nova beseda iz Slovenije

OZ (901-1.000)


ocenjevanja prihodnjih zunanjih      oz.      objektivnih razmer za poslovanje  C
deležev glavnih skupin proizvodov      oz.      storitev v predvidenem deležu  C
posameznih skupin svojih proizvodov      oz.      storitev. Narodnogospodarske  C
povpraševanja (prodaje) po proizvodih      oz.      po storitvah panoge. Panoge  C
zaokroženo skupino proizvodov      oz.      storitev, ki ima svoj trg in svoj  C
strukture cen glavnih vrst proizvodov      oz.      storitev, na ocenjevanju sprememb  C
glede na možnosti nadomestitve      oz.      na večje zahteve po komplementarnosti  C
prodaje po skupinah proizvodov      oz.      storitev.Tu je lahko pomembno  C
napovedi na ravni skupin proizvodov      oz.      storitev organizacije največ uporabljajo  C
ekonometrični modeli, poskusna prodaja      oz.      testiranje trga so tudi metode  C
ki zajema le del celote dela      oz.      delovanja organizacije.Zbirni  C
izoblikovana vizija (če jo sploh imamo)      oz.      poslanstvo organizacije pomembni  C
razvojev v okolju in obstoječo vizijo      oz.      poslanstvo organizacije. O pomenu  C
osvetlimo vprašanje obstoječe vizije      oz.      poslanstva organizacije. Prva  C
panogi na eni in kupcev izdelkov      oz.      storitev panoge na drugi strani  C
zmogljivosti itd.) so: boljši      oz.      slabši od planiranih velikosti  C
velikosti v preteklosti boljši      oz.      slabši od dosežkov sorodnih organizacij  C
informacijski itd.) organizacije so več      oz.      manj prispevali k poslovni uspešnosti  C
organizacije posebej, upoštevaje elemente      oz.      sestavine posamezne podstrukture  C
pomembne dejavnike poslovnega uspeha      oz.      neuspeha organizacije v preteklosti  C
najprej preveriti ob stoječo vizijo      oz.      opredelitev poslanstva organizacije  C
spremeniti postavljeno vizijo      oz.      opredeljeno poslanstvo. Na tej  C
planske cilje. Preverjanje vizije      oz.      poslanstva pomeni, da se v organizaciji  C
drugih sestavin opredelitve vizije      oz.      poslanstva organizacije. Končna  C
nujnemu prilagajanju. Vizija      oz.      poslanstvo ne nazadnje ločujeta  C
organizacije, iz dorečene vizije      oz.      poslanstva organizacije, iz izoblikovanih  C
njihovi medsebojni nadrejenosti      oz.      podrejenosti. Planska vrzel  C
predvsem s petimi skupinami vprašanj      oz.      s petimi skupinami velikih odločitev  C
portfelja strateških skupin proizvodov      oz.      storitev celotne organizacije  C
strateškimi skupinami proizvodov      oz.      storitev in o sinergičnih učinkih  C
katere enote moramo opustiti      oz.      likvidirati in katere nove strateške  C
korporacije na novo vzpostaviti      oz.      razviti. S tem v zvezi je v okviru  C
Vprašanja povezav, soodvisnosti      oz.      sinergij zahtevajo predvsem opredelitve  C
Strateške skupine proizvodov      oz.      storitev, katerih obseg poslovanja  C
sredstev. Zrele skupine proizvodov      oz.      storitev so lahko kar pravi kruhonosci  C
strateških poslovnih skupin proizvodov      oz.      storitev) v okviru celotne poslovne  C
Sestavljena je iz skupine proizvodov      oz.      storitev, ki je neodvisna od drugih  C
čimprej znebiti (jih opustiti      oz.      izločiti iz svojega poslovnega  C
(ali nove skupine) proizvodov      oz.      storitev, s katero (katerimi)  C
rasti, ki pomeni priključevanje      oz.      začenjanje poslovanja organizacije  C
stroškov in diferenciacija proizvoda      oz.      storitve.Kaj organizaciji omogoča  C
blagovno znamko. To edinstvenost      oz.      posebnost proizvoda lahko ustvarja  C
od faze, v kateri je proizvod      oz.      storitev. Koncept življenjskega  C
življenjskega cikla proizvoda      oz.      storitve temelji na predpostavki  C
posameznih skupinah proizvodov      oz.      storitev. Ponujajo pa solidno  C
Več diferenciacije proizvodov      oz.      storitev ter segmentiranja trga  C
Strategija za skupine proizvodov      oz.      storitev v fazi upadanja mora  C
trženjski instrumenti, kot so proizvod      oz.      proizvodni program, prodajni kanali  C
jih posamezne skupine proizvodov      oz.      storitev dosegle. Oblikovanje  C
izboljševanje obstoječih proizvodov      oz.      metod proizvodnje. Strateški  C
strateškega planiranja spada tudi vizija      oz.      poslanstvo organizacije.Prva je  C
planiranja, preverjene vizije      oz.      poslanstva in ugotovitev celovite  C
portfelj strateških skupin proizvodov      oz.      storitev. Vsebujejo odločitve  C
sestave strateških skupin proizvodov      oz.      storitev v poslovnem pro gramu  C
strateško poslovno skupino proizvodov      oz.      storitev dosegala konkurenčno  C
pretvarjamo v potrebne aktivnosti      oz.      akcije. Za potrebne aktivnosti  C
njihovih rezultatov (poslanstvo      oz.      cilje) ter časovne razsežnosti  C
skupkov aktivnosti. Te aktivnosti      oz.      skupki so med seboj logično povezani  C
začasno organizacijsko strukturo      oz.      obliko, ki omogoča uresničevati  C
sredstva, surovine in material, kadri      oz.      potrebna delovna sila, proizvodne  C
majhno, stopnja povezanosti nalog      oz.      aktivnosti, ki vodijo do uresničitve  C
negotovosti pri izvajanju posameznih faz      oz.      prikazati posamezne naloge v logičnem  C
predračun s sodelavci v organizaciji      oz.      študijski skupini! Proces taktičneg  C
kateri moramo poznati izhodiščno      oz.      vmesno stanje in moramo predvsem  C
različice, usklajene s ciljem      oz.      z režimi delovanja preskus  C
uporabljati metodo sedanje vrednosti      oz.      vrednosti na neki časovni točki  C
vedenja udeležencev organizacije (     oz.      ljudi v organizaciji) in pojasnjuje  C
so pritoki in odtoki. Odhodki      oz.      odtoki se obravnavajo le kot denarni  C
upoštevati tveganje zaradi gotovosti      oz.      negotovosti. 7.   C
členiti. Potreba po delitvi dela      oz.      organiziranju dela se je pojavila  C
skupne naloge na delne procese      oz.      delne naloge in dodeljevanje teh  C
sistematično proučevanje dela      oz.      potekov dela, nalog in problemov  C
na delne naloge. Največ osnov      oz.      načel za členitev skupne naloge  C
ugotovljeni objekti izvajanja      oz.      proizvodnja; kadar je jasno  C
konkretne nosilce. Prenašanje      oz.      grupiranje nalog po nosilcih pa  C
pomeni že začetek postopka sinteze      oz.      projektiranja modelov organiziranosti  C
organizacije za potrebe členitve      oz.      induciranja delnih nalog tudi  C
oblikovanje organizacijskih osnov      oz.      strukturiranja organiziranosti  C
osnov. Postopek združevanja      oz.      organizacijske strukturne sinteze  C
oddelčenje v organizaciji. Oddelek      oz.      department označuje v organizaciji  C
Število organizacijskih osnov      oz.      organizacijskih enot je odvisno  C
je vrednost tehničnega agregata      oz.      opreme, s katero razpolaga organizacijska  C
avtorji predlagajo različne podlage      oz.      osnove za združevanje. Najpogosteje  C
sorodnost opravil; / povezanost      oz.      pogojenost opravil; / pretežnost  C
posebna pozornost; / koordinacija      oz.      število koordiniranih (kontrolni  C
organizaciji z več sistemi dela      oz.      vzporednimi ali komplementarnimi  C
ekonomijami. Ustrezna razčlenitev      oz.      delitev skupne naloge na delne  C
vsake organizacije. Delne naloge      oz.      prvine dela in njihovi izvajalci  C
organiziranosti. Spremenjeni      oz.      preoblikovani poslovni procesi  C
ljudje, managerji in vrednote      oz.      pričakovanja zaposlenih. Pri preureja  C
zapisujemo, da jih ne pozabimo      oz.      da si jih zapomnimo, ali pa so  C
ključnega pomena, da izberemo prave      oz.      spominske besede. Izbira ključnih  C
znanja Posredovanje znanja      oz.      predavanje je metoda, pri kateri  C
značilnostmi metode posredovanja znanja      oz.      predavanja. Slika 11.4: Načrtovanj  C
Slika 11.4: Načrtovanje ciljev      oz.      predvidenih izidov DOSEŽENO  C
opredeliti problem, sledi analiza      oz.      ugotavljanje vzrokov, ki so privedli  C
storili, da bomo rešili problem      oz.      odpravili neželeno stanje. Poleg  C
najrazličnejše delovne skupine      oz.      time. Pomembnost skupinskega dela  C
poslovne funkcije, področja dela      oz.      poslovanja, prvine dela in delovni  C
porabo časa za posamezna dela      oz.      naloge, v 3. koloni vpišemo želeno  C

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  401 501 601 701 801 901 1.001 1.101 1.201 1.301 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA