nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 1999, poved v sobesedilu:
Ampak Kremerjev Vivaldi je kajpak modernejši od Kennedyjevega, saj je umetniško veliko lucidneje domišljen - z radikalno svobodnim odnosom do skladateljeve violinskotehnične in »naturalistične« slogovne drznosti (artikulacija je pri Kremerju pogosto nenavadna, veliko je ponticellov in flažoletov, dinamičnih skrajnosti, nepričakovanih sforzatov itn.), a tudi do baročne izvajalske prakse (poudarjanje drugih solističnih glasov, zlasti v concertinih, ponekod skoraj opuščeni vibrato). Kremer si vzame tudi svobodo »izvajalca generalbasa«: mestoma - posebno opazno v nadvse hitrem Largu iz Zime - v orkestrskih deležih gradivo podvaja, čembalo pa dojema v izrazito »improvizatorskem« smislu bohotnega akordskega fantaziranja. Skratka, v njegovem Vivaldiju k slikovitosti bolj ali manj enakovredno pripomorejo vsi.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani