nova beseda iz Slovenije
izčiščeno: pianistkina | akordska | igra je spretna, a ne | D |
ritmična konciznost in | akordska | vehemenca finala).Sokolov | D |
transparenca, organskost zvena in | akordska | zanesljivost.Manjka pa | D |
rondojska tema pa medla), | akordska | igra ni imela prave prostornine | D |
uprizoritev Zvončkljanje in | akordska | divja jaga srebrni abonma | D |
veličavostjo. Zvončkljanje in | akordska | divja jaga.Enrico Pace | D |
dotik gibek, isker. Tudi | akordska | gradnja (v naslednjih | D |
resoniranih vzponov (vokalizna | akordska | figura ob sklepu Lisztovega | D |
vzdržljivo, iskrivo (ne grobo); | akordska | potenca Rahmaninovovih | D |
njenega zanosa, dramske ( | akordske) | vzdržljivosti, izostrenih | D |
encore kot potrditev svoje | akordske | superiornosti, bolje, | D |
smelejše poznoromantične | akordske | zveze, v katerih rahlo | D |
rahlo, brez živahnosti, | akordske | odločnosti.Pianistova | D |
s pripovednim zdravjem | akordske | igre. Na tokratnem recitalu | D |
kategorično, vključujoč | akordske | vzklike, ki s svojo ostrino | D |
ki osuplja s hitrostjo | akordske | spretnosti in z močjo | D |
zamegljen; tehnična postavitev | akordskega | vrha skladbe je bila zelo | D |
improvizatorskem« smislu bohotnega | akordskega | fantaziranja.Skratka, | D |
predvsem monumentalna v | akordskem | zvoku (vsebovala je sicer | D |
saltandom itn., Lazićev | akordski | zamah in tonsko transparenco | D |
zaokrožen. Pavlinčeva ima | akordski | prijem, ki pripoveduje | D |
zefirjevsko avtonomijo in | akordski | prijem graditi orgelske | D |
lestvični in razloženo | akordski | značaj.Seveda je Repin | D |
pripoved o njeni progresiji k | akordski | masivnosti, slikoviti | D |
na tehnični ravni ne ( | akordski | prijem nima Ivove - vsaj | D |
harmonsko oporo - kitara kot | akordski | inštrument je tej vlogi | D |
intonančno predvsem v | akordski | igri resda ne brezmadežna | D |
gibkost (majavost nekaterih » | akordskih« | vstopov, sinkop, obrazcev | D |
motivična pastorala pri milini | akordskih | razlag.Nežna, tonsko sijajna | D |
ritmičnih in odločnih | akordskih | iktov, ki predramijo v | D |
Michelangelovo, v pošastnih | akordskih | skulpturah smrtnih korakov | D |
zanesljivih vzmahih oz. | akordskih | vertikalah, v pasažnih | D |
kantilene (prvi stavek) in | akordskim | zamahom, ob katerem pa | D |
sonato, z impulzivnim | akordskim | prijemom v utripu njenega | D |
ekspresivnimi trenutki ( | akordskimi | bloki), pa s precej ohlapnosti | D |
iskra (npr. s »potujenimi« | akordskimi | vstavki) in apoliničnost | D |
čuteč pianist z razvito | akordsko | tehniko, spreten v uporabi | D |
polni prostor s potentno | akordsko | gesto in hitrostjo, premešano | D |
razpoloženjsko misli, večkrat ob ( | akordsko) | tipskih zastiranjih.Z | D |
že ozaveščeno vpnejo v | akordsko | tkivo. Tudi mladinski | D |
glasbenike), z dramatično | akordsko | naloženim materialom, | D |
tehnične neomajnosti, a z | akordsko | pripovedjo, ki se drži | D |
pojočim kitaristom (lomljeno | akordsko | pletivo je dobesedno pevsko | D |
Stoupel razpolaga s slepečo | akordsko | in prstno tehniko; ta | D |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |