nova beseda iz Slovenije

'jaz mislim, da je' (601-700)



     Jaz mislim, da je.  G
     Jaz mislim, da je tako prav.  G
     Jaz mislim, da je nesmiseln.  G
     Jaz mislim, da je tu napaka.  G
     Jaz mislim, da je to lep zalogaj.  G
     Jaz mislim, da je to napačna predstava.  G
     Jaz mislim, da je zadeva več kot jasna.  G
     Jaz mislim, da je to tudi obsežna zadeva.  G
     Jaz mislim, da je bolj prav, da dela trg.   G
     Jaz mislim, da je bila seja vodena korektno.  G
     Jaz mislim, da je to izredna potreba države.  G
     Jaz mislim, da je ta rok bil namerno zamujen.  G
     Jaz mislim, da je ta diskusija res izšla iz tira.  G
     Jaz mislim, da je ustavna pogodba dober kompromis.  G
     Jaz mislim, da je super, da se en tak človek pojavi.   G
     Jaz mislim, da je to slabo, da taka odločitev ni dobra.  G
     In jaz mislim, da je to v enem idealnem primeru res tako.  G
     Jaz mislim, da je o vsakem zakonu možno referendumsko odločanje.  G
     Jaz mislim, da je treba jasno povedati tisto, kar ni dobro za nas.  G
     PODPREDSEDNIK DR. MIHA BREJC: Jaz mislim, da je vaš predlog utemeljen.  G
     Jaz mislim, da je te edina realnost in da vse drugo, kar govorite, ni res!  G
     Jaz mislim, da je zelo dobro, da ta člen ostane odprt za tretjo obravnavo.  G
     Jaz mislim, da je on v neki iskreni skrbi za neko področje tukaj nastopil.  G
     Samo v tem smislu jaz mislim, da je razlika v amandmaju in osnovnem besedilu.  G
     PODPREDSEDNICA IRMA PAVLINIČ KREBS: Jaz mislim, da je to dobronameren predlog.  G
     Jaz mislim, da je pozitivno in pohvalno, da je končno spregledala tudi ta stranka.  G
     Jaz mislim, da je ključnega pomena, da to omejimo, ker gre tudi za kvaliteto samo.  G
     Jaz mislim, da je tukaj potrebno imeti občutek, da bomo na tem področju pripravljeni.  G
     Torej, jaz mislim, da je ključni razlog za zmanjšanje števila komisarjev silna enostaven.  G
     Jaz mislim, da je to pomemben element, ki sodi v predlog zakona o varstvu osebnih podatkov.  G
     Skratka, jaz mislim, da je to, kar je bilo danes večkrat povedano, je ponavljanje neresnic.  G
     Jaz mislim, da je nepošteno do nje, da ste jo metali na zadnji možni stopnici, če tako rečem.  G
     Jaz mislim, da je sklep še kako za podpreti, kljub temu da bi se morda dalo tudi lepše napisati.  G
     No, jaz mislim, da je zagotovo upravičeno izenačevanje spolov, zlasti ko gre za zakonske dikcije.   G
     To se pravi, moj šef, ti boš pač delal tako kot jaz mislim, da je prav, drugače pa ti moj šef ne boš.  G
     Jaz mislim, da je danes prilika, da se tega zavedamo in da tega amandmaja v takšni obliki ne sprejmemo.  G
     Jaz mislim, da je davčna politika osnovni instrument politike nasploh in to politike na vseh področjih.   G
     Jaz mislim, da je gospod ombudsman bil izrazito enostransko informiran, kar za vso to našo stvar ni dobro.  G
     Jaz mislim, da je to tisto, s čimer lahko izrazimo zadovoljstvo, da je vlada prisluhnila potrebam pravosodja.   G
     Jaz mislim, da je še tretja, pa ne tista, o kateri se je govorilo, ampak pot, ki najbrž združuje eno in drugo.  G
     Skratka, jaz mislim, da je borba za regionalni razvoj Slovenije, za regionalnost medijev, pač ena druga bitka.  G
     Ne, jaz mislim, da je rešitev dobra in je nastala na podlagi diskusije, opozoril civilne družbe in tako naprej.  G
     Jaz mislim, da je Slovenija utrpela veliko škodo, ne samo po pogajalski plati, ne gre samo za blokiranje kakšnih zadev.  G
     Jaz mislim, da je tudi tu potrebno malo razmisliti o 29. oziroma o obeh amandmajih, ki sta nekako vezana, to se tudi vidi.  G
     DR. EDO PIRKMAJER: Gospod predsednik, jaz mislim, da je to zelo lahko tehnično opravilo, je treba pač to stvar pregledati.  G
     Jaz mislim, da je to zelo neposrečena izjava, kajti najprej morajo pravosodni organi narediti tisto, kar je njihova institucija.  G
     Jaz mislim, da je zadostno, da smo povedali v drugem sklepu naši delegaciji, naši vladi v imenu državnega zbora, naj se zavzema.  G
     Jaz mislim, da je prav, da jasno povemo, da ne zagovarjamo nikakršne novinarske, sploh s stališča politike, da ne rečem korupcije.  G
     Jaz mislim, da je treba življenje tako prilagajati, da se prilagodimo v okviru na tisto, kar je že opredeljeno, kar je možno delati.  G
     Jaz mislim, da je to bilo to najprej dogovorjeno stališče tudi s Slovensko ljudsko stranko, potem pa se je zadeva nekoliko spremenila.  G
     Jaz mislim, da je bilo v takih razmerah treba nekaj narediti, in mislim, da je takrat minister Dragonja z ekipo to naredil odgovorno.   G
     Jaz mislim, da je zakon o davku na premoženje skozi ta zakon o graditvi objektov v Sloveniji že uveljavljen, vsaj kar se tiče nepremičnin.  G
     Jaz mislim, da je zaključek s strani predlagateljev lahko takšen, da pritegnemo anketi, ki je objavljena na spletni strani Dnevnika in poteka danes.  G
     Jaz mislim, da je takšno početje in odlaganje tako pomembnih zakonov neodgovorno, zato seveda tudi sam ne bom glasoval o predlogu umika za ta zakon.  G
     Jaz mislim, da je tukaj ena od zelo občutljivih in pa pomembnih vprašanj, na nek način tudi varovanja slovenskega jezika po vstopu v Evropsko unijo.   G
     Jaz mislim, da je to nekorektna in do velikega števila v tem primeru, če prav razumem, tudi 97% teh študentov neupravičljiva trditev in za njih žaljiva.  G
     Jaz mislim, da je na nek način tu noter, kar je že jasno, da se na nek način eventualno dovoli tudi v kakšnem, ker gre za kreacijo in za avtorsko zadevo.  G
     Ampak dragi kolegi, jaz mislim, da je tukaj treba narediti distinkcijo med predsednikom državnega zbora in pa predsedniki delovnih teles ali pa poslanci.  G
     Jaz mislim, da je takšen način spreminjana ustave, ko se računa na moč, na silo, dobesedno, res žalostna metoda spreminjanja ustave v demokratični državi.  G
     Jaz mislim, da je vsaj delno to tudi v tem predlogu predlagatelja že upoštevano in da so upoštevane tudi pripombe sekretariata za zakonodajo in pravne zadeve.  G
     Jaz mislim, da je to še en argument za to, da vsi skupaj rečemo, da v prihodnosti potrebujemo takšno upravljanje za državo, ki bo boljše in tudi bolj pošteno.  G
     Jaz mislim, da je bolj smiseln ta način, kot pa v tretjem branju vsebinsko zelo spremeniti nekaj, v kar v drugem branju nismo posegli, v ta določila tega člena.   G
     Jaz mislim, da je za vse najbolje, da se navadimo te točnosti, ker sicer navadno plačajo kazen tisti, ki so točni, medtem ko se razvadijo tisti, ki so zamudniki.   G
     Jaz mislim, da je prav, da nas preveva neka skrb nad tem, kako se bo ohranjalo neko avtorsko delo na področju arhitekture, ki ima, bom rekel, neko občejavno vrednost.   G
     Jaz mislim, da je kolega Jerovšek je omenjal našo stranko in korupcijo v vrstah naše stranke in jaz bi predlagal, če je že neka katarza danes, naj pove, kdo so tisti.   G
     Rok je pa prav - predolgo o tem razpravljamo - da odpremo in jaz mislim, da je odprt recimo za 10 mesecev in pol, kar je najbrž razumen rok, zato ta predlog podpiram.   G
     Jaz mislim, da je popolnoma nepregleden način, ki je tukaj vključen ali pa impliciten v tem predlogu vlade, da je to nesmiselno, da za to potrebujemo sistemski pristop.  G
     Jaz mislim, da je na tem področju odbor, kar sem jaz že povedal v uvodni besedi in potem še gospod Pucko, izjemno prisluhnil kmetov in je bilo sprejetih vrsto amandmajev.   G
     Jaz mislim, da je možno dobiti argumente za kritično oceno v dejstvu, da prvotno gradivo vlade ni dalo dovolj jasnih ocen, kakšni so pravzaprav cilji in kaj bomo z njimi dosegli.  G
     Jaz mislim, da je 400, verjetno je pa zdaj že to več milijonov, ogromen denar in bi ga bilo bolje nameniti za vračilo tistim, ki so vložili v to javno telekomunikacijsko omrežje.  G
     Jaz sem že v prejšnjem letu omenjal, zdaj ko se je gospod Brenčič spet dotaknil veterinarske medicine, jaz mislim, da je to tisti del medicine, ki ga vsi zdravniki visoko cenimo.  G
     In jaz mislim, da je ta omemba nevladnih organizacij verjetno izvirala iz silne vneme popraviti neke zadeve, ki jih pravzaprav tuki notri ni potrebno popravljati oziroma omejevati.   G
     Jaz mislim, da je takšna birokratska rešitev nepotrebna in da bi s sprejetjem tega amandmaja gospoda Rokavca največjo uslugo pravzaprav naredili našim rejcem, našim kmetom na terenu.  G
     Jaz mislim, da je najboljši amandma številka 1, ki ga je podal gospod Vučko, ker rešuje obe stvari: tisto, kar sem jaz vlagal, in pa tisto, kar je že tudi praksa in mislim, da je prav.   G
     Jaz mislim, da je ta krivica v dosedanjem času bila dejansko nanešena vsem tistim občinam, ki so pošteno, pravilno in regularno vse svoje pravice in dolžnosti in obveznosti izpolnjevale.  G
     Jaz mislim, da je tu zajet večji del, vse, kar Slovenija mora storiti, ker so pač to delale službe, ki so številčno zasedene, ki so strokovno podkovane in so te dokumente tudi pripravile.   G
     Potem je logično, na kaj se naj na drugega sklicujem, kot na to, da je ljudstvo verjetno dovolj sposobno, in jaz mislim, da je sposobno, da bo samo odločilo, kaj je za njih prav in kaj ne.  G
     Jaz mislim, da je veliko boljše, da bomo ta denar namesto za TET3 sedaj porabili za spodnjesavsko verigo in bo to veliko primernejša naložba kot pa bi bila naložba v uporabo fosilnih goriv.  G
     Bi pa rada še gospodu Drobniču samo tole rekla; jaz mislim, da je te vaše predloge možno vključiti tudi v pripravo novega zakona o starševskem varstvu in družinskih prejemkih, ki je tudi v proceduro.   G
     Lahko to uprizarjamo na nekem plenarnem zasedanju, ampak med nami, med nami, ki sedimo danes tukaj, jaz mislim, da je enotno spoznanje, da mi tega referenduma ne potrebujemo, zato da bi našli izhod ven.  G
     Namesto da bi ga takrat resno prijeli, sedaj delate dimne zavese, vendar ljudje so spregledali, ljudje so spregledali te zadeve in jaz mislim, da je, kot sem rekel na začetku, ključen politični trenutek.  G
     Jaz mislim, da je treba v splošni razpravi spoštovati poslovnik in jaz se ga mislim držati in ponavljam še enkrat to, kar sem rekel na začetku: 183. člen našega poslovnika govori: razlogi, načela, cilji.   G
     Jaz mislim, da je ta odstotek, kakor je rekla kolegica, morda ta hip previsok, ki ga terja ta poslanska skupina, drugače bi pa to tendenco, se mi zdi bilo potrebno, ne pretolerantno obravnavati, ampak vendarle zahtevati.  G
     Repliciral v tem smislu, da se seveda popolnoma strinjam z vami in mislim, da vas to ni treba prepričevati, da tudi jaz mislim, da je potrebno jim dati, kot se temu reče pozitivno diskriminacijo, torej nikoli ni pravic preveč.  G
     Jaz mislim, da je zelo resna in odgovorna oseba, in če je podpisal in pač nam dal v odločanje brez tega, da - če je mislil, da je to slaba rešitev in da je ta boljša, da je odbor sklical - mora pač sam sebi te stvari pripisati.   G
     Vendar vsako tako rešitev, ki je sistemske narave itn., jaz mislim, da je treba sprejeti, ne tako pod presijo čustev, temveč na podlagi nekih analiz in pa ugotovitev ter postaviti tako, da bo vzdržala, ne vem, vsaj eno desetletje.  G
     Jaz mislim, da je ta točka avtomatsko izločena iz obravnave na tej seji, sicer pa moramo ljudem, ki nas gledajo in javnosti, podati neko obrazložitev, zakaj imamo tako poljubni dnevni red, da se ne držimo nobenega dnevnega reda, ki je napovedan.  G
     Pripraviš gradivo, zahtevaš nekaj od institucij, pripraviš predloge sklepov in na žalost ali pa na srečo - jaz mislim, da je tukaj vendar treba vlado pohvaliti - je uspela na vse predlagane sklepe podati odgovore v pisni obliki, ki ste jih kot take posredovali.  G
     Skratka, možnosti je veliko in jaz mislim, da je dolžan vsak pravosodni funkcionar, ki ga ta parlament povzdvigne v to funkcijo, razmišljati o tem, o vsaki konkretni zadevi, kako bi jo rešil za to državo na najbolj ekonomičen, najbolj učinkovit, najboljši način.   G
     Jaz mislim, da je to nekorektno in meče slabo luč in na nek način ustvarja neko slabo klimo tudi ne nazadnje davkoplačevalcem, ki plačujejo za aktivnosti, ki jo Vlada Republike Slovenije in pa ministrstvo za zunanje zadeve vodi glede Slovencev v zamejstvu in po svetu.  G
     FRANC SUŠNIK: No, jaz mislim, da je bil namen odbora, ki je na svoji seji dne - mislim, da je bilo to 31.1.2001 - sprejel ta dodatni sklep ta, s katerim so se vsi poslanci, tudi tisti, ki niso člani odbora za kmetijstvo, seznanili s finančnimi posledicami uveljavitve tega zakona.  G
     Predvsem smo govorili o ekoplačilih, recimo, za kmetijstvo, ampak ko smo navajali argumente je minister, gospod Kopač, takrat dajal, jaz mislim, da je sicer velik problem, če nekateri prvič berejo zakon na tej seji državnega zbora, to je bilo edino, kar smo lahko slišali na naše argumente.  G
     Jaz mislim, da je gradivo, ki ga je vlada poslala in tudi sklepi, ki v to smer gredo, da je treba popravke narediti popravke na področju zakonodaje, da je treba - in to rečem zdaj tudi tistim, ki ste kritizirali - permanentno zagotavljati usposabljanje tako policije, tožilstva kot tudi sodišč.   G
     In jaz mislim, da je prav in da je naša politika naše vlade in stališče, ki ga imamo do iraškega konflikta in povojne izgradnje in demokratizacije Iraka, ta, da sodelujemo maksimalno kot članica Nato in Evropske unije pri vseh nišah, po katerih se doseže soglasje v okviru Nata in Evropske unije.  G
     Toliko za, ne opravičilo, ampak tudi jaz mislim, da je v tem primeru kritika na pojasnilo in je v tem primeru tudi kritika na delo strokovnih služb, ne gre samo za strokovne službe odbora, gre tudi za strokovne službe državnega zbora, na nek način, ne na nek način, kar absolutno nekorektna, nepravična.  G
     Jaz mislim, da je škoda, da bi se zdaj na tem lomili, če se je ministrstvo samo odločilo, da bo pripravilo specifičen leks specialis zakon tega področja, ki ga obravnava šesto poglavje, tudi temu sledimo in pojdimo s tem zakonom solo naprej, tako kot si ga ministrstvo za okolje, ki je predlagatelj, zamišlja.   G
     Jaz mislim, da je področje obdavčitve kmetijstva tako pomembna zadeva, da je seveda povsem neresno, da zakon obravnavamo, to moram povedati, da zakon obravnavamo, na takšen način, se pravi, po nujnem postopku, ob kopici drugih zadev, ki jih je potrebno rešiti pred 1. majem, preden bomo stopili v Evropsko unijo.  G
     Jaz mislim, da je v Evropski zvezi, v tej ali oni članici poleg, bi rekel skupnega acquisa communautaira, da je dovolj uveljavljenih rešitev, s katerimi si Slovenija lahko pomaga in ne izumlja "tople vode" na tem področju in tudi ne izumlja rešitev, ki bi mogoče vlekle naprej zadeve, ki jim rečemo monopoli ali privilegiji iz starih časov na področju državne uprave, za katero vemo, da ni tako lahko spremenljiv in premakljiv agregat.  G
     Jaz mislim, da je kljub temu, čeprav v predvolilnem ali pa po volilnem času dobro, da smo se v državnem zboru dotaknili tako pomembne teme, kot je potres v Posočju, in da smo pravzaprav tisti, ki smo zahtevali, da se to obravnava na seji, nekako prisilili vlado, da je prišla v ta državni zbor z zelo obsežnim poročilom, ki je v glavnem spisek statističnih podatkov, se pravi prikaz stanja kdo je dobil in koliko v tej obnovi v preteklih letih.   G
     Mi v Sloveniji smo prišli v zadnjem času tako daleč, da nočemo imeti lastnih smeti, da nočemo imeti in uničevati lastne kostno-mesne mokre, da nočemo sprejeti odvečnih masti, da ne sprejemamo beguncev, ki so pri nas tukaj fizično in "neminovno", in da bomo uzakonili kvečjemu tudi v letalstvu, če je to res, ko so ljudje bolni, ko se obešajo, ko se zatekajo k psihiatru, ko se hiše tresejo in podirajo, da bomo lokalni skupnosti dali denar, pa se naj hiše naprej tresejo, naj se ljudje naprej obešajo, naj se naprej zatekajo k psihiatru - jaz mislim, da je rešitev napačna.  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  101 201 301 401 501 601 701 801 901 1.001 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA