nova beseda iz Slovenije
imeli od umrlih oziroma od njihovih teles. V | čem | je po Benthamu a farther use of the dead to | C |
living, nadaljnja uporabnost mrtvih za žive? V | čem | je tisto dobro, ki ga je mogoče še iztisniti | C |
pevec ni sedel za mizo in začel razmišljati, o | čem | bo pel (čeprav je znano, da je ljudski pevec | C |
klicala. / "Nazaj pa nikdar več ne grem, / rajši | čem | iti križem svet." Mati v ti priči omedli | C |
brez dela biva in je delosposoben, pa nima ob | čem | živeti, in tudi ne dopuščenega prislužka./. | C |
brez dela in je za delo sposoben, pa nima s | čem | živeti, obsodi se, da Ima pri občini na cesti | C |
bil Kamnik zelo občutljiv za to, če ga je v | čem | zasenčila njegova lastna periferija. Nasprotja | C |
potrebna dodatna pojasnila o pravilih društva ali | čem | drugem. Leta 1926 je imelo društvo 425 članov | C |
in novo usmeritvijo slovenske etnologije. V | čem | je torej bistvo kritike, s katero nova smer | C |
pojmovne ostrine in sintaktične jasnosti." "V | čem | je pravzaprav moč besede?V njeni jasnosti in | C |
stališča dialektologije in ugotoviti želi, v | čem | se loči jezik posameznih folklornih žanrov od | C |
na pomoč Dell Hymes, ki skuša ozavestiti, v | čem | se medsebojno podpirata sociolingivistika in | C |
mestu. Za dopolnilo le odgovor na vprašanje, v | čem | je specifičnost povezovanja stabilnosti in variiranja | C |
dela moral spoznati, kateremu žanru pripada, o | čem | govori, kakšno razpoloženje mora zanj ustvariti | C |
dramatičnosti besedila. T2 = informira, o | čem | teče beseda v tekstu.V znanstvenih besedilih | C |
vse žanre v njem. Tedaj šele bomo vedeli, po | čem | se ločijo med seboj pravljica, legenda, povedka | C |
poetičnega ustvarjanja posameznega naroda in tega, po | čem | se loči to ustvarjanje od drugih narodov.Po | C |
vprašanje, koliko je pripovedovanje primerljivo in v | čem | se razločuje od gledališke predstave.Le-ta sestoji | C |
pevca na MTV-ju? Ste si ustvarili mnenje o | čem, | ko ste gledali poročila? Ste si zaželeli mobilni | C |
praznikov in praznovanja. Nikoli ni pisal o | čem | podobnem kot Primožič, ki je na dolgo in široko | C |
nesposobnosti. Težko je namreč primerno govoriti o | čem | takem, ko je težavno celo ustvariti vtis, da | C |
zabeležil kake neresnice, in celo navajal, v | čem | se da to dokazati Liviju, Salustiju, Korneliju | C |
da bi izginila. [2] Uporabil sem ‐ da te v | čem | ne zavedem, tebe, katerega prijateljstvo mi | C |
načinu življenja, po svojem rodu, šegah ali | čem | drugem ‐ v tej bolezni jim ni pomagala nobena | C |
Seveda je čisto mogoče, da je Herodot vedel, o | čem | so v nekaterih primerih res govorili.Toda o | C |
težko izpeljati, kakšen je odnos med obema, v | čem | sta si sorodni in v čem se razlikujeta. Najprej | C |
je odnos med obema, v čem sta si sorodni in v | čem | se razlikujeta. Najprej je jasno, da je podlaga | C |
poučeval, da Macaulay in Carlyle nista vedela, o | čem | pišeta, in da je 'literarna zgodovina' brez | C |
je postavljal historizem, se je glasilo: po | čem | se razlikuje zgodovinski dogodek od nekega drugega | C |
je struktura posebne historične zavesti? Na | čem | temeljijo najpogostejše oblike historične predstavitve | C |
opredelili po tem, kako se nanaša na preteklost, v | čem | je drugačna od drugih humanističnih in družbenih | C |
pa ne ve nič zagotovo. Če je vse relativno, v | čem | je smisel?To je stanje duha, ki bi ga lahko | C |
položaj starejšega člana. Kadar je moral senat o | čem | odločati, so za mnenje najprej vprašali njega | C |
kontracepcijo zelo kratek čas, nas je zanimalo, v | čem | se razlikujejo ti kratkotrajni uporabniki od | C |
delo je pomembno, toda ni managersko delo. V | čem | se delo managerjev razlikuje od dela drugih | C |
; 3. raven: vedenje zaposlenih, kaj in v | čem | so se udeleženci v procesu učenja spremenili | C |
dela, je “danost”, kot je danost tudi to, v | čem | je posameznik dober in česa ne obvlada.Način | C |
zahtevajo spoštovanje in zvestobo zato, ker vedo, o | čem | govorijo, in se tudi vedejo v skladu s svojim | C |
6. V | čem | so konkurenčne prednosti učeče se organizacije | C |
konča šolanje, takoj zasede mesto managerja? V | čem | se izobraževanje managerjev razlikuje od izobraževanja | C |
13. V | čem | je bistvo Taylorjevega pristopa k preučevanju | C |
preimenoval v kontroling, ne da bi bilo jasno, v | čem | se narava njegovega dela razlikuje od dela oddelka | C |
kaj je podjetništvo v | čem | je bistven prispevek podjetništva h gospodarskemu | C |
17. V | čem | so posebnosti družinskih podjetij? 18. | C |
poslovnih skrivnosti, o zaupnosti informacij in še o | čem, | pa tudi individualne pogodbe managerjev. Neposredno | C |
planiranje vedno del managementskega procesa na | čem | temelji pomen planiranja kakšno je razmerje | C |
temeljne značilnosti učinkovitega planiranja v | čem | je bistvo predvidevanja razvojev v okolju organizacije | C |
9. Razmislite, v | čem | so omejitve uspešnega predvidevanja! Vprašanja | C |
KAJ BOMO SPOZNALI V TEM POGLAVJU: v | čem | je bistvo procesa strateškega planiranja v organizaciji | C |
vidite kakšne njene omejitve in slabosti? V | čem | bi utegnile biti? 8. | C |
temeljna načina lotevati taktičnega planiranja v | čem | je bistvo kontrole uresničevanja taktičnih planov | C |
3. V | čem | se ločita statični in fleksibilni predračun | C |
planov v vam dobro znani organizaciji? Ali se v | čem | bistveno loči od opisanega v tem poglavju? | C |
intuicija sama ne zadostuje za odločanje in s | čem | jo je treba povezovati? 9. | C |
organiziranosti je procesna organiziranost. V | čem | se razlikuje od drugih oblik organiziranosti | C |
za praktičen problem in želimo ugotoviti, v | čem | je napaka. Analiziranje | C |
so tri pomembne situacijske spremenljivke, v | čem | je njihov sestavljalni (kontingenčni) prispevek | C |
Ali so si situacijski modeli podobni? V | čem? | In v čem so različni? | C |
V čem? In v | čem | so različni? 9. | C |
Prednosti in slabosti. Kaj in v | čem | je naša prednost, kaj slabost?Ali lahko popravimo | C |
Ali obstaja med obojim kakšna povezanost? V | čem? | Ali lahko izboljšujemo obstoječe načine dela | C |
Enako, drugače? Povejte, v | čem? | In, zakaj? | C |
treba postopek ponoviti in ugotoviti, kje in v | čem | nismo bili uspešni. Priročen obrazec za obravnavo | C |
Navedite primere raznih vrst konfliktnih vlog. V | čem | se razlikuje konflikt v vlogi sporočitelja od | C |
2. V | čem | se uspešnost poslovanja razlikuje od učinkovitosti | C |
4. V | čem | je bistvo tradicionalnega pojmovanja uspešnosti | C |
presojanje uspešnosti poslovanja poznate? V | čem | se uravnoteženi sistem kazalnikov (angl. the | C |
3. V | čem | se uravnoteženi sistem kazalnikov, ki so ga | C |
17. V | čem | vidite pomen finančne analize kazalnikov neprofitne | C |
23. V | čem | vidite pomen opredelitve poslanstva neprofitne | C |
33. V | čem | je bistvena prednost in slabost portfeljskega | C |
modela petih sil za neprofitne organizacije? V | čem | so prednosti in slabosti modela ter njegova | C |
strateških vprašanj, njegove prednosti in slabosti! V | čem | vidite uporabnost načina (pristopa) za neprofitne | C |
1. V | čem | vidite bistvo opisanega primera finančne analize | C |
5. Na | čem | temelji nova poslovna filozofija organizacij | C |
izziv, izziv platonizmu in aristotelizmu. In v | čem | je temeljna vsebina takega stoicizma? Najprej | C |
vse, kar obstaja, je telo). Zdaj vidimo, v | čem | je izziv platonizmu: stoicizem zavrača svet | C |
udeležene na tem intelegibilnem svetu; in v | čem | izziva aristotelizem: stoicizem zavrača delitev | C |
kratki stik definicije smisla kot pomenjanja, po | čem | se tedaj razlikujeta možnost obstoja in oblika | C |
očitno stopa na plan v znamenitem spisu "Po | čem | prepoznamo strukturalizem", je simbolno umeščeno | C |
je sedaj oseba sama. Vprašanje tako ni več, v | čem | je moja lastna enkratnost, ampak kako se me | C |
razgradimo prevaro simbolnega, bi morali vedeti, ob | čem | merimo njeno navideznost. Tej krožni pasti | C |
skratka 'privzetju spola'." Zdaj lahko vidimo, v | čem | se zakon delnih objektov, ki ureja molekularno | C |
pojasnitve prevare simbolnega. Poglejmo, v | čem | je ojdipska premestitev želje, kot jo definirata | C |
dekodiranje ali vznik shizofrenije. Poglejmo sedaj, v | čem | je dualizem obeh koncepcij razgradnje.V Logiki | C |
nezmožnosti, da bi ga razumela ("Kathy ni vedela, o | čem | govori (...) niti sanjalo se ji ni, kdo sem | C |
karakteristik modernega plesa - kaj ga sestavlja in v | čem | se razlikuje od drugih plesnih zvrsti; to nas | C |
Dobro, ljubica," sem dejal. "Razmislil bom o | čem | drugem.Samo ne razburjaj se in..." | C |
te moram razočarati," sem dejal. "Zdaj pa, v | čem | je finta tiste stave, ki si jo sklenil s seboj | C |
"Govoriš kot kak trivialnež. Sploh pa, v | čem | je razlika?" Ni si delal sitnosti z odgovorom | C |
prekleto dobro, tako dobro kot prava stvar, v | čem | je torej, za vraga, razlika? Joyce je imela | C |
"Kaj hočeš? Sploh pa, o | čem | govoriš?" Mehkobno se je nasmejal. | C |
podrobnosti, mar jih sam ne vidiš?" "Ne vem, o | čem | govoriš," sem dejal."Si s-slišal? | C |
"Umor? Pojma nimam, o | čem. | .." "Denar. | C |
telesih živali."32 Znanstveni duh se sprašuje, v | čem | Eulerjeva primerjava osvetljuje Huyghensovo | C |
je skoraj ženska, je zapeljevanje. "Glej, v | čem | in s čim se izboljšuje ...Če hočeš na primer | C |
zadržanostjo, kakor jo je kazal njihov začetnik. V | čem | je bil smisel gorgijanskih figur?To je bilo | C |
od tiste, ki je. Sokrat postavi vprašanje, v | čem | je glede na takšne okoliščine ta velika korist | C |
zagovarja dve plati vprašanja, pomaga razumeti, v | čem | kak primer stoji na trdnih ali majavih nogah | C |
-33) je dveh vrst: govornik lahko navede, v | čem | se strinja z nasprotnikom in kaj ostaja predmet | C |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
◁ ◀ 301 401 501 601 701 801 901 1.001 1.101 1.201 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |