nova beseda iz Slovenije
I., bi naj bil pokopan kot naslednji odrasel | moški | (l. 1385), zato predvidevam, da je njegova lobanja | C |
frontalnim sinusom otroške lobanje 2. Tudi | moški | frontalni sinusi so pahljačasti, le da imajo | C |
po površini manjše. Maksilarna sinusa sta pri | moški | in ženski lobanji trikotne oblike, pri otroški | C |
obnosnih votlin. Oblika nosne votline je pri | moški | in ženski lobanji podobna školjki z nazobčanim | C |
razlikuje. Parietalni foramni so identični pri | moški | in otroki lobanji, pri ženski je le eden (avtosomno | C |
mastoidni foramni se pojavijo bolj podobno pri | moški | in otroški lobanji.Palatinalna transverzalna | C |
po obliki in velikosti (sl. 82). Komentar: | moški | lobanji 7 in 8 sta si po obliki in velikosti | C |
Friderika II. (lobanje 17, 11 in 18) Zadnji | moški | potomec celjskih grofov je bil Ulrik II., kateremu | C |
družina v tem času odločila, da prezgodaj umrli | moški | potomci pač sodijo med dinaste tudi v grobnici | C |
identifikacija bolezenskih sprememb pri lobanji 14. | Moški | je imel posebno vrsto počasi napredujoče benigne | C |
let, Herman I. je umrl kot naslednji odrasel | moški | v družini in sicer l. 1385. Star je bil nad | C |
tistimi na lobanjah. Legenda: Ž - ženski, M - | moški, | O - otrok Slika 79: Obnosne votline lobanj 5 | C |
Nilu. V tem društvu so se zbirali predvsem | moški, | ženske pa so leta 1902 ustanovile Krščansko | C |
biljard, zbor, ansambel itd. Zbor je v mešani ali | moški | zasedbi prepeval tudi pri slovenskih sestrah | C |
specifičen in "postopen". Izseljenci, največkrat | moški, | so se v Južni Afriki poročili s pripadnicami | C |
so ga poleg deklet in žena sestavljali tudi | moški. | Ker se je revščini po letu 1920 na Primorskem | C |
potem pa so ga zaprli. Vodja kluba je bil neki | moški, | ki je odšel v Trst.Sicer sta bila dva kluba | C |
Zbor je bil mešan, včasih pa so nastopali samo | moški. | Pri sestrah pa so bile samo ženske. | C |
službo najprej temnopolta ženska, nato temnopolti | moški, | potem "coloured" (mulati) ženska oz. moški, | C |
moški, potem "coloured" (mulati) ženska oz. | moški, | za njimi pridejo na vrsto Indijka in Indijec | C |
začetnih faz, saj so v prvi le ženski, v drugi pa | moški | grobovi (cfr. Teržan 1995, 338 s). | C |
Disneyjev svet, v stripih in zunaj njih, je | moški | svet. Disneyjeva organizacija izključuje ženske | C |
ravno dovzetne za moške čare in zakonske vezi, | moški | del družine nujno in nenehno sestavljajo samci | C |
nasproti italijansko obarvani vampirki Silviji. | Moški | se boji takšne ženske (le kdo se je ne bi?) | C |
dialogu. V tem skrbno varovanem svetu vsi - | moški | in ženske, mladi in stari - pod uniformo Vojske | C |
vendar je nisva mogla videti, ker naju noben | moški | ni pustil v njeno bližino. Ni še znano, kako | C |
na pot kriminala. Ta fizični oče, edini pravi | moški | roditelj v Disneyjevih stripih, še enkrat potrdi | C |
Stran 78 J. Robert Moskin, "Ameriški | moški: | zakaj mu vladajo ženske?"("The American Male | C |
Telo v akciji: Vito Acconci in "koherentni" | moški | umetniški subjekt 4. | C |
Altered Image), 1981 J. Robert Moskin, "Ameriški | moški: | zakaj mu vladajo ženske?"("The American Male | C |
užitku, ki izziva fetišistični in skopofilični " | moški | pogled". (7) Schneemannova si je obraz in telo | C |
izmišljenega jaza' - je delo (...) [pri katerem | moški | umetnik] ohrani moč in distanco do situacije | C |
normativnega subjekta (heteroseksualni beli | moški | subjekt iz zgornjega srednjega razreda, ki je | C |
zanimanje za ta predmet: zakaj je bil implicitno | moški | - z vrhuncem na koncu 60. in na začetku 70. | C |
odsotnosti penisa / falosa kot določene skozi ( | moški) | "pogled" in ocenjevali umetniške prakse glede | C |
sebe odkriva in zase izbira v svetu, kjer ji | moški | vsiljujejo, da sebe prepoznava kot Drugega: | C |
Judith Butler, paradigma de Beauvoirjeve razloži | moški | projekt raztelešenja, s katerim moški transcendirajo | C |
razloži moški projekt raztelešenja, s katerim | moški | transcendirajo svoja telesa tako, da projicirajo | C |
modela spolne razlike, v katere središču je | moški) | (131), kar doseže z razkrivanjem takšnih projekcij | C |
projekcij kot neuspešnih poskusov, da bi si | moški | subjekti v patriarhatu zagotovili koherentno | C |
Other Woman) iz leta 1974. V njej omeni, da se " | moški" | izžene "še dlje (proti) mestu, kjer leži moč | C |
argumenti Irigarayeve - razkrivajo dejstvo, da je ( | moški) | subjekt (Mendietin interpret) natanko zaradi | C |
obdobju po prvi svetovni vojni: navsezadnje je bil | moški | subjekt (kot je pokazala de Beauvoirjeva) edini | C |
konformnosti in naraščajočega spoznanja, da (implicitno | moški) | subjekt ni izpolnjen-v-sebi, marveč se v resnici | C |
vedenju ljudi okrog sebe. V "drugega usmerjeni" | moški | je vsekakor konformist.Kot opazi Ehrenreichova | C |
prvi in drugi svetovni vojni. Tako je bil ( | moški) | subjekt v 50. in 60. letih, ko je ta premik | C |
Lacana in tudi za Merleau-Pontyja (implicitno | moški) | subjekt skuša doseči koherenco v očeh drugega | C |
sebi. Če je Riesmanov v drugega usmerjeni | moški | deležen nekaj zaskrbljenosti, ker je odprt za | C |
geopolitični premiki postavljali pred normativni | moški | subjekt)?Različni subjekti so zavzeli različne | C |
pri prikazovanju narcizma znatno drznejše kot | moški | (prek svojih nezastrtih in nedvoumno seksualiziranih | C |
veliko pridobile, denimo odprtje jaza za drugega. | Moški | body art umetniki so pogosto ustvarjali dela | C |
struktur, s katerimi so se subjekti (zlasti | moški) | dolgo skušali projicirati v koherentno osebnost | C |
podobe, tako kot Riesmanov "v drugega usmerjeni" | moški, | odvisen od drugih (Lasch označi kot negativno | C |
norma" zahodne subjektivitete ("bel, vitek, | moški, | mlad, heteroseksualec, kristjan, finančno preskrbljen | C |
samoopredeljevanja, je bila (ker je bil umetnik implicitno | moški) | skrajni primer modernistične želje po združitvi | C |
človek velja za umetnika, mora biti utelešen kot | moški | - umeščen znotraj očetovske linije kot izvorne | C |
umetnik - le-ta, poudarja, je v modernizmu vedno | moški | -, ne samo, da kot svoj temelj poudarja "ustvarjalnost | C |
individualne svobode, po katerem je (implicitno | moški) | subjekt "obsojen" na svobodo: v svet je pognan | C |
množico usmerjeni, "navzven usmerjeni" povojni | moški | zaradi odvisnosti od drugih - zlasti in predvsem | C |
Leta 1958 sta članka v reviji Look "Ameriški | moški: | zakaj mu vladajo ženske?" ("American Male: Why | C |
Male: Why Do Women Dominate Him?") in "Ameriški | moški: | zakaj se boji biti drugačen?"("American Male | C |
239) J. Robert Moskin, avtor članka "Ameriški | moški: | zakaj mu vladajo ŽENSKE?" (žaljivi pojem na | C |
velikimi črkami), odločno trdi, da "se je [ameriški | moški] | vse od konca druge svetovne vojne (...) radikalno | C |
nevarno spreminjal; (...) ni več možat, odločen | moški, | ki je osvojil celino in ustvaril ameriško veličino | C |
Moskinovimi besedami: "Kako je mogel ameriški | moški | pasti v to brezno podložnosti, da se dvomi celo | C |
Pollockova trditev udejanji prav proces, s katerim | moški | subjekt poskuša transcendirati drugačnost (poskus | C |
imanenci). Ta proces je protisloven v tem, da | moški | subjekt prav s to izreko o večvrednosti, transcendenci | C |
subjektivitete, po kateri se subjekt (po definiciji | moški) | projicira v identifikacijo z božanskim ("sonce | C |
