zasledovanja in zasledovanosti: po klasični dinamiki | moški | zasleduje žensko, ona pa si želi biti "zaželena | C |
krivec za nasilno dejanje nad njegovim telesom | moški | ali ženska, toda v primerih, pri katerih informacije | C |
posledico izziva, ki ga ponuja stalen, koherenten | moški | pogled (kot bom pojasnila v analizi feminističnih | C |
nekoliko spremenilo, ko so odkrito gejevski | moški | prišli do določene moči in se lotili vnovičnega | C |
različici je vključila tudi navedke nekaterih | moški | politikov (Hitler idr.) in piscev (Joyce, Goethe | C |
da "edino razmerje žensk do izvora narekuje | moški" | .Glej Irigaray, "The Law of the Self-Same", v | C |
homoseksualno moškost - v tem, da homoseksualni | moški | patološko ljubi moške -, ne pa tudi za ženske | C |
samo prek anatomskega spola (da homoseksualni | moški | s tem, ko ljubi druge moške, ljubi "sebe", kot | C |
to nemožnost kot nekaj najvišjega, medtem ko | moški, | ki dosežejo socializirano moškost, dobijo dostop | C |
zavzela pozicijo zunaj te identitete [ženska / | moški] | , iz katere segam in jo čutim" (prav tam, str | C |
Američani na pohodu (Anderson) "Ameriški | moški: | zakaj mu vladajo ženske?"(Moskin) | C |
(Moskin) "Ameriški | moški: | zakaj se boji biti drugačen?"(Moskin) | C |
ratizaciji / avtentičnosti op. 258 Barber, Fiona o | moški | subjektiviteti op. 254 Barbey d'Aurevilly, Jules | C |
tudi gesli feministični body art / umetniki in | moški | body art / umetniki. Bolan: življenje in smrt | C |
notranja logika op. 376 Forster-Hahn, Françoise | moški | body art op. 143 fotografija op. 101, op. 477 | C |
kodiranje; tehnologija; utelešenje; ženski / | moški | pogled na Interview, revija op. 210; Warhol | C |
drugi op. 155; Lacan op. 133; Merleau-Ponty; | moški | pogled; o moški / ženski seksualnosti op. 459 | C |
Lacan op. 133; Merleau-Ponty; moški pogled; o | moški | / ženski seksualnosti op. 459; o Pollocku; o | C |
krščanski op. 692, op. 693; kulturna reprezentacija; | moški | performans op. 397. Glej tudi geslo sadomazohizem | C |
235 modernizem formalistični razdrobljenost; | moški | umetnik; narcizem; postmodernizem op. 31; subjektiviteta | C |
Moskin, J. Robert | moški | body art / umetniki op. 143; moškost op. 309 | C |
umetniki op. 143; moškost op. 309; subjektiviteta | moški | subjekt; razsrediščeni / usmerjen k drugemu | C |
konvencionalna; kriza op. 136; mazohizem in | moški | body art in narcizem; nekonformistična; normativna | C |
ogled (Arnold) op. 395 Narcis op. 534; mit | moški | subjekt; moškost op. 533; podoba narcizem body | C |
Poggi, Christine o Acconciju op. 316 pogled | moški | patriarhalni; pervertirana logika Poirer, Richard | C |
kritika; minimalizem op. 235; modernizem op. 31; | moški | umetnik; narcizem op. 445; performativni op | C |
Orlan) op. 672 retorika poze feminiziranje | moški | pogled reverzibilnost | C |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
◁ ◀ 1.701 1.801 1.901 2.001 2.101 2.201 2.301 2.401 2.501 2.601 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |