nova beseda iz Slovenije

'mislim, da je to' (1.601-1.700)



     Mislim, da je to pot.   G
     Mislim, da je to korektno.  G
     Mislim, da je to sramotno.  G
     Mislim, da je to racionalno.  G
     Mislim, da je to izvedljivo.   G
     Mislim, da je to povsem jasno.   G
     Mislim, da je to treba spremeniti.  G
     Mislim, da je to veliko vprašanje.  G
     Mislim, da je to najbolj pomembno.  G
     In mislim, da je to prav povedati.  G
     Jaz mislim, da je to velika napaka.  G
     Mislim, da je to skrajno nekorektno.  G
     Mislim, da je to zelo jasna določitev.  G
     Zato mislim, da je to čisto zavajanje.  G
     Pa vendar ne mislim, da je to odlično.  G
     Mislim, da je to popolnoma nesmiselno.   G
     Mislim, da je to dovolj pošteno narejeno.  G
     Mislim, da je to tudi edina pravilna odločitev.  G
     Mislim, da je to zelo zahtevno, vendar odgovorno.  G
     Mislim, da je to zelo, zelo kratkovidna politika.  G
     Ta zakon bom podprl, mislim, da je to prepotrebno.  G
     Sam mislim, da je to podtikanje, to ni res, ni res!   G
     Mislim, da je to verjetno z vidika učinkov irelevantno.  G
     Mislim, da je to potrebno že na samem začetku razprave.  G
     Vendar mislim, da je to za uvodno predstavitev dovolj.   G
     Mislim, da je to tisto, kar je objektivno treba povedati.  G
     Mislim, da je to tudi normativno, vsaj delno uresničeno.   G
     Mislim, da je to grozljiv odnos do nacionalnega vprašanja.  G
     Ja, gospod državni sekretar, jaz mislim, da je to zelo važno.   G
     Rad bi vas spomnil na nekaj, mislim, da je to lapsus, ali pa ne.  G
     Mislim, da je to bil gospod Peterle, morda gospod dr. Jože Zagožen.  G
     Uporabil sem besedo "ni prepovedano", mislim, da je to boljši izraz.   G
     Zdaj, jaz mislim, da je to med seboj v koliziji, pa pojasnite, če ni.   G
     Mislim, da je to zaskrbljujoče za stanje državniškega duha v neki državi.  G
     In če to govorimo o Sloveniji, mislim, da je to še toliko bolj poudarjeno.  G
     Mislim, da je to iz vidika oddaljenosti bližje oziroma je naš bolj oddaljen.  G
     Mislim, da je to huda nepravilnost, napaka, napačno vodenje in napačen koncept.   G
     Mislim, da je to eden prvih primerov, ampak Evropa nas je, žal, morala prisiliti.  G
     Mislim, da je to dovolj trdno in dovolj verodostojno, da se verjame temu, kar trdim.  G
     Mislim, da je to bil nek drug minister v neki drugi koaliciji in v neki drugi vladi.  G
     Mislim, da je to prav gotovo nek napredek oziroma višja instanca organizacije nekega dela.   G
     Mislim, da je to povezano s to točko dnevnega reda in da smo tudi tokrat pri bistvu stvari.  G
     Mislim, da je to ena zelo naših tem, ki se nas tiče in tiče vsakega državljana naše Slovenije.  G
     Mislim, da je to žalitev za Primorce, ki pa so globoko patriotsko usmerjeni, to je huda žalitev.  G
     Mislim, da je to tudi treba upoštevati, če se bo sprejemal rebalans programa v naslednjem mandatu.  G
     Mislim, da je to v redu, ker smo to ob sprejemanju zakona o inšpekciji dela verjetno spregledali.   G
     Pri sebi sicer nimam tega sklepa, vendar mislim, da je to dovolj sveže, da se vsi tega spominjamo.  G
     Mislim, da je to glavna obtožba tukaj danes, zelo pomembna, o kateri pa danes noče nihče govoriti.   G
     Mislim, da je to zelo, zelo nedemokratično, in sodim, da je treba ta predlog obvezne razlage zavreči.   G
     Če mislite na ta način polniti proračun, mislim, da je to zelo ignorantsko gledanje na kompletno državo.  G
     Mislim, da je to višek tega, kar lahko en poslanec naredi, kar je kolega Geza Džuban danes tukaj izjavil.  G
     Mislim, da je to naše osnovno izhodišče povsem pravilno, ker ga je preverila vsa človeška zgodovina doslej.  G
     Jaz ne bom rekel, da je to popolno, pa da je to najboljša rešitev, ampak v tej situaciji mislim, da je to pravo.  G
     Mislim, da je to nemogoče; to k ugledu in kvaliteti dela tega državnega zbora v nobenem primeru ne more pomagati.   G
     Mislim, da je to, ne bom rekel nujno, je pa to možen kompromis na predlog, ki ga je predlagala vlada državnemu zboru.   G
     V enem koncu tedna na Koprskem tri mlada življenja, mislim, da je to preveč in da k tej stvari moramo drugače pristopiti.  G
     Jaz mislim, da je to opozorilo, ki je prišlo iz eminentne institucije in ki bi moralo zaskrbeti vsakega, ki sedi v tej dvorani.   G
     Drugače pa mislim, da je to parcialno reševanje problemov, ki verjetno ni primerno, da se ga loteva državni zbor v taki obliki.   G
     Mislim, da je to zelo slabo za državo, zelo slabo za njen demokratični razvoj, razen če ti gospodje nimajo kaj posebnega v načrtih.  G
     Mislim, da je to čudna logika, po vsem tem, kar se je danes in kar se je prejšnji teden dogajalo v parlamentu z amandmajem k 207. členu.   G
     Kajti vodni viri se zaradi neustreznih zaščitnih ukrepov iz dneva v dan slabšajo in mislim, da je to razlog, ki je nastal v tem obdobju.   G
     Kljub temu, da pravite nekateri, da ne boste tega zakona podprli, mislim, da je to slabša izbira med slabimi, če mislite, da ta ni dobra.  G
     Mislim, da je to ena vaših vsakdanjih obljub in vsakdanjih priseganj, da bomo naredili zakonodajo prijazno in koristno, družinam v podporo.  G
     Vendar mislim, da je to, kar v tem trenutku lahko v takem kratkem času sprejmemo in menimo tudi mi, da je bolje, da sprejmemo to, kot nič.   G
     Sicer pa mislim, da je to samo z desetimi vrsticami napisano tisto, kar bi sploh ne bilo potrebno, da piše oziroma je napisano v enem stavku.   G
     Mislim, da je to dovolj, in mislim, da bi lahko nehali s to mejo, ker morate vedeti nekaj: Istra je nekaj posebnega, historijsko je nekaj posebnega.   G
     Mislim, da je to ta drugi del tega amandmaja in če jaz zadevo prav razumem, če se delodajalcu nekaj odpiše, to pomeni, da je to delovno mesto cenejše.   G
     Formulacija, ki je v 6. členu, na katero se gospa Apohalova sklicuje in pravi, da je tam opredeljeno, kdo je kdo, mislim, da je to nek generalen stavek.  G
     Mislim, da je to naložba na dolgi rok, da je to naložba za kvaliteto našega naroda, kajti v zdravi družini se rojevajo zdravi otroci in zdravi državljani.  G
     Vso pravico, ampak toliko kot kdo ve, jaz mislim, da je to stvar res demokracije, poslanec ima pravico govoriti, lahko pa, da so mene v zgodovini narobe podučili.  G
     Če bomo sedaj imeli v tretji obravnavi tako pripravljen zakon in nas boste silili, da moramo zopet vlagati amandmaje in na odboru delati, mislim, da je to nekorektno.   G
     V tem primeru je zelo jasno in v enem od amandmajev vlade zelo jasno povedano in mislim, da je to nekorektno, da se to trdi, da ni nobenega revizijskega pregleda poslovanja zavarovalnic.  G
     Mislim, da je to zelo življenjsko, da bomo s tem amandmajem lahko naredili res korak k tistemu, kar velja, tako v tem državnem zboru kot v drugih postopkih, v katerih predpisujemo odločitev.  G
     Jaz mislim, da je to pozitivno, včasih gre tudi za večje spremembe in bi bilo prav, da bi lokalne skupnosti dobile neko nadomestilo in da bi se to upoštevalo potem pri izvrševanju proračuna.  G
     Mislim, da je to neka ugotovitev, ki ni samo spodbuda za ureditev tega področja, ampak kaže tudi na neko stanje razpiranja socialnih škarij v državi, na kar moramo biti kot državni zbor posebej pozorni.   G
     Mislim, da je to ena od lepih priložnosti, da ob zaključku mandata državnega zbora, seveda je to tudi ena od popotnic za boljše delo vlade v bodoče in seveda tudi za hitrejše reševanje socialnih stanovanj.   G
     Absolutno bom podprl tiste, ki jim bo to uspelo, ker mislim, da je to prava pot, ampak v tem primeru bo tudi v državnem zboru moralo biti pri sprejemanju zakonodaje tudi nekaj manj želja po dodatnih tolarjih.  G
     Skratka, zaradi tega mislim, da je to nacionalni program, ki je realen, je zavezujoč in sem prepričan, predvsem na račun tega, ker šport vsak dan postaja bolj način življenja, da se bo seveda tudi uresničil.   G
     Mislim, da je to zelo nekorekten odgovor in pa tudi zelo nekorektno obravnavanje takih upravičencev, ki so s svojim delom dosegli polno pokojninsko dobo z dodatnimi pravicami, pa zato ne dobijo popolnoma nič.   G
     Na glasovanje dajem predlog svoje razlage - mislim, da je to edini korekten način; sam sem ocenil, da obstojajo poslovniški razlogi, da so nastali razlogi po sklicu seje, zato dajem na glasovanje svojo razlago.  G
     Nikakor pa ne mislim, da je to stvar tega zakona, ki bo naredilo tako veliko izgubo v pokojninski blagajni, da bo država povsem nesposobna odpirati tista delovna mesta, o katerih sanjajo nekateri, ki naj bi ga tak amandma prinesel.   G
     Mislim, da je to tudi v kontekstu tega zakona in tukaj se je treba tudi vprašati - jaz sem prepričan, da je ministrstvo marsikaj storilo v zadnjih letih na programu zaposlovanja - ampak tudi se vprašati, ali je dejansko bilo narejeno vse.  G
     Mislim, da je to en pravičen zakon, ker bivše družbenopolitične organizacije niso tega zgradile, kot trdijo, s članarinami, pač pa z denarjem vseh državljanov in državljank, ki smo sedaj razdeljeni pač v drugačne - tudi v drugačne, hvala bogu - stranke.   G
     Pred seboj pa imamo enotno, jasno, z zelo izrazito večino določeno voljo pokrajin, da se povežejo v pokrajino Koroško, in mislim, da je to prava pot, da se stori vsaj nekaj po skoraj desetih letih, odkar so pokrajine dobile svoje mesto v veljavni ustavi.  G
     Tako da, vaš ugovor, predvsem ta ugovor asocialnosti, pa jaz mislim, da je to, torej da je ugovor, ki ga uporabite povsod, kadar se vam, seveda, stvari zdijo v nekem smislu oportune ali pa, kadar ne želite, da bi karkoli bilo na tem področju izboljšanega.   G
     Mislim, da je to tema, ki je ne smemo zoževati, temveč če iščemo soglasje, potem kdorkoli - ker v nadaljevanju pravi, da je državni zbor nosilec zunanje politike Republike Slovenije; tako tu piše - ne vem, ker sta tu, po mojem mnenju, dve stvari, vendar tako piše.  G
     To je pravzaprav skoraj neverjetno, vendar se je zgodilo v tem državnem zboru in mislim, da je to zastopanje oziroma interes kandidata, da bo na tem področju dejansko zastopal vitalne interese slovenske države, pa tudi slovenske manjšine, da je ta odločenost trda.  G
     Če te koroške občine menijo, da je res potrebno priti do notranje povezave, povezave med seboj, mislim, da je to čisto prava pobuda, in mislim, da bi, kot sedaj predlagajo, to lahko bil kot nek vzorec in je to lahko v praksi nek primer, kako lahko taka pokrajina zaživi.  G
     Mislim, da je to potrebno poudariti: Slovenija po vojni leta 1991 ni razglasila roka za oddajo orožja, ko bi se lahko posestniki vojaškega orožja brez kazni - pa čeprav je to samo prekršek, sedaj je to že kaznivo dejanje - znebili teh stvari, kajti ne morejo jih posedovati.   G
     Mislim, da je to preresna tema, da bi jo bilo mogoče mešati v volitve mandatarja - čeprav se zavedam, da je to zelo resno vprašanje - in ker si želim izogniti tem neposrednim povezavam in nekim kupčijam v ta namen, ne bom sodeloval pri tej odločitvi s svojim pozitivnim glasom.   G
     Mislim, da je to predvsem zavajanje poslancev in neustrezen pristop ministrstva za okolje, kajti že od samega sprejema stanovanjskega zakona naprej je bilo govora o tem, da bo način reševanja socialnih stanovanj opredelil predvsem nacionalni program, nacionalni stanovanjski program.  G
     Mislim, da je to popolnoma nesmiselno, popolnoma nesmiselno, in zato je popolnoma dovolj, če piše, da predloži, da ima upravičen razlog za izdajo orožne listine tisti, ki predloži dokazilo o članstvu v športni organizaciji, in da se tisto dokazilo o izpolnjevanju kriterijev enostavno črta.   G
     Iz člankov 28. avgusta 1999 Marka Voljča - jaz mislim, da je to verodostojen dokument, ker opozicija drugega še do danes nima - jasno izhaja, bom citiral vprašanje: "So realne napovedi, da naj bi do konca leta privatizirali približno 30% kapitala banke in naj bi ga v državni lasti ostalo še 65%."  G
     Mislim, da je to pot, ko lokalna skupnost se začne načrtno ukvarjati tudi s temi svojimi belimi lisami, običajno so stadioni prepuščeni sami sebi ali pa peščici amaterskih, volonterskih delavcev, ki se na vse kriplje pač trudijo v okviru investicijskega denarja, ki ga imajo na voljo, da to vzdržujejo.  G
     To, kar je govoril gospod Janc - in ne vem, kako je nastal ta vladni amandma, tu ni predstavnika vlade, da bi povedal, mislim pa, da je do tega prišlo na način, da tista oseba, ki naj bi bila oziroma je direktor sklada za sukcesijo, ne želi imeti plače po zakonu o razmerjih plač; mislim, da je to edini razlog.   G
     Zato bi še enkrat pozval poslanke in poslance, da seveda imamo različne poglede na določene zadeve in mislim, da je to normalno, ampak da vendarle podprejo to usmeritev v nacionalnem stanovanjskem programu, tako kot je bila tudi predstavljena s strani vlade in seveda odgovornih mojih sodelavcev za tem podijem in tudi drugje.  G
     MAJDA ANA KREGELJ-ZBAČNIK: Kot sem sedaj razumela, bomo še vedno ostali v prvem dokladnem sistemu, zato je bilo toliko bolj upravičeno opozorilo socialdemokratov in krščanskih demokratov, da tudi amandmaje, ki ste jih zavrnili, sprejmemo, kajti še dolgo, kot kaže, v tej državi ne bomo imeli drugega in tretjega stebra, in mislim, da je to vsem jasno.  G
     Mislim, da je to stvar - nekateri pravijo, da posegamo za nazaj in da ne pustimo tako imenovane podeljene pravice oziroma pridobljene pravice, "iure a quisite" - moram vas opozoriti: ne, že sedaj veljavni zakon ima to določbo in moram reči, da jo v praksi tudi dosledno tako upravni organ, ki dovoljenja izdaja, kot tudi operativa, ki ugotavlja določene nedoslednosti, izvaja.   G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  1.101 1.201 1.301 1.401 1.501 1.601 1.701 1.801 1.901 2.001 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA