krasen (101-200)

je sesti tu, ker se je s tega mesta odpiral      krasen      razgled v dolino.‒ A precej začuje za seboj  A
domišljal nisem, da je ta del našega sveta tako      krasen.      Moj pokojni stric ni imel slabega okusa poleg  A
pred drugimi. »Glejte, gospod Rogulin, kako      krasen      dan.Srečnejšega si nismo mogli izvoliti za svoj  A
hrast in okoli njega je tla pokrival debel mah.      Krasen      razgled se je odpiral s tega mesta na širno  A
mestu stare, padle hruške, od koder se odpira      krasen      razgled na dolino. Nocoj je mesec razsvetljeval  A
Marica in tudi naš Marko že na nogah. Lep,      krasen      dan se je kazal in lahka meglica, ki je krila  A
miglja odblesk zore in sončni sijaj. »Kako      krasen      je ta razgled!« vzklikne Samorad. »Vsakdanja  A
Kazanici in zrl v čudovito Zgornjo dolino.      Krasen      dan je bil, a dolina mi je bila v žalost utopljena  A
pa posadil za mizo pod hišnimi okni, koder je      krasen      razgled na planine in v dolino.A ni nam pustil  A
Sonce, stoječe že visoko nad gorami, je obetalo      krasen      dan.A kaj mi je do sonca!   A
Glejte, sosedje!« reče svojim tovarišem. »Kako      krasen      razgled s tega hriba na vse strani!Po Rožni  A
kamenjem okoli belega vratu in za pestjo, in      krasen      demant ji je blesketal na levi roki ‒ prikazen  A
»Torej hočete, da naj ženske same plešemo;      krasen      ples!« »Tudi tipa ne pravim; zdi se mi, da tudi  A
njega je bil Edvin, gospe Jarinove sestranec.      Krasen      mladenič je bil Radovanov namestnik; visoke  A
pred tremi desetki let je bil košat, temen in      krasen,      da je marsikak popotnik obstal in se mu čudil  A
govorom, ki se je zdel poslušalcem tako ginljiv in      krasen,      da so mu vpili od vseh strani: »Živio, živio  A
roko, jaz jo podam njemu; Francelj mi ponudi      krasen      šopek dišečih cvetlic in jaz ga vzamem precej  A
podajal Melnik in Seč. Iz Krke je štrlel mal,      krasen      otočec, obraščen čez in čez z najžlahtnejšo  A
nisem prišel niti do sredine. Jezik mu je res      krasen      in blagoglasen, ali iz verskih dogem se ne da  A
tisoč goldinarjev in Pavel je bil visok, raven,      krasen      dečko, v obraz mleko in kri in tako močan, da  A
Imel je dolge in svetle tipalke in bil je tako      krasen,      da bi se mu človek kar čudil.A Kekec ga je samo  A
in samo enkrat je vzplahutal nad njim velik,      krasen      ruševec in je izginil v visokih vrhovih temnih  A
vas bova zakopala z Meno na vaši planotici.      Krasen      grob boste imeli, stric Kosobrin, da nihče nima  A
dlačje po vsem telesu, tudi hrbtu in zadnjici. »     Krasen,      kosmat konjiček... « se hahlja in ga gladi po  A
ljubite. Oba sta srečna, vajino življenje je      krasen      sen.Slučaj pa nanese, da spoznam jaz vas in  A
rešetke srčasto obokanih oken je svetil in vabil      krasen      majski dan; slabotna bolnica pa se ni mogla  A
ponedeljek po Telovem, 3. junija 1472. leta, izredno      krasen      dan.Sicer tako mirno in tiho ravan je oživljalo  A
globoko Ljubljanico. Na Ljubljanici smo uživali      krasen      razgled na Grad in na Kamniške planine.Na bregu  A
slovesno odkašljal in rekel jedrnato: »Tako      krasen      dan je danes!Kaj bi prodajali dolgčas doma!  A
◆ Kovač ima klešče, da si rok ne opeče. ◆      Krasen      je glas molka. ◆ Kratka je žalost, kratko veselje  A
zahvalo za dolgoletno službovanje ponudila v dar      krasen      avtomobil.Dobri človek pa je darilo odklonil  A
Jasno. Če pa ima moj nekoč ljubi tako      krasen      dar govora.Bil bi izvrsten politik.  A
dejali, da se kar vidi, kako rastem. Imela sem      krasen      tek, prav pristno, zdravo lakoto, ali, bogme  A
Zavode, ona v Dolino, druge v Osredek. Bil je      krasen      dan.Vse je bilo sončno, svetlo.   A
stran 82 . / omarico za knjige je razpenjal      krasen,      nagačen orel svoje peruti.Na tleh so ležale  A
ki brez vzroka kipi iz srečnih, lahkih src.      Krasen      mir je bil v hiši, brezprimerna harmonija, in  A
trga. Pisal ji je bil, da je naročil zanjo      krasen      dar, dolgo zlato verižico, fino izdelano, in  A
"Nocoj sem bil kos krdelu takihle. Ujel sem      krasen      majhen šop cvenka.Ki je prisilil Staplesa, da  A
njenega. Res je, Westville je bil spokojen in      krasen      kraj z drevesi, reko in s prikupnim, lahkotnim  A
metode bolj pretanjene: v starih časih je imela      krasen      stil žaljenja, ki se mu je zdel perverzno privlačen  A
"Drži. In zdaj spijva enega na      krasen      posel, ki si ga pravkar opravil."Musa je dvignil  A
prsti polistal po rokopisu. “Sej res pišeš na      krasen      papir, a veš.Ampak tukile maš tenko buklico  A
bilo treba to pisati. Raje pišite o borcih,      krasen      spomenik smo jim napravili. -   B
naivnim dialogom utrudijo ... Gregorčič, tako      krasen      in izviren v svojih lirskih poezijah, je zajahal  B
je pal in umrl na poti, ko je stopal velik in      krasen      že daleč pred vsemi drugimi; zgrudil se je na  B
tu tesno drug poleg drugega, in sta časih na      krasen      način združena v eno. Preprostost in enostavnost  B
spijo na postelji. Dan je bil dopoldne spet      krasen,      popoldne je nesramno snežilo in sedaj je najlepša  B
Janez. Kako      krasen      metulj!Naj Mihcu prinese srečo...   B
Vse tiste reči so bile popolnoma zlagane!      Krasen      fant je, kakor je bil.Res ga je bil Levstik  B
govori o ”pesniških individualitetah“! - Takó      krasen      pesnik, kot je bil Aškerc, - pa kaj je naredila  B
na iskrih konjih in v nadnaravni velikosti.      Krasen      je spomenik Grillparzerjev v ”narodnem vrtu  B
zakaj tisti prizor, ko ostavlja ona svoj dom, bo      krasen...     Ali sem Ti odgovoril na vsa vprašanja?   B
vas tri ure odtod, visóko na hribu, odkoder je      krasen      razgled po vsi Istri. Vrnil sem se šele pozno  B
v kar ne dvomim, pa je, da je življenje en      krasen,      fantastičen misterij.Samo sopotniki smo, imejmo  B
puško. Naravnost pred nama je stal velik,      krasen      bik.Gledal naju je, kot da ne more verjeti očem  B
a končalo se je slabo. Program pesmi je bil      krasen      ...V lokal pa so vdrli - kakor se skoraj vedno  C
"Nocoj sem bil kos krdelu takihle. Ujel sem      krasen      majhen šop cvenka.Ki je prisilil Staplesa, da  C
Novi elektro ritmi Lepo jutro,      krasen      večer Ko se plošča začne s pesmimi, ki imajo  D
Viva 2 Wolfsheim so dodali miks Sleep Somehow.      Krasen      trance tehno vložek je nastal z izvrstnimi Front  D
rokerski od vseh. Ima neverjetno veliko energije in      krasen      občutek za ritmično improvizacijo.Basist Juan  D
bi nacionalna država bila. Srednja Evropa je      krasen      primer »uhajanja« prek vsake meje. Toda obstajajo  D
Ptuj povabil vse svoje brate in bratrance. V      krasen      sprevod po ulicah starega mesta so se nanizali  D
se je ponašal v sezoni 1998/99. Namen je bil      krasen:      namesto, da bi tekmovalci ob prihodu iz gozda  D
omislila mlajšega ljubimca. Imeniten tovariš je in      krasen      gostitelj.Pomaga ji v palači, kjer živi, in  D
priletela na 4. mesto britanske lestvice, je      krasen      primer) in nič čudnega, da so Coldplay nominirani  D
vrhov celin. Prihodnje leto je mikaven Cho Oju,      krasen      smučarski vrh... Vas bo na Everest spremljal  D
trdnejšim indicem, in dobili boste razmeroma      krasen      stominutni triler.Krasen?   D
dobili boste razmeroma krasen stominutni triler.      Krasen?     Recimo.   D
pri nas težko priti. Program cobiss je sicer      krasen      za produkcijo, ki je izšla, kaj vse pa je na  D
morebitno »natančno gledanje« v kinu pospremi      krasen      perzijski rek, ki ga je Kiarostami razkril v  D
take tudi so; pa čeprav so polne podatkov.      Krasen      primer je članek na straneh znane enciklopedije  D
družine so prihajale sem na piknike. To je bil      krasen      prostor.Zdaj pa je vsega konec.   D
Evropa so bili tile, zahod je bil sicer čisto      krasen,      a je imel tudi svoje hibe, mi pa smo bili nekje  D
večeru podaljšal spanec. »Med nami obstaja      krasen      odnos.Prve Slovence sem spoznal v Dalmaciji  D
ponudili, drugi turisti pa ne. In zato imam tu      krasen      občutek.«Za slovensko gasilsko pomoč se je posebej  D
preglašeni. To je bil zame kot moderatorja      krasen      uspeh, zanje, za skupnost, pa tudi, ker so dobili  D
Kijevu. Poleg tega, da je dober glasbenik, je      krasen      človek.In to je pomembna lastnost, ki se odraža  D
tem pogledu ilustrativen primer. Po vsebini      krasen      časopis, a tako rekoč brez oglasov.Največji  D
Vsa družina bo imela na afriško pitonko Bobo -      krasen      spomin. Lea Eva Müller, svetovalna direktorica  D
Kaj bi sploh radi? Mia ima      krasen      uspeh, do znanja zna priti, starša jo s svojim  D
prireditvijo sem bil navdušen; postavljena je bila v      krasen      prostor in vse skupaj je izpadlo očarljivo:  D
spremljal srečanje obeh mladincev. »Andy je      krasen      dečko, ampak v petek me to ne bo zanimalo.Moja  D
prespala predlani, po letu dni gradnje. Kakšen      krasen      občutek!Čeprav sta imela nekaj prihrankov, brez  D
prej sem mislil, da govorim perfektno in da sem      krasen,      no! Oddaja Vročih sto kilovatov je bila hudo  D
ti še ne odvzema možnosti, da si super oči,      krasen      mož, prečudovit zet.Še Sreča, ne?   D
nihalka, s katere se je prvi dan ponujal tudi      krasen      razgled, potrebuje do vrha štiri do šest minut  D
dogorel kot sveča. Na Žalah je padal sneg, bil je      krasen      dan za pogreb in eden ob bratov je bil zaradi  D
Sreda, 15. avgust Danes je praznik, spet      krasen      dan in z ženo sva se odpravila na Jezersko.  D
lahkoto in hkrati nepričakovano. Občutek je      krasen.     Pa saj je tudi plošča dobra.  D
Nazadnje je umrl njegov bližnji znanec. »Bil je      krasen      večer, valjali smo se od smeha,« se spominja  D
Gallusa. Stravinski me je pritegnil zato, ker je      krasen      primer komponiranja na zelo znano besedilo z  D
m prosto, ga je ugnal Šved Stefan Nystrand. »     Krasen      občutek je ta, ko spoznaš, da 'Hoogie' ni nepremagljiv  D
njim podpisali 'resno' pogodbo. Zlasti ker je      krasen,      izobražen fant ...« pravi Sagadin. Igralci  D
izdelkov slovenskega baroka, so izdelali še      krasen      faksimile Minerva s svojim mlekom oškropi  D
nagrad ovenčana festivalska hita. Skupaj tvorita      krasen      diptih, v katerem Chan obravnava sorodne tematike  D
imela. Zjutraj greva en giro po sejmu, dan je      krasen,      ugibava malo o Barbadosu, nimava namreč niti  D
mahnili proti Arboretumu v Volčjem potoku.      Krasen      park, le med tednom je bolje priti, saj nedeljsko  D
skok na Sveto goro, kjer nisem bila še nikoli.      Krasen      poznosobotni pogled na dolino ob Soči.Cerkev  D
mondeno letovišče, do cerkve Sv. Ane v Tunjicah.      Krasen      barok z dvema zvonikoma.Le še do Ivane sva zmogla  D