nova beseda iz Slovenije
Sofokles (Grčija, 496- 406 pr. n. š.): Kralj | Ojdipus | Henri Beyle Stendhal (Francija, 1783-1842 | D |
Jovanovića, Sofoklejevo starogrško tragedijo Kralj | Ojdipus | v režiji Mileta Koruna, najbolj kontroverzno | D |
Proustovem Iskanju izgubljenega časa, Kralj | Ojdipus, | Mitja v Bratih Karamazovih ...Da, Jernej Šugman | D |
reakcija. Medtem ko se po prepoznanju usodne zmote | Ojdipus | oslepi in vzbuja z životarjenjem (samo)usmiljenje | D |
gledališka uprizoritev Sofokles: Kralj | Ojdipus | režija Vito Taufer | D |
nakazani vzorci oblastnega delovanja znani: | Ojdipus | kot nekakšen prototip slovenskega politika, | D |
uprostorjenje blodnosti slovenske eksistence. Kralj | Ojdipus | s takšnim ozadjem je v prvi vrsti moška predstava | D |
Koper uprizorjena Sofoklejeva tragedija Kralj | Ojdipus, | medtem ko bo v Kranju ta igra, ki jo režira | D |
projekcijskem platnu v performansu ne pride. | Ojdipus | je predvsem kultiviran in strukturno dovolj | D |
Diego de Brea, SMG Ljubljana; Sofokles: Kralj | Ojdipus, | režija Vito Taufer, Gledališče Koper in PG Kranj | D |
Prešernovega gledališča Kranj (Sofokles: Kralj | Ojdipus | v režiji Vita Tauferja) ter SNG Drame Ljubljana | D |
Ecce homo! Sofokles: Kralj | Ojdipus | režija Vito Taufer | D |
Janusza Kice in SNG Nova Gorica; Sofokles: Kralj | Ojdipus | režiserja Vita Tauferja ter Gledališča Koper | D |
dobil Aldo Kumar za glasbo v predstavi Kralj | Ojdipus | v izvedbi Gledališča Koper in Prešernovega gledališča | D |
kostumi. Za Zoro Stančič je na odru blestel Kralj | Ojdipus | (gledališče Koper) v odlični režiji in z odličnimi | D |
lahko slišali na odrih, so bila v dramah Kralj | Ojdipus | (Gledališče Koper, režija Vito Taufer), Edvard | D |
nekaj premikov; taka je bila koprodukcija Kralj | Ojdipus | Prešernovega gledališča Kranj in gledališča | D |
Perzijci Dimitra Gotscheffa in Sofoklejev Kralj | Ojdipus | Vide Ognjenović. Vstop prost: umetniki na | D |
SLOVENSKO MLADINSKO GLEDALIŠČE: Sofokles - Kralj | Ojdipus; | prevod Kajetan Gantar, režija Tomi Janežič; | D |
mislica: Vse na svojem mestu Sofoklejev Kralj | Ojdipus | je iniciacijska tragedija evropske dramatike | D |
je na očeh in ušesih, neveden in slep je samo | Ojdipus, | ki vse do zadnjega ne zmore povezati dejstev | D |
interpretativnem smislu nam Janežičev Kralj | Ojdipus | ne ponuja ničesar novega, v njem skorajda ni | D |
ki ostaja in ga slišimo še dolgo v dan. Nato | Ojdipus | v centru: Sebastjan Cavazza je spočetka nezbran | D |
aprila 1995 ob 22.00 Dragana Živadinova ter Kralj | Ojdipus | Tomija Janežiča, in predstavo Kaligula Sebastjana | D |
Silence (SMG, 1996, r. Vito Taufer), Kralj | Ojdipus | (SMG, 1998, r.Tomi Janežič), Pika (SMG, 1998 | D |
to, čemur so se hoteli izogniti. Na primer | Ojdipus. | Taka zgodba je sicer groteskna, ni pa absurdna | G |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |