nova beseda iz Slovenije
ki bi sicer postala "odmik od teme", ali pa " | memoriranje" | namesto "učenje na pamet").Za nekatere izraze | C |
delov (določitev in razporeditev snovi, slog, | memoriranje | in podajanje), razvoj teorije o stáseis in opredelitev | C |
opisovanje tega gradiva z ustreznimi besedami. | Memoriranje | [memoria] pomeni, da si dobro zapomnimo teme | C |
in dajejo močan poudarek teoriji o stáseis. | Memoriranje | in podajanje sta skoraj povsem prezrta, upadlo | C |
so določitev snovi, njena razporeditev, slog, | memoriranje | in podajanje.Njeno orodje je govor. | C |
njihovo pomočjo lahko strokovno usposabljali za | memoriranje | besedil, eksegezo Svetega pisma, teološke razprave | C |
pri pisanju pisem; razširitev in okrajševanje; | memoriranje; | primeri pisem ter metričnega in ritmičnega pisanja | C |
zaobjema določitev in razporeditev snovi, slog, | memoriranje | in podajanje.Prikazana je na živ, berljiv način | C |
dialektiko. Očitno šteje avtor pod presojo tudi | memoriranje, | čeprav je ta del retorike v veliki meri opustil | C |
četrtem preučuje slog v širšem smislu: domišljijo, | memoriranje | in presojo kot temelj dobrega sloga, tri slogovne | C |
Meliton iz Sard, | memoriranje | (memoria), Menander iz Aten, | C |
pa poudarja predvsem konformizem in neskončno | memoriranje | bolj ali manj nepotrebnih podatkov. Marko | D |
učnih vsebin, ki jih ne zanimajo, ponavljanje, | memoriranje, | izgubljanje časa za iskanje nepotrebnih informacij | D |
kaže samo pri učenju na pamet. Faktografija in | memoriranje | sta v slovenskem prostoru vrednoti še iz časa | D |
premalo uporabnega. Pridnost, faktografija in | memoriranje | so v slovenskem prostoru vrednote še iz časa | D |
je dodal, da so »vsi hafizi superodličnjaki«. | Memoriranje | tako velikih količin besedila, kot jih obsega | D |
nasprotju z mehaničnim učenjem - kjer gre za | memoriranje | in zapomnitev učne snovi, ne da bi razumeli | D |
še nikakršne drugačne tehnologije za glasbeno | memoriranje. | Wagner je poslušalsko zahteven. | D |
jo je še imela, je vložila v prepoznavanje in | memoriranje | lokacije. Ta del Žal so potem hitro prekopali | D |
nima jasne logike ali predvidljivosti, zato je | memoriranje | težje. Vendar ima Fischerjeva še nekaj, namreč | D |
pričakovane dosežke) ter ocenjevanje, učenci pa med | memoriranje | informacij in potlačeno radovednost. Nedvomno | D |
zastarelega) faktografskega znanja, kjer se poudarja | memoriranje | in zanemarja razvijanje analitičnih sposobnosti | D |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |