levo (801-900)

privzeti smel še eno ženo in se z njo poročiti na      levo      roko.No, ta žena je imela nad štirideset let  A
hoji prezrl stezo, ki bi me bila obrnila na      levo      stran ali naravnost gor proti Luskovnici.Ostavil  A
senčnati gaber in razhojeno stezo in krenil na      levo,      da tam zadenem pravo stezo ali kolovoz, ki ga  A
si je ožulila desno nogo na peti in obtiščala      levo      v stopalu.Sicer se obema planinska sla tem bolj  A
s četverokotnim ploščkom, ki se prigiblje na      levo      ali desno, kakor se je zasukal pestri volneni  A
Velikega Triglava; pogledati pa ne smemo na      levo      ali desno v prepad, da se človeku ne zavrti  A
Mlekojedovi postelji. Desno roko ima obvezano in z      levo      sloni ob postelji, na kateri leži nje edinec  A
je Lovrač ustavil, kot bi se premišljal. »Na      levo      zavijmo, bo krajša pot!« je namignil Marijanici  A
Agata odhajala. Nikjer se ni obotavljala, ne na      levo      ne na desno se ni ozrla, gnalo jo je domov Buhovo  A
iskal poti, omahnil zdaj na desno, zdaj na      levo,      oba starca pa za njima.Tedaj pa je skočil za  A
z nepremagljivo silo, da slep na desno in na      levo      hrepeni samo po enem: po nestanovitni, omahljivi  A
kosil. Na široko je sukal koso na desno, na      levo;      debela, ravna red za njim je pričala, da je  A
noter dol do ravnega polja. Pod gričem, malo na      levo      od poti, vrvrá bister studenec izpod skalovja  A
Nekoliko časa še maha sem ter tje, na desno, na      levo.     Čemu?   A
poljubili in pozdravili in šli vsaksebi, jaz na      levo,      onadva na desno, nazaj proti Črnomlju.   A
šeme. Če sem se ozrl na desno, so odskočili na      levo;      če sem pogledal na levo, so mi nagajali na pol  A
desno, so odskočili na levo; če sem pogledal na      levo,      so mi nagajali na pol vidni in na pol nevidni  A
do kolen; janko je bil slekel in jo vrgel čez      levo      ramo.Srajca je bila za vratom odpeta, da je  A
žepi, coprnice pa nakazno razmršene, držeč z      levo      roko do rame dvignjeno krilo, s copato na desni  A
s copato na desni nogi, z desno roko in boso      levo      nogo pa mahaje in poganjaje se, kakor da plavajo  A
ki mu niso nikoli popolnoma izginile. Zlasti      levo      lice mu je ostalo grdo razpraskano in pisano  A
priklanjali in mu poljubljali ne le desno, ampak tudi      levo      roko.Misleč, da ima še zmerom zakonsko pravico  A
da bi korakala žena na desni, jo je prijel z      levo      roko za podpazduho in peljal v grad.Taki vljudnosti  A
z njim po jarku navzdol, potem pa zavivši na      levo      po poti, ki gre pod hribom v goščavo.V ti hosti  A
bukve, ki se je nagibala čez cesto, se obrne na      levo      in najde skoro sedem gabričev in med njimi tanko  A
ozirala in mahala z roko, zdaj z desno, zdaj z      levo,      in kimala z glavo in priskakovala in se trebila  A
Prve tri jagode, katere utrgam, vržem čez      levo      ramo v goščavo in pravim: ‚Na, kača, bero in  A
pomenilo nič dobrega. Stopil je iz postelje na      levo      nogo.Prvi človek, ki ga je srečal zunaj, je  A
velika cesta, je šla pot čez Žabjek bolj na      levo.     Po tej poti so nosili konji dolenjsko in hrvaško  A
rekla naposled in pokazala pot, ki se je vila na      levo.     »Zdaj pa kar pojdita domov!  A
prepadom. Steza je krenila onkraj jarka na      levo      pod visoki mi borovci in je držala tik nad sotesko  A
in ves spehan je obstal tam gori ob robu. Na      levo      se je širilo zeleno goličevje, le redko poraslo  A
z obema rokama okoli pasu. Zasukal ga je na      levo      in desno in kakor bi trenil, je ležal dolgi  A
poti, ki je zavila nad globokim prepadom na      levo.     Tisto votlo bobnenje je prihajalo vedno bliže  A
se ni ganil. Kekec je poizkusil, da bi šel na      levo.     A volk je skočil naglo predenj in mu zastavil  A
Marijandelj umolknila sredi molitve. Ozrla se je na      levo      in videla, da trska gori z zadnjim plamenčkom  A
mrzel vetrc. Gab je tedaj krenil s ceste na      levo      in šel naglo po razdrapani kolovozni poti, ki  A
desnico počasi počasi, za njo levico, potem      levo      nogo, potem desno.Pri tem ga je pa tako bolelo  A
tak, kakor ga ti imaš tukajle.« Prime jo za      levo      roko in gleda tenek, zlat prstan in gleda tudi  A
stebreh, mimo katerih so držale stopnice na      levo      in desno, je obstal Janez.Zvezde so se utrinjale  A
ranjen. »Uh, krščenduš, naj bi me zadelo v      levo      nogo, ne pa v desno! Uh, tri sto hudičev, tako  A
prišel ni nikamor, ker so težke mine padale      levo      in desno.Dva kurirja, ki sta hotela preteči  A
Potipal sem se in občutil, da sem ranjen v      levo      uho.Daki je odprl sobo in zakričal: »Kaj pa  A
kreni čez pol ure na desno stran. Zasedel boš      levo      stran kote.S Cenetom imej zvezo s kurirji.   A
Borimo se, enkrat gremo naprej, pa nazaj, pa na      levo      ali na desno.Borcev nas je toliko, kot da bi  A
France je sklonjen med grmovjem odpeljal svoje na      levo      od jeznoritega komandirja.V rokah je držal črno  A
da še glave niso vzdignili. »Na koncu vasi,      levo      od mosta.Tam ga boste dobili,« je naglo odvrnil  A
roke po mizi in si še bolj potisnil polhovko na      levo      uho.»Šlo bo, samo mazati bo treba.«  A
pripravljeni, da urno zdirjajo naprej ali nazaj, na      levo      ali na desno ali pa da poskačejo s konj in zbeže  A
ob konjskem vratu oprezno naprej, zavija zdaj      levo      zdaj desno.Gorjačo drži krepko v rokah.  A
položila na nosila, zraven pa dala desno roko in      levo      nogo.Bil sem ves zmeden.   A
sekal leščevje v gmajni. Pri tem ni videl ne na      levo      ne na desno.Posojilnicam ni zaupal, pač pa je  A
‒ njega. Instinktivno je Juri položil svojo      levo      roko na bodalo, ki je tičalo za njegovim pasom  A
enemu prikovana na desno roko, drugemu pa na      levo.     Veriga je bila pet do šest korakov dolga in precej  A
dvorišče. »Komolja ‒ vzemi dvajset mož in pojdi na      levo      krilo. Pripravi vse, da bo mogoče vlivati na  A
se bala zanj. Sedala je na njegovo desno in      levo,      mu poravnavala s kljunom perje v perutih, potem  A
vrhovom. Tudi kragulj je kljuval na desno in      levo,      gledal s svojimi hudobnimi očmi okrog sebe in  A
mladič, jo je nekoliko predramil. Iztegnila je      levo      perut in ob njej levo nogo, stresla perje, široko  A
predramil. Iztegnila je levo perut in ob njej      levo      nogo, stresla perje, široko odprla kljun in  A
vprašujoče nanjo in sklanjal pri tem glavo in vrat na      levo      in desno.Samica je zletela k njemu, pričela  A
je na eni nogi, glavo je imel zataknjeno pod      levo      perutnico in pri dihanju se je njegovo telo  A
zdaj naravnost dalje, zdaj na desno in zdaj na      levo.     Razpete peruti so se vlekle po zemlji za njim  A
telovnika je zgrabil četvero žveplenk, stopil na      levo      nogo, dvignil desno in prasnil po stegnu. Ustne  A
par akordov, pri tem je nagibal glavo zdaj na      levo      in zdaj na desno, videti je bil spreten in ta  A
Streletov oče je bil dolg, suh kmet in na      levo      nogo šepav.Po gostilniški sobi je hodil golorok  A
in pritrdil: »Tako je!« Kaplan je podprl z      levo      roko glavo, vzel v desnico svinčnik in pričel  A
je gledal po jasni noči okoli hiše, stopil na      levo      in na desno in zapazil nazadnje za vrtno ograjo  A
Stanoval je popolnoma sam v sobi na desno. Izba na      levo      stran veže je bila že polna novega pohištva  A
zopet ruto od sebe in se ogledovala na desno in      levo.     Orel je bil prišel za njo in je čepel za bezgovim  A
prejdejo v mukah.« Leta vran, premetuje se na      levo      in desno, navzdol in navzgor, a tam pred mano  A
našli pijano žensko, ki se je vihrala z desne na      levo.      »Pila sem, pila,« ‒ je govorila in se vmes naglas  A
se opotekala po cesti, gugala se z desne na      levo,      sedla na obcestni kanton in mahala z roko.   A
kimala je z glavo naprej in na desno in na      levo.      »Kaj me pa gledate, kaj se mi pa smejete?  A
Enolična jesenska krajina, brez snega na desno in      levo,      ki je ni človek dobro videl, ampak samo slutil  A
mimo krčme po ulici, se ustavljal in gledal na      levo      in desno.Ko je bilo v bližini najmanj ljudi  A
tukaj smo doma! . / . / stran 169 . / Na      levo,      na levo, vedno na levo!« 2 Ko je Mika umrla  A
smo doma! . / . / stran 169 . / Na levo, na      levo,      vedno na levo!« 2 Ko je Mika umrla in bila  A
stran 169 . / Na levo, na levo, vedno na      levo!     « 2 Ko je Mika umrla in bila pokopana, se  A
brezkončni belini. Spredaj in zadaj, na desno in      levo      so se žurno sukale drobne snežinke, hitele sem  A
druga okrog druge, da se preriva na desno in      levo,      od neba do zemlje, da pa nikjer ne obtiči in  A
enakomerno, vojaško, izdatno. Z levico pritisne      levo      nosnico, pihne skozi desno, pa zasliši naenkrat  A
mašo rdečelas duhovnik, hodil na desno in na      levo,      postajal v sredi in se obračal po cerkvi v zlatem  A
Kadar se nasmehne, raztegne brezkrvne ustne na      levo      stran navzdol, levo oko se mu razširi in desno  A
raztegne brezkrvne ustne na levo stran navzdol,      levo      oko se mu razširi in desno stisne.S tako spačenim  A
papirnatih zastavic in ž njimi maha in pozdravlja na      levo      in na desno, je Peter Srakoš.Obrit je, kar ni  A
zastavico, a sam drži štiri in maha ž njimi na      levo      in desno. »Živela Jugoslavija!« kliče in Mimica  A
pove to in ono brez mej in ozirov na desno in      levo,      in če pride najdalje, to je do ženitve, nič  A
je na vse kriplje naglo, škropil na desno in      levo,      zlil vase kavo in dirjal v urad, ne da bi bil  A
»Da, Emo, gospod, pijano, hahljajočo se. Z      levo      roko je držala pijanega delavca okoli vrata  A
žvižgal. Pred kavarno se je ustavil, se ozrl na      levo      in desno, šel parkrat gor in dol mimo razsvetljenih  A
tista Katra s Kravjega roga, ki vidi samo na      levo      oko in še na tisto skoro nič.Pravi, da ga je  A
mlinar in preklada omahujočo glavo z desne na      levo.     Héhehe, héhehe!   A
Dolgi, temni in sivi brki štrle na desno in      levo,      nos je velik in miren, čelo kakor odprto, a  A
groza. Neke debele ženske pridejo, gledajo na      levo      in desno in si kriče v ušesa.Prsate so, košate  A
v gostilniški veži, velik ovoj je držal pod      levo      pazduho.Ko me je zagledal, se je dobrodušno  A
po krajini za vozom, z desno drži vajeti, z      levo      se opira na desko, kjer oba sediva.Dva griča  A
prvem vozu, ne da bi se obrnil na desno ali      levo.     »I-ha, Tone!« »Ho-ja!« odkrikne Tone, dvigne  A
Skozi okna je sijalo jesensko sonce, na desno in      levo      so bežale mimo gole pokrajine, zdaj senožeti  A
gradom, pa pogleda mladi veleposestnik najprej na      levo      naokrog, potem na desno, nato po vseh grajskih  A
cinca poredno zdaj malo na desno, zdaj malo na      levo,      smehlja se prav zadovoljno, gleda z mežikavimi  A