let. Študija Rubinove pravi, da so urbani | moški | geji prevzeli oblačilne trope konvencionalne | C |
protislovna figura, tako značilen, celo pretiran | moški | modernist (raztelešen v ustvarjanju) kot poblagovljeno | C |
Warholu in Duchampu kot Pollocku, pokaže na | moški | umetniški genij in ga opredeli kot konstrukt | C |
platno, vsaj za evropske oči, izražalo junaški | moški | vzorec.Javne izjave skupine nakazujejo močno | C |
moškosti, temveč tudi za koncept umetnika, ki ni | moški. | Benglisova, ki je upodobljena med zlivanjem | C |
obravnavajo minimalizem, znotraj katerega prevladujejo | moški) | agresivno uprizarjajo dejanje ustvarjanja - | C |
TELO V AKCIJI: VITO ACCONCI IN "KOHERENTNI" | MOŠKI | UMETNIŠKI SUBJEKT Zgodovinsko gledano sta bila | C |
dela kažejo na dilemo, s katero so se srečevali | moški | umetniki v ZDA in Evropi v obdobju, ki je sledilo | C |
Ali kot je pomenljivo trdil Klaus Theweleit, " | moški | se drži skupaj kot entiteta, telo s trajnimi | C |
enem kontekstu ideološko izenačena z ženskim. | Moški | body art umetnik svoje telo s tem, ko ga razkazuje | C |
igro estetske presoje. Obenem je očitno, da je | moški | performans s svojimi učinki le stežka nujno | C |
sicer pa normativno moško. Zgovorno je, da so | moški | body art skorajda izključno izvajali beli moški | C |
moški body art skorajda izključno izvajali beli | moški | (to priča o tem, da je tveganje zaradi razkazovanja | C |
pripadnost, je skorajda odveč pripomniti, da so se | moški, | ki so nastopali v umetnostnem svetu, ne glede | C |
let naprej prisvajali številni urbani gejevski | moški, | da bi tako "pervertirali" in / ali si prilastili | C |
okrepili in jim zagotovili koherenco, ter enačijo | moški | umetniški subjekt z vztrajnim narcizmom, ki | C |
povezoval s homoseksualnostjo in z ženskostjo. (349) | Moški | body art umetnik, ki se ukvarja s seboj, drzno | C |
vase in želja, da bi bil objekt želje), vrne | moški | subjekt, pa naj je v svojih akcijah še tako | C |
Torej: Človeštvo je moškega spola in | moški | ženske ne definira same po sebi, ampak glede | C |
feminizacijo) udejanja natanko tisto metodo, s katero | moški, | kot to opiše de Beauvoirjeva, dosežejo transcendenco | C |
takšno transcendenco ohranilo v očeh drugega: | moški | body art, tako kot njegov ženski dvojnik, je | C |
ali pasivne sprejemnice akcije v patriarhatu, | moški | pa skušajo aktivirati svojo subjektiviteto in | C |
dokazati ali potrditi svojo moškost. Če so se | moški | body art umetniki tega obdobja kaj radi projicirali | C |
razmerju do tega, kako nanje gledajo drugi; | moški | se skušajo umestiti kot transcendentni, neodvisno | C |
subjektov (koherence telesa / jaza), so bili | moški | v zahodnem patriarhatu tradicionalno deležni | C |
nevtralen, njuni opisi pravzaprav implicirajo | moški | zorni kot. (376) In kot je poudarila Judith | C |
občutje in snovnost, ter poudari, da ženske in | moški | precej različno odigrajo to vlogo telesa pri | C |
podeli "pretrgano enotnost" z okoljem. (379) Če | moški | subjekti s tem, ko se projicirajo v prostor | C |
trditev Youngove se nagiba k namigovanju, da | moški | ohranjajo mitsko kontinuiteto s svojim prostorskim | C |
OGROŽA ALI KREPI MOŠKO TELO? Tako kot za | moški | body art od začetka 70. let je tudi za precejšen | C |
tavtologija za mazohizem". (383) Če so se | moški | body art umetniki - od Chrisa Burdna do dunajskih | C |
Skoka v praznino (Leap into the Void). (395) | Moški | umetniki so se torej obsedeno uprizarjali v | C |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
◁ ◀ 1.601 1.701 1.801 1.901 2.001 2.101 2.201 2.301 2.401 2.501 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |