nova beseda iz Slovenije

'mislim, da je to' (1.401-1.500)



     Mislim, da je to slabo.  G
     Mislim, da je to smešno.  G
     Jaz mislim, da je to res.  G
     Mislim, da je to smiselno.  G
     Mislim, da je to korektno.   G
     Mislim, da je to dober znak.  G
     Mislim, da je to pravi odgovor.  G
     Mislim, da je to ključna zadeva.  G
     Mislim, da je to zelo neodgovorno.  G
     Mislim, da je to zelo nekorektno.   G
     Mislim, da je to popolnoma v redu.  G
     Mislim, da je to korektno stališče.   G
     Jaz mislim, da je to absurd brez primere.  G
     Mislim, da je to dovolj natančno precizirano.  G
     Mislim, da je to že bilo pred nekaj leti narejeno.  G
     No, ampak jaz mislim, da je to kršitev poslovnika.   G
     Tako, da mislim, da je to popolnoma nesprejemljivo.   G
     Mislim, da je to za tretje branje bistvenega pomena.   G
     Mislim, da je to v zakonu samem že dobro opredeljeno.  G
     Zato mislim, da je to primerno, da damo na glasovanje.   G
     Mislim, da je to naša tako moralna kot vsestranska obveza.  G
     Mislim, da je to, ta 20-letna koncesija skratka prevelika.  G
     Mislim, da je to skregano z logiko, če ne še celo z ustavo.  G
     Na podlagi tega mislim, da je to tudi v nasprotju z ustavo.  G
     Mislim, da je to sekretariat državnega zbora za pravne zadeve.  G
     Spoštovani kolega Ivo Hvalica, mislim, da je to vseeno preveč.  G
     Mislim, da je to res res precedans in neprincipialna odločitev.   G
     Mislim, da je to proceduralni predlog, o katerem bomo glasovali.  G
     Mislim, da je to dosti močan argument za sprejem teh amandmajev.  G
     Jaz mislim, da je to nekorektno do nas kolegov poslancev tukaj.   G
     Mislim, da je to zelo pomembno, da se bodo te stvari upoštevale.   G
     Mislim, da je to, kot je sekretar že povedal, po pomoti izpadlo.   G
     Mislim, da je to ena začetna osnova za reformo, ki jo potrebujemo.  G
     Mislim, da je to nesprejemljivo in da taki pritiski niso upravičeni.  G
     Mislim, da je to zelo pomembna ugotovitev in da jo moramo upoštevati.  G
     Mislim, da je to ena od poti, da lahko tako zadevo na tak način presežemo.  G
     Če jaz to berem narobe, povejte, ampak mislim, da je to že en velik razkorak.   G
     Saj ne mislim, da je to zelo produktivno, ampak vendarle bi rekel nekaj besed.   G
     Mislim, da je to premalo natančno dorečeno v tej zakonodaji, tudi v tem predlogu.   G
     Torej mislim, da je to neprimerno oziroma bi bilo nenavadno, če bi tak amandma podprli.  G
     V tem primeru je pred nami večinski sistem in mislim, da je to tisto, kar je neizbežno.   G
     Drugače pa, kar se nas tiče, mislim, da je to dober sklep in mu nikakor ne nasprotujemo.   G
     Kakšen bo iz tega ven prišel pravdni postopek, jaz ne vem, ampak mislim, da je to napačno.  G
     Mislim, da je to treba s področja Rdečega križa, ki vodi to glavno akcijo, nekako presaditi.  G
     Zato mislim, da je to poročilo izredno dobro čtivo za razmišljanje o naši slovenski stvarnosti.  G
     Zato mislim, da je to kar prav in boste potem prišli nazaj in bo mogoče vaš nastop bolj umirjen.   G
     Izvirni greh je pri vladi; in kdo ima večino v tej vladi, mislim, da je to tudi ta vrsta tu nekje.  G
     Mislim, da je to nepravilen ali pa vsaj netakten pristop k reševanju tega problema, te težave pri nas.  G
     Ni mi znan noben projekt in mislim, da je to insinuiranje, češ, da naj bi šlo pri tem za nekakšen projekt.  G
     Mislim, da je to dovolj v grobem, tako da se bomo s temi vprašanji srečevali v naslednjem mesecu oziroma dveh.  G
     Mislim, da je to korektno, ker enostavno danes o tem, kakršno je bilo glasovanje, se za to zelo težko opredelim.  G
     Mislim, da je to tudi ena izmed velikih obveznosti, ki jo bo naša država - sem trdno prepričan - težko uresničila.   G
     Mislim, da je to daleč od tistega, kar zapove najprej ustava, in tistega, kar je tudi manira v neki normalni družbi.   G
     Potem pa, mislim, da je to omenil tudi minister, v 13. členu pa govorimo, kako je sestavljena zbornica in tako naprej.  G
     Mislim, da je to zajeto že v proceduralnem predlogu gospoda predsednika, ki predlaga, da to točko začnemo ob 14.30 uri.   G
     Mislim, da je to znano, da se za to zavzemamo in to naj bi oni tudi delali, razumete, tudi gospodarnost in učinkovitost.  G
     Pri tajnem glasovanju seveda mislim, da je to narobe in da to ni demokratično in da je to ne vem kaj, ampak tako pač je.   G
     Zato mislim, da je to treba upoštevati, ker tisti, ki se jim to dogodi, da imajo take otroke, imajo že tako veliko skrbi.  G
     Tako da mislim, da je to velik razlog za temeljito analizo vzrokov, za razmislek in pa predvsem za akcijo, zlasti vlade.   G
     Ne nazadnje mislim, da je to tako pomembna zadeva, da bi lahko bil ob vsem spoštovanju tudi gospe tu minister za finance.  G
     Glede na vse druge države v tranziciji edini dosegamo še vedno tako imenovan "A rating" in mislim, da je to najpomembnejše.   G
     Mislim, da je to, kratko povedano, utemeljeno in zato prosim, da boste to naše stališče ob glasovanju o stališčih, podprli.   G
     Mislim, da je to zaradi tega krivičen pristop in da je pravzaprav, da bi obdavčenje rente pa to kategorijo sploh ne prizadela.  G
     Mislim, da je to poročilo, ki ga je danes tudi tukaj predstavil varuh človekovih pravic, predstavljeno korektno in tudi obširno.  G
     Mislim, da je to korektna rešitev in da se do nje opredelimo v petek in imate vse podatke in boste lahko načrtovali vaše druge aktivnosti.   G
     Mislim, da je to več kot nesmiselno in da razumem ta amandma kot izraz nekega, bom rekel, ciničnega posmeha na vladno vlečenje reševanja teh vlog.  G
     Mislim, da je to prav povedati, ker se včasih tudi v javnosti ustvarja vtis, da kdorkoli nagaja, da se pokojninska reforma ne želi hitreje voditi.   G
     Zato mislim, da je to treba tudi jasno v naslovu, četudi v navodilih in v ciljih tega piše in mi imamo pa jasno decidirano že v naslovu, to zavesti.  G
     V vsem ostalem, razen navedenega, naj bi Slovenija sprejela celotno revidirano socialno listino in mislim, da je to dosti velik korak za našo državo.   G
     Jaz mislim, da je to edino realno, da nekaj dobijo lokalne skupnosti, kar bo osnova za nemoteno pridobitev zavetišč in tudi nemoteno delovanje zavetišč.   G
     Mi smo tam - mislim, da je to 75. člen, ki sledi 74. členu, ali 75. ali 76., ki določa koncesije - določali koncesijske lestvice v fiksnih tolarskih zneskih.  G
     NATAŠA BELOPAVLOVIČ: Mislim, da je to pravzaprav že zapisano v zakonu, in sicer v drugem odstavku 7. člena, pri čemer pa so določene izjeme potem v tretjem odstavku.  G
     Drugič, da bi ob naslednjih podobnih primerih uvedli vsaj so - matičnost - kar jaz večkrat ponavljam, ker mislim, da je to sprejemljivo - za predloge zakonov take vrste.  G
     To bo trajalo malo dlje kot sicer ponavadi govorim, ampak mislim, da je to potrebno, da se javnosti jasno pove in da se tudi z javnostjo ne manipulira, kot to počno nekateri.   G
     Zdaj, ali bo, jaz mislim, da je bilo najprej celo predvideno, da bi morala biti otvoritev letos jeseni, jaz upam, da bo res naslednje leto jeseni, mislim, da je to predvideno.   G
     Dogaja pa se sedaj v Sloveniji, mislim, da je to zelo resno opozorilo, in da so opozorila nekaterih, ki pravijo, da to pomeni ustavno krizo, taka, ki jih je treba upoštevati."   G
     Jaz mislim, da je to stališče dovolj splošno in široko in da vpliva na to, da predlagatelj zakona upošteva prakso oziroma upošteva dejstva, ki so v tej naši slovenski preljubi državi.  G
     Mislim, da je to precej pomemben dosežek, zlasti, ker je tak dogovor in takšno gibanje plač že postal kar trajni institut, ki vnaša tudi pomemben element stabilnosti v naše gospodarstvo.   G
     Najmanj bi bilo in mislim, da je to tudi fer do tistih, ki so predlagali, se pravi do članov oziroma do poslancev LDS, da se jim omogoči vpogled oziroma izračun, pregled stanja, kakšno je.  G
     Nobena druga sprememba tukaj ni vključena in mislim, da je to, kar je poslanska skupina DeSUS-a vložila, da je to stvar, ki bi jo bilo smiselno podpreti in je že poprej imela veliko podporo.  G
     Mislim, da je to mogoče še preoblikovati in kaj bi čakali na tretje branje, je boljše, da se zdaj v desetih minutah oblikuje novo besedilo in da se potem odloča o amandmaju k 28. členu res v pravi obliki.  G
     Tako da mislim, da je to popolnoma nesmiselna razprava, katero danes vodimo, ampak se moramo orientirati k temu, da je jasno označena embalaža s simboli, varovana potem z deklaracijo in varovana s pogodbo.  G
     Mislim, da je to povsem nelogično početje in moj proceduralni predlog je ta: Če ste že predlagali umik 38. točke, da umaknemo začasno z dnevnega reda oziroma da prekinemo tudi 39. in 40. točko, ker sodita v paket.  G
     Mislim, da je to tipičen zakon, o katerem ne moremo po pameti ali s prsta odločati poslanci v tem državnem zboru, ampak bi pričakovali, da nam tu res skrajno odgovorno svoje strokovno stališče pove minister za pravosodje.  G
     Sedaj pa sprašujem, ker mislim, da je to, o čemer sedaj tu govorimo, ta usklajenost zakonodaje, mislim, da je tudi ta socialna listina generalna zadeva, ki jo bomo morali vključiti v ustrezne zakone, o katerih tu govorimo.  G
     Kajti jaz mislim, da je to zelo pomemben dokument, ki se bo vezal na celo vrsto zakonov, predvsem tudi zdajle, ko smo že sprejemali iz delovne zakonodaje določene zakone, predvsem na te zakone in da bo seveda potrebno to upoštevati tudi v bodoče.  G
     Jaz mislim, da je to zelo pomembno in da se boste tudi ostale poslanke in poslanci strinjali s takim mojim predlogom in da bomo pač res pri tej pomembni listini, pri tem pomembnem dokumentu tudi poslanci imeli nekako nadzor nad izvajanjem te listine.   G
     MAJDA ANA KREGELJ-ZBAČNIK: Tako kot kolega pred mano, tudi mi na odboru in tudi kot poslanka socialdemokratov dobivamo številna pisma s podobno vsebino, kot je kolega prebral sedaj, in mislim, da je to že bila napaka, ki je bila storjena, jo je treba popraviti.  G
     Sam mislim, da je to močan poseg v potencialno pravico in bistvena sprememba zakona, zato predlagam, da se ta amandma, ali pa ta odločitev vlade, ki se mi zdi zelo bistvena in zelo grob poseg v zakon, ne sprejme in da se torej glasuje proti amandmaju pod točko 2 za novi 2.a člen.   G
     MAJDA ANA KREGELJ-ZBAČNIK: Gospodu državnemu sekretarju se zahvaljujem za podporo; mislim, da je to res samo izpadlo, ker je tudi v obrazložitvi ciljev predlaganega zakona napisano, da "se s tem predlogom celovito uredi področje odvzema in presaditve delov telesa v zdravstvene namene."  G
     Če varuh človekovih pravic tu reče, da državni organi učinkujejo neučinkovito in tudi nezakonito, mislim, da je to tako hud stavek, da če bi ga dojeli v celotni globini, bi se začeli pravzaprav spraševati, kaj je tisto osnovno, kar moramo storiti, da se bodo stvari spremenile na boljše.  G
     O zakonu sem povedal in še bom povedal svoje mnenje, ne zato, ker bi me kdorkoli iz zavoda RTV nagovarjal za to, ampak zato, ker mislim, da je to nek standard, ki bi bil v tem trenutku za Slovenijo pomemben, in standard, ki bi pomagal pri objektivnejšem informiranju slovenske javnosti.   G
     Jaz prav zaradi tega nekako, ko sem te stvari preštudiral, sicer mogoče malo pozno - seveda se opravičujem, bom predlagal amandma, če bo pravočasno prispel, če ne, bom prosil, da se stvar preloži - mislim, da je to tako pomemben člen oziroma odstavek, da je potrebno o njem razpravljati in se tudi o njem ponovno opredeliti.  G
     Mislim, da je to zelo pomembno: obvezni delovni čas, opredeli pojme izmensko delo, turnus, popoldansko delo, deljen delovni čas, nočno delo, nadurno delo in natančno definira še naslednje pojme: plača, osnovna plača, poslovodne osebe, delodajalec, delojemalec, delo, delovno mesto, izpodbijanost, ničnost in pa neveljavnost pravnega posla.   G
     Vse to sem pa povedal zato, ker odbor predlaga poleg tega še en sklep, in to je, da državni zbor opravi tretjo obravnavo predloga zakona o nematerializiranih vrednostnih papirjih po preteku sedmih dni oziroma mislim, da je to v skladu s 194. členom poslovnika, ker gre za absolutno neproblematičen zakon, kjer so vloženi takorekoč samo redakcijski amandmaji.  G
     Tu se bo zgodilo pa to drugo in jaz mislim, da je to slabo, da to ne bo imelo nobeno dobro popotnico za delovanje zbornice, kmetijske, da se bomo okoli tega drug drugemu očitali, kdo je hotel politiko notri pripeljati, kdo jo je hotel pa onemogočiti, in mislim, da smo s takimi sistemom organiziranja zbornice to enostavno povzročili, hote ali pa nehote, ampak to je povzročeno in mislim, da ni dobro, da je slabo.   G
     Tisti, ki se bolj natančno ukvarjate s tem, rekel bi bolj sladokusci, veste, da so osimski sporazumi v nekem delu, mislim, da je to 8. člen (mimogrede, osimski sporazumi so knjiga, ki mi je bila skupaj z dokumentacijo odvzeta in je še sedaj v shrambi pri predsedniku državnega zbora, zdaj sem se spomnil), ampak če se ne motim, je to 8. člen, ki povzame londonski memorandum, ki je bil sprejet 5. oktobra 1954. leta.  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  901 1.001 1.101 1.201 1.301 1.401 1.501 1.601 1.701 1.801 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA