nova beseda iz Slovenije

'sem prepričan, da je' (401-500)



     Prav tako pa sem prepričan, da je nepotreben.  G
     Tudi sam sem prepričan, da je proračun prevelik.  G
     Vaša skrb je upravičena in sem prepričan, da je dobronamerna.  G
     Zato sem prepričan, da je proračun za leto 1999 prenizko izkazan.   G
     Zdaj sem prepričan, da je ta proračun velika potreba te koalicije.   G
     Jaz sem prepričan, da je vladni predlog dovolj korektno pripravljen.   G
     Čeprav sem prepričan, da je bila in je deležna preobsežne publicitete.  G
     In z naše strani jaz zagotavljam in sem prepričan, da je bil to namen.  G
     Jaz sem prepričan, da je razlogov za to, da zakon podpremo, več kot zadosti.  G
     Kar se pa ozimin tiče, pa sem prepričan, da je končna ocena danes več kot možna.  G
     Jaz sem prepričan, da je tudi zaradi okolja potrebno te peskokope nekako sanirati.  G
     Jaz sem prepričan, da je taka rešitev racionalna, ker vodi do bolj kakovostnega zakona.  G
     Jaz sem prepričan, da je prišel čas menjave, in še enkrat rečem, naj veljajo ista merila.  G
     Kakršenkoli del rešuje, sem prepričan, da je vredno ga podpreti, ker del vsekakor rešuje.  G
     Hrvaška stran, sem prepričan, da je natančno registrirala, kaj bomo mi storili ob volitvah.  G
     Gre za amandma, za katerega sem prepričan, da je eden pomembnejših v tem sklopu amandmajev.  G
     In jaz sem prepričan, da je Črna gora ta trenutek v takšnem izjemnem položaju, da je to upravičeno.  G
     Osebno sem prepričan, da je tudi sama diskreditacija te vojne bila eden od važnih ciljev te zgodbe.   G
     Tako velika organizacija, sem prepričan, da je strokovno zmožna tudi do višjega in širšega programa.  G
     Jaz sem prepričan, da je danes seveda veliko kritik, predvsem pri tistih, ki še nimajo projektov v delu.  G
     Osebno sem prepričan, da je ta del navedb popolnoma neprimeren, deplasiran in nepotreben v interpelaciji.  G
     Sam sem prepričan, da je imela vlada oziroma njen predsednik vsa pooblastila, da stori to, kar je storil.  G
     Ne želim biti proti, zaradi tega, ker sem prepričan, da je vprašanje lastnine zavarovalnic treba urediti.  G
     Jaz sem prepričan, da je, recimo, nekje na zahodu nekdo presrečen lahko, ker dela na mestni kanalizaciji.  G
     Trdno sem prepričan, da je edini način, da do tega tudi dejansko pridemo, da se čim prej izvedejo volitve.  G
     Jaz sem prepričan, da je dovolj ta sporazum v veljavi eno samo uro ali en dan in imel bo enake pravne posledice.  G
     To ne gre in sem prepričan, da je v neskladju tudi z ustavo in ustavno pravico pred zakonom vseh občanov v državi.   G
     Kajti še vedno sem prepričan, da je tako nam kot tudi vladi predvsem do dobrobiti slovenskega naroda in naše države.   G
     Jaz sem prepričan, da je državnemu zboru dana možnost kot zakonodajnemu telesu, da lahko ubere tudi drugačne rešitve.  G
     Skratka, tudi navzven se trudijo enako, in zato sem prepričan, da je ta potegavščina s proceduralnimi fintami uspela.   G
     Trdno sem prepričan, da je gospod ministrski predsednik vedel za tajni sporazum in prav bi bilo, da bi to tudi priznal.  G
     Zdaj pa nikar ne mislite oziroma sam sem prepričan, da je tudi zavod za pokojninsko zavarovanje svojega denarja vreden.  G
     Pri 140 in ne vem koliko brezposelnih in tako dalje, mislim ali pa sem prepričan, da je nujno, vsaj minimalno popraviti.   G
     Oglasil sem se, da bi pojasnil eno reč, ki sem jo sicer že enkrat tukaj govoril, za katero sem prepričan, da je nesporazum.   G
     Jaz sem prepričan, da je možno samo s sprejetjem tistih amandmajev, ki jih je sprejela komisija za lastninsko preoblikovanje.  G
     Jaz sem prepričan, da je človeka pri 40 ali 45 letih, kot se je do zdaj dogajalo, poslati v penzijo, greh za človeka, greh za državo.  G
     To je bilo tipično preglasovanje in jaz sem prepričan, da je to razmerje na plenumu lahko drugačno od razmerja, ki je bilo v odboru.   G
     Trdno sem prepričan, da je reorganizacijo državnega zbora potrebno narediti in dati poslancem možnost, da bodo lahko bolj aktivno delali.   G
     Če v zakonu piše, da so interesi prebivalcev, potem sem prepričan, da je možno njihove interese izmeriti le na en način: to je referendum.   G
     Upam in sem prepričan, da je to moje stališče gospa generalna sekretarka tudi posredovala vašemu vodji oziroma sekretarju poslanske skupine.  G
     To je rezultat kupčkanja v koaliciji in trdno sem prepričan, da je to koncesija DeSUS-u in dvomim, da je to načelo Slovenske ljudske stranke.  G
     Sicer pa sem prepričan, da je proporcionalni sistem volitev bolj demokratičen, saj omogoča večjemu številu političnih strank vstop v parlament.  G
     V igri je bila dolgoletna pogodba s tujim partnerjem in čisto namenoma in sedaj sem prepričan, da je bilo čisto namenoma, poslana 90% škart robe.  G
     Jaz bi se seveda vsem, tudi podpredsedniku, poslankam in poslancem opravičil, pa vendar sem prepričan, da je kršena moja pravica, ne vaša pravica.  G
     S svojo razpravo se nimam namena kaj posebno ustavljati na vsebini oziroma členitvi predloga zakona, ker sem prepričan, da je bilo na to temo že veliko povedanega.  G
     Namreč vsi nekako upamo, da bi se enkrat v Sloveniji končno zgodilo tudi kakšno združevanje, ampak sam sem prepričan, da je to izredno težko, predno se nekdo ne razdruži.  G
     Jaz sem prepričan, da je za Slovenijo, ki je sprejela španski kompromis in s tem sprejela obveznost do tujine, in če hoče biti kredibilna država, jih mora tudi izvajati...  G
     Jaz sem prepričan, da je državni zbor ogromno naredil, veliko, daleč več kot večina drugih parlamentov, ki ima bistveno manj dela, manj potreb, da v kratkem času toliko naredi.  G
     Jaz sem prepričan, da je marsikdo pri teh zadevah vpleten od tistih, ki so v času 10-dnevne vojne bili precej globoko po kleteh in bunkerjih ter jih takrat ni bilo nikjer videti.  G
     Jaz sem prepričan, da je zakon o igrah na srečo, ki je bil sprejet 3.6. oziroma začel veljati 3.6.1995, in v katerem je ta 128. člen, ki pravi, da je ta rok do 3.6.1997, vlada poznala.  G
     Enega od teh naših nosilnih športov sploh ni; od teh dveh eden sem prepričan, da je za sigurno, čisto siguren pa nisem, zato me ne za besedo vleči, bi pa želel, da me lahko vi popravite.   G
     Še vedno sem prepričan, da nisem kršil nobenega poslovniškega določila, in še vedno sem prepričan, da je bila kršena moja pravica, poslanca državnega zbora, po zadnjem odstavku 69. člena.  G
     Davek na dodano vrednost vendarle mora imeti nek element stabilnosti in zato sem prepričan, da je nujno, da zakon tako zgradimo, da bo to stabilnost tudi gradil, ne pa jo pravzaprav rušil.   G
     Čeprav za marsikoga izmed poslank in poslancev, pa tudi za marsikoga izmed državljank in državljanov predčasne volitve niso simpatične, sem prepričan, da je vendarle to izbira manjšega zla.   G
     Osebno sem prepričan, da je danes ta prispevek že preveč visok, in če ta prispevek plačujejo tisti, ki gradijo stanovanja in druge objekte, zakaj ga ne plačevali tudi tisti, ki gradijo ceste.   G
     Zato trdim, da po tem temeljitem premisleku, kaj je bolje za to državo, ali sprejem predlaganega zakona ali ne sprejem, sem prepričan, da je bolje, da ta zakon sprejmemo, in zato ga bom tudi podprl.  G
     Jaz sem prepričan, da je najboljši zakon in najbolj učinkovit zakon za nadzor in delo funkcionarjev, ki so v vlogi ljudi, ki za te ljudi krojijo usodo, javnost, medijev in profesionalnost novinarjev.  G
     Vedno bolj sem prepričan, da je bil moj proceduralni predlog, da bi bilo prav, da bi tu med nami sedela tudi ministrica za gospodarske dejavnosti in mogoče še minister za finance, popolnoma upravičen.   G
     Tako da sem prepričan, da je to nekorektno tukaj, na sami plenarni seji, izpostavljati nekoga, ga - recimo, tudi to smo že počeli oziroma ste počeli nekateri kolegi - blatiti, človek se niti braniti ne more.  G
     Čeprav sem prepričan, da je bilo tudi tu kršeno poslovniško določilo, saj se govori o materiji, pri kateri je potrebna dvotretjinska večina, ste z navadno večino preglasovali in zakon vrnili v prvo obravnavo.   G
     Jaz sem prepričan, da je stvar na tem tudi ob vseh teh referendumskih izidih, ki so se dogajali v sedanji občini Koper, toliko dozorela, da je mogoče najti ustavno rešitev, ki jo bodo ljudje potem tudi sprejeli.   G
     Vesel sem, da je bil možen vsaj tak napredek, kot ga odločanje te dni o nadaljnjem razvoju lokalne samouprave pač omogoča, zato bom odlok tudi podprl, ker sem prepričan, da je lokalna samouprava temelj demokracije.  G
     Gospod Anderlič, koliko zakonov gre po hitrem postopku in imajo pogoje, ki jih predvideva poslovnik - če pogledamo, sem prepričan, da je prstov na eni roki dovolj, vse ostalo gre, ker se tako odloči v državnem zboru.  G
     Kajti trdno sem prepričan, da je vodstvo državnega zbora tisto, ki v tem obdobju ni pokazalo tiste modrosti in tudi tiste sposobnosti, da bi se poslovnik spoštoval in da bi s tem tudi prispevali k bolj učinkovitemu delu državnega zbora.  G
     In v tistem trenutku, sem prepričan, da je mogoče govoriti o tem, da je tudi v primeru, da bi prišli do predčasnih volitev - recimo, da bi začeli roki teči po 30 dneh od izglasovanja nezaupnice - da pridemo do novega volilnega sistema.   G
     Sedaj se postavlja popolnoma drugo vprašanje in verjamem, da je pomembno, in tudi sam sem prepričan, da je zamenjava soglasja z mnenjem tista kategorija in tisto, kar so pravzaprav predlagatelji imeli v mislih in jih v tem delu podpiram.  G
     Mislim, da je to tudi v kontekstu tega zakona in tukaj se je treba tudi vprašati - jaz sem prepričan, da je ministrstvo marsikaj storilo v zadnjih letih na programu zaposlovanja - ampak tudi se vprašati, ali je dejansko bilo narejeno vse.  G
     Osebno sem prepričan, da je Roman Jakič dovolj sposoben prebrati tisto, kar ste vi mleli ali pa tvezili, nekateri pa zelo malo celo, še to si upam trditi, po raznih seminarjih in podobno, in da bo povsem dostojno odigral vlogo vodje te delegacije.  G
     In prav s tega naslova sem prepričan, da je mnenje vlade Republike Slovenije o predlogu zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o delovnih razmerjih po hitrem postopku, ki so ga vložili kolegi poslanci iz krščanske demokracije, neresno in ni pošteno.  G
     Zato seveda potem, ko sem dobil zaprosilo novinarja 19. novembra, nisem znal reagirati drugače, kot da sem soglašal s tem, da se novinarju dovoli vpogled v dokumentacijo o Holmcu, kajti bil sem prepričan, da je o Holmcu mogoče pisati samo dobro, pozitivno.  G
     Jaz vam tudi lahko povem, vsaj en primer, ne bom jih več našteval, vsaj en primer v prejšnjem mandatu, ko je določena stvar padla, po vsej verjetnosti - jaz sem prepričan, da je tako - ker pač ni bil tisti kandidat všeč večini v parlamentu in je stvar padla.  G
     Jaz sem prepričan, da je bilo kar nekaj pomanjkljivosti pri delu tudi ministrstva na tem področju, predvsem pa, da bi bilo potrebno, da zavarujemo čut solidarnosti, predvsem pa prepričanja večine Slovenk in Slovencev, da kadar pridemo v nesrečo, da pomagamo.  G
     Za nacionalko sem prepričan, da je to bolj stvar enega kulturnega vključevanja tega sporočila in takih sporočil, ker ne bi bilo prav, da bi to njim zmanjšali na račun tega, da bodo morali vse narediti, kar bomo zahtevali, drugi bodo pa delali, kar bodo hoteli.  G
     Amandma bom podprl predvsem zato, ker sem prepričan, da je boljši, kot je amandma vlade, ki pravi samo to, da 60% družbenega kapitala preide v last Republike Slovenije, in potem se vse naprej prepusti vladi, da vlada potem odloča o tem, kako se bo delilo teh 60%.  G
     Jaz sem prepričan, da je gospod Sečnik za Slovenijo s tem, ko je opozoril na ta tajni sporazum, naredil veliko, naredil to, kar bi pravzaprav morali pričakovati od vsakega poštenega državljana, sploh pa če je v državni upravi in sploh, če je dobro plačan državni uradnik.   G
     Še danes sem prepričan, da je bil to v tistem trenutku nujen in racionalen odziv slovenske države na spremembe v Evropi, zlasti na odprtje srednje in vzhodne Evrope, in na nastanek novega zelo intenzivnega prometnega toka prek Slovenije od italijanske proti madžarski meji.   G
     Jaz sem prepričan, da je ta razprava in tudi te pobude, pomenijo predvsem dodatno odgovornost vlade in vladne koalicije, da z jasnimi besedami in predvsem z odločim izvajanjem svojega programa, dokažemo, da smo sposobni narediti tiste poteze, ki jih v tem trenutku slovenska država potrebuje.  G
     Zato sem prepričan, da je tudi v interesu ali pa predvsem v interesu gospodarstva, ki potrebuje jasen gospodarski sistem, jasno gospodarsko politiko in čim prej potrebuje proračun za prihodnje leto; da je v interesu, da se gre čim prej na volitve in da imamo definitivno razrešitev vladne krize.  G
     In jaz, preden zaključim razpravo, jaz se tukaj, strinjam z vsemi predlogi, ki jih je že predlagatelj te razprave, gospod Henigman, v uvodu navedel in jih bom tudi podprl, ker sem prepričan, da je to edina osnova, da se začnemo tega problema dovolj celovito zavedati in ga tudi poskušati reševati.  G
     Trdno sem prepričan, da je slovenski javni šolski sistem primerljiv z evropskimi standardi na tem področju, predvsem pa je daleč - in tu bom citiral vas - "kakovostnejši, solidarnejši ter svobodoljubnejši" kot javni šolski sistem Argentine, v katerem ste vi postali strokovnjak na področju ekonomije.  G
     Vi lahko zmajujete z glavami, vi ste zaprti v vašem slonokoščenem stolpu, kjer se vam zdi vse čudovito, vse polakirano, vse svetlo in vse z ne vem kakšno lepo perspektivo in bodočnostjo, jaz vam pa povem, trdno sem prepričan, da je še najmanj reforme v tej državi se zgodilo v sodstvu oziroma v pravosodju.  G
     Torej sam osebno bom podprl ratifikacijo, o tem ni nobenega dvoma, in sem prepričan, da je pravilno in celo dobro za Slovenijo, da je ta vaja tukaj in da je bila načrtovana; namreč, taka vaja mora biti načrtovana, kajti premeščanje tako velikega števila enot, opreme in ljudi zahteva tudi ogromno sredstev.  G
     Jaz sem prepričan, da je glede na to demokratičnost in odprtost, ki smo jo imeli do zdaj - mislim, da so, da vas lahko prepriča tudi generalni tajnik SAS-a o tem - da smo bili vedno pripravljeni se pogovarjati, smo bili zmeraj pripravljeni upoštevati njihove zahteve, vendar jasno, zmeraj v okviru zakonodaje.   G
     Zdaj pa so tu države srednje in vzhodne Evrope in popolnoma sem prepričan, da je razlog, zakaj vi želite postati člani Evropske unije, in razlog, zakaj vas mi želimo sprejeti kot člane, ta, da ste naredili in sprejeli jasno odločitev: želite biti del tiste Evrope, ki predstavlja vrednote, ki sem jih prej opisal.  G
     Namreč, prepričan sem, da so vsi državljani, ki so v pomladnih mesecih prostovoljno darovali svoje prispevke humanitarnim organizacijam, to dali tudi iz svojih dobronamernih namenov, pa tudi odločitev tega državnega zbora in vlade, da državljani z določeno obveznostjo prispevamo k hitrejši obnovi Posočja, sem prepričan, da je bila na mestu.  G
     Zato bom rekel, da sem prepričan, da je takšen amandma potreben, sem pa tudi za to, da se potem ob zakonu o pokojninskem in invalidskem zavarovanju pogovorimo o celostni rešitvi tega vprašanja, tako za policiste, kot recimo, bo verjetno debata še za kakšne vrste poklicev, kot za - v tem primeru agente naše službe, torej obveščevalne službe.   G
     Jaz sem prepričan, da je legitimno v situaciji, ko ni možnosti, da v razumnem roku, kot je reklo ustavno sodišče, opravimo nekaj, kar bi pač moral storiti, tako kot osemdeset drugih odločb ustavnega sodišča, ki jih še nismo sankcionirali na način, da bi spremenili zakone, da bi kakšnega sprejeli, da bi karkoli drugega naredili, da na tak način to pač naredimo.  G
     Saj se tudi lahko vprašamo, ali v tem momentu ni bil tudi on v nekih prekrških, kar se nanaša na samo ustavo in ali vi lahko mene silite, ker sem prepričan, da je tudi tako splošno mnenje med slovenskim volilnim telesom, razen mogoče tistih procentov, ki jih je gospod Jelinčič dobil na volitvah, da jaz glasujem o poslancu ali o človeku, ki naš ugled kvari v svetu.  G
     Verjamem, da je potrebno in v to sem prepričan, da je potrebno območju, ki je 200 let v tej Sloveniji dajalo električno energijo, prek kopanja premoga in oskrbe s premogom tudi gospodinjstev in podobno, da je treba zagotoviti ustrezno prestrukturiranje, da je treba zagotoviti in to je dolžna narediti država, da se sanira okolje, da se odprejo nove perspektive in tako naprej.  G
     Jaz se strinjam, da bi bilo to primerno v ministrstvu za lokalno samoupravo, ki ga na žalost ni - mi imamo samo ministra za lokalno samoupravo - in podpiram tisti predlog sklepa, vendar v vladi oziroma organizaciji vlade, kakršna je trenutno, sem prepričan, da je neke organizacijske stvari potrebno ukreniti, da ne bi samo uvajanje zakona pripeljalo do težav, ne pa zakon sam po vsebini.  G
     To je ena in druga stran vse te medalje, in seveda ko gledamo ta Pakt stabilnosti in ko ga poskušamo, ako ga poskušamo umestiti v svoje razmišljanje in v svojo, bi rekel, v svojo razmišljajočo prihodnost oziroma v to, kaj in kako bo iz tega "ratalo", ne morem mimo tega, da sem prepričan, da je to tudi izraz, bom temu rekel, nekega in kar temu se naravnost reče, nekega določenega uspeha.  G
     Osebno sem prepričan, da je predlagatelj v maksimalni možni meri poskušal slediti zahtevam tako ene kot druge strani in pri tem izbral rešitve, ki omogočajo nadaljevanje slovenske civilno-orožne tradicije na področju lova in športa in hkrati dajejo v večji meri možnost, da se prepreči zloraba oziroma uporaba orožja, ki ni neposredno povezana z varovanjem ljudi in premoženja ter z lovom oziroma s športom.  G
     Vendar tudi zaradi tega, ker so bile podražitve in to takšne podražitve, ki so v tem dokumentu opisane, ki nekako nimajo legitimitete, nimajo potrditve, nimajo opravičila in zato sem prepričan, da je ta rebalans - ne samo zaradi naše krivde, ker smo razširjali cestni program, razširjali število km, ampak tudi zaradi nestrokovnega in dela, ki nekako ni imelo zakonske potrditve, in o čemer govori tudi ta dokument.  G
     Mi imamo te štiri reprezentativne sindikate, in sem prepričan, da je nekaj takšnih, ki ne spadajo v tisto politično opcijo, o kateri je govoril gospod Rupar; vsaj eden se je tudi, kot sem bil seznanjen iz medijev, večkrat dobil, zdi se mi v poslanski skupini socialdemokratske stranke, mislim, da s podpredsednikom, in o tem je celo tekla javna polemika, kaj se je tam govorilo in tako naprej - ampak v to se ne bi spuščal.   G
     Jaz bi, če bi bilo to res, seveda to vsestransko podprl, ker sem prepričan, da je ne glede na to, da se nam statistično v zadnjih mesecih nekoliko zmanjšuje delež brezposelnih in tudi statistično nekoliko bistveno manj povečuje delež zaposlenih, prek 120 tisoč brezposelnih v Sloveniji še vedno zelo, zelo resen problem, posebej če vemo, kakšen je delež trajno, ali pa dolgotrajno brezposelnih in da ti vedno manj imajo možnosti, da bi dobili zaposlitev.   G
     JANEZ JANŠA: Skratka, če se tako napiše, da je zaradi kakršnegakoli posredovanja, izročitve tajnih podatkov ter tajnih dokumentov možno uporabiti ta sredstva, potem bi seveda to bilo možno uporabiti tudi ob teh zadnjih znanih dogajanjih v zvezi z gospodom Krapežem, ker jaz sem prepričan, da je tudi na njegovi stanovanjski odločbi štampiljka "vojaška skrivnost" ali pa "uradna skrivnost - zaupno" in bi se na ta način seveda ščitila korupcija, zaradi katere je minister odletel.   G
     Tukaj nastane to vprašanje, ker gotovo občina in če bi prišlo do tega, mislim in sem prepričan, da je občina vsaj tiho ali kakorkoli dovolila, da se tisti prostori preuredijo in zaradi tega so bila določena razmerja tako in tako urejena in če bi občina odpovedala, bi gotovo imel ta najemnik ugovor, da je vložil toliko in toliko svojega kapitala, da je uredil prostor in da ima zato pravico, da se mu to povrne oziroma, če še ni bilo poplačano z nižjo najemnino ali kako drugače povrne tista razlika.  G
     Hkrati sem prepričan, da je najbolj korektno sprejeti ugotovitev o zaključku zakonodajnega postopka tudi zato, da se ob ugotovitvah vseh, ki so kakorkoli ocenjevali te rezultate - to smo bili tako tisti, ki smo predlagali zakon, tisti, ki so predlagali oziroma zahtevali referendum, in vlada - odpre možnost, da se v miru, v nekem razumnem roku oceni stanje, kakršno je po referendumu nastopilo, in eventuelno sprejmejo potrebni dodatni predlogi in ukrepi, kako bi se rešila nekatera vprašanja, ki se jih je poskušalo rešiti s tem predlogom zakona.  G
     Jaz se s tem absolutno strinjam in se zahvaljujem tudi za spremembo miselnosti v Združeni listi in še enkrat poudarjam, povsod tam, kjer so pobude, dajmo ljudem možnost, da se opredelijo za nove občine, ta moment, pa seveda potem ne evforično in ne na ad hoc spreminjati zakonov o financiranju, pač pa poskrbeti za te nove občine nove denarje, vzeti jih iz tam, kjer smatramo, da vendarle so, jih dati tem občinam in potem, po spremembah ostale zakonodaje čakati na združitev, ker na koncu koncev sem prepričan, da je v zakonu, tudi v tistem našem družinskem zakonu veliko lepše biti skupaj kot pa da bi živeli samostojno.  G
     Tu je potrebno najti ravnotežje med tistim, kar v obliki socialnih transferjev financira državni proračun in kar neposredno prehaja v te fundacije, tako da ko tehtamo eno in drugo, potem sem bolj prepričan glede na to, kakšno stanje je v teh fundacijah in ko netransparentno poslovanje vsaj zaenkrat še vedno poteka, sem prepričan, da je ne glede na stanje v slovenskih javnih financah morda bolje, da se večji del ta hip odvede v državni proračun in da se v obliki socialnih transferjev da tistim, ki so do tega upravičeni, kot pa, da s tem denarjem navidezno sicer upravljajo fundacije, ki pa, hoteli ali ne hoteli to priznati, še vedno pripadajo le eni opciji, vsi ostali, ki pa bi tudi lahko oziroma bi upravičeno morali participirati na tem denarju, pa zaradi monopola, bom rekel organizacije, ki izhaja še iz bivšega sistema, do tega denarja ne morejo ali pa ga dobijo le v drobtinicah.   G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA