nova beseda iz Slovenije

'za promet in zveze' (1.464-1.563)



     Predstavnik Ministrstva za promet in zveze.   G
     Minister za promet in zveze, gospod Bergauer.   G
     V tem primeru ministrstva za promet in zveze.   G
     Očitno je to tudi na ministrstvu za promet in zveze.  G
     Za ministrstvo za promet in zveze imam tri vprašanja:   G
     Vprašanje pa se bo tikalo ministra za promet in zveze.   G
     Drugo vprašanje pa imam za Ministrstvo za promet in zveze.  G
     Imam poslansko vprašanje za Ministrstvo za promet in zveze.  G
     Ministrstvo za promet in zveze navzdol - Dars navzdol - DDC!  G
     Doktor Hanžel, državni sekretar v ministrstvu za promet in zveze.   G
     Odgovor bo dodal tudi minister za promet in zveze, gospod Bergauer.   G
     Torej, besedo ima mag. Anton Bergauer, minister za promet in zveze.   G
     Izvolite, državni sekretar ministrstva za promet in zveze, gospod Zajec.  G
     Gospod državni sekretar, Žare Pregelj iz Ministrstva za promet in zveze.   G
     Državni sekretar ministrstva za promet in zveze, gospod Aldo Babič. Prosim.   G
     Žare Pregelj, državni sekretar ministrstva za promet in zveze želi odgovoriti.  G
     Ministrstvo za promet in zveze ravno to dela, kar gospod Kaplja daje v pobudo.  G
     Jaz bi dal tisti del odgovora, ki se nanaša na Ministrstvo za promet in zveze.  G
     Takega instrumentarija oziroma ustrezne ekipe tudi ministrstvo za promet in zveze nima.  G
     Končno smo dobili to poročilo uradno od ministrstva za promet in zveze 3. oktobra 1997.  G
     PODPREDSEDNIK ANDREJ GERENČER: Hvala. Prosim predstavnike Ministrstva za promet in zveze.  G
     Minister je gotovo minister za promet in zveze, se pravi za vse ceste, ne samo za avtoceste.  G
     Moja pobuda je namenjena Vladi Republike Slovenije, in sicer Ministrstvu za promet in zveze.   G
     Po mojih informacijah je do sedaj ministrstvo za promet in zveze delno izpolnilo le prvo nalogo.  G
     Podal pa bi nekaj odgovorov okrog ostalih zadev, ki se nanašajo na Ministrstvo za promet in zveze.   G
     PODPREDSEDNIK MIROSLAV LUCI: Hvala lepa, gospod Zajec, državni sekretar ministrstva za promet in zveze.  G
     Posebno pa proračun ministrstva za promet in zveze, ker bi s tem lahko naredili več kilometrov avtocest.  G
     Na splošno: vzroki, zakaj sem kot minister za promet in zveze že v hearingu napovedal, da je potreben rebalans.  G
     Res pa se bo zgodilo tisto, kar je gospod minister za promet in zveze obljubil: do leta 2004 bo koridor prevozen.  G
     Ta rešitev je, da se prekanalizira sredstva prek ministrstva za promet in zveze kot pristojnega resornega ministrstva.  G
     DARS-u d.d. so bili vročeni naslednji sklepi ministra za promet in zveze o potrditvi dodatkov k investicijskem programom.  G
     Ker je ta zakon tako rekel, ne, ker ministrstvo za finance ali pa kdo drug ali pa ministrstvo za promet in zveze tako želi.  G
     Vlada je predlagala v svojem mnenju sicer pristojno ministrstvo, to je bilo ministrstvo za promet in zveze ali ustrezen nadzorni organ.  G
     V 2. členu zakona smo na predlog ministrstva za promet in zveze in Dars-a predvideli podaljšanje zbiranja sredstev od leta 2004 do leta 2007.  G
     Zaradi navedenega je ministrstvo za promet in zveze za odgovore na ti dve vprašanji zaprosilo svet za radiodifuzijo in vam jih tudi podajam.   G
     Imam pa novo vprašanje za Ministrstvo za promet in zveze oziroma gospoda državnega sekretarja, na katerega bo pa verjetno lahko takoj odgovoril.  G
     Vlada je obravnavala ter dala svoja stališča in tudi ministrstvo za promet in zveze je predlagalo amandmaje in pripravilo mnenje in dodatne amandmaje.  G
     Gospod državni sekretar Zajec iz Ministrstva za promet in zveze mi je dal pisni odgovor na moje prejšnje vprašanje na 5. seji in se mu lepo zahvaljujem.  G
     Za odgovor na prvi dve vprašanji ministrstvo za promet in zveze v bistvu ni pristojno o skladu z določbo četrtega odstavka 39. člena zakona o telekomunikacijah.  G
     Predlagatelji smo se že leta 1994 zavedali, da evforija gradnje avtocest, ki je zavladala na ministrstvu za promet in zveze in Dars-u, nima realne finančne osnove.  G
     Ministrstvo za promet in zveze, uprava Republike Slovenije za telekomunikacije objavlja v Uradnem listu Republike Slovenije proste frekvence za radiodifuzne kanale.  G
     Edino pozitivno, kar štejem tej vladi v tem mandatu, štejem ministru za promet in zveze to, kar je lansko leto naredil - tisti 2 milijardi tolarjev za lokalne ceste.  G
     Tudi v tem poročilu, ki je tukaj prezentirano na eni strani s strani gospoda Hvalice, so ugotovitve posebne ugotovitve, ki jo je imenoval minister za promet in zveze.  G
     Vendar, da bi to zadevo lažje prebrodili, dajem pobudo ministrstvu za promet in zveze, da bi kar najhitreje pričelo modernizacijo tega dela magistralne ceste, katerega sem navedel.  G
     Ministrstvo za promet in zveze odredi, da se iz proračunskih prilivov namenijo sredstva na podpartijo proračuna za avtoceste in šele, ko je to storjeno, lahko Dars ta sredstva črpa.   G
     Skratka vložiti pa bi moral približno enako dokumentacijo Dars d.d. kot jo mora na primer vložiti - se izmišljujem - direkcija za ceste ali kakšen drug del ministrstva za promet in zveze.   G
     4. člen ureja proceduro, kako se sredstva nakazujejo od takrat, ko pridejo v državni proračun, preko podpartije na ministrstvu za finance, ob sodelovanju ministrstva za promet in zveze, na DARS, d.d.  G
     Osnova za seznam, ki ga je pripravila Direkcija za ceste, je strokovni upravni organ v sestavi Ministrstva za promet in zveze in ta seznam zaenkrat, ki je, ki že obstaja, saj je v resnici cela knjiga.  G
     Če bi na ministrstvu za promet in zveze, ki ste v bistvu dali samo "delno podpiramo", to je tisto, kot sem že prej opozoril, bi morali to cesto oziroma to avtocesto zaključiti v letu 1999, ne pa 2001.  G
     Če odmislim in bi želel odmisliti, pravzaprav "nagravžen" odgovor ministra za promet in zveze - prosim, da opozorite gospoda Jakiča, da ne daje pripomb - ki je rekel, da o tem vlada še ni razpravljala.  G
     Poudaril bi, da govorim samo o sredstvih, ki so se vložila v novo poslovno zgradbo družbe za državne ceste, in ne o poslovni stavbi ministrstva za promet in zveze, o kateri je bilo danes tudi govora tukaj.  G
     Odbor za finance predlaga povsem drugo filozofijo, da je proračunski uporabnik izključno in samo ministrstvo za promet in zveze, Dars je pa eden od tistih, s katerim ministrstvo za promet in zveze komunicira.  G
     Odbor za finance predlaga povsem drugo filozofijo, da je proračunski uporabnik izključno in samo ministrstvo za promet in zveze, Dars je pa eden od tistih, s katerim ministrstvo za promet in zveze komunicira.  G
     Kot takšna lahko pridobiva dovolilnice za mednarodni cestni prevoz na podlagi pooblastil prevoznikov, ki imajo veljavno licenco in so vpisani v evidenco mednarodnih prevoznikov na ministrstvu za promet in zveze.   G
     In nazadnje, pa vas ne bi hotel zadrževati, gospod minister za promet in zveze, bi prosil, ker danes je ravno obletnica postavitve vlade in mogoče bo na ta rojstni dan se kaj praznovalo, pa vas ne bi hotel moriti.  G
     Gre za tretji odstavek 3. člena, ki pravi: "Uničene in poškodovane odseke magistralnih in regionalnih cest ter sredstva za njihovo obnovo določi Vlada Republike Slovenije na predlog Ministrstva za promet in zveze."   G
     Na prvi pogled se pokaže kot smiselno, recimo, selitev Ministrstva za promet in zveze, potem bi vsaj gospodje iz tega ministrstva na lastni koži čutili, kaj pomenijo prometne povezave v Republiki Sloveniji in njihova kvaliteta.   G
     Če se želi, da bi nekdo, ali je to Ministrstvo za finance, preverjal vse pozicije za posamezne odseke avtocest in drugih zadev, ki so v tem primeru aktualne, potem je potrebno to postavko prenesti na Ministrstvo za promet in zveze.  G
     Na odgovor gospe sekretarke pa sedaj, ker mi je tako odgovorila, sprašujem Ministrstvo za promet in zveze, zakaj, za božjo voljo, ne nadaljujete postopkov, se pravi javnega razpisa pri tej cesti, ki nam jo je poplava uničila že leta 1990.  G
     Sprašujem za pojasnilo ministra za promet in zveze in sicer v zvezi z njegovo izjavo na odboru za infrastrukturo, ki je obravnaval ta rebalans nacionalnega programa, in v zapisniku oziroma poročilu tega odbora je zapisano nekaj nenavadnega.   G
     Predlagatelji smo v sodelovanju z vlado Republike Slovenije pripravili zakon za drugo obravnavo, s tem da smo upoštevali predlog ministrstva za promet in zveze ter črtali prednostno namembnost porabe sredstev na relaciji Karavanke - Obrežje.   G
     Poleg tega je bistvena razlika še v 3. členu, kjer predlagamo kot odbor 3.b člen, ki pravi, da se sredstva vodijo na evidenčnem računu žiro računa proračuna in se nakazujejo ministrstvu, pristojnemu za promet in zveze, ki jih potem nakazuje Darsu.  G
     Ta amandma odbora se od amandmaja vlade razlikuje v tem, da se sredstva prenakazujejo na Dars prek ministrstva, torej po odborovem predlogu, prek ministrstva za promet in zveze, na podlagi predpisane dokumentacije za izplačilo iz državnega proračuna.  G
     Pri tem je potrebno poudariti, da je odbor za finance že v prejšnjem sklicu državnega zbora obravnaval zakon v drugi obravnavi ter da so nas predstavniki vlade in ministrstva za promet in zveze seznanili s sklepom vlade, da le ta nima pripomb na zakon.   G
     Zato mislim, da bi bilo boljše, da si nalijemo čistega vina, pa da tudi Ministrstvo za promet in zveze pride pred nas z enimi takimi čistimi računi, pa pove, to in to bomo popravili, to in to toliko stane, če želimo to popraviti, moramo za to toliko nameniti.  G
     Skratka, tukaj gre ponovno razmišljanje lahko, kakšno politiko bo celotna vlada, ne samo Dars ali ministrstvo za promet in zveze, vodila, politiko "razvoja podeželja" in ta 2. člen amandmaja bo potrebno podpreti, če hočemo imeti zrcalo naše države urejeno tudi na podeželju.  G
     Ni res, da v predlaganem proračunu za leto 1998 postavke za spremembo namembnosti, plačila za spremembo namembnosti stavbnega zemljišča ni, je na področju ministrstva za promet in zveze, in sicer na področju direkcije za ceste in pa tudi na področju, ki govori okrog železnic.  G
     Glavna bojazen s strani Darsa in ministrstva za promet in zveze, kot matičnega ministrstva za izvrševanje nacionalnega programa izgradnje avtocest, je v tem, da bi prezahtevna in zapletena proračunska izplačilna politika lahko oziroma postopki, lahko ovirali izgradnjo avtocest.  G
     Amandma, ki smo ga vložili v poslanski skupini krščanskih demokratov, dejansko prepisuje predlog - odkrito povedano, ne vem, zakaj bi to skrival - predlog, ki so ga ministrstvu za promet in zveze, državnemu sekretarju, magistru Igorju Zajcu poslali iz gospodarske in obrtne zbornice.  G
     Vendar ni to - da ne bo spet kdo mislil, da je to naš predlog - vsebinsko je to predlog, ki je dobesedno povzet po tekstu, ki so ga poslali ministrstvu za promet in zveze, obrtna zbornica in je bil usklajen s sekcijo za promet pri gospodarski zbornici in pri obrtni zbornici Slovenije.  G
     Odbor za infrastrukturo in okolje poziva Ministrstvo za promet in zveze, da v roku 45 dni posreduje analizo trenutnega stanja cestnega omrežja in strokovna izhodišča, merila in kriterije, ki bodo predstavljali osnovo za pripravo nacionalnega programa vzdrževanja in obnove državnih cest.  G
     Jaz sem že prej povedal, pa bi zdaj še bolj poudaril, da na kompleksu, poudarjam, kompleksu, kjer ima tudi družba za državne ceste svoje poslovne prostore, je več dejavnosti, med njimi tudi ministrstvo za promet in zveze in to je skupno zemljišče, tudi skupna klet, kjer so parkirišča itd.  G
     Poleg tega imamo pa 4 ministrstva, ki se posredno ukvarjajo z gospodarstvom; gre za Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve, ki daje denar v gospodarstvo in mu na nek način pomaga; nadalje gre za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, gre za promet in zveze in tudi za znanost in tehnologijo.  G
     V kolikor ministrstvo za promet in zveze ocenjuje, da je potrebno dodatno preverjati poslovanje DARS d.d., s stališča zakonitosti, gospodarnosti in namenskosti porabe sredstev javne porabe, ima možnost predlagati Računskemu sodišču kot pristojnemu organu kontrole uradno izvedbo vseh potrebnih revizij."   G
     Zato zaključim s tem, da podpiram to temeljno rešitev v rebalansu, to osnovno prioriteto za izgradnjo petega koridorja, seveda ob tem, da to ne zmanjšuje - ali pa obratno: celo povečuje odgovornost vlade in zlasti ministrstva za promet in zveze za racionalno tehnično, ekonomsko in finančno izvedbo programa.  G
     Jasno raje povejte, da nimate namena pričeti z izgradnjo gorenjske avtoceste in bo za tem govorniškem odrom popolnoma jasno, da lahko povemo našim volivcem na Gorenjskem, kdaj dejansko lahko od vlade oziroma ministrstva za promet in zveze, Darsa, pričakujejo kot gorenjska regija ureditev tako pomembne ceste.  G
     Spremenjena je tudi višina zneska bencinskega tolarja za leto 1998 v točki 4.a. člena, ker je znesek za letošnje leto predviden in usklajen z ministrstvom za finance in tudi takšen v proračunu kot postavka, ki je sedaj ni več na ministrstvu za finance, ampak na ministrstvu za promet in zveze v višini 28,3 milijarde SIT.  G
     In upam, da preden bo prišlo do novega vladnega predloga proračuna, da bo ministrstvo za promet in zveze, vsaj ta minister - ker izhaja s področij, kjer se je ukvarjal z istimi problemi kot župan - to tudi upošteval in upam, da v leto dni na ministrskem stolčku ni pozabil na te obljube, ki jih je dal takrat na hearingu.   G
     Enako kot kolega Mežan pred mano, imam tudi sam sila slabe izkušnje v zvezi z obljubami o dajanju odgovorov na vprašanja, z eno svetlo izjemo gospoda državnega sekretarja na ministrstvu za promet in zveze, gospoda Zajca, ki mi je pred kakšnim letom obljubil odgovor in sem ga tudi dobil, za kar se mu še enkrat zahvaljujem.   G
     Izvaja se ga korektno, mislim, da ni moč očitati ne ministrstvu za finance, ne Darsu, ne ministrstvu za promet in zveze, da ga ne izvajajo korektno, ampak odstopa pa od okvira oziroma od reda, ki ga vzpostavlja zakon o izvrševanju proračuna, ker je to specialen zakon, ki ureja samostojna proračunska pravila za ta segment.   G
     Če bi ministrstvo za finance - na primer, ali pa ministrstvo za promet in zveze, ali pa katerokoli drugo ministrstvo moralo nadzorovati vsak dokument vsakega kvazi proračunskega uporabnika, kakršen je na primer Dars, potem to ilustriram na drugem kvazi proračunskem uporabniku, to je zavod za pokojninsko in invalidsko zavarovanje.  G
     Že prej sem dejal, da bi si to moralo izboriti ministrstvo za promet in zveze, da bi bilo v proračunu, kajti na ta način se gradnja tega odseka proge samo podraži za 2% oziroma se sanira nekako banke države Slovenije, kajti rizika tukaj ni nikakršnega, kadar ima garancijo državni proračun, pa kljub temu bo naša stranka ta zakon podprla.  G
     To je razvidno iz dokumentacije, ki nam je poslancem na voljo, in sicer je razvidno, da je minister za promet in zveze imenoval posebno komisijo, ki naj bi ocenila določene investicije za gradnjo avtocest v skladu z navodilom o pripravi investicijske dokumentacije in spremljanju investicij, Uradni list ta in ta, in na osnovi te izdela poročilo.  G
     Predvsem to pogrešam pri ministrstvu za promet in zveze, da pride z nekim celovitim programom izgradnje infrastrukture, ne pa po segmentih in seveda potem pridemo pri vsakem zakonu do praktično nekih smešnih situacij, ko niti ni nekega pametnega odgovora na vse to, ker ni te koordinacije, ni prave povezave med vsemi posegi pri izgradnji infrastrukture.   G
     Ta predlog bi bil, da DARS, d.d., ko želi črpati sredstva, vlogo s priloženo dokumentacijo, poudarjam, s priloženo dokumentacijo predloži ministrstvu za promet in zveze, ki po pregledu dokumentacije izda nalog - mi smo sicer napisali odredbo, v tem je tista napaka - ministrstvu za finance, da prek ministrstva za promet in zveze ta sredstva nakaže podjetju Dars d.d.  G
     Ta predlog bi bil, da DARS, d.d., ko želi črpati sredstva, vlogo s priloženo dokumentacijo, poudarjam, s priloženo dokumentacijo predloži ministrstvu za promet in zveze, ki po pregledu dokumentacije izda nalog - mi smo sicer napisali odredbo, v tem je tista napaka - ministrstvu za finance, da prek ministrstva za promet in zveze ta sredstva nakaže podjetju Dars d.d.  G
     Že v mojem nastopu v "hearingu", ko sem bil predlagan za ministra ministrstva za promet in zveze, sem napovedal, glede na moja poznavanja, kako poteka izgradnja avtocest, da je potrebno izvesti rebalans nacionalnega programa avtocest in v rebalansu podati natančnejša izhodišča oziroma obseg gradnje, tako v finančni kot fizični izvedbi avtocestnega sistema v Sloveniji.  G
     In zato se mi zdi, da tudi v izogib bodočim negativnim mnenjem Računskega sodišča, bodočim prerekanjem med ministrstvom za promet in zveze in ministrstvom za finance ali pa med Darsom in ministrstvom za finance in med poslanci navsezadnje, katera je prava številka, ki naj bi šla za avtoceste, v izogib vsemu temu je odbor predlagal natančno formulo, tako, ki je nedvoumna.   G
     Tudi na zadnje povabilo ministra osebno, kjer je 9. marca povabil posebno komisijo za ocene investicij ob 16. uri v sejni sobi ministrstva za promet in zveze, Langusova 4, VII. nadstropje, tema razgovora: obravnava poročila in priporočil, ki jih je pripravila posebna komisija za oceno investicij, nobeden od komisije - razen gospoda Čučka, ki je podsekretar ministrstva za promet in zveze - ni prišel.  G
     Tudi na zadnje povabilo ministra osebno, kjer je 9. marca povabil posebno komisijo za ocene investicij ob 16. uri v sejni sobi ministrstva za promet in zveze, Langusova 4, VII. nadstropje, tema razgovora: obravnava poročila in priporočil, ki jih je pripravila posebna komisija za oceno investicij, nobeden od komisije - razen gospoda Čučka, ki je podsekretar ministrstva za promet in zveze - ni prišel.  G
     Ministrstvo za promet in zveze je na osnovi skromne realizacije nacionalnega programa razvoja železniške infrastrukture, ki je bila v obdobju doslej realizirana le nekoliko čez 30%, in še to ob veliki udeležbi tujih kreditorjev - dobili smo namreč približno 150 milijonov dolarjev finančnih sredstev v obdobju od 1993 do zaključka letošnjega leta za posodobitev železniške infrastrukture - v grobem rečeno.  G
     Ministrstvo za promet in zveze je tako prevzelo zadolžitev, da do konca 1997. leta pripravi ustrezno študijo o povečanju kapacitet enotirne proge Divača-Koper, nadalje, da do konca 1997. leta poda vladi Republike Slovenije uradni predlog za izdelavo lokacijskega načrta ter do istega termina v sodelovanju z občinami Koper, Divača in Hrpelje-Kozina, pripravi podroben program za izdelavo navedenega lokacijskega načrta.   G
     Kar se tiče pa stališča vlade, smo mnenja, da v zakonu o železniškem prometu ni potrebno po določbah o pristojnosti državnega organa na področju strokovnih, tehničnih, organizacijskih in nekaterih upravnih nalog, ki bi jih morala opravljati direkcija za železniški promet, saj se lahko direkcija za železniški promet ustanovi v okviru ministrstva za promet in zveze, na podlagi predpisov, ki opredeljujejo organiziranost ministrstva.   G
     To bi bilo dobro, da nam ministrstvo za promet in zveze to poskuša razložiti, ker v nasprotnem primeru bi se lahko zgodilo, če seveda ne bi bilo pripravljenega tega plana s strani vlade in državni zbor tega ne bi sprejel, tako kot je bil na primer lansko leto proračun na koncu leta, da eno leto torej ne bi delali nič na gradnji cest iz nacionalnega programa izgradnje avtocest in vzdrževanja in, jasno, če ne na tem programu, tudi ne na programu ostalih drugih državnih cest.  G
     In kot tretje, želimo zagotoviti enako kot na področju izgradnje avtocest za odsek Puconci - Hodoš - državna meja in za železniško progo Koper - Divača, da dejansko lahko vlada na predlog ministra, pristojnega za promet in zveze, v skladu z zakonom o kmetijskih zemljiščih zniža ali oprosti plačilo odškodnine zaradi spremembe namembnosti kmetijskega zemljišča ali gozda v delu, ki je prihodek proračuna države, če gre za zemljišče, potrebno za gradnjo železniške proge v navedenih smereh.   G
     Predvsem zaradi tega, kar je bilo tudi v tej razpravi povedanega, ravno zaradi tega sem to zahteval, in so tudi ustrezne strokovne službe skupaj z ministrstvom za promet in zveze pripravile in predlagale potem tako vladi kot v parlament sprejetje rebalansa nacionalnega programa izgradnje avtocest zaradi tega, ker v bistvu sem to videl, da ni možno avtocestnega programa nadaljevati na obstoječem nacionalnem programu, ampak da ga je potrebno dopolniti tako z vidika fizične izvedbe, kakor tudi z vidika finančne izvedbe.  G
     Ko je ta tako imenovana Kosova komisija izdelala poročilo in ugotovila velika odstopanja in tudi nezakonitosti, je v spremnem pismu ministru za promet in zveze zapisala naslednje (piše pa seveda predsednik komisije, Kos): "Smatral sem, da soočenje z Darsom ni potrebno, kajti naša komisija ni bila preiskovalne narave, ker iz izkušenj izhaja, da bi se v takem primeru delo komisije zavleklo, in ker je posebna komisija smatrala, da je bila prejeta dokumentacija verodostojna in vsa, s katero je Dars razpolagal v danem primeru."  G
     Za enega od obeh radarjev je bil v skladu s predpisi sprožen postopek priprave lokacijskega načrta, ustrezno je bil dopolnjen program priprave prostorskih izvedbenih aktov, ki so v pristojnosti Vlade Republike Slovenije in v zvezi s tem, torej s prometnim radarjem, je Ministrstvo za okolje in prostor odgovorno za pripravo prostorskih izvedbenih aktov prejelo pobudo pristojnega ministra za promet in zveze, da se s postopkom priprave lokacijskega načrta začasno preneha in na tej podlagi je bila priprava tudi začasno ustavljena.   G
     Osnovni tekst predloga zakona predvideva, da je DARS, d.d. sicer "kvazi" proračunski uporabnik, ki pa mu ni treba predložiti dokumentacije, kakršno morajo sicer drugi proračunski uporabniki predložiti za to, da črpajo sredstva, in se torej sredstva v DARS, d.d. porabljajo po naslednji proceduri (to vsebuje osnovni predlog zakona): DARS, d.d. zahteva sredstva, milijardo, dve milijardi, tri milijarde, kolikorkoli že, nalog za to napiše minister za promet in zveze oziroma odgovorna oseba na ministrstvu za finance, ki mora brez vprašanj prenakazati ta sredstva na žiro račun podjetja DARS, d.d.   G
     Moram pojasniti, da smo s sklicem seje, torej s sklicem 20. seje odbora državnega zbora za infrastrukturo in okolje, na kateri smo pod točko 4 obravnavali predlog sprememb in dopolnitev nacionalnega programa izgradnje avtocest v Republiki Sloveniji, med ostalimi gradivi, ki so našteta, torej za eno celo stran in skoraj še pol zraven, med drugim vsem članom odbora dostavili tudi poročilo posebne komisije ministrstva za promet in zveze z dne 4.9.1997 o pregledu in oceni investicij za projekt avtocestnih odsekov Arja vas-Vransko, severne obvozne ceste Zadobrova-Tomačevo in vzhodne avtoceste Šentjakob-Malence ter stališča DARS, delniške družbe z dne 9.10.1997.   G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  964 1.064 1.164 1.264 1.364 1.464 1.564 1.664 1.764 1.864 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA