nova beseda iz Slovenije
prizor uprizoritve pa je | beckettovska | serija treh monologov | D |
koalicij. Pred nami je | beckettovska | situacija, Marleau razpostavi | D |
samega) obvladuje ista | beckettovska | trpnost bivanja: tako | D |
gledališkem okolju, kot dva | beckettovska | spraševalca z nejasnim | D |
zgolj s sledmi človeškega, | beckettovska | in müllerjevska študija | D |
Stanovanje (1986) je | beckettovska | igra absurda dveh dementnih | D |
postane po Inkretovem mnenju | beckettovska, | »vse to pa je še vedno | D |
Po njegovem je nastala | beckettovska | predstava s posebnim humorjem | D |
programa že opazili sledi | beckettovske | atmosfere, pa nam je turška | D |
upali tepsti), prišlo do | beckettovske | situacije, ko se je gospod | D |
doseči tudi mračnejše | beckettovske | tone in ustvariti igro | D |
Prikazni oglarjev so | beckettovske | in kantorjevske, nagyjevske | D |
vrati. Fragmentarnost | beckettovskega | čakanja preigravata z | D |
izmikajoča se klišeju | beckettovskega | nihilizma oziroma pesimizma | D |
je radikalizacija tako | beckettovskega | kot tudi drugih svetov | D |
groteske do zaključka v stilu | Beckettovskega | absurda, ko se akterji | D |
uporabila za oživljanje | beckettovskega | telesa (ki le skozi fizis | D |
vozičku oz. nastopa pravega | beckettovskega | »tipa«, pa hudomušnih | D |
zazdi le korak oddaljen od | beckettovskega | stanja stvari.In je tako | D |
.. ... learovsko od | beckettovskega | ... ... in dalje, karamazovsk | D |
dalje, karamazovsko od | beckettovskega | ...Vse do moderne fenomenologi | D |
ponekod tudi z drobci | beckettovskega | absurda.Hipno preklapljanje | D |
igra Štefka Drolc. Nekaj | beckettovskega | je v njeni figuri, ki | D |
na vinjete absurdnega | beckettovskega | občutja. Roy Andersson | P |
imel Gao prav, ko je v | beckettovskem | absurdu videl podobo svoje | D |
na postkatastrofičnem | beckettovskem | prizorišču odigral svetopisemsko | D |
pričakovanju dotika in | beckettovskem | vztrajanju v praznini | D |
polnosti. So v klavrnem, | beckettovskem | stanju in njihova načetost | D |
zapuščeni tovarniški hali? | beckettovskem | poslednjem zatočišču? | D |
življenjem in smrtjo, na | beckettovskem | križišču brez Boga, realnost | D |
zunanje, ne ustavi pri | beckettovskem | esencialnem, temveč seže | D |
pirandellovski način in v | beckettovskem | duhu, s sledmi žanrskega | D |
pa velikokrat zapade » | beckettovskemu | paradoksu«: podoba odprtih | D |
Taufer besedilo približati | beckettovskemu | svetu, kjer gre prav tako | D |
proti koncu vse bolj črn, | beckettovski | in sartrovski, kajti vprašanje | D |
sezone 1995/96. Ali ima | beckettovski | motiv brezuspešnega pričakovanja | D |
šopi trave ob solinah, ob | beckettovski | izsušeni (in v drugem | D |
zdi, da ujame prav ta | beckettovski | princip in prisili igralce | D |
občutek nemožnosti in docela | beckettovski | brezup - izhoda ni, krog | D |
drama - na površje vre | beckettovski | duh. Horizont razmišljanja | D |
prinaša vanjo nekakšen | beckettovski | pogled (od zunaj?), vendar | D |
dialogi so sicer absurdno | beckettovski, | kot da iztaknjeni iz logičnega | D |
je zgoščeno v neki taki | beckettovski | situaciji.Shakespeare | D |
prizoru, je avtentični | beckettovski | klovn, kreatura s konca | D |
stolu zdi več kot zgolj | beckettovski | junak, neke vrste uživajoči | D |
slišno obzorje naseljuje | beckettovski | blebet, vendar ta (modernistična | D |
govorice življenja. Idealen | beckettovski | obraz je brezizrazna | D |
Blaž Lukan Avtentičen | beckettovski | pogled igralke gledališka | D |
1961) našla avtentičen | beckettovski | pogled.Ne telo, ki je | D |
opravila, ki prihajajo v | beckettovski | svet iz grumovskega, samo | D |
kmetavzi kafkovski ali | beckettovski | klovni (kar je tudi zasluga | D |
odrski material, ki je bolj | beckettovski | od Becketta, njegova izraba | D |
ironični komentarji, | beckettovski | sarkazem Starhembergove | D |
uprizoritev« refleksivnih | beckettovskih | verzov.Gledališko zanimivi | D |
njihovih nastopih (npr. v | beckettovskih | poskusih menjave utripajoče | D |
ledeni hlad absurda pod | beckettovskim | drevesom, kjer fragmentarne | D |
Yorku, želi na sledi za | beckettovskim | univerzumom spregovoriti | D |
prizorom v tej kratki etudi z | beckettovskim | pridihom zdi nedodelano | D |
Školčevem mnenju spominja na | beckettovsko | pričakovanje Godota, ostaja | D |
monolog, kakor je napisan, | beckettovsko | absurdnost že polagal | D |
je nekoliko hladna in | beckettovsko | predvidljiva, čeprav Semi | D |
je nekoliko hladna in | beckettovsko | predvidljiva, čeprav Semi | D |
Neizostreno Shakespeare po | beckettovsko | Svet je norišnica | D |
ali morda zgolj tipično | beckettovsko | »razvalino«, kljub zapuščenosti | D |
artistično disciplinirana, | beckettovsko | groteskna, cinično posmehljiva | D |
na koncu niso znašli v | beckettovsko | gluhi praznini, je Vlado | D |
je poskrbel za nekoliko | beckettovsko | prizorišče, kostum, rekvizite | D |
po odrešilni akciji po | beckettovsko | sprevrže v sprijaznjenost | D |
odru raziskovali posebno | beckettovsko | ekspresijo človekovega | D |
središču (kot obvezno | beckettovsko | osušeno in znova ozelenelo | D |
skozi trpki smeh uzremo | beckettovsko | vdanost v usodo in človekovo | D |
Strindberg je bran kot | beckettovsko | prečiščena, matematično | D |
oba junaka se obarvata z | beckettovsko | patino Vladimirja in Estragona | D |
igralčevih zrklih ali ( | beckettovsko) | dihanje, ki se potaplja | D |
in First v na trenutke | beckettovsko | absurdnem pogovoru čakata | D |
je na levi v ozadju le | beckettovsko | vsečasna zelena oljčna | D |
moramo omeniti vsaj še | beckettovsko | vsečasnega Grobarja Poldeta | D |
preostane drugega, kot da po | Beckettovsko | čakajo in grizejo po sebi | D |
kakršno koli, temveč pravo | beckettovsko | komedijo absurda, v celoti | D |
že dodobra načeta, prav | beckettovsko, | edino glava in spomin | D |
deloma uspelo pričarati kar | beckettovsko | univerzalne razsežnosti | D |
Prizorišče je oblikovano kot | beckettovsko | postkataklizmično in s | D |
cirkusa in zdaj prav po | beckettovsko | ždijo za smetnjaki in | D |
spravljivo nadgrajevala z zrelo | beckettovsko | presvetljeno življenjsko | D |
na začetku je pred nami | beckettovsko | drevo), v kateri kot emblem | D |
junak svojega časa že kar | beckettovsko | sploščen, ogoljen, reduciran | D |
cirkusa in zdaj prav po | beckettovsko | ždijo za smetnjaki in | D |
junak svojega časa nekako | beckettovsko | sploščen, ogoljen, reduciran | D |
načelu vladanja, zato se po | beckettovsko | (godotovsko) spremenita | D |
skozenj zrcali, že nekako | beckettovsko | otrpel, zasačen v svoji | D |
Simonovih Večnih mladeničih), | beckettovsko | groteskna (Pajot v Ljudožercih | D |
prignano mimiko, ki poudarja | beckettovsko | ali kafkoidno absurdnost | D |
celotno dogajanje prežeti z | beckettovsko | postkatastrofično atmosfero | D |
značilno evropski cinizem z | beckettovsko | izkušnjo konca.Vsi liki | D |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |