nova beseda iz Slovenije

memoriranje (22)


ki bi sicer postala "odmik od teme", ali pa "     memoriranje"      namesto "učenje na pamet").Za nekatere izraze  C
delov (določitev in razporeditev snovi, slog,      memoriranje      in podajanje), razvoj teorije o stáseis in opredelitev  C
opisovanje tega gradiva z ustreznimi besedami.      Memoriranje      [memoria] pomeni, da si dobro zapomnimo teme  C
in dajejo močan poudarek teoriji o stáseis.      Memoriranje      in podajanje sta skoraj povsem prezrta, upadlo  C
so določitev snovi, njena razporeditev, slog,      memoriranje      in podajanje.Njeno orodje je govor.  C
njihovo pomočjo lahko strokovno usposabljali za      memoriranje      besedil, eksegezo Svetega pisma, teološke razprave  C
pri pisanju pisem; razširitev in okrajševanje;      memoriranje;      primeri pisem ter metričnega in ritmičnega pisanja  C
zaobjema določitev in razporeditev snovi, slog,      memoriranje      in podajanje.Prikazana je na živ, berljiv način  C
dialektiko. Očitno šteje avtor pod presojo tudi      memoriranje,      čeprav je ta del retorike v veliki meri opustil  C
četrtem preučuje slog v širšem smislu: domišljijo,      memoriranje      in presojo kot temelj dobrega sloga, tri slogovne  C
Meliton iz Sard,      memoriranje      (memoria), Menander iz Aten,   C
pa poudarja predvsem konformizem in neskončno      memoriranje      bolj ali manj nepotrebnih podatkov. Marko  D
učnih vsebin, ki jih ne zanimajo, ponavljanje,      memoriranje,      izgubljanje časa za iskanje nepotrebnih informacij  D
kaže samo pri učenju na pamet. Faktografija in      memoriranje      sta v slovenskem prostoru vrednoti še iz časa  D
premalo uporabnega. Pridnost, faktografija in      memoriranje      so v slovenskem prostoru vrednote še iz časa  D
je dodal, da so »vsi hafizi superodličnjaki«.      Memoriranje      tako velikih količin besedila, kot jih obsega  D
nasprotju z mehaničnim učenjem - kjer gre za      memoriranje      in zapomnitev učne snovi, ne da bi razumeli  D
še nikakršne drugačne tehnologije za glasbeno      memoriranje.      Wagner je poslušalsko zahteven.  D
jo je še imela, je vložila v prepoznavanje in      memoriranje      lokacije. Ta del Žal so potem hitro prekopali  D
nima jasne logike ali predvidljivosti, zato je      memoriranje      težje. Vendar ima Fischerjeva še nekaj, namreč  D
pričakovane dosežke) ter ocenjevanje, učenci pa med      memoriranje      informacij in potlačeno radovednost. Nedvomno  D
zastarelega) faktografskega znanja, kjer se poudarja      memoriranje      in zanemarja razvijanje analitičnih sposobnosti  D

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA