mojstrano (70)

vožnjo do Dovjega, od tod pa jo mahnili skozi      Mojstrano      v Vrata. Imenitno!   A
zaklenili kočo, smo se napotili zopet nazaj v      Mojstrano      skozi dež, ki se je bil okoli sedme zjutraj  A
najbolj vleče; ali slednjič smo le dospeli v      Mojstrano.      Ko smo, použivši vsebino nekaterih steklenic  A
kralja planin. Šel sem naravnost k Šmercu v      Mojstrano,      kjer so imeli spisek vseh gorskih vodnikov.  A
mi je kar sam ušel čez travnike in njive, nad      Mojstrano      proti dolini Vrat, proti očaku Triglavu.   A
pridobitev za oba kraja tu gori, tako Dovje kot      Mojstrano      - naj si le priveže najprej dušo v gostilni  A
Lepo vas prosim, če pridete v nedeljo zvečer v      Mojstrano      v gostilno k Šmercu, kjer vas bo čakal naš fotograf  A
nagovoril tudi župana, da v nedeljo zvečer ni šel v      Mojstrano.      Bog naj mi odpusti: naredil sem se,  A
premeril tudi nekega majskega dne. Stal sem tam nad      Mojstrano,      opazoval prelepe planine naokrog in se s posebnim  A
le koga od priseljencev, ki so prišli delat v      Mojstrano      v cementarno. »No, pa stopiva v spovednico  A
kupil ter jih čez Kranjsko Goro pripeljal v      Mojstrano...     « »Še kaj?«   A
pričakovanju je že čez nekaj dni prispela na postajo v      Mojstrano      zame pošiljka z razstrelivom, zraven pa zahvala  A
sumljivo, sem šel kljub temu Mlakarja pozdravit v      Mojstrano      na železniško postajo, pa tudi svetoval sem  A
dni po tistem, ko se je z vlakom pripeljal v      Mojstrano.     Pomislite, triglavski raj je užival tako malo  A
postavimo skupni dom? Ob državni cesti med      Mojstrano      in Dovjim.Za orle in sokole skupaj...«   A
po Bambergovi poti na Triglav in skozi Kot v      Mojstrano.     Niso se pravočasno vrnili domov, nakar so domači  D
zasilen bivak in nemudoma pohitita po pomoč v      Mojstrano.     Dobro sta ga opremila, mu dala svoji spalni vreči  D
poti pred bližajočo se sezono,« je po vrnitvi v      Mojstrano      povedala naša šampionka, ki ima letos visoke  D
postopno zapiranje triglavskih dolin. Skozi      Mojstrano      se včasih proti Vratom in iz Vrat pelje po 300  D
ga bodo kmalu preselili v planinski muzej v      Mojstrano.      Maja Roš   D
peljala proti Kranjski Gori. Med Hrušico in      Mojstrano      je, po izjavi voznice, nasproti po njeni strani  D
sem z rezultatom zadovoljna,« je po prihodu v      Mojstrano      dejala Martina Čufar.»Stena je bila zelo previsna  D
Kljub temu se večkrat poda po bližnjih poteh nad      Mojstrano      in pri hitrosti včasih ne zaostaja dosti za  D
Kepo, Rozco in Babo, vas pa se stika tudi z      Mojstrano,      znano izhodiščno točko v tri alpske doline in  D
nizih - s 4:6, 7:5, 7:5. Zmagi v Ljubljano in      Mojstrano      Celje -  D
tisti kolajni nista zadnji, ki sta priromali v      Mojstrano.     Močna aduta tokrat prihajata iz Črne na Koroškem  D
Slovenije je bila najboljša GRS Mojstrana 2 pred      Mojstrano      1, kombinirano ekipo Avstrija-Slovenija, Ljubljano  D
mesec dni. Po besedah Mira Eržena pa je bila za      Mojstrano      naravna katastrofa, ko so RTC Žičnice okoli  D
na kraju nesreče umrl. Truplo so prepeljali v      Mojstrano.      Maja Roš   D
bila zaprta do 9. ure, obvoz pa urejen skozi      Mojstrano.      Ma. R. Dvajset let zapora   D
plezanje pa se bodo prvič odpravili v ponedeljek v      Mojstrano.      Lado Stružnik   D
pomenil za Rateče isto kot Jakob Aljaž za Dovje in      Mojstrano      (rojen 1851). 1945 V Nürnbergu se je začelo  D
drugi. Ne samo v Kranjsko Goro, ampak tudi v      Mojstrano      (gradnja napovedanega Aparthotela v alpskem  D
več pomoči. Pilota sta planinca odpeljala v      Mojstrano,      v jeseniško bolnišnico na pregled pa dežurnega  D
bogatejša vsaj za prenovljeno križišče med Dovjem in      Mojstrano      ter za cestne otoke in nekaj metrov pločnika  D
Ratečah, že nekaj časa pa potekajo tudi dela med      Mojstrano      in Belco, kjer je bilo vozišče prav tako uničeno  D
nekateri glasno navijali za žičniške naprave nad      Mojstrano,      prav na tem pobočju, načrte pa na srečo vseh  D
glavnimi razlogi, zakaj pridejo mnogi raje v      Mojstrano      kot v češko ravnico, ki je tudi prav poceni  D
Mojstrana - Turizem se vrača v      Mojstrano,      ki je kot klimatsko zdravilišče z nekdanjim  D
pritožujejo. V soboto je okoli Triglava in čez      Mojstrano      z neba ropotalo, kot bi priredili kak letalski  D
Martuljkom oziroma mostom čez Savo pri Tabrah in      Mojstrano.     Trasa je že zakoličena, po lastnih besedah pa  D
v naslednjih letih ugnezdili med Ratečami in      Mojstrano.     Skupaj z zdomcem Janezom in kolegi, ki s(m)o  D
za dodatni pas za zavijanje v levo, odcep za      Mojstrano,      Radovno in Vrata. Nerodnost pri uporabi mostu  D
Zgornjesavskimi delujejo le še Vrtaška planina nad      Mojstrano,      Planina v Klinu nad Kranjsko Goro in Zasipska  D
Vrtaška planina, dobrih 800 višinskih metrov nad      Mojstrano.     Do sem ne pripelje nobena vleka, kaj šele cesta  D
to nedeljo odpravite po Kekčevih sledeh - nad      Mojstrano,      po grebenu med dolinama Vrata in Kot.Začeli  D
otave. Dopustniki, ki so prišli na Dovje ali v      Mojstrano      zaradi izletov v gore, se najraje odločijo za  D
četverici, ki je razpršena v hribih in gorah nad      Mojstrano,      je drugi najstarejši (zato tudi rimska dve)  D
odhitel lačen in žejen ukajoč navzdol skozi Kot v      Mojstrano,      kot da bi podlegel nemškemu vplivu.΄«Ne glede  D
Pupin. Na koncu bi se Italijani zadovoljili z      Mojstrano,      dolino Radovne (po kateri bi speljali železnico  D
muzej - Aljažev stolp bi preselili s Triglava v      Mojstrano      Jesenice - Gornjesavski muzej Jesenice se  D
bil najsvetlejši v točki približno 30 km nad      Mojstrano,      kjer je bil viden kot zaslepljujoče svetel objekt  D
urah 9. aprila 2009 se je 30 kilometrov nad      Mojstrano      močno zasvetilo, pojav je spremljalo tudi močno  D
na 1,2 kilometra dolgem odseku med Hrušico in      Mojstrano      se je v ponedeljek s prvimi pripravljalnimi  D
čistilni napravi, na javorniško pa priključili le      Mojstrano      in Dovje. Za prvo etapo, od Mojstrane do karavanš  D
športnem plezanju - Pri članih zmagi odšli v      Mojstrano      in Ljubljano Otvoritveno tekmo letošnjega  D
Sloveniji. Prvi dan obiska si bo ogledal Bled,      Mojstrano      oziroma dolino Vrat, slap Peričnik, delovanje  D
zaporednih zmagah naslov še petič odnesla v      Mojstrano.     Zaradi rahle poškodbe sicer ni nastopila v Ljubljani  D
zajelo skoraj vso Slovenijo, je na cesto med      Mojstrano      in dolino Vrat okoli polnoči zgrmelo več kot  D
drugi del predstavlja kanalizacijski sistem za      Mojstrano      z ustrezno navezavo na čistilno napravo na Jesenicah  D
priključkov obeh lokalnih cest za Dovje ter      Mojstrano.     Glede obnove samega celotnega cestnega odseka  G
vprašanje za vas doma. Kako se imenuje dolina med      Mojstrano      in Aljaževim domom?A ) Prag, B ) Kljuka, C   G
še dobro spomnite: Kako se imenuje dolina med      Mojstrano      in Aljaževim domom?Pravilen odgovor je seveda  G
privolila. Vsakodnevno je na poti med Jesenicami in      Mojstrano,      kjer živi njena družina.Na kraj, kjer je preživela  P
po domače. Če se vam bo prikazal makadam med      Mojstrano      in Zgornjimi Gorjami, potem ste za treking kolo  P
cesti proti Kranjski Gori v bližini mostu za      Mojstrano      je sinoči ob 19.36 voznik z osebnim avtomobilom  P
evrov škode. Sinoči ob 22.47 je med mostom za      Mojstrano      in Dovjem na cesti proti Kranjski Gori voznica  P
ponoči. Ob tem ne pozabimo na majhno in skrito      Mojstrano     , ki pa za malo denarja ponuja veliko (blizu  P
poetičen: »Res nisem nestrpen, ampak ko pridem v      Mojstrano      in slišim tisto muziko naglas, mi ni prijetno  P
« »Res nisem nestrpen, ampak ko pridem v      Mojstrano      in slišim tisto zvonenje naglas, mi ni prijetno  P