nova beseda iz Slovenije

'jaz mislim, da je' (501-600)



     Jaz mislim, da je ne bomo.   G
     Jaz mislim, da je dolžnost.   G
     Jaz mislim, da je to velika napaka.  G
     Jaz mislim, da je kar lepo povedal.  G
     Jaz mislim, da je to resnična sramota.  G
     Torej jaz mislim, da je to nesrečna rešitev.  G
     Jaz mislim, da je tu postopkovno nekaj narobe.  G
     Gospod minister, jaz mislim, da je resnica ena.  G
     Jaz mislim, da je bila to napaka, slej ko prej.   G
     Jaz mislim, da je možnosti v Sloveniji zelo veliko.  G
     Jaz mislim, da je amandma, predloženi amandma smiseln.  G
     Jaz mislim, da je zastonj vsa razprava, kar razpravljamo.  G
     Jaz mislim, da je absolutizacija vesti nekaj nevzdržnega.  G
     Ja, gospod državni sekretar, jaz mislim, da je to zelo važno.   G
     Jaz mislim, da je ta predlog Nove Slovenije tudi povsem na mestu.  G
     Jaz mislim, da je prav tako, da so pač vsi proračunski izdatki javni.   G
     Zdaj, jaz mislim, da je to med seboj v koliziji, pa pojasnite, če ni.   G
     Zato jaz mislim, da je ta dikcija povsem primerna in bom zanjo glasoval.  G
     Jaz mislim, da je res morda v zadnjem času dosegla uspehe, ki jih prej ni.  G
     Bomo glasovali in v takšnem primeru, jaz mislim, da je treba besedo vzeti.  G
     Poglejte, jaz mislim, da je naš skupni interes, da opravimo branja teh zakonov.  G
     Jaz mislim, da je prvo stališče: "Predlagatelj naj pri pripravi zakona o medijih..."  G
     To pa, da pokojnina v naši državi je socialna kategorija, jaz mislim, da je dejstvo.  G
     In jaz mislim, da je ta predlog, ki ga je predlagal gospod Hvalica, potrebno podpreti.  G
     Jaz mislim, da je že tu narobe, da se vlada in pa komisija in poslanci niso dogovorili.  G
     Jaz mislim, da je to spoštovanja vredna pravica: pravica do svobodne gospodarske pobude.  G
     Seveda tudi jaz mislim, da je treba konsolidirati predvsem vlado, čeprav je dan mokrišč.  G
     In ta izjava jaz mislim, da je v nasprotju z osnovno človeško etiko in odnosom do otrok.  G
     ALOJZ SOK: Jaz mislim, da je korektno, da glasujemo o amandmaju Slovenske nacionalne stranke.  G
     Jaz mislim, da je prihodnost v kombiniranem sistemu, ki ga zdaj pozna manjšina evropskih držav.   G
     ANTON ANDERLIČ: Jaz mislim, da je narobe, gospod Kramberger, repliciram, da govorite, naš in vaš.  G
     Jaz mislim, da je, ko je bil problem ugotovljen, je bil detektiran in je bil odreagiran na način.  G
     ROBERTO BATTELLI: Jaz mislim, da je dobro, da slišimo mnenje vlade prej in potem bomo videli, kako.   G
     Zato jaz mislim, da je resnično treba ločiti, da ta bojazen ali ta napoved velja kot resno opozorilo.   G
     Govoriti o povečani stopnji za obvezno pokojninsko in invalidsko zavarovanje jaz mislim, da je iluzija.  G
     Ni nič novega, je primerljiv, zato jaz mislim, da je treba ta predlog, ki je tukaj v originalu, sprejeti.  G
     Jaz mislim, da je zelo dobro, da je ta diskusija, da morda nekatere stvari razčistimo, da ne bi ostale odprte.  G
     Izgovarjati se na organizacijske probleme, jaz mislim, da je to nelogično in tudi bi lahko rekel sprenevedanje.  G
     Jaz mislim, da je to edini transparenten način, kako se obnašati in kako naj bi se vlada obnašala v tem primeru.  G
     Glede na navedbe predlagatelja zakona jaz mislim, da je potrebno nekatere stvari seveda potrditi ali jih tudi ovreči.   G
     Jaz mislim, da je verjetno predvsem na programih javnih del, pa čeprav so se bistveno razgibali, narejeno še bistveno premalo.  G
     Jaz mislim, da je to opozorilo, ki je prišlo iz eminentne institucije in ki bi moralo zaskrbeti vsakega, ki sedi v tej dvorani.   G
     Torej jaz mislim, da je treba spoštovati in imeti rad svoje glavno mesto neke države, da pa je potrebno urediti to na drug način.  G
     Jaz mislim, da je zakon zelo potreben in je tudi pravzaprav dobro narejen, razen v nekaterih segmentih, ki jih bom kasneje omenil.  G
     Jaz mislim, da je v tem smislu potrebno imeti pred očmi tisto, čemer bi jaz, ne brez tega, ne rekel nek strateški interes te dežele.  G
     Jaz mislim, da je stališče državnega zbora do takšne problematike, kot jo sedaj opredeljujemo v tej resoluciji, potrebno že po ustavi.   G
     Jaz mislim, da je treba pogledati tiste, ki so po pogodbah, ker so se tako dogovorili, vlagali več, kot je bilo, in imajo to tudi izkazano.  G
     Jaz mislim, da je bilo vprašanje zadosti jasno postavljeno, nisem hotel biti žaljiv, da bi nekaj trdil, ker te informacije pa sigurno imam.   G
     Sicer, jaz mislim, da je zakon res v redu, in da smo ga dobro pripravili, in da bo v veliko pomoč našim strokovnjakom, ki se s tem ukvarjajo.  G
     Jaz mislim, da je tudi zdaj potrebno, da jih dela nekdo tretji, ne da si mi delimo tukaj fevde, kako in na kakšen način komu kaj bolj odgovarja.  G
     Jaz mislim, da je skrajni čas, da po petih letih državni zbor še v tem mandatu ta zakon obravnava, da se pokažejo barve strank in jasna stališča.  G
     ANTON ANDERLIČ: Jaz mislim, da je to vaše navajanje sedaj bilo nekorektno, kar se obrazložitve tiče, kajti iz obrazložitve izhaja, o čem odločamo.  G
     Jaz mislim, da je že to neresno, da skušamo v eni uri obdelati tako pomemben dokument, kot je zaključni račun proračuna, ki ni zgolj nek papir kar tako.  G
     Zato je ta prvi amandma - in jaz mislim, da je treba te amandmaje zelo ločiti - prvi amandma je širitev, ker s slepih širi to pravico tudi na slabovidne.  G
     Seveda smo vsi za to - jaz razumem vprašanje dr. Zbačnikove in jaz mislim, da je zelo, vsi se trudimo, da bi bila ta kontrola teh živil seveda čim boljša.   G
     Jaz mislim, da je največji razlog v tem, da pač vsak naredi tako, kot misli, da je pač v tistem trenutku najboljše za njega, potem so pa posledice neuspešne.  G
     Jaz mislim, da je to nujno, da na tak način pristopimo k pripravi tega zakona in prepričan sem, da je manjšina sposobna premagati ta problem in to razrešiti.   G
     Jaz mislim, da je potrebno zaradi povečanega obsega dela, ki je vezan predvsem na problematiko ilegalnih migracij, da je potrebno v tem letu tudi to zagotoviti.  G
     Jaz mislim, da je Republika Slovenija pod vodstvom gospoda Drnovška razdelila že dovolj ozemlja, tako rimokatoliški cerkvi kot tujcem, potomcem fevdalnega reda.  G
     Jaz mislim, da je koristneje, če državni zbor sprejema hitre odločitve, če ni političnih razlik in da se raje zaustavi s časom pri tistih točkah, kjer so razlike.  G
     Vso pravico, ampak toliko kot kdo ve, jaz mislim, da je to stvar res demokracije, poslanec ima pravico govoriti, lahko pa, da so mene v zgodovini narobe podučili.  G
     Če boste pogledali to poročilo, boste videli, da se je dobiček slovenskih podjetij povečal za, jaz mislim, da je 17%, da se pa je v tem letu povečala tudi izguba.  G
     No, jaz mislim, da je relativno neodgovorno, da bomo drugič v takem vzdušju obravnavali zakon o spremembah in dopolnitvah zakona o referendumu in ljudski iniciativi.  G
     Jaz mislim, da je veliko lukenj v tem zakonu, vendar mislim, da bolj prav naredimo, da ta zakon podpremo, kot da ga bi sedaj - kot nekateri predlagajo - umikali iz procedure.   G
     Tako ne moremo delati več in jaz mislim, da je treba tukaj pristopiti res na najvišjem nivoju, čim bolj kvalitetno in nova proizvodnja, novi obrat bo prav gotovo to zagotavljal.   G
     Jaz mislim, da je treba videti, da imamo, recimo, urad za ženske, za invalide, potrošnike, za mladino, skratka za morda politično in družbeno bolj organizirane skupine, kot so otroci.  G
     Jaz mislim, da je seveda treba dati besedo vsem, vendar bi obzirno prosil vse, da upoštevamo, da imamo poleg te teme še ostale in da vse verjetno lahko dobijo take dimenzije razprave.  G
     Toda jaz mislim, da je amandma, ki smo ga na pobudo predstavnikov sindikatov vložili, bližje rešitvam, tako kot je tudi jasno z obrazložitvijo tukaj obrazložil vso zadevo gospod Potrč.  G
     Jaz mislim, da je potrebno na nek način pridobiti tudi sredstva za sanacijo takih cest in prioritetno rešiti tisto, kar je nujno treba rešiti, ne pa reševati po koalicijski pripadnosti.  G
     Jaz mislim, da je bilo to dobro, da najbrž ne bi bilo pametno čakati na končane pogovore sukcesij glede na to, kako so se stvari razpletale, ker teh dogovorov še dolgo časa najbrž ne bo.  G
     Jaz mislim, da je to pozitivno, včasih gre tudi za večje spremembe in bi bilo prav, da bi lokalne skupnosti dobile neko nadomestilo in da bi se to upoštevalo potem pri izvrševanju proračuna.  G
     Jaz mislim, da je na tej ravni potrebno, da se parlament zaveda, v kakšni situaciji smo in s kakšno popotnico bomo čez dve leti oziroma najkasneje čez dobri dve leti stopili v Evropsko unijo.  G
     Jaz mislim, da je dovolj, če je v zakonu o javnih naročilih, navedeno, da izvajalec mora izvesti ta dodatna dela, seveda po kriterijih, po cenah, po indeksih itd., ki so določeni in ki veljajo za vse.  G
     Jaz mislim, da je to možno, da je ta razprava, ne glede kakšna je bila, vendarle navrgla nekaj polpredlogov, ki bi jih bilo potrebno dodelati, in po katerih bi se lahko oblikovale sprejemljive rešitve.  G
     In se zares, če ne bi čutil takih žalitev, kot jih slišim s strani Rokavca in drugih, da mi oporekajo, da jaz razmišljam s svojo glavo in da zaupanje volivcev udejanjam tako, kot jaz mislim, da je prav.  G
     Jaz mislim, da je taka dikcija ustrezna, ker pač način in pogoje predpiše vlada, in če bo vlada ocenila, da je predlog, ki ga daje gospod Kaplja, ustrezen, lahko seveda tudi predpiše tak način in pogoje.   G
     Jaz mislim, da je na nek način skrb za decentralizacijo in za položaj tega območja upravičen, vendar je to stvar dogovora med centrom in ostalimi pokrajinami v Sloveniji, kako si bodo razdelile pač svoj delež oblasti.  G
     Jaz mislim, da je vse povedano res in da enkrat naj ta parlament pomisli, ker je le zakonodajna veja oblasti, po svoji glavi, ne glede na to, kaj hoče vlada ali kaj hoče kdorkoli drug, naj reši ta zakon, tako kot je treba.  G
     Torej, jaz mislim, da je to prilika, ko je treba nekaj spregovoriti tudi o tem, o tej zaušnici inšpektorjev Evropske unije, o tem negativnem rezultatu, ker je to svojevrstna sramota za državo, ki se ima za srednjeevropsko.  G
     Jaz mislim, da je na področju Primorske, jaz mislim, da je na področju Štajerske, da je na področju Dolenjske, da je na področju Prekmurja in da je na področju Gorenjske vsaj en član, ki bi imel to čast, da bi lahko tukaj sedel.  G
     Jaz mislim, da je na področju Primorske, jaz mislim, da je na področju Štajerske, da je na področju Dolenjske, da je na področju Prekmurja in da je na področju Gorenjske vsaj en član, ki bi imel to čast, da bi lahko tukaj sedel.  G
     Jaz mislim, da je bila to vaša dolžnost, tudi zaradi tega, ker ste lahko pričakovali, da se bo ta razprava odprla, ne pa zdaj od poslancev terjati, da vam mi tukaj pravnomočno dokažemo, ali je in v katerih konkretnih primerih je on to počel.  G
     Jaz mislim, da je to zaskrbljujoča zadeva, ob tem da je cela množica še brezposelnih ljudi in se ne premaknemo nikakor, da bi uspeli pridobiti delovna mesta in odprti kakšna produktivna delovna mesta, torej poizkušati zagnati na tem področju.   G
     Jaz mislim, da je 10. člen, kakršen je bil amandmiran v drugem branju, primerno besedilo za urejanja področja nemotene reje, tako za rejca živali kakor tudi za vse ostale udeležence, ki živijo na določenem prostoru, ljudi, ki živijo na določenem prostoru.  G
     Tako da, vaš ugovor, predvsem ta ugovor asocialnosti, pa jaz mislim, da je to, torej da je ugovor, ki ga uporabite povsod, kadar se vam, seveda, stvari zdijo v nekem smislu oportune ali pa, kadar ne želite, da bi karkoli bilo na tem področju izboljšanega.   G
     Mislim, da je sedaj na državnem zboru, da to tudi čimprej izglasuje in jaz mislim, da je vsako zavlačevanje v vsej tej proceduri, ki je tako dolgo trajala, pa že mogoče označiti kot nek namen, ki naj bi omogočil tudi bogatenje na račun družbenega kapitala.   G
     In normalno, da je zdravje ljudi tako pomembno, da je prav, da ga upravlja kdorkoli, ki je v tem procesu, ki ima ustrezno usposobljenost - in jaz mislim, da je prava opredelitev, da pripravništvo je sestavni del te temeljne usposobljenosti za zdravljenje ljudi.  G
     Če ima država načrt, da bo ves zaostanek, ki je ogromen na tem področju, če želi, skratka država to urediti, takrat mislim, da je treba podpreti to varianto, da se omogoči srednješolcem, geometrom določeno prehodno obdobje, jaz mislim, da je ta predlog najbolj razumem.  G
     Zdaj lahko marsikdo od nas misli, da je to sporno, lahko tudi jaz mislim, da je sporno, ampak nespodobno za državni zbor je, da to zapiše vnaprej, brez da bi bilo opravljeno to, kar je napisano v prvem sklepu; ker zelo jasno piše ti in ti in ti naj ugotovijo, naj proučijo morebitne nepravilnosti.  G
     Iz člankov 28. avgusta 1999 Marka Voljča - jaz mislim, da je to verodostojen dokument, ker opozicija drugega še do danes nima - jasno izhaja, bom citiral vprašanje: "So realne napovedi, da naj bi do konca leta privatizirali približno 30% kapitala banke in naj bi ga v državni lasti ostalo še 65%."  G
     Jaz mislim, da je ta predlog utemeljen, da s tem ne bomo nič, bi rekel, delovali proti kakršnim koli načelom, obratno, uveljavili bomo prakso, ki smo jo doslej imeli in ni bila slaba, določenemu poklicu dali tudi možnost sodelovanja v upravi, ki bi mu bila sicer prek sodelovanja v inšpekciji zaprta.  G
     Jaz mislim, da je modernizacija plačilnega prometa, ki jo je že pred leti začela agencija za plačilni promet, šla v smer, ki danes daje odgovore na vse tisto, kar predlagatelji zagovarjajo kot enega bistvenih, pomembnih pridobitev prenosa plačilnega prometa iz medbančnega, iz agencije za plačilni promet v medbančno okolje.  G
     Obratno, jaz mislim, da je v naslednjih mesecih pred letalskimi prevozniki v celi Evropi relativno težka situacija, zapletena in jaz mislim, da to ni takšna in tolikšna podpora, da bi se morali posebej spraševati o njej, je pa, mislim, nekaj normalnega, nekaj primerljivega, zato predlagam, da originalni predlog sprejmete.   G
     Jaz mislim, da je bil ta čas koristen, da so se lahko predlagatelji in pa predstavniki ministrstva pogovorili, tudi sekretariat je odgovoril in obrazložil svoje stališče do teh dveh amandmajev, in iz tistega kar je bilo povedanega, zaključujemo, da v naši poslanski skupini teh dveh amandmajev in tudi amandmaja gospe Oražem ne bomo podprli.  G
     Zato jaz mislim, da je problematika tako pomembna, da jo bomo sedaj kar tako na hitro pospravili in rekli: "No, pa smo nekaj naredili za Evropsko unijo" - jaz sem bil na par teh posvetih, kar sem že tudi omenil - drugod po Evropi, kjer se s tem zelo veliko ukvarjajo - ampak mi bomo rekli: "Sedaj smo mi zakon sprejeli, poglejte zdaj smo pa to zadevo pospravili."  G
     Tu je določeno, da bo pogoje in kriterije določal posamezni uporabnik proračunskih sredstev, pri čemer jaz mislim, da je mišljeno najbrž ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve, mogoče ministrstvo za zdravstvo, mogoče še kdo, ti bodo določali pogoje in kriterije, vse skupaj pa je pogoj za to, da bi lahko te pogoje in kriterije določali sprejeti nacionalni program iz 3. člena.  G
     Samo za mene je to jasno, za mene je to jasno, ker je denacionalizacija čisto specialni predpis - pametno pripravljen ali neumno, o tem imamo lahko različno mnenje, jaz mislim, da je slabo pripravljen in da je predvsem to razlog, da ga 8 let izvajamo - samo to je specialni predpis in po njem se moramo ravnati ali pa ga spremeniti, če kdo misli, da kaj v njem ne velja in ni mogoče z drugimi zakoni tega reševati.   G
     MAG. ANTON ROP: Jaz mislim, da je prav, da smo vse plati predstavili in še enkrat bi rad ravno v zvezi s tem tehtanjem, na katerega opozarja gospod Podobnik, povedal, da defakto je 76.000 tistih lastnikov bonov, ki jih imajo tam do 4.000, do 1.000 jih je 64.000, torej to so ti lastniki majhne količine bonov, ki bodo pravzaprav morali leta čakati, da bodo na koncu dobili rento, kjer bo implicitno tudi ta davčna olajšava.  G
     Jaz mislim, da je zagotovo najudobneje vladati iz centra, da je pa najbolj kvalitetno vladati iz več centrov v eni državi in se mi zdi, da smo dostikrat zmedli gledalce pa poslušalce, ki nas gledajo s tem, ko smo citirali ali deželo ali ko smo pokrajino citirali, regijo, o rečeh, s katerimi bi spremembo ustave uredili in bi prišli do nove teritorialne delitve, bi v Sloveniji še vedno ustanovili samo, kot pravijo v Avstriji okraje ali becirke, ali pa province, kot pravijo v Italiji.  G
     In jaz mislim, da je prav, da se pojasni, ker po mojem bi bilo korektno, če bi potem rekli, da se zagotovi premoženje na podlagi 37. člena zakona o prvem pokojninskem skladu, ker tam je nesporno, da gre za manjkajoča sredstva za ene in za druge, za prvi pokojninski sklad in za pide v tistem ustreznem razmerju, kakor so bila pač sredstva enim in drugim na podlagi tega zakona zdaj zagotovljena. 11. člen, četrti odstavek, če je treba - ta trenutek zakona pri sebi nimam, bom pa potem pač prosil za odmor in ga šel iskati - ampak najprej pojasnilo, ali je točna ta moja ugotovitev in kje je razlog, da vlada ponovno dela diskriminacijo, ki jo dela že ves čas od samega zakona, ko ga je predlagala, pa do dejstva, da tri leta po tem, ko bi morala privatizacijsko vrzel zapolniti, tega enostavno ne želi narediti.   G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA