nova beseda iz Slovenije

vez (101-200)


na oskrbnika, močno zmanjšala. S tem je bila      vez      med kaščarjem in centralno administracijo ukinjena  C
povezava z Bogom slabi; in obratno. Duh svojo      vez      z Bogom utrjuje s spoznavanjem resnice, medtem  C
njem prihaja preko telesa, ki ga animira, to      vez      slabijo. Po Malebranchu obstoj teles ni nujen  C
torej od nas pričakuje, da vzdržujemo svojo      vez      s tistim, kar nas oddaljuje od njega in rahlja  C
tistim, kar nas oddaljuje od njega in rahlja našo      vez      z njim. Da duha skrb za preživetje telesa, s  C
pomeni ljudske pesmi in ustvarjajo kulturno      vez      med preteklim in sedanjim. Shema ljudsko ..  C
skozi priklicevanje vsem znanega lika ustvariti      vez      s preteklostjo in ponovno vključiti usodnostna  C
ki imajo že znano konotacijo. S tem ustvari      vez      s tradicijo, a jo obenem tudi desekularizira  C
okolje ljudske pesmi in vzpostavlja medbesedilno      vez      s tradicijo prek pomena, ki ga nosi ljudska  C
besed kot magičnih obrazcev spet vzpostavila      vez      z ljudskim izročilom, vendar je to vezilo zelo  C
uboja nedolžnih otrok. Pesniška sinteza ali      vez      k sedmim pesmim je pesem Herodež.(Str. 44.)  C
vzpostavljen stik s kolektivnim. Vzpostavlja se      vez      s tradicijo in preteklostjo in obenem stik s  C
Zaključuje s spoznanjem: "Prav gotovo so vsebinska      vez      moči, uničenja in smrti, toda tudi preseganje  C
Tradicija in individualni talent 1977. tematiziral      vez      književnega izročila in sodobnosti, zgodovinski  C
socialne plasti, temveč je pomenila močno čustveno      vez      in je bila marsikdaj navzoča tudi potem, ko  C
povabljenci je poudarila: - povezuje nas močna      vez,      ki presega cerkveno, saj smo dobri prijatelji  C
molitvenike. Veliko posameznikov je ohranjalo      vez      s staro domovino ne samo s pismi in sorodstvenimi  C
Szlovencov Glásza leta 1954 pa se je pretrgala tudi      vez,      ki je družila in povezovala prekmurske izseljence  C
ameriškega državljanstva. Postalo je tudi vmesna      vez      med slovensko etnično skupnostjo in mestnimi  C
slovstvenega folklorizma. Kot posrednica in      vez      med slovstveno folkloro in literaturo si je  C
danes ji rečemo »totalne« vojne, to »naravno«      vez      med politiko in vojskovanjem popolnoma izniči  C
pozneje (222‐226) tudi sam upravljal. Domnevna      vez      njegove družine z retorjem Kokejanom Dionom  C
in sedanjostjo pa se je vzpostavila odločilna      vez.      Zgodovina kar naenkrat ni bila več samo razlaga  C
ljubše, da so uničili temelje in da so pretrgali      vez      med zgodovino in bralstvom.Oznanili so, da sta  C
znova dokazuje na preprost način svojo tesno      vez      z oblikami mišljenja iz vsakdanjega človekovega  C
zgodovina, o kateri razpravlja Rüsen, je bila zadnja      vez      v tej verigi esencialističnih pogledov na zgodovino  C
strani Atlantika, je poskušal zlomiti sleherno      vez      med zgodovino in družbenimi vedami. V Združenih  C
raven, ki zajema največji del družbe. To je      vez,      ki jo je poudaril Marcel Gauchet kot tisto osrednjo  C
da je subverzija popolna takrat, ko pretrga      vez,      ki jo je priklepala na svet, potem ni dovolj  C
je priklepala na svet, potem ni dovolj, da to      vez      razume kot dano, ampak jo mora najprej izluščiti  C
tej vezi resnica njene biti v svetu in tako to      vez      pretrgati.Denimo tej vezi dualistično mišljenje  C
oziroma subverzije tega sveta. Zato pravimo, da je      vez,      ki nas priklepa na svet, vez nujne utvare.Toda  C
pravimo, da je vez, ki nas priklepa na svet,      vez      nujne utvare.Toda ta vez ni vnazajšnji učinek  C
priklepa na svet, vez nujne utvare. Toda ta      vez      ni vnazajšnji učinek njenega izluščenja, kajti  C
učinek njenega izluščenja, kajti ko lahko za neko      vez      tega sveta dokažemo, da smo z njenim pretrganjem  C
pretrganjem ta svet obrnili na glavo, potem se ta      vez      izkaže za vez, ki nas je priklepala na ta svet  C
obrnili na glavo, potem se ta vez izkaže za      vez,      ki nas je priklepala na ta svet, za vez, po  C
za vez, ki nas je priklepala na ta svet, za      vez,      po kateri smo bili na tem svetu, za vez geneze  C
za vez, po kateri smo bili na tem svetu, za      vez      geneze.Pot izluščenja se v tej točki obrata  C
posredne designacije individualnih teles, kajti      vez      designacije z glagolsko atribucijo nikoli ni  C
to vrzel odprto pomeni prerezati med telesi      vez      designacije.Toda to očitno ni dovolj, kajti  C
klasificiranja, ampak rivalskega spopada, v katerem se      vez      udeleženosti izteče v prebiranje med pretendenti  C
podoba podobna idealni podobi, temveč notranja      vez      podobnosti, notranja urejenost kopij, ki se  C
Toda v idejah zasidrana idealnost oziroma      vez      notranje podobnosti ni le temelj, na katerem  C
zaročenec, ampak da sofistika sprevrača samo      vez      udeleženosti, oziroma relacijo med modelom in  C
dialektičnega pretresa. Glede na to intimno      vez      je simulaker ožigosan kot kvazi-podoba, ki ne  C
na neuspeh, saj preiskovanje zadeva prav to      vez,      ki mora ostati neeksplicirana.Nevarnost, da  C
bi ohranile popkovino participacije, se pravi      vez,      ki drži skupaj svet reprezentacije; tok simulakrov  C
sveta k drugemu? Kako naj pogled s strani načne      vez      notranje podobnosti? Kam naj se umesti v brezvrzelne  C
spoznanje ni edina oblika spoznanja, če telesna      vez      designacije ni edina vez med zvoki in telesi  C
spoznanja, če telesna vez designacije ni edina      vez      med zvoki in telesi, potem vedno obstaja možnost  C
šele takrat, ko je razkrinkana neeksplicirana      vez      notranje podobnosti, ki ni bila podvržena pretresu  C
izhaja, da tudi Hrizipov paradoks ne meri le na      vez      designacije v nekem ozkem, logičnem pomenu tega  C
zasidrana v svetu podob, če pa jih tam ne drži      vez      designacije, marveč vez notranje podobnosti  C
če pa jih tam ne drži vez designacije, marveč      vez      notranje podobnosti, v kateri designacija nima  C
jedro sveta reprezentacije, se pravi prikrito      vez      notranje podobnosti.Za dokončno subverzijo ni  C
potem mora svojo subverzijo usmeriti na prikrito      vez      tega govora.To vez misli D. kot vez propozicionalnos  C
subverzijo usmeriti na prikrito vez tega govora. To      vez      misli D. kot vez propozicionalnosti, naš običajni  C
prikrito vez tega govora. To vez misli D. kot      vez      propozicionalnosti, naš običajni svet pa kot  C
bodisi kot vrzel kroga, ki jo smisel izdolbe v      vez      designacije ali v navidezno polnost pomenjanja  C
usta odpelje voz. Paradoks dolbe vrzel smisla v      vez      designacije in razpira logiški krog treh dimenzij  C
smisla. Z vznikom te nove idealne ravni je      vez      participiranja reprezentacij v substanci neke  C
prekinjena, na njenem mestu pa se konstutuira      vez      nekega pogoja v pravem pomenu besede.Ko torej  C
med idejami in podobami, ali nemara samo kot      vez      designacije.Prav tako je vprašljivo, kaj pomeni  C
velja, da se je skozi neskončno regresijo smisla      vez      prvotne designacije le ohranjala in postajala  C
pa je univerzum formalnih jezikov. Kolikor      vez      jezika in sveta razumemo kot ontološko zavezo  C
paradoksi smisla iztečejo v paradokse predikacije,      vez      designacije s tem ni okrnjena.Hkrati z vrzeljo  C
Hrizipovega tipa, vztraja v svoji dvoumnosti tudi      vez      designacije; povedano drugače, v celotnem nizu  C
paradoksi designacije vztrajajo, in skupaj z njimi      vez,      ki jo postavljajo pod vprašaj. Sicer pa, je  C
delovala subverzivno. Meri torej na neko "notranjo      vez      podobnosti", ne pa na vez designacije.Od tod  C
na neko "notranjo vez podobnosti", ne pa na      vez      designacije.Od tod sledi nauk, da o tem, kam  C
tako designacijo. Designacija kot taka, kot      vez      ali dimenzija, postane dvoumna tudi vnazaj.  C
teorije telesnih vzrokov, ki artikulira nujno      vez      med besedami in stvarmi, točneje, med mislimi  C
katera je "prava". Enako je mogoče reči za      vez      designacije: brž ko preidemo točko sprevrnitve  C
reprezentacije s tem, da onemogoča videti skrito      vez      tega sveta. Razgraditev videza zato pomeni tudi  C
da paradoksi resda postavljajo pod vprašaj      vez      designiranja, da pa kljub temu vez ohranjajo  C
pod vprašaj vez designiranja, da pa kljub temu      vez      ohranjajo; dvoumnost je tako v tem, da ne vemo  C
ko pojasnimo, kako paradoksi dolbejo vrzel v      vez      notranje podobnosti, ki na prikrit način obvladuje  C
uspelo v resnici razgraditi tisti videz, ki ovija      vez      notranje podobnosti, to pa je prav videz, ki  C
vključujoča. Vključujoča disjunkcija je osrednja      vez      želeče produkcije, ki skupaj z relacijo posredne  C
vezi med elementi, njihova realna razlika ter      vez      vključujoče disjunkcije.Zato velja, da so "delni  C
projekcija vse želeče produkcije v eno samo      vez      verovanja med jazom in označevalcem manka, to  C
resničnih členov, kar pomeni, da lahko njeno      vez      z njimi vselej podaljšamo, ne da bi spremenili  C
podobnosti, ne pa na ravni opozicije. Skrito      vez,      ki drži skupaj svet idej in podob, bi morali  C
realnosti izluščimo kot njuno skupno skrito      vez,      se pravi, če ga umestimo med pola izhodiščnenega  C
tem res razkrila tisto "nevidno, a neskrito"      vez      notranje podobnosti, ki ta videz vzdržuje.Enako  C
svojimi novicami za mnoge Aleksandrinke edina      vez      z domovino.Precej je bilo namreč jetnikov, ki  C
zainteresirani tudi mladi. "Ker imajo naši otroci      vez      s Slovenijo, bodo tudi oni, ker bodo skoraj  C
za nami tu, v Keniji. Ker imajo naši otroci      vez      s Slovenijo, bodo tudi oni, ker bodo skoraj  C
za prevajalca. Takrat se je med nama spletla      vez,      ki je pripeljala do poroke, tu v Ljubljani,  C
Disney je tudi, nujno, odpravil biološko      vez      med staršem in otrokom - seksualnost.Pridih  C
redka stvar, celo ko gre za tako "materinsko"      vez,      kot je ta med Mikijem in njegovim psom. Ko gre  C
hočejo prelomiti to pomilovanja vredno naravno      vez      in ga oropati edine stvari, ki mu je ostala  C
pretirano samorefleksivnost, ki nakazuje erotično      vez      ("neskončni ljubezenski show", "endless love  C
pogosto znotraj del) - potencialno rahlja njeno      vez      s kulturnim privilegijem.Pri ukvarjanju z Acconcijev  C
da neposredno in zlahka razrahlja normativno      vez      moške subjektivitete z dejavnim uveljavljanjem  C
razkriva nenavadno občutljivost za to dvojno      vez      pri moških umetnikih, ki v senci pollockovskega  C
opazovalčev odziv, do katerega pride skozi hiazmično      vez      med jazom in drugačnostjo, se ta prevzetost  C
ilegiranega in heteroseksualnega. Zdi se, da obstaja      vez      med prelomom Aguilarjeve z vsemi vidiki normativne  C
tistega pri Aguilarjevi in Harrisu, pretrga      vez      med telesnim videzom in jazom identiteto, pri  C

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA