nova beseda iz Slovenije
horizont Ha A 2, ko so na grobišču Vörs-Papkert | B | prenehali pokopavati (Honti 1996a, 73). Druga | C |
čvrsto žgane. Podobno kot nekropola Vörs-Papkert | B | seže tudi grobišče Vörs-Battyáni disznólegelő | C |
najstarejših grobov v grobiščih Vörs-Papkert | B | in Balatonmagyaród-Hídvégpuszta, zato o sočasnosti | C |
Starejši del grobov iz Hídvégpuszte in Papkerta | B | ter gomila Sávoly-Babócsa predstavljajo bolj | C |
sodijo mlajši grobovi iz Hídvégpuszte in Papkerta | B | ter večina grobov z nekropole Vörs-Battyáni | C |
Lakošu (t. 27: 1), poznata tako Vörs-Papkert | B | (sl. 30: 2, 7) kot Balatonmagyaród-Hídvégpuszta | C |
zelo podobna posoda z grobišča Vörs-Papkert | B | (sl. 30: 4).V Hídvégpuszti najdemo primerjavo | C |
Hídvégpuszta (sl. 28: 1,7,13), Vörs-Papkert | B | (sl. 30: 6) in Sármellék-Repülőtér (Patek 1968 | C |
pogorju Bakony (cfr. Jankovits 1992 a in 1992 | b) | . Datacija starejšega dela virovitiške skupine | C |
Balatonmagyaród-Hídvégpuszta in Vörs-Papkert | B) | . Razlogov za trditev, da je virovitiška skupina | C |
nekropolami na levem bregu Save povezal tudi | B. | Čović.Za celotno skupino je predlagal skupno | C |
zaobjela srednjo in začetek pozne bronaste dobe (Bd | B, | Bd C in začetek Bd D), mlajša pa naj bi v glavnem | C |
skupino, sta dobro pokazala že K. Minichreiter in | B. | Čović.Podobnosti je veliko, med najbolj izrazitimi | C |
njenih začetkih v srednji bronasti dobi (Bd | B) | .Tu bo vsekakor potrebno počakati na sistematično | C |
skodel in kup zaobljenih profilov (sl. 46: | B, | E,F), medtem ko sestavljajo tretjo skupino ostro | C |
Gređani sta definirala že K. Minichreiter in | B. | Čović. Širila se je v Slavoniji in severni Bosni | C |
Hecegovine 2, Sarajevo 1988, 117. BASLER, Đ. 1988 | b, | Mala Gradina, Kulaši, Prnjavor.-V: Arheološki | C |
Hecegovine 2, Sarajevo 1988, 52 s. BELIĆ, | B. | 1963-1964, Prilozi za poznavanje kasnog bronzanog | C |
krajiških muz. 2, 1963-1964, 19 ss. BELIĆ, | B. | 1964, Bare, Liplje, Teslić - nekropola kasnog | C |
doba. - Arh. pregled 6, 1964, 24 s. BELIĆ, | B. | 1966 a, Doboj, Centar - naselje bronzanog doba | C |
doba. - Arh. pregled 8, 1966, 29 ss. BELIĆ, | B. | 1966 b, Grabovica, Doboj - nekropola bronzanog | C |
Arh. pregled 8, 1966, 29 ss. BELIĆ, B. 1966 | b, | Grabovica, Doboj - nekropola bronzanog doba | C |
doba. - Arh. pregled 8, 1966, 33 ss. BELIĆ, | B. | 1966 c, Greda u Podnovlju kod Doboja - nekropola | C |
doba. - Arh. pregled 8, 1966, 27 s. BELIĆ, | B. | 1988 a, Bare, Grabovica, Doboj.- V: Arheološki | C |
i Hecegovine 2, Sarajevo 1988, 62. BELIĆ, | B. | 1988 b, Poljce, Štrpci, Ruževci, Prnjavor.- | C |
Hecegovine 2, Sarajevo 1988, 62. BELIĆ, B. 1988 | b, | Poljce, Štrpci, Ruževci, Prnjavor.- V: Arheološki | C |
i Hecegovine 2, Sarajevo 1988, 54. BELIĆ, | B. | 1988 c, Šaš bara, Pelagićevo, Gradačac.- V: | C |
i Hecegovine 2, Sarajevo 1988, 79. BELIĆ, | B. | 1988 d, Vučići, Pelagićevo-Četnica, Gradačac | C |
Prähist. Bronzefunde XIII, 2, 1975. ČOVIĆ, | B. | 1958, Barice, nekropola kasnog bronzanog doba | C |
Glasnik Zem. muz. n. s. 13, 1958, 77 ss. ČOVIĆ, | B. | 1988, Barice-Gređani - kulturna grupa.- V: Arheološk | C |
- Arh. vest. 50, 1999, 81 ss. DULAR, J., | B. | KRIŽ, D. SVOLJŠAK in S. TECCO HVALA 1995, Prazgodovinska | C |
Hecegovine 2, Sarajevo 1988, 49. ĐURĐEVIĆ, M. 1988 | b, | Mokreš, Laminci-Dubrave, Bosanska Gradiška. | C |
Prähist. Komm. 19-20, 1978-1981. HÄNSEL, | B. | 1968, Beiträge zur Chronologie der mittleren | C |
Mittelmeer-Kulturraumes 7-8, 1968. HÄNSEL, | B. | in N. KALICZ 1986, Das bronzezeitliche Gräberfeld | C |
D/Ha A1 - Übergangsperiode) aus Zurndorf, p. | B. | Neusiedl am See, Burgenland. Ein Beitrag zur | C |
HINZ, H. 1981, Brunnen; Vorgesch. Und germ. | B. | - V: Reallexikon der Germanischen Alterthumskunde | C |
Kaposvár-Zalaegerszeg 1996, 66 ss. HONTI, SZ. 1996 | b, | Ein spätbronzezeitliches Hügelgrab in Sávoly | C |
Hung. 44, 1992, 3 ss. JANKOVITS, K. 1992 | b, | Spätbronzezeitliche Hügelgräber von Bakonyjákó | C |
Acad. Sc. Hung. 44, 1992, 261 ss. JEVREMOV, | B. | 1988-1989, Grobovi z začetka kulture žarnih | C |
1, knj. 1, 1975, 34 ss. POPOVIĆ, D. 1975 | b, | Bronzana ostava iz Šimanovaca.- V: Praistorijske | C |
- Starinar 39, 1988, 15 ss. RAUNIG, | B. | 1986, Crno Polje/Ljusina. Bronzanodobno naselje | C |
Settlement). - Arh. pregled 27, 1986, 54. RIESER, | B. | in H. SCHRATTENTHALER 1998-1999, Urgeschichtlicher | C |
Hrv. arh. društva 19, 1998, 235 ss. TERŽAN, | B. | 1990, Starejša železna doba na Slovenskem Štajerskem | C |
- Kat. in monogr. 25, 1990. TERŽAN, | B. | 1995, Stand und Aufgaben der Forschungen zur | C |
51). - Slov. arch. 8/1, 1960, 59 ss. TRIER, | B. | 1993, Bericht über die Tätigkeit des Westfälischen | C |
The Dating of Late Bronze Age Hoards). - V: | B. | Teržan (ed.),Depojske in posamezne kovinske | C |
ivezovanje). Drugi članek, ki ga je napisal George | B. | Leonard ml., ilustrira pa ga niz povsem enakih | C |
fotografije], Stedelijk Museum, Amsterdam, 1965, | b. | p. Psihična bolezen Yayoi Kusame je učinkovala | C |
besedila], Stedelijk Museum, Amsterdam, 1965, | b. | p. (21) Delo je opisano v Rodenbeck, "Yayoi | C |
Museum of Contemporary Art, Chicago, 1975, | b. | p. (36) Henry Sayre je pomembno prispeval k | C |
opombi 37. (40) Pluchart, L'art corporel, | b. | p. (41) Licht, "Bodyworks", b. p. | C |
art corporel, b. p. (41) Licht, "Bodyworks", | b. | p. (42) Karen-edis Barzman je temeljito raziskala | C |
Museum of Contemporary Art, Chicago, 1975, | b. | p. (88) Rosemary Mayer, "Performance and Experience | C |
Turner / Krull Galleries, Los Angeles, 1993, | b. | p. (102) Roland Barthes, "Rhetoric of the Image | C |
Part1", str. 196. (142) Licht, Bodyworks, | b. | p. (143) Jed Perl: "Body art ima številne pojavnost | C |
narcizmu" (1914); glej razpravo J. Laplancha in J.- | B. | Pontalisa o Freudovi analizi narcizma v knjigi | C |
fotografije Hans Namuth, Agrinde, New York, 1978, | b. | p.Med razprave iz te serije, ki prikazujejo | C |
Artist as Cultural Hero", v: Pollock Painting, | b. | p. (161) Film so istega leta predvajali tudi | C |
Photographing Jackson Pollock", v: Pollock Painting, | b. | p.Za Namuthov film glej Caroline Jones, "Filming | C |
Namuth's Photographs and the Pollock Myth", | b. | p. (163) Barbara Rose, "Namuth's Photographs | C |
Namuth's Photographs and the Pollock Myth", | b. | p. Barbara Rose tudi opaža, kako zelo je Rosenbergovo | C |
Namuth's Photographs and the Pollock Myth", | b. | p.).Obnovljeno produkcijo pollockovskega performativ | C |
Jackson Pollock: The Artist as Cultural Hero", | b. | p. (189) Prav tam. | C |
Rosalind Krauss, "Reading Photographs as Text", | b. | p. (226) Greenberg, "Review of Exhibitions of | C |
št. 3, 4. februar 1958, str. 76; in George | B. | Leonard ml.,"The American Male: Why Is He Afraid | C |
Namuth's Photographs and the Pollock Myth", | b. | p.). (243) Rosenberg, "The Mythic Act", str | C |
Glej Namuth, "Photographing Jackson Pollock", | b. | p.; glej tudi Rose, "Namuth's Photographs and | C |
ga fotografirati" ("Photographing Pollock", | b. | p.).Barbara Rose k temu doda: "Namuth se je | C |
Namuth's Photographs and the Pollock Myth", | b. | p.). (248) Knjiga Michaela Leja Reframing Abstract | C |
galerijski letak, Galerie Stadler, Pariz, 1965, | b. | p.; moj prevod).Jošihara je o imenu Gutai napisal | C |
Berlin; in Van den Dool, Sliedrecht, 1980, | b. | p.).Za Heinischevo glej Bildnisse: Auf den Leib | C |
nasprotnega spola); glej J. Laplanche in J.- | B. | Pontalis, The Language of Psychoanalysis, prev | C |
art moderne de la Ville de Paris, Pariz, 1991, | b. | p. Callejino zanimanje za "la filature" (samostalnik | C |
Museum of Modern Art Oxford, Oxford, 1976, | b. | p.; in "Klaus Rinke", v: Avalanche, zima 1971 | C |
Innsbruck; in Galerie Humanic, Gradec, 1978, | b. | p.Glej tudi Thomas McEvilley, "Marina Abramović | C |
ernst", v: Oasis de Neon, letnik 1, št. 2, 1978, | b. | p. Wilkejeva je pogosto poudarjala njihove značilno | C |
komentarje v "Artist Hannah Wilke Talks with ernst", | b. | p.Takšne opredelitve namigujejo, da nobena ženska | C |
Wilke v "Artist Hannah Wilke Talks with ernst", | b. | p. SOS serija Objekt nastajanja zvezdnika je | C |
je iz "Artist Hannah Wilke Talks with ernst", | b. | p. Wilkejino pozunanjenje "brazgotin" ženskosti | C |
Wilke v Jones et al., "Hannah Wilke's Art", | b. | p. (550) Wilke v "Artist Hannah Wilke Talks | C |
Wilke v "Artist Hannah Wilke Talks with ernst", | b. | p. (551) Herbert Marcuse razvije diskurz o erotični | C |
Lennon, John op. 392 Leonard, George | B. | ml. Lesorez: tradicionalno kiparstvo (Antin | C |
Dance Books, London, 1981. BAINBRIDGE COHEN, | B., | Sensing, Feeling and Action, Contact Editions | C |
University Press, New York, 1974. REDFERN, | B., | Dance, Art and Aesthetics, Dance Books, London | C |
sa danse, Seuil, Pariz, 1995. SIEGEL, Marcia | B., | The Shapes of Change. Images of American Dance | C |
Noetzel Verlag, Wilhelmshaven, 1992. PALFRY, | B., | v sodelovanju z GITELMAN, C. in MAYER, P. (ur | C |
ljudi in vsebuje še štiri dodatne dele. Trio | B | bi bilo mogoče opisati kot VARIACIJO Tria A | C |
biti pojaven ali viden; izginiti izpred oči. | b. | Linija ali stvar, ki se razteza v prostor, katerega | C |
Self, Jim Siegel, Marcia | B. | Simons, Ton | C |
"Žal." "A | b' | mi mugoče lohka povedal, kje..." "Nak, nak, | C |
čemer je prva točka ustrezala črki A, druga črki | B | in tako naprej. Ustvarila sem štiri dele, od | C |
naravno napredovanje, imam v mislih, da bo gib | B | najpreprostejši in najočitnejši gib, ki sledi | C |
najočitnejši gib, ki sledi gibu A; gib C sledi gibu | B. | Kadar gre sekvenca skozi nevtralno pozicijo, | C |
simpatija, obstaja tudi njeno nasprotje. J.- | B. | Robinet piše o tem: "Me bodo spet obtožili za | C |
Wirtschaftsmenschen, München 1923, str. 403. 22 J.- | B. | Robinet, De la nature, op. cit., 4. zv., str | C |
Wissenschaften bei Bachelard und Althusser, | B. | Heymann, Wiesbaden 1980 Georges Canguilhem, | C |
zlogovno pisavo, ki jo poznamo pod imenom linearna | B | pisava.V dvanajstem in enajstem stoletju pa | C |
Toposi: a) Posebni toposi [ídia] (1,2) | b) | Splošni toposi [koiná] (1,2; 2,18--19) c) Dialektič | C |
c) Dialektični toposi [tópoi] (2,23) | b) | Induktiven: primeri (2,20): i. | C |
Izmišljeni: prispodoba; basen | B) | Neumetnostna sredstva prepričevanja (1,15): | C |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
◁ ◀ 301 401 501 601 701 801 901 1.001 1.101 1.201 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |