nova beseda iz Slovenije

kultura (401-500)


Podjetništvo: izziv za spremembe Pojetniška      kultura      je postala odgovor na vprašanje, “kaj je narobe  C
Makroekonomsko okolje      Kultura      / Zakonodaja, predpisi / Izobraževanje / Gospodarske  C
USTANOVITEV NOVEGA PODJETJA      kultura      subkultura družina učitelji vrstniki država  C
Organizacijski vidiki Skupina / Strategija /      Kultura      / Proizvodi Osebnost   C
ga zavira več problemov: šibka podjetniška      kultura,      ki ni naklonjena zunanjim vlagateljem, neustrezna  C
4. razmišljanje na dolgi rok 5. stabilna      kultura      6. hitro sprejemanje odločitev   C
iz večjih podjetij, večja nihanja v poslih,      kultura      nestabilnosti in sprememb. PODJETNIŠTVO IN  C
orporacijskih struktur. Preveč “trda” korporacijska      kultura.      Uporaba standardov rezultatov, primernih za  C
1983, strani 68-69. . / . / stran 175 . /      KULTURA      DEŽEL IN ORGANIZACIJ VSEBINA POGLAVJA   C
delu organizacije, deželi in državi pravimo      kultura.     Opredelitev je obilo: “Način, kako pri nas delamo  C
Opredelitev je obilo: “Način, kako pri nas delamo”1, “     Kultura      daje organizaciji osebnost - takšni smo, tako  C
znanstvena opredelitev pravi: “Organizacijska      kultura      je vzorec temeljnih podmen, ki jih je kaka skupina  C
Strpnost do različnosti. Kaj je      kultura?     Kulturo prepoznamo po pojavnih znakih  C
5.2: Ciljne in instrumentalne vrednote      Kultura      temelji na vrednotah ljudi. Simboli / Vzorniki  C
delujejo v različnih deželah, v različnih kulturah.      Kultura      posameznika, kultura skupine, kultura organizacije  C
v različnih kulturah. Kultura posameznika,      kultura      skupine, kultura organizacije, kultura panoge  C
kulturah. Kultura posameznika, kultura skupine,      kultura      organizacije, kultura panoge, ki ji pripada  C
posameznika, kultura skupine, kultura organizacije,      kultura      panoge, ki ji pripada organizacija, pa kultura  C
kultura panoge, ki ji pripada organizacija, pa      kultura      okolja ali dežele so povezane med seboj.   C
Okvirnost kulture      Kultura      dežele / Kultura panoge / Kultura organizacije  C
Okvirnost kulture Kultura dežele /      Kultura      panoge / Kultura organizacije / Kultura skupine  C
kulture Kultura dežele / Kultura panoge /      Kultura      organizacije / Kultura skupine / Kultura posameznika  C
dežele / Kultura panoge / Kultura organizacije /      Kultura      skupine / Kultura posameznika Skratka: zaradi  C
panoge / Kultura organizacije / Kultura skupine /      Kultura      posameznika Skratka: zaradi različnosti obnašanja  C
oblike obnašanja, ki jih zaznavamo v deželi, so      kultura      te dežele - pokrajine oziroma poklicne skupine  C
pomembno vpliva na kulturo okolja, kjer deluje.      Kultura      organizacije so značilne oblike obnašanja ljudi  C
obnašanja ljudi, ki delujejo v tej organizaciji.      Kultura      izhaja iz vrednot, ki jih usvoji velik del ljudi  C
Porajanje kultur poteka v večnem krogu13:      Kultura      organizacije odseva kulturo okolja.  C
. / . / stran 185 . / začetek delovanja:      kultura      organizacije je malo izrazita, podkultur še  C
identifikacije sodelavcev z organizacijo nastane izrazita      kultura,      ob kateri so le malo izrazite podkulture organizacije  C
managerje je ključno vprašanje, ali izrazita      kultura      podpira večanje uspešnosti organizacije - in  C
podjetij na borzi pa le na 415 $. Izrazita      kultura      je najbrž dejavnik uspešnosti, vendar le, če  C
bil 11,13 % in samo 7,73 %. Skratka: izrazita      kultura      je lahko zelo pomembna temeljna zmožnost, ki  C
uspešna med svojimi tekmicami. Izrazita      kultura      organizacije - prednost ali slabost? Managerje  C
Managerje zato zanima, kakšna naj bo “izrazita”      kultura.     Ker so pridobitne in nepridobitne, storitvene  C
Pregled značilnosti je v preglednici.      KULTURA      MOČI KULTURA VLOG KULTURA NALOG KULTURA OSEBNOSTI  C
značilnosti je v preglednici. KULTURA MOČI      KULTURA      VLOG KULTURA NALOG KULTURA OSEBNOSTI Dominanta  C
v preglednici. KULTURA MOČI KULTURA VLOG      KULTURA      NALOG KULTURA OSEBNOSTI Dominanta / Osnovno  C
KULTURA MOČI KULTURA VLOG KULTURA NALOG      KULTURA      OSEBNOSTI Dominanta / Osnovno vodilo / Vedenje  C
Urejenost organizacije je bolj vidna kot njena      kultura,      vendar je urejenost praviloma le eno izmed sredstev  C
zastavljene cilje. Pomembneje bi bilo vedeti, kakšna      kultura      je primerna za dejavnost organizacije.Kako žgoče  C
1. Poslovna      kultura:      majhno, porazdeljeno tveganje, hitri odzivi  C
enostavno, merilo uspešnosti je količina; 2.      kultura      moči: značilna je za dinamične in tvegane dejavnosti  C
bojevitost, časa je premalo; 3. procesna      kultura:      uprava, velika podjetja in ustanove; posamično  C
stvari, previdnost je prva; 4. sistemska      kultura      je značilna za velike, dolgoročne podvige   C
odzivi organizacije in tveganje sodelavcev      Kultura      in urejenost organizacije. Kultura in dejavnost  C
Kultura in urejenost organizacije.      Kultura      in dejavnost organizacije. ODZIVI   C
1 - POSLOVNA      KULTURA      Kultura trdega dela, “kultura prodajalcev  C
POSLOVNA KULTURA      Kultura      trdega dela, “kultura prodajalcev” Značilna  C
POSLOVNA KULTURA Kultura trdega dela, “     kultura      prodajalcev” Značilna je za trženje in druge  C
odkriti, uspešno je le skupinsko delovanje;      kultura      privlači aktivne ljudi, ki želijo hitre izide  C
2 -      KULTURA      MOČI Kultura tveganja, “moška kultura”   C
KULTURA MOČI      Kultura      tveganja, “moška kultura” Značilna je za delovanje  C
KULTURA MOČI Kultura tveganja, “moška      kultura”      Značilna je za delovanje na borzah, v svetu  C
3 - PROCESNA      KULTURA      Birokratska kultura, “kultura uradnikov”  C
PROCESNA KULTURA Birokratska      kultura,      “kultura uradnikov” Značilna je za upravne službe  C
PROCESNA KULTURA Birokratska kultura, “     kultura      uradnikov” Značilna je za upravne službe, za  C
varujejo organizacijo pred (neznanimi) nevarnostmi;      kultura      privlači natančne, urejene ljudi, ki ljubijo  C
4 - SISTEMSKA      KULTURA      Kultura zavetja, “projektantska kultura”  C
SISTEMSKA KULTURA      Kultura      zavetja, “projektantska kultura” Značilna je  C
KULTURA Kultura zavetja, “projektantska      kultura”      Značilna je za naložbeno dejavnost in za velike  C
anizacija spodbuja osebno pobudo in samostojnost.      Kultura      in usmerjenost organizacije. Navzven - diferenci  C
se bo spremenilo samo, če se bo spre menila      kultura;      ta se bo spremenila, če se bodo spremenile prevladujoče  C
Quinnu, Cameronu)17 Uspešnost managerjev in      kultura.      Tržni delež / Doseganje ciljev / Premagovanje  C
ali katerih izmed vrednot, na katerih temelji      kultura,      ne bi kazalo uporabiti, čeprav so na prvi pogled  C
škodljive za organizacijo. Seveda je najbolje, če      kultura      neposredno podpira in usmerja ljudi tako, kot  C
Večinoma je najslabše, če se za kulturo ne menimo:      kultura      so vrednote in te so temelj najbolj trajnih  C
Kako se lahko management loteva kulture?      Kultura      kot orodje strategije. MANAGEMENT IZRABLJA  C
PODPIRA DELOVANJE KULTURE - strategija in      kultura      se dopolnjujeta MANAGEMENT SKUŠA SPREMINJATI  C
MANAGEMENT SKUŠA SPREMINJATI KULTURO -      kultura      naj se prilagaja strategiji Skladnost   C
Skladnost ODNOS MANAGERJEV DO KULTURE /      KULTURA      IN SMOTRI ORGANIZACIJE Neskladnost / Pozitiven  C
Management naj le krepi ali slabi sestavine, ki jih      kultura      že obsega, več pa ne.Deluje naj kot “vrtnar  C
Kulture ni mogoče preprosto določati ali “delati”.      Kultura      organizacije je rezultat delovanja ljudi, ne  C
torej politiko organizacije; organizacijska      kultura      je pomembna sestavina te politike in pogoj za  C
uspešno delovanje organizacije. S tega vidika je      kultura      instrument za vodenje sodelavcev, kultura in  C
je kultura instrument za vodenje sodelavcev,      kultura      in strategija pa sredstvi za doseganje ciljev  C
še pozabljeno geslo: “ena organizacija, ena      kultura,      en Führer!)18. SPREMINJANJE KULTURE ORGANIZACIJE  C
kulture organizacije sorazmerno stabilne in če je      kultura      nastajala dolga leta in ima korenine v vrednotah  C
število članov organizacije je manjše; šibka      kultura:      kulturo je tem težje spreminjati, čim širši  C
in če model vodi do trajnega prilagajanja.      Kultura      in vizija organizacije. Radikalni posegi v  C
okolja kot okolje od nje, tako je tudi s kulturo:      kultura      organizacije odseva kulturo okolja, v katerem  C
merilu človeške civilizacije je tedaj lahko ena      kultura      bolj razvita od druge, med njima je razlika  C
1.      Kultura      je značilno obnašanje ljudi v organizaciji ali  C
saj bolj izražajo razno vrstne vrednote ljudi;      kultura      se kaže v viziji in ciljih ter vseh sestavinah  C
sestavinah strategije organizacije. Izrazita      kultura      je lahko koristna, če podpira osnovno usmeritev  C
3. Denimo, da      kultura      organizacije, v kateri delujete, zmanjšuje učinkovitost  C
drugo deželo, ki jo nekoliko poznate in kjer je      kultura      drugačna.Premislite področja in vsebine prevladujoče  C
Seštevek      KULTURA      MOČI / SISTEMSKA KULTURA / POSLOVNA KULTURA  C
Seštevek KULTURA MOČI / SISTEMSKA      KULTURA      / POSLOVNA KULTURA / PROCESNA KULTURA / ZNAČILNOSTI  C
KULTURA MOČI / SISTEMSKA KULTURA / POSLOVNA      KULTURA      / PROCESNA KULTURA / ZNAČILNOSTI Vir: Po  C
SISTEMSKA KULTURA / POSLOVNA KULTURA / PROCESNA      KULTURA      / ZNAČILNOSTI Vir: Po Deal, Terrence E.  C
Pregled značilnosti kultur organizacij d/ PROCESNA      KULTURA      c/ SISTEMSKA KULTURA b/ POSLOVNA KULTURA a/  C
organizacij d/ PROCESNA KULTURA c/ SISTEMSKA      KULTURA      b/ POSLOVNA KULTURA a/ KULTURA MOČI Opredelitev  C
PROCESNA KULTURA c/ SISTEMSKA KULTURA b/ POSLOVNA      KULTURA      a/ KULTURA MOČI Opredelitev / Značilni znaki  C
c/ SISTEMSKA KULTURA b/ POSLOVNA KULTURA a/      KULTURA      MOČI Opredelitev / Značilni znaki / Slabosti  C
/ Slabosti / Prednosti / Obredi / Junaki      Kultura      trdih, prodornih osebnosti / Hitra rast, uveljavljanje  C
močnejšega podjetja sicer prenese, osrednja      kultura      podjetja pa vendar ostaja lastna Kolinski.   C
poslovne povezave. Spreminja pa se tudi poslovna      kultura      poslovnih partnerjev Kolinske: ko je Unilever  C
sodelovala, je v tem podjetju začela nastajati nova      kultura.      Močno lastno kulturo imajo tudi drugi poslovni  C
Makedoniji, Zvezni Republiki Jugoslaviji in Rusiji.      Kultura      v teh družbah je praviloma zmes kulture matičnega  C

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA