nova beseda iz Slovenije

'mislim, da je to' (1.701-1.800)



     Mislim, da je to slabo.  G
     Mislim, da je to bolj...  G
     Mislim, da je to preveč.  G
     Mislim, da je to sramota.  G
     Mislim, da je to nekorektno.  G
     Mislim, da je to dober dogovor.  G
     Jaz resnično mislim, da je to...  G
     Mislim, da je to pošten pristop.   G
     Mislim, da je to krivična ocena.   G
     Mislim, da je to popolnoma upravičeno.  G
     Jaz mislim, da je to resnična sramota.  G
     Mislim, da je to nevarno ali pa je to igra.  G
     In mislim, da je to najbolj možno logično dejanje.  G
     Mislim, da je to "fer" in pravilo, ki velja za vse.  G
     Seveda, mislim, da je to tudi v nacionalnem interesu.  G
     Mislim, da je to, če nič drugega, neetično, nehumano.   G
     Mislim, da je to že nepotrebno in ne sodi v to razpravo.  G
     Vendar mislim, da je to točka, o kateri lahko diskutiramo.   G
     Mislim, da je to izredno pomembno za ohranitev pravne države.  G
     Mislim, da je to tudi moč države Slovenije v mednarodnih odnosih.  G
     Mislim, da je to protiustavno, ampak o tem bomo že lahko drugič govorili.  G
     Mislim, da je to kontinuiran proces, ki se mu ne sme in ne more izogniti.   G
     Mislim, da je to ključni problem, ki pa je dejansko sistemsko nesprejemljiv.   G
     Če mislite, da ni umestno, pač ne, vendar mislim, da je to pomembno vprašanje.  G
     Mislim, da je to veliko protislovje, da vas še na kakšna druga ne bi spominjal.  G
     Mislim, da je to eklatantno kršenje, eklatantno kršenje ustavnih pravic poslanca.   G
     Mislim, da je to ena od ključnih nalog, ki je zdaj tudi pred zakonodajno oblastjo.   G
     Mislim, da je to brez primere, celo v zgodovini pod vodstvom Liberalne demokracije.   G
     Mislim, da je to dovolj velik argument, da se o upokojencih še kako resno razmišlja.   G
     Kajti to naj bo izjemen poseg danes, in če je to danes, mislim, da je to zelo smiselno.  G
     Jaz mislim, da je to spoštovanja vredna pravica: pravica do svobodne gospodarske pobude.  G
     Mislim, da je to zelo dobra praksa, ne samo v poslovnih zadevah, ampak tudi v teh mednarodnih.  G
     Mislim, da je to vsakemu laiku nenavadno in pravzaprav nevarno, tako za podjetje kot za banko.   G
     Mislim, da je to ena izmed osnovnih kritik delovanja glavnega akterja na področju javnih financ.  G
     Mislim, da je to strokovna razprava, za katero smo pa vedno pripravljeni in seveda vedno odprti.   G
     Tako mislim, da je to dobronamerno opozarjanje na to, kar ne bi bilo dobro, da bi to postala praksa.  G
     Mislim, da je to smiseln predlog, če lahko pripomore h kvalitetni razpravi o predlogih dveh proračunov.  G
     Izgovarjati se na organizacijske probleme, jaz mislim, da je to nelogično in tudi bi lahko rekel sprenevedanje.  G
     Jaz mislim, da je to edini transparenten način, kako se obnašati in kako naj bi se vlada obnašala v tem primeru.  G
     Mislim, da je to za nekoga še sprejemljiv delež, ki bi ga bi bil pripravljen vračati, ni pa ta kriterij korekten.  G
     Mislim, da je to najboljši način; to so naredile druge države in predlagam, da tudi podobno v Sloveniji naredimo.  G
     Mislim, da je to pač opcija in možnost, ki jo pa ne moremo izključiti, ampak to se nam lahko vedno zgodi in kadarkoli.  G
     Mislim, da je to še kako potrebno, bojim pa se, da je dinamika razvoja skladnega regionalnega razvoja vse preveč počasna.  G
     Ali vas lahko še enkrat prosim, natančno povejte, kateri pregled amandmajev gledamo, ker mislim, da je to problem ta trenutek.  G
     Mislim, da je to osnovni in temeljni pomislek in temeljna dilema, s katero smo se v Socialdemokratski stranki veliko ukvarjali.   G
     Mislim, da je to en izmed tistih temeljev na katerih bi naša družba morala temeljiti - to je bodoče znanje, to je bodoči kapital.   G
     Tu se ne bi dotikal vprašanja: zapreti ali ne zapreti, ker mislim, da je to vprašanje že preseženo in ga je nesmiselno postavljati.  G
     In tu bi tudi prosil obrazložitev - mislim, da je to zdaj točen podatek - na osnovi česa so se zdaj ti stroški tako drastično povečali.  G
     Mislim, da je to na nek način nepošteno, na nek način zopet potrebuje posebno obrazložitev posebne, bi rekel, izračune finančnih posledic.  G
     Mislim, da je to relativno velika vsota, ki bo zadoščala, da se gradnja začne z veliko dinamiko in da se relativno veliko tudi realizira.   G
     Torej, moramo, mislim, da je to pravilno, da postavimo, da nekaj je efektivno, ko ti delaš, drugo je pa tisto, ko počivaš, ko spiš, recimo.  G
     Mislim, da je to razlog, zakaj so zdravniki oziroma je ta služba ena od redkih, ki kot poklic dobiva lasten zakon, z nekaj redkimi izjemami.   G
     ANTON ANDERLIČ: Jaz mislim, da je to vaše navajanje sedaj bilo nekorektno, kar se obrazložitve tiče, kajti iz obrazložitve izhaja, o čem odločamo.  G
     Mislim, da je to naloga ministrstva, da te zadeve malo prouči in da potem tudi pridemo od višje postavke, zdaj imamo samo 250 milijonov iz tega naslova.  G
     Osebno mislim, da je to morda tudi že prvi korak k sprostitvi vseh mogočih poizkusov, ki jih lahko medicina dela, pa ne bom rekel sedaj samo kloniranje.  G
     Poskušal se bom tudi vzdržati izjav, ki bi izzivale dodatne ugovore ali pa razprave, ker mislim, da je to početje v taki obliki popolnoma neproduktivno.   G
     Mislim, da je to ključna zadeva, o kateri smo sinoči kar predolgo debatirali, da je iz namena tega amandmaja jasno razviden namen, da se to poskuša narediti.  G
     Jaz mislim, da je to nujno, da na tak način pristopimo k pripravi tega zakona in prepričan sem, da je manjšina sposobna premagati ta problem in to razrešiti.   G
     Ostaja še nekaj stvari, ki niso urejene, predvsem neplačani prispevki za socialno in pokojninsko zavarovanje, ampak mislim, da je to v teku in se bo uredilo.   G
     Mislim, da je to resno omejevanje človekovih svoboščin in pravic, da ima vsak državljan pravico do službe, do funkcij in kandidira po postopku, ki je za to predpisan.  G
     Zato pač mislim, da je to čista politizacija še kako odgovornega dela vlade na tistem segmentu privatizacije državnega premoženja, ki je v bistvu edini ostal za to, da se odproda.  G
     Mislim, da je to bolj definirana oblika, ki ne dopušča nobenih dvomov o tem, da bo prva kupnina od prodanih delnic Telekoma, ki so v lasti države, namenjena za vračila po tem zakonu.   G
     Mislim, da je to bolj lapsus kot pa resnična želja vlade, da postavi dva tipa prostocarinskih prodajaln, poleg tipa teh bivših prostocarinskih prodajaln, ki imajo zdaj nek poseben status.   G
     In ker že eno leto in pol moledujemo - saj kolegi lahko povedo, vsi, ki so pač s tega področja - moledujemo in prosimo vlado, naj nam na to odgovori, mislim, da je to najmanj, kar zahtevamo.  G
     Mislim, da je to nekaj tako precedenčnega, kar so tako prostodušno nekateri funkcionarji DeSUS-a izjavili in ponazorili, da vsekakor kaže na silno razsežnost politične korupcije v tej državi.   G
     Naj povem, da pred ustanovitvijo sklada - mislim, da je to bilo pred desetimi leti ali pa bo zdaj kmalu deset let - so s temi zemljišči upravljale in gospodarile občine, takratne velike občine.  G
     Mislim, da je to edina stvar, ki jo lahko priporočim, čeprav nerad glasujem za to, ker nisem dobil odgovora na vprašanje, kaj je vlada delala celo leto, ker je dobro vedela, da bo do tega prišlo.   G
     In mislim, da je to dovolj velik argument, da se prisluhne tudi tej opciji, mogoče črnogledi za koga, da so to stvari, ki bodo pahnile naše državljane, seveda ob gledanju, kaj se zraven še dogaja.   G
     Gospod predsednik, mislim, da je to v določenem delu proceduralni predlog in bi ga poskušal oblikovati v tej smeri, da bi rekli, da je na podlagi drugega odstavka 73. člena poslovnika državnega zbora.  G
     Jaz mislim, da je to možno, da je ta razprava, ne glede kakšna je bila, vendarle navrgla nekaj polpredlogov, ki bi jih bilo potrebno dodelati, in po katerih bi se lahko oblikovale sprejemljive rešitve.  G
     In mislim, da je to dolžnost tudi naše vlade, da na taka poročila Evropske unije sicer korektno, vendar strokovno argumentirano tudi, kadar je potrebno, odgovori - upravičena kritika: da, pristrana pa ne.  G
     Mislim, da je to tako pomembna politična debata, da bi bilo vredno še enkrat poskusiti, ali je mogoče doseči nek dogovor, ki omogoča, da se slišijo vsi argumenti v državnem zboru pri tako pomembni debati.   G
     Mislim, da je to, seveda, nujna prioriteta in skupno moramo storiti vse, kar je potrebno, da tudi izboljšamo absorpcijsko sposobnost naših regij, naših občin za uporabo, za učinkovito uporabo teh sredstev.  G
     Mislim, da je to eden ključnih pogojev za pozitiven rezultat obeh referendumov in da bomo morda, če bomo imeli srečno roko, s tem do neke mere nevtralizirali tudi neugoden čas, v katerem bosta izvedena oba referenduma.  G
     Mislim, da je to početje zelo neodgovorno s strani državnega zbora, ker s tem ne zaključujemo našega parlamentarnega dela samo na področju tega zakona, ampak še vseh tistih obveznosti, zaradi katerih je ta zakon nastal.   G
     Mislim, da je to slaba pot reševanja tako kompliciranega in kompleksnega problema, ki zadeva bistveno več kot 150.000 zaposlenih, zahteva tudi vpogled in zahteva tudi vprašanje financiranja tudi ostalih projektov, ki so povezani s tem.  G
     Ker mislim, da je to določilo nujno; v nasprotnem bi lahko kdo razumel, da tisti del sredstev, ki je bil vložen v telefonsko omrežje iz naslova samoprispevkov, lahko delimo med fizične osebe, kar je v nasprotju z zakonom o samoprispevku.   G
     Gre za oceno, ali je 10.000 oziroma 12.000 rente tisto, kar se cilja in je dopustna tovrstna davčna olajšava, ali je 20.000 ali 30.000, npr. v tem konkretnem primeru, tako da ni popolnoma enoznačnega odgovora in mislim, da je to tudi prav.  G
     Namreč v teh treh mesecih sem prepričan, če zavarovalnica Triglav ne bo ničesar naredila in pa vlada ne bo ničesar naredila v to smer, da zopet damo v zavarovalniški kapital, prav nekaj časa bo vzelo, vendar mislim, da je to edina pravilna rešitev.  G
     Mislim, da je to, kar sedaj počnete - mi smo to napovedali, seveda - dokaz, da smo v svoji kritiki imeli prav, da smo pravilno napovedali, kaj boste počeli, in seveda, zato tudi naši kritične besede liberalni demokraciji in vsem tistim, ki jo podpirajo.   G
     Vseh štirinajstih gozdnih gospodarstev si je s podpisom teh koncesijskih pogodb zagotovilo ta privilegij oziroma to nekontrolirano bogatenje na račun gospodarjenja z državnimi gozdovi še za naslednje obdobje, mislim, da je to tam nekje do leta 2013 ali še dlje.   G
     Mislim, da je to nekorektno in da je rešitev tudi v korektnejšem pobiranju cestnine v Sloveniji, in mislim, da te fiksne cestninske postaje popolnoma - ne vem, kako so zgrajene na teh mestih, kjer pač so zgrajene, vendar ne omogočajo korektnega pobiranja cestnine.  G
     In mislim, da je to glede na število upravičencev in število zbranih podpisov velika nezaupnica vaši vladavini ali vašemu delu, in bi bilo zelo resno razmisliti o tem, ali ne bi bilo potrebno zaradi takšnega vašega ravnanja, samodržnega, mogoče celo ponuditi odstop.   G
     V imenu Slovenske nacionalne stranke sem vložil kar nekaj amandmajev, vendar se ne bom spuščal v razlago tistih amandmajev, ki zahtevajo povišanje kazni za določene kršitelje, kajti mislim, da je to v interesu vladajoče koalicije, da pridobi v državni proračun več denarja.  G
     Že ob samem imenovanju ministra Presečnika - takrat so telekomunikacije spadale v področje prometnega ministrstva, pozneje so se izločile - je bilo nekako napovedano, da se bodo poštne storitve v kratkem podražile, povečale, in mislim, da je to predpriprava na to področje.   G
     Pri tem moram posebej poudariti - in bi rad, da bi to bilo tudi bolj objavljeno - člani državnega zbora ste se 17.11.2000 odločili, smo se odločili, da bo vsak prispeval 10.000 tolarjev, in mislim, da je to premalo poudarjeno, ker smo vendar bili prvi, ki smo ponudili pomoč.   G
     Menim, da je to dobro iz preprostega razloga, ker če bomo naredili to - seveda, dali pa smo poudarek, da se strinjamo, da se razširijo pooblastila prihodnjega mednarodnega kazenskega sodišča - da bi lahko obravnavali tudi teroristična dejanja, mislim, da je to konkreten korak.  G
     Mislim, da je to dobra intenca, vendar je zopet neka napaka v tem, da če dobro pogledate predlog vlade, bo moral oziroma bodo morali sorodniki pokojnika dokazovati osebni dohodek pokojnika, vsa stvar se bo zavlekla, zopet se bo nekako podaljšala in se bo preračunavalo in podobno.  G
     Mislim, da je to realen odraz nekega stanja, na katerega kaže tudi citat iz utemeljitve priprave strokovnih podlag za vnovično rebalansiranje avtocestnega nacionalnega programa izpod peresa nadzornega sveta, ki ga je nadzorni svet poslal Vladi Republiki Slovenije kot skupščini Darsa.  G
     In argument, zakaj se tega zakona ne podpre, je to, da se ne strinjamo s finančno sliko te države, ker smo prepričani, da nas to ne pelje nikamor v lepšo prihodnost, kvalitetnejšo prihodnost, z manjšimi stroški, z manjšo javno porabo, mislim, da je to dober argument, zakaj na to pristati.  G
     In če to drži, da bo prvo usklajevanje že februarja - kar upam, da bo najkasneje - potem mislim, da je to podobno, kot če celotno populacijo nekako porivamo, naj skoči v vodo, potem bomo pa videli, kam bodo prileteli, in šele marca jih bomo podučili, kam so padli ali v vodo ali pa na beton.  G
     Mislim, da je to sistemsko tako narejeno, kajti to zadevo bi vsekakor moral obravnavati odbor za kmetijstvo, ne pa da se v Sloveniji - ne vem po kakšnem vzoru je to - to obravnava v odboru za infrastrukturo in okolje, in še tam največkrat te zadeve kar izglasujejo nekakšni nadomestni poslanci.  G
     Naša prioriteta, naši cilji na tem področju so znani in kljub težavam, ki jih imamo včasih, občasno s celoto, z javnimi financami ali s prevelikimi pritiski na plače tudi v tem sektorju, to ostaja naša prioriteta in mislim, da je to prav, da moramo v Sloveniji težiti k čim večji kvaliteti sistema izobraževanja.  G
     Mislim, da je to v tipičnem nasprotju s tem, kar si želi vlada oziroma na čemer bazira proračun, ki smo ga pravkar sprejeli, na odprodaji tega in tega deleža državnega premoženja v letošnjem letu, da bi lahko ohranili globalne okvire proračuna in s tem vsaj proračunski primanjkljaj v okvirih, ki smo jih sprejeli.  G
     Ta predlog zakona se je znašel na enem predsklicu seje državnega zbora, zato je sekretariat za zakonodajo in pravne zadeve v juliju - in sicer, mislim, da je to bilo 17., samo malo počakajte samo en moment, 23.8. - podal osnovno mnenje k predlogu zakona vključno z navedenim amandmajem, kjer smo imeli nekaj pripomb.  G
     Mislim, da je to tudi nekako skoraj podcenjujoče za nas poslance, kajti pričakujemo odgovore, ker nas skrbi za javne finance v bodoče in skrbi nas tudi to, ali bomo morali zopet očitati ministru čez dve leti, da je veliko obljubljal pa naredil bore malo, kot smo to storili tudi na "hearingu" in tu za govornico na plenarni seji.  G
     Seveda se zavedamo tega in mislim, da je to tudi pomembna moč, ki je; toda, vsaka javna politika, vsaka vladna politika se mora zavedati in mora pristati na to, da mora včasih sprejeti tudi zakone, ukrepe ali projekte, ki ne godijo, ki niso po volji določenim segmentom prebivalstva, ki se ne sončijo, bi rekel, na sončnih straneh politike.   G
     To so tiste naloge, ki naj bi jih občine s temi sredstvi poskušale obvladovati, izvajati, in mislim, da je to tudi tisti razlog, da je nesporno treba sklad kmetijskih zemljišč in gozdov Republike Slovenije usmerjati v smer, da podpira kmetijstvo, da podpira gozdarstvo, da spodbuja regionalni in občinski razvoj ter omogoča trajno varovanje naravnega življenjskega prostora.  G
     Mislim, da je to predmet spora, kajti ni samo trgovina tista, ki dela ob nedeljah, tu je kup drugih dejavnosti, to je transport, to so bolnice, to so gostinstvo in turizem, to so tudi mnoga podjetja, tudi tista, v katerih sem sam nekoč delal in ni vprašanje delati ali ne delati v nedeljo, vprašanje je, ali so za to delo primerno nagrajeni, primerno plačani, ali delajo le tisti dovoljeni delovni čas v skupnem merilu, kot je po zakonu dovoljen.  G
     Mislim, da je zelo nevarno in zelo zaskrbljujoče - in mislim, da je to tudi temeljni cilj današnje izredne seje, da ko vse to skupaj vemo in ko je vse to skupaj danes tudi precej soglasno obsojeno-pravzaprav vloga Banke Slovenije niti ne čuti neke posebne odgovornosti pri tem, pravzaprav ne čuti tudi svoje vloge in pač pravi; "Ocenili smo, da so bili izpolnjeni zakonski pogoji za izdajo odločbe o pridobitvi kvalificiranega deleža in zato smo jo tudi izdali."  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  1.201 1.301 1.401 1.501 1.601 1.701 1.801 1.901 2.001 2.101 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA