nova beseda iz Slovenije
še posebej pa ne k razumevanju esperanta. V | čem | se esperantska beseda »homo« (človek) recimo | B |
razlikuje od latinske besede »homo« (človek)? V | čem | esperantska beseda »mano« od italijanske besede | B |
kristjani in komunisti enakega mnenja. In v | čem | se potem razlikujemo? Komunisti so ujeti v silogizem | B |
določno, takó da vé vsakdo v prvem hipu, pri | čem | je.Vi pišete morda uljudneje, to se pravi, zavijate | B |
si vsa radost in sreča moji duši ... . Ali kaj | čem | na tó misliti, saj si Ti moja, in ne more Te | B |
da bom do pojutrišnjem, v četrtek, védel, pri | čem | da sem. Z lepimi pozdravi do Vas in ženina | B |
prej bi Ti bil pisal, da bi vsaj vedela, pri | čem | si -- ampak pričakoval sem trdno denarja, ki | B |
Te zanima. - Domov ne morem nič pisati, - kaj | čem | z besedami? In sploh ne pišem zdaj nikomur | B |
rok, dokler ni vse dovršeno. Zdaj veš, pri | čem | si in česa Te prosim.Zatorej ne odlašaj več | B |
brzojavno, da bom vedel že jutri pred večerom pri | čem | da sem, ker drugače vržem vse te stvari Bambergu | B |
mi čim prej svoj odgovor, da bom vedel, pri | čem | sem. Na event. honorar bi reflektiral ob izročitvi | B |
bilo bi preneumno in čisto brezpomembno! In o | čem | drugem?To bi bila ironija - pisati o stvareh | B |
vedno ne dobim nobenega odziva, sam ne vem, pri | čem | da sem. To dolgo pričakovanje je nekaj tako | B |
vsak mesec posebej. -- Ker bi rad vedel, pri | čem | da sem, Te prosim, da me kar koj obvestiš.Tudi | B |
Toda kaj? O | čem | naj Ti pišem?O sebi, tem človeku, ki mi je zopern | B |
pod Drčami. Kdo ve, kaj naj bi ga nosilo in o | čem | je razmišljal?Ali je bil v skrbeh za neposredno | B |
morja, bi ga čudno gledal in ne bi razumel, o | čem | pravzaprav govori. Ob koncu junija pa sem prejel | B |
nočjo. In počasi spoznaval, kaj mi je, pred | čem | bežim, česa doma ne morem sprejeti. | B |
različnih skupin. Nimulah mi je razlagal, v | čem | se razlikujejo, katere so si blizu in katere | B |
knežjem sadovnjaku tudi zato, da bi ugotovil, v | čem | je skrivnost okusnosti njegovih jabolk, se mi | B |
studenčnica me je potešila, ne da bi sanjal o pivu ali | čem | sladkem.Jutranja joga je bila slast, ki sem | B |
otrok, sem počasi tudi sam začel umevati, v | čem | je bistvo in namen vojskovanja.Ne toliko zaradi | B |
tembolj sem prisiljen razmišljati o tem, v | čem | je razlika med njegovim in mojim gledanjem ter | B |
jih, naj mi brez zadrege in zamere povedo, v | čem | morda mislijo drugače.Ponudil sem jim priložnost | B |
plošče. Vabil sem jih, da so sami ugotavljali, v | čem | je bistvo te in one skladbe in sami izrekali | B |
vidno zmračilo, paziti je bilo treba, kaj, o | čem | in kako je kdo govoril, kajti vsako nasprotovanje | B |
izrekali svoja stališča, če se z mojo razlago v | čem | ne bi strinjali.Do te prakse so bili spočetka | B |
kolektiv, ki ve, do kod sme seči nestrpnost in v | čem | je pomen strpnosti.Posebnih težav ni bilo, saj | B |
kdo želi predavati oziroma referirati in o | čem. | Šele ta podatek je omogočil natančno sestavo | B |
določeno priznanje. Nadaljeval je z vprašanjem, o | čem | in s kakšnega ideološkega zornega kota bom predaval | B |
nekoliko dvignil. Seveda me je zanimalo, v | čem | je vzrok za to tresenje, saj je pot bila zgledno | B |
evropsko situacijo in poskušal ugotoviti, v | čem | in koliko smo z njo skupni ali različni.Koliko | B |
Kam? Kaj premišlja ali o | čem | sanja?To je vse. | B |
da te je štel med svoje prijatelje. Če se v | čem | nisi strinjal z njim, ti je srdito zagrozil | B |
se ne znamo, čeprav bi se morali znati. »In o | čem | bi se na primer rad pogovarjal?« je vprašal | B |
rad pogovarjal?« je vprašal Marij. »Kaj vem o | čem? | No, dobro, na primer o smrti in o posmrtnem življenju | B |
toda preden jo je odnesel, je želel vedeti, o | čem | govori.Povedal sem mu, da je njen predmet ljubezen | B |
kratko malo usodne. Kasneje sem večkrat ugibal, v | čem | je bil Kogojev poglavitni nagib, da si je prizadeval | B |
dobiti od njega nikakršnega pojasnila, kako in v | čem | se ne strinja s svojim nekdanjim delom.V teh | B |
povzročila boleče motnje in težko zdvajanje. O | čem | sem se pravdal z njimi?Moram se vrniti k Lepi | B |
na katero sem si z oceno skušal odgovoriti, v | čem | je osnovni nagib za nastanek tega dela, ki resnično | B |
govorite o poeziji, kar hočete, morda imate v | čem | prav in se v marsičem motite, toda za poglavitno | B |
Radost nad njo? V | čem | je njena posebnost?Kako opisati, opredeliti | B |
opredeliti slikarjevo občutje? In kje, v | čem | in kako se izraža?Kdo bi mogel odgovoriti na | B |
našimi katoliškimi misleci sem mu pripovedoval, v | čem | je osnovna razlika med njihovimi in mojimi pogledi | B |
storitvi povedal svoje mnenje. In tudi če si ga o | čem | takem vprašal, je odgovoril nedoločno, še rajši | B |
žrtev, ki niso vedele, čemu bodo žrtvovane in v | čem | naj bi bil smisel vsega dogajanja, hkrati pa | B |
čvrstega, strumnega telesa, ki mu je kaj vem v | čem | udarjal na površje nekakšen pruski dril.Tudi | B |
predlagal, naj bi se sestala in se pogovorila. O | čem, | mi ni povedal.Toda očitno je čutil potrebo po | B |
»Hüte dich vor dem Gezeichneten!« Kako in v | čem | naj bi bil Juš zaznamovan, mi ni vedel povedati | B |
povsem določno poudariti, da mu jaz nisem imel v | čem | zaupati ali nezaupati, da ga nisem glede ničesar | B |
kakršna je naša te vrste na poseben način. V | čem | je razlika med njima?Socialna v širšem smislu | B |
namena izzivati in da ni imel nobenega namena... V | čem | je tukaj vidna pekoča vest in kaj je tedaj z | B |
je bilo vztrajati in se posvetiti nalogam. V | čem | so bile?Vso politiko in vse vojaške operacije | B |
pogosto nahajal, Parmenid, ko sem se odločal, o | čem | je treba govoriti, bodisi o prvem bodisi o drugem | B |
"No, kaj pa misliš o tem?" "O | čem? | " "Mislim, da boš v naslednjem zatrjeval, da | B |
glede na ideje, ki se enako imenujejo ." "O | čem | govoriš?" je vprašal Sokrat. "O tem," je rekel | B |
tistimi, ki so kot one same. Ali razumeš, o | čem | govorim?" "Razumem prav dobro," je odvrnil Sokrat | B |
pa tudi védenje ne bo vedelo česa o nas ali | čem | drugem pri nas.Kajti tudi mi ne vladamo njim | B |
Zares ne." "Eno torej ni niti v sebi niti v | čem | drugem.""Ni." | B |
"Toda ono ne more biti niti v sebi niti v | čem | drugem .""Ne more." | B |
nekaj, glede na kar postaja starejše ." "O | čem | govoriš ?""O tem: nič ne more postajati različno | B |
različno od drugih stvari, in ali bomo vedeli, o | čem | govori?""Bomo." | B |
IN TUDI TUKAJ JE DOLGČAS. Z AZRO SE NIMAVA O | ČEM | POGOVARJATI. KO SO BILI TUKAJ BRITANSKI MIROVNIK | B |
tako bo lahko zdržala najmanj mesec dni. IN O | ČEM | SE BOMO POGOVARJALI ZDAJ?BI SE POGOVARJALI O | B |
POJESTI JETRA SVOJEGA VNUKA. Nisem vedel, o | čem | govori, in nisem ga spraševal.Mogoče je šlo | B |
»Nismo razpravljali o možnostih obrambe. O | čem | bi sploh lahko razpravljali? »Srbi so prihajali | B |
Svojo 'slovansko' mentaliteto seveda. V | čem | pa ta obstoji? V tem, pravi gospod Pašić, da | C |
letih svojega vladanja v Ljubljani pokažejo? V | čem | so izpolnili svoj program, s katerim lovijo | C |
sestavljeni in katere cilje poskušata doseči, v | čem | se razlikujejo njuna stremljenja in kje bi bile | C |
Bleiweisa v omenjenem odprtem pismu spraševal, v | čem | je bolj pobožen od njega.Oponesel mu je: "Ko | C |
da je za kandidata primeren le Grasselli. V | čem | so njegove prednosti, na katere stavijo njegovi | C |
izseljevanje Nemcev iz Kranjske ...), da o | čem | drugem ni mogoče razmišljati. Letno zasedanje | C |
izpolnjevali listkov, da bi vsaj vedeli, pri | čem | smo?S tem je število tistih Nemcev, ki so iz | C |
glede na predlagano shemo - na prvi nivo. V | čem | je torej problem? Prav gotovo lahko trdimo, | C |
To je na varnem. V | čem | je bistvena razlika med mučenikom in stoikom | C |
utilitarizem ključnega pomena, kako pojasniti, v | čem | korenini oblast pravne fikcije nad realnim teles | C |
tem ne naredi nobenega dobrega dela drugemu. V | čem | je potem koristnost takih dejanj, ki so, strogo | C |
pravi Kant, "ničesar specifično ne določa ... Na | čem | naj vsak posameznik gradi svojo srečnost, to | C |
njegov pogoj. Preden se lahko vprašamo, v | čem | je radikalnost Sadovega despotizma strasti kot | C |
pregrado, ki jo načelo ugodja postavlja užitku. V | čem | je poanta vztrajanja na najmanjši podrobnosti | C |
naravnega zakona, od političnega despotizma. V | čem | je prednost tretje rešitve, po kateri despotizem | C |
metafore, kot so: kuga, epidemija, okužba). V | čem | je utemeljena ta sprega republikanizma, enakosti | C |
obojih namreč zahteva popolno podreditev. V | čem | je potem enakost?Kot je znano, je Sade zagovornik | C |
Sade zagovornik enakosti moških in žensk. Na | čem | temelji ta enakost?Prvi odgovor je, da so eni | C |
predpostavke, da je možen socius po meri užitka. Na | čem | temelji ta predpostavka?Sade krivi civilizacijo | C |
imitacija, skratka, kultivirana blaziranost. V | čem | je pravzaprav neomajnost stoiškega modreca, | C |
povsem alieniran v svojih preteklih dejanjih. V | čem | je dilema?Več problemov se postavlja v zvezi | C |
pravi v prid nedoumljivosti božjih namenov. V | čem | je razlika med situacijo, v kateri se, soočeni | C |
prav s tem dejanjem pregrešili zoper Boga. V | čem | je univerzalna krivda nemožatih Skitov?V čem | C |
čem je univerzalna krivda nemožatih Skitov? V | čem | je njihov greh?Ker greh sam ostaja zavit v skrivnost | C |
enoznačen, nedvoumen odgovor na vprašanje, v | čem | je krivda nemožatih Skitov oziroma v čem je | C |
v čem je krivda nemožatih Skitov oziroma v | čem | je njihov greh.Bog jih kaznuje prav zaradi tega | C |
zvesto sledim božjim ukazom? In obratno, v | čem | mu tisti, za katere sem prepričan, da ravnajo | C |
z eno besedo, sam njegov okazionalizem. V | čem | je torej Adamov greh?Kaj je Adam storil? | C |
ki jih v resnici ni pred njihovimi očmi. V | čem | - če sploh v čem - je razlika med njimi in nami | C |
ni pred njihovimi očmi. V čem - če sploh v | čem | - je razlika med njimi in nami, ki pred sabo | C |
norcev kot v Descartesovi Prvi meditaciji. V | čem | natanko je njihova norost po Malebranchu? Malebranche | C |
namreč niso učinek nevidnega glasu. Poglejmo, v | čem | natanko je "magična moč" telesa.Zadoščal bo | C |
telesu, ki ga animira, "mnenje" najbrž še o | čem, | pa je, po drugi strani, govorjenje tiste duše | C |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
◁ ◀ 201 301 401 501 601 701 801 901 1.001 1.101 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |