levo (501-600)

in plotov in živih mej, nizdol in navzgor, na      levo      in na desno.Kdorkoli nam je prišel naproti,  A
je pocincaval prédse in vznak, na desno in na      levo;      najbrž se ga je lotéval spanec. ”Da poti  A
polno prodajalnic, vleklo jo je na desno, na      levo.     Hipoma se je bilo odprlo ob cesti veliko število  A
sedel človek z dolgimi, kuštravimi lasmí; z      levo      roko si je podpiral glavo, desníca pa je ležala  A
Špitalskih ulicah in čez frančiškanski most, potem na      levo      po Gledaliških ulicah.Vse hiše ob poti so bile  A
ostavil staro stezo ter se obrnil na desno ali na      levo.     In čemu je sploh treba spremembe?   A
brez prihodnosti: ti si šel na desno, jaz na      levo;      ti si dosegel črno suknjo, jaz črno srajco;  A
Nesla je svetilko od okna k postelji, nató na      levo      in zopet v ozadje.Po steni so begale sence,  A
joka!“ je rekla ženska; tista ženska je imela      levo      oko spačeno in ni gledala naravnost. ”Nekam  A
izgrešila je bila pot in je blodila na desno, na      levo,      preko velikih zelenih rož, ki so bile naslikane  A
greva s tihim slovesom, ti na desno, jaz na      levo      ...“ ”Za zmerom!“   A
ga vodi: naj se joka, naj kriči, naj brca na      levo      in na desno - kjer je njegov cilj, tam je!...  A
globoko do klina, najprej na desno, nato na      levo      stran.Kadar se je zravnal, je naščeperil na  A
zdi, tako ga zaobrnemo, ali na desno, ali na      levo.     Ne preštevaj tujih grehov, temveč glej, da boš  A
z dolgimi koraki je meril pot na desno in na      levo,      kakor je bila široka, spotikal se je ob nasuto  A
rekel Potnik. ”Naj se obrnemo na desno ali na      levo,      povsod je nadloga in skrb.Naši dedje so hudo  A
stran 149 . / Elija je omahnil na desno in na      levo,      pa se je zgrudil in je obležal v prahu, Vsa  A
pogledu je bil podoben brezposelnemu natakarju.      Levo      roko je položil na prsa, desno je pritisnil  A
vil neprestano, ob vsakem koraku, od desne na      levo,      od leve na desno.In na vratu je bila glava in  A
glava se je zibala na dolgem vratu od desne na      levo,      od leve na desno, in oči so strmele name.   A
nisem več, temveč poskakoval na desno in na      levo,      preko jarkov, čez skale, kakor durak v cirkusu  A
Počasi je stopala, zibala se je leno na desno, na      levo;      naposled je postala.Nikoli ni bila strašnejša  A
sključeno, ker je imela na hrbtu visoko grbo, na      levo      stran pomaknjeno.Njen obraz je bil čudno droban  A
drsal po hrbtu. Klanec se je vil na desno in na      levo      in tako se je zibala tudi senca, zmerom niže  A
rami, popotno palico v roki. Na desno in na      levo      se vije pot -- kdaj ji bo konec?Hodi popotnik  A
predolga, vila se je neprestano na desno, na      levo.     Srce ji je utripalo nemirno; v strahu in žalosti  A
stvar je pri kraju! Na desno tvoja pot, na      levo      njegova!Neumno je bilo, da si kdaj govorila  A
in gostilnice so bile tam. Pot je krenila na      levo,      spet po klancu navzdol.Nizek hrib, poraščen  A
v močvirnati zemlji. Procesija je zavila na      levo,      navkreber.Vas je ostala zadaj in spet so se  A
glasovi so ihteli in stokali. Na desno in na      levo      se je zibal leseni križ pred procesijo; starec  A
pot! Nič ne izprašuj - ali na desno, ali na      levo,      ali na sever, ali na jug!Ne vprašaj, romar,  A
To je mešan zbor! Hanček in Nežica na      levo,      Francek v sredo, vidva na desno!... Gospôda moja  A
premikale vrste naprej in nazaj, na desno in na      levo,      strinjale so se in razmikale, mahoma so padle  A
ne v svet; ne obračajo se ne na desno, ne na      levo,      a tudi ne strmé naravnost; ... jaz sem uničen  A
prešel je na socialno polje ... zmerjal na desno in      levo      ... zaletel se napósled v različne dolge periode  A
sem te ogovorila in planil si tako daleč na      levo,      da nisi nič bližje sredi, kakor si bil prej  A
svetu!“ je odgovorila Alma. ”Na desno in na      levo,      na sever in na jug!Ljubezen je dober voznik  A
klavrni repèk!“ Tako smo šli; na desno onadva, na      levo      jaz.Čez štirinajst dni pa se odpeljem, vzemi  A
izpod napol zatisnjenih trepalnic na desno in na      levo,      nato je nagnila svečo in debela kaplja je kanila  A
skorjo. Ozrla se je ponevedoma in le za hip na      levo      stran; v tistem samem hipu pa je videla, kakoje  A
stran, pa že izpod čela smehljaje mežika na      levo!      Tri ure, dete moje, tri dolge ure traja dandanašnji  A
ji je poljubil roko, najprej desno, nato še      levo.     Tako se je izvršila zaroka, poroka pa je bila  A
odvezal čoln ter se peljal na jezero, tja na      levo      stran, kraj otoka, kjer je najglobljeali trdno  A
bi vedel, da moram iti na desno in bi šel na      levo,      zato ker je odrezan tam zame večji kos kruha  A
Zatisnil je s prstom desno oko, nagnil glavo na      levo      ramo ter pokazal na sliko, ki je bila čisto  A
obema rokama zaslužne križce na desno in na      levo,      tako da obvisi časih svetlo znamenje na prsih  A
vanjo in sem pogledal radoveden na desno, na      levo.     Nikjer človeka; samo zadaj so nizke temne duri  A
smo na to stran, na ono stran, po hodniku na      levo,      po stopnicah gori, po stopnicah doli, odprle  A
ves pomlajen. Desno oko je bilo zatisnjeno,      levo      pa napol odprto; skozi špranjo, izpod gostih  A
naj váruje hlod, medicinec naj se napoti na      levo      stran, jurist na desno, zato da raziščeta steze  A
nobenih ust. Medicinec, ki se je bil napotil na      levo      stran, se je vrnil od desne, jurist pa od leve  A
stražnikov v uniformah, po koridorju, na desno, na      levo      in v svetlo sobo, ki je bila po naključju odprta  A
le ni!“ je začel vzdihovati Mak, privzdignil      levo      koleno ter proseče pogledal svojo debelo sosedo  A
tuje. Groza mi je segla v srce; gledal sem na      levo,      na desno - od nikoder ni bilo glasu, da bi me  A
naravnost do križa, nato po peščeni stezi na      levo,      med tiste samotne, z visokim plevelom poraščene  A
krivenčasto grmičevje in dalje, na desno in na      levo      kamenje, krtine in nizka, polusehla, žejna trava  A
nameril se ne boš nikoli ne na desno, ne na      levo,      ne navzgor, ne navzdol; poslušno boš nosil svojo  A
bi . / . / stran 172 . / krenil na desno, na      levo,      navkreber, nizdol!Kakor hudodelec blodi, komur  A
majhna senca pred mano; da odpira narahlo duri na      levo,      na desno ... in bilo mi je, kakor da hodi pred  A
vzdramil iz bolezni ... Še med durmi mi je pokazala      levo      roko, ki je bila otekla pod zapestjo. ”Sedela  A
Francka je videla, kako je zavil voz počasi na      levo,      slišala je, kako je ropotal zamolklo preko mosta  A
bi se ogibal luž, ki so prepregale cesto; z      levo      nogo je malo poskakoval, ker ga je žulil čevelj  A
nanjo z velikimi, mirnimi očmi. Iztegnil je      levo      roko proti njej, z desno je odpiral duri.   A
dremale ženske nad molitveniki, in je zavila na      levo,      k oltarju Žalostne Matere božje. Ves teman  A
”Tako je, gospod ... begal sem na desno in na      levo,      kolikor je to mesto dolgo in široko ... glejte  A
idealna poza takorekoč -- sami spomeniki smo bili:      levo      nogo naprej, pest ob bok ... Minilo je, nič te  A
Temnobradi gospod se je nagnil globoko pod senčnik, v      levo      dlan je naslonil lice,v desnici je držal odprto  A
najširših cestah je vodila pot, na desno, na      levo;      časih se ji je celo zdelo, da se vrača - hiše  A
hm ... je jako ... hm ... , jako zamotano ...“ In      levo      oko se je vrnilo k inseratom.Kogej se je spogledal  A
blagorodje o naši politiki?“ ”Naša politika ... hm ...“      levo      oko se je dvignilo, -- ”naša politika ...“ levo  A
levo oko se je dvignilo, -- ”naša politika ...“      levo      oko se je povesilo in dvignilo se je desno,  A
spustila pot v dolino in je zavila potem na      levo,      vzpenjala se na holme in padala, izgubila se  A
da se je zamajala visoka frizura od desne na      levo.      ”Izprijen človek, brezznačajen.  A
. / stran 153 . / Naj zaokrene ta cesta na      levo      ali na desno stran, držala bo zmerom iz meglé  A
gledališče se je polagoma polnilo. Gledal je na      levo,      v ložo prvega reda, tretjo od odra.Loža je bila  A
se ni ne na . / . / stran 60 . / desno ne na      levo;      srebal je kavo ter privzdignil obrvi nenavadno  A
ozrl; krenil je na desno, nato je krenil na      levo,      iskal je pač. Župnik se je razsrdil.  A
je zganil kamen, zazibal se je na desno, na      levo,      in se je odvalil ... IV Zdaj pa pomislite  A
Zibal se je kamen na grobu, zamajal se je na      levo,      zamajal na desno in se je odvalil. Župnik  A
človek, povej, če si kje doma! Jaz zavijem na      levo!     « Marko je skočil z voza in je krenil  A
ob dveh palicah je lezel navzdol, zavil je na      levo,      proti polju, ki se mu je smejalo naproti veselo  A
moje zapeljano, lahkoverno srce? Na desno, na      levo,      brez smeri naprej, nazaj po isti poti - kakor  A
preko veže, po širokem dvorišču ter zavil na      levo.      V veži in na stopnicah ni bilo nikogar, samo  A
Kaj niste videli, kako je bilo zateklo njeno      levo      lice?“ Molčala sva obadva.   A
prihodnost pred njim. Kamorkoli, na desno, na      levo,      naprej - v vse daljave se mu je zdela pot tako  A
nekdo drugi ... Glejte, zdaj grem po tej stezi, na      levo;      vi pa pojdite na desno!... Lahko noč!“   A
veter, do srca me je zazeblo. ”Ozrite se na      levo      stran!“ Ob plotu je stala visoka senca; čisto  A
morda resnica?“ Pogledal je na desno in na      levo      in proti nebu: čisto nedeljsko nebo, pod njim  A
ni hotelo govoriti, gledali so na desno in na      levo      in prod nebu. Ko so dospeli do tistega samotnega  A
pridrvi graščak, švrkne z bičem na desno in na      levo,      v zabavo in veselje svoji lepi golovrati nevesti  A
nižje h gladkemu steklu ter okrenila glavo na      levo,      zató da bi videla, če je še ostala na vratu  A
je stala pred ogledalom ter okrenila glavo na      levo      stran, je zapazila veliko rdečo liso pod desnim  A
tam: stojim na odru, - eno nogo malo naprej,      levo      roko v bok uprto, a desno visoko dvignjeno   A
se je razsrdil Šrangar. Andrejec je vzdignil      levo      roko, požugal je krčmarju s prstom in se je  A
ceste drobna senca. Zibala se je na desno, na      levo,      postajala je, padala je in se vzdigala, opotekala  A
kakor senca pred njim; če se je opotekla na      levo,      se je še sam opotekel na levo, če se je opotekla  A
je opotekla na levo, se je še sam opotekel na      levo,      če se je opotekla proti jarku, se je opotekel  A
zibala drobna senca, opotekala se na desno, na      levo.     Komaj še dvajset korakov je bila pred njim.   A
postal Luka in se je ozrl. Pot se je cepila; na      levo      je držala v Malo Ligojno, na desno v Veliko  A
si sežemo v roko, lahko noč, oni krenejo na      levo,      jaz na desno.Slišal sem, ko je zaklepal Šrangar  A