nova beseda iz Slovenije
kot vsebina. V še posebej zanimivi knjigi je | Danto | poudaril, da ta intenzionalna narava izjav in | C |
History, London 1974, str. 3. [1061] A. C. | Danto, | The Transfiguration of the Commonplace: A Philosophy | C |
Heidegger, na temo konca umetnosti pa Hegel, | Danto | in Duchamp.Sklepna ugotovitev: nad zgodovinskim | D |
Institucionalna teorija umetnosti (tako kot Arthur | Danto) | trdi, da danes ne »obstaja več noben razlog | D |
pomembno mesto. Aleš Erjavec je pojasnil, da je | Danto | z reformulacijo ali ponovno kontekstualizacijo | D |
filozof in umetnostni zgodovinar Arthur Coleman | Danto | (rojen leta 1924) se v svojem delu Filozofsko | D |
skupaj z Irmo Plajnšek Sagadin, je povedal, da | Danto | izhaja iz Heglovega koncepta o koncu zgodovine | D |
ekspresionizmu svojega časa, prav tako Arthur | Danto | in drugi.Če hočemo govoriti o nekem univerzalizmu | D |
družbo in pozicijo umetnosti v družbi. Arthur C. | Danto | je leta 1992 zapisal: »Kar vidimo danes, je | D |
umetniških institucijah, v občinstvu umetnosti.«1 | Danto | tako našteje nekaj ključnih točk, po katerih | D |
slamnatim klobukom, ki v roki drži pipo. Ezili | Danto: | temnopolta ženska v modri, rdeči ali pisani | P |
javno mesto. Ali kot je dejal kritik Arthur | Danto, | to je bilo koloniziranje javnega prostora v | P |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |