vzdolž (510-609)

več kot 50 ton kamenja. V obrambnih akcijah      vzdolž      obeh bregov Donave (v skupni dolžini 632 kilometrov  D
sodi v to skupino več jezikov, ki jih govorijo      vzdolž      Volge in ob Črnem morju. Neindoevropskega izvora  D
odločili »urediti« nad tri kilometre dolgo pot      vzdolž      Mirtoviškega potoka.Na prvi pogled se mogoče  D
posploševanje, ko gre za opis vedenja tujcev      vzdolž      Jadrana in širše ...Moja izkušnja je, da niti  D
začnimo pri dejstvih. Dejstvo je, da hoteli      vzdolž      Jadranske obale povečini ponujajo polpenzionske  D
preidem na poanto, dejstvo namreč, da so zajtrki      vzdolž      Jadranske obale samopostrežni ... Zdaj seveda  D
primerilo, da so pri polni hitrosti (in v vetru      vzdolž      proge) zajemali v prazno, ker jim klasična vesla  D
možnost, da se do roba sončnega sistema premikata      vzdolž      težnostnega polja planetov - vsaj teoretično  D
enako obsežni. Njeno krizo ponazarjajo poplave      vzdolž      reke Jangcekjang, zaradi katerih so ogroženi  D
pisarne. Vprašala sem, katera restavracija      vzdolž      obale slovi kot najboljša.Odvrnila je, da so  D
na Hrvaškem, poleg tega tudi na vseh poštah      vzdolž      jadranske obale.Na voljo so jim kartice v vrednosti  D
oglase razobesili kar na Himalaji. Na skalah      vzdolž      50-kilometrske gorske ceste v indijski zvezni  D
kotu med stenama. Majhne solze so razporejene      vzdolž      stene in spominjajo na šiv, ki je protisloven  D
komaj kaj zbudi občudovanje, je počasi odšel      vzdolž      knjižnice in ni rekel niti besede.Tam vsi šepetajo  D
razočaran nad razpletom. »Ker je pihal veter      vzdolž      proge, sem vedel, da bo mogoče zelo hitro veslati  D
posadka našega četverca brez krmarja. »Veter      vzdolž      proge nam sicer običajno ustreza, toda tokrat  D
hojo ali tek ter posamezne postaje, ki sledijo      vzdolž      steze.Na slednjih »trimčkarji« izvajajo različne  D
ljudi. Zveza se bo razširila do obal Baltika      vzdolž      zahodnih ruskih meja vse do Črnega morja na  D
okrog 1000 metrov visoki gorski greben Stojno      vzdolž      kočevske kotline.V tem masivu izstopajo vrhovi  D
na trdnjavo. Poslopja obdaja visoka ograja,      vzdolž      katere so nameščene kamere.Zaposleni imajo magnetne  D
avtocesti, saj bi le tako ohranili zeleni pas      vzdolž      grebena.Prizadetih bo vsaj 12 hiš na robu, ki  D
zaščito oziroma za postavitev protihrupne ograje      vzdolž      celotnega roba vasi in na mestu, kjer nastaja  D
tega 13 proizvajalcev plovil, ki imajo v morju      vzdolž      obale izolske marine privezanih 40 različnih  D
tehnika« moderne raziskovalne enote je zložena      vzdolž      zidov, da se izrabi vsak košček prostora.Prenapolnje  D
počasno sanacijo degradiranih območij, nastajajo      vzdolž      cest v dostopnosti trideset minut in več z osebnim  D
evropske divjine. Sredi novega veka so v hostah      vzdolž      glavnega toka zgradili kanal za splavilo lesa  D
stepah, v odprti travnati pokrajini, v kateri je      vzdolž      rek obstajalo nekaj galerijskih gozdov. A  D
Dolgih 600 kilometrov se vije proti zahodu,      vzdolž      toka pa se vanjo izliva še nekaj pritokov.Na  D
je slapove odkril, ko je leta 1541 prodiral      vzdolž      toka Ria Iguaçu od Santa Catarine proti Asuncionu  D
leta zasledujejo marksistične gverilce (FARC)      vzdolž      kolumbijske meje, z dinamitom so razstrelili  D
vesolja, ki jih bo prestrezal s svetlobnimi žarki      vzdolž      34 metrov visokega stolpa. Tezuka mi ponosno  D
Govorijo ga Dalmatinci, Bošnjaki, Hrvati, Istrani      vzdolž      jadranske obale do Furlanije, Karni, ki jim  D
potapljačev, ki z jeklenkami stisnjenega zraka visijo      vzdolž      napol mrtvih koralnih grebenov svetovnih morij  D
še vedno poteka največja prodaja na debelo.      Vzdolž      ulice Čandi Čok, ki je bila nekoč mišljena kot  D
na severu, med današnjo Norveško in Rusijo.      Vzdolž      Finske se potem čez Baltik spusti mimo Estonije  D
drugačne pomene. Drevored pinij, ki se razteza      vzdolž      glavne istrske prometnice, je videti tak, kot  D
počutimo bolje ob njih, ker so edina drevesa      vzdolž      ceste sredi urbane krajine.Skratka, razlogi  D
rezervoarji ruske nafte v natančno isti smeri      vzdolž      nemških meja: prihajajo iz baltskih in ruskih  D
sagging« in »hogging«: če grebeni valov tečejo      vzdolž      ladje, kljun in krma zaplavata navzgor, trup  D
Prosi, naj mu svetujejo, kaj od ponujenega      vzdolž      Smaragdne poti bi bilo zanj najprimