nova beseda iz Slovenije
na oskrbnika, močno zmanjšala. S tem je bila | vez | med kaščarjem in centralno administracijo ukinjena | C |
povezava z Bogom slabi; in obratno. Duh svojo | vez | z Bogom utrjuje s spoznavanjem resnice, medtem | C |
njem prihaja preko telesa, ki ga animira, to | vez | slabijo. Po Malebranchu obstoj teles ni nujen | C |
torej od nas pričakuje, da vzdržujemo svojo | vez | s tistim, kar nas oddaljuje od njega in rahlja | C |
tistim, kar nas oddaljuje od njega in rahlja našo | vez | z njim. Da duha skrb za preživetje telesa, s | C |
pomeni ljudske pesmi in ustvarjajo kulturno | vez | med preteklim in sedanjim. Shema ljudsko .. | C |
skozi priklicevanje vsem znanega lika ustvariti | vez | s preteklostjo in ponovno vključiti usodnostna | C |
ki imajo že znano konotacijo. S tem ustvari | vez | s tradicijo, a jo obenem tudi desekularizira | C |
okolje ljudske pesmi in vzpostavlja medbesedilno | vez | s tradicijo prek pomena, ki ga nosi ljudska | C |
besed kot magičnih obrazcev spet vzpostavila | vez | z ljudskim izročilom, vendar je to vezilo zelo | C |
uboja nedolžnih otrok. Pesniška sinteza ali | vez | k sedmim pesmim je pesem Herodež.(Str. 44.) | C |
vzpostavljen stik s kolektivnim. Vzpostavlja se | vez | s tradicijo in preteklostjo in obenem stik s | C |
Zaključuje s spoznanjem: "Prav gotovo so vsebinska | vez | moči, uničenja in smrti, toda tudi preseganje | C |
Tradicija in individualni talent 1977. tematiziral | vez | književnega izročila in sodobnosti, zgodovinski | C |
socialne plasti, temveč je pomenila močno čustveno | vez | in je bila marsikdaj navzoča tudi potem, ko | C |
povabljenci je poudarila: - povezuje nas močna | vez, | ki presega cerkveno, saj smo dobri prijatelji | C |
molitvenike. Veliko posameznikov je ohranjalo | vez | s staro domovino ne samo s pismi in sorodstvenimi | C |
Szlovencov Glásza leta 1954 pa se je pretrgala tudi | vez, | ki je družila in povezovala prekmurske izseljence | C |
ameriškega državljanstva. Postalo je tudi vmesna | vez | med slovensko etnično skupnostjo in mestnimi | C |
slovstvenega folklorizma. Kot posrednica in | vez | med slovstveno folkloro in literaturo si je | C |
danes ji rečemo »totalne« vojne, to »naravno« | vez | med politiko in vojskovanjem popolnoma izniči | C |
pozneje (222‐226) tudi sam upravljal. Domnevna | vez | njegove družine z retorjem Kokejanom Dionom | C |
in sedanjostjo pa se je vzpostavila odločilna | vez. | Zgodovina kar naenkrat ni bila več samo razlaga | C |
ljubše, da so uničili temelje in da so pretrgali | vez | med zgodovino in bralstvom.Oznanili so, da sta | C |
znova dokazuje na preprost način svojo tesno | vez | z oblikami mišljenja iz vsakdanjega človekovega | C |
zgodovina, o kateri razpravlja Rüsen, je bila zadnja | vez | v tej verigi esencialističnih pogledov na zgodovino | C |
strani Atlantika, je poskušal zlomiti sleherno | vez | med zgodovino in družbenimi vedami. V Združenih | C |
raven, ki zajema največji del družbe. To je | vez, | ki jo je poudaril Marcel Gauchet kot tisto osrednjo | C |
da je subverzija popolna takrat, ko pretrga | vez, | ki jo je priklepala na svet, potem ni dovolj | C |
je priklepala na svet, potem ni dovolj, da to | vez | razume kot dano, ampak jo mora najprej izluščiti | C |
tej vezi resnica njene biti v svetu in tako to | vez | pretrgati.Denimo tej vezi dualistično mišljenje | C |
oziroma subverzije tega sveta. Zato pravimo, da je | vez, | ki nas priklepa na svet, vez nujne utvare.Toda | C |
pravimo, da je vez, ki nas priklepa na svet, | vez | nujne utvare.Toda ta vez ni vnazajšnji učinek | C |
priklepa na svet, vez nujne utvare. Toda ta | vez | ni vnazajšnji učinek njenega izluščenja, kajti | C |
učinek njenega izluščenja, kajti ko lahko za neko | vez | tega sveta dokažemo, da smo z njenim pretrganjem | C |
pretrganjem ta svet obrnili na glavo, potem se ta | vez | izkaže za vez, ki nas je priklepala na ta svet | C |
obrnili na glavo, potem se ta vez izkaže za | vez, | ki nas je priklepala na ta svet, za vez, po | C |
za vez, ki nas je priklepala na ta svet, za | vez, | po kateri smo bili na tem svetu, za vez geneze | C |
za vez, po kateri smo bili na tem svetu, za | vez | geneze.Pot izluščenja se v tej točki obrata | C |
posredne designacije individualnih teles, kajti | vez | designacije z glagolsko atribucijo nikoli ni | C |
to vrzel odprto pomeni prerezati med telesi | vez | designacije.Toda to očitno ni dovolj, kajti | C |
klasificiranja, ampak rivalskega spopada, v katerem se | vez | udeleženosti izteče v prebiranje med pretendenti | C |
podoba podobna idealni podobi, temveč notranja | vez | podobnosti, notranja urejenost kopij, ki se | C |
Toda v idejah zasidrana idealnost oziroma | vez | notranje podobnosti ni le temelj, na katerem | C |
zaročenec, ampak da sofistika sprevrača samo | vez | udeleženosti, oziroma relacijo med modelom in | C |
dialektičnega pretresa. Glede na to intimno | vez | je simulaker ožigosan kot kvazi-podoba, ki ne | C |
na neuspeh, saj preiskovanje zadeva prav to | vez, | ki mora ostati neeksplicirana.Nevarnost, da | C |
bi ohranile popkovino participacije, se pravi | vez, | ki drži skupaj svet reprezentacije; tok simulakrov | C |
sveta k drugemu? Kako naj pogled s strani načne | vez | notranje podobnosti? Kam naj se umesti v brezvrzelne | C |
spoznanje ni edina oblika spoznanja, če telesna | vez | designacije ni edina vez med zvoki in telesi | C |
spoznanja, če telesna vez designacije ni edina | vez | med zvoki in telesi, potem vedno obstaja možnost | C |
šele takrat, ko je razkrinkana neeksplicirana | vez | notranje podobnosti, ki ni bila podvržena pretresu | C |
izhaja, da tudi Hrizipov paradoks ne meri le na | vez | designacije v nekem ozkem, logičnem pomenu tega | C |
zasidrana v svetu podob, če pa jih tam ne drži | vez | designacije, marveč vez notranje podobnosti | C |
če pa jih tam ne drži vez designacije, marveč | vez | notranje podobnosti, v kateri designacija nima | C |
jedro sveta reprezentacije, se pravi prikrito | vez | notranje podobnosti.Za dokončno subverzijo ni | C |
potem mora svojo subverzijo usmeriti na prikrito | vez | tega govora.To vez misli D. kot vez propozicionalnos | C |
subverzijo usmeriti na prikrito vez tega govora. To | vez | misli D. kot vez propozicionalnosti, naš običajni | C |
prikrito vez tega govora. To vez misli D. kot | vez | propozicionalnosti, naš običajni svet pa kot | C |
bodisi kot vrzel kroga, ki jo smisel izdolbe v | vez | designacije ali v navidezno polnost pomenjanja | C |
usta odpelje voz. Paradoks dolbe vrzel smisla v | vez | designacije in razpira logiški krog treh dimenzij | C |
smisla. Z vznikom te nove idealne ravni je | vez | participiranja reprezentacij v substanci neke | C |
prekinjena, na njenem mestu pa se konstutuira | vez | nekega pogoja v pravem pomenu besede.Ko torej | C |
med idejami in podobami, ali nemara samo kot | vez | designacije.Prav tako je vprašljivo, kaj pomeni | C |
velja, da se je skozi neskončno regresijo smisla | vez | prvotne designacije le ohranjala in postajala | C |
pa je univerzum formalnih jezikov. Kolikor | vez | jezika in sveta razumemo kot ontološko zavezo | C |
paradoksi smisla iztečejo v paradokse predikacije, | vez | designacije s tem ni okrnjena.Hkrati z vrzeljo | C |
Hrizipovega tipa, vztraja v svoji dvoumnosti tudi | vez | designacije; povedano drugače, v celotnem nizu | C |
paradoksi designacije vztrajajo, in skupaj z njimi | vez, | ki jo postavljajo pod vprašaj. Sicer pa, je | C |
delovala subverzivno. Meri torej na neko "notranjo | vez | podobnosti", ne pa na vez designacije.Od tod | C |
na neko "notranjo vez podobnosti", ne pa na | vez | designacije.Od tod sledi nauk, da o tem, kam | C |
tako designacijo. Designacija kot taka, kot | vez | ali dimenzija, postane dvoumna tudi vnazaj. | C |
teorije telesnih vzrokov, ki artikulira nujno | vez | med besedami in stvarmi, točneje, med mislimi | C |
katera je "prava". Enako je mogoče reči za | vez | designacije: brž ko preidemo točko sprevrnitve | C |
reprezentacije s tem, da onemogoča videti skrito | vez | tega sveta. Razgraditev videza zato pomeni tudi | C |
da paradoksi resda postavljajo pod vprašaj | vez | designiranja, da pa kljub temu vez ohranjajo | C |
pod vprašaj vez designiranja, da pa kljub temu | vez | ohranjajo; dvoumnost je tako v tem, da ne vemo | C |
ko pojasnimo, kako paradoksi dolbejo vrzel v | vez | notranje podobnosti, ki na prikrit način obvladuje | C |
uspelo v resnici razgraditi tisti videz, ki ovija | vez | notranje podobnosti, to pa je prav videz, ki | C |
vključujoča. Vključujoča disjunkcija je osrednja | vez | želeče produkcije, ki skupaj z relacijo posredne | C |
vezi med elementi, njihova realna razlika ter | vez | vključujoče disjunkcije.Zato velja, da so "delni | C |
projekcija vse želeče produkcije v eno samo | vez | verovanja med jazom in označevalcem manka, to | C |
resničnih členov, kar pomeni, da lahko njeno | vez | z njimi vselej podaljšamo, ne da bi spremenili | C |
podobnosti, ne pa na ravni opozicije. Skrito | vez, | ki drži skupaj svet idej in podob, bi morali | C |
realnosti izluščimo kot njuno skupno skrito | vez, | se pravi, če ga umestimo med pola izhodiščnenega | C |
tem res razkrila tisto "nevidno, a neskrito" | vez | notranje podobnosti, ki ta videz vzdržuje.Enako | C |
svojimi novicami za mnoge Aleksandrinke edina | vez | z domovino.Precej je bilo namreč jetnikov, ki | C |
zainteresirani tudi mladi. "Ker imajo naši otroci | vez | s Slovenijo, bodo tudi oni, ker bodo skoraj | C |
za nami tu, v Keniji. Ker imajo naši otroci | vez | s Slovenijo, bodo tudi oni, ker bodo skoraj | C |
za prevajalca. Takrat se je med nama spletla | vez, | ki je pripeljala do poroke, tu v Ljubljani, | C |
Disney je tudi, nujno, odpravil biološko | vez | med staršem in otrokom - seksualnost.Pridih | C |
redka stvar, celo ko gre za tako "materinsko" | vez, | kot je ta med Mikijem in njegovim psom. Ko gre | C |
hočejo prelomiti to pomilovanja vredno naravno | vez | in ga oropati edine stvari, ki mu je ostala | C |
pretirano samorefleksivnost, ki nakazuje erotično | vez | ("neskončni ljubezenski show", "endless love | C |
pogosto znotraj del) - potencialno rahlja njeno | vez | s kulturnim privilegijem.Pri ukvarjanju z Acconcijev | C |
da neposredno in zlahka razrahlja normativno | vez | moške subjektivitete z dejavnim uveljavljanjem | C |
razkriva nenavadno občutljivost za to dvojno | vez | pri moških umetnikih, ki v senci pollockovskega | C |
opazovalčev odziv, do katerega pride skozi hiazmično | vez | med jazom in drugačnostjo, se ta prevzetost | C |
ilegiranega in heteroseksualnega. Zdi se, da obstaja | vez | med prelomom Aguilarjeve z vsemi vidiki normativne | C |
tistega pri Aguilarjevi in Harrisu, pretrga | vez | med telesnim videzom in jazom identiteto, pri | C |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
◁ ◀ 1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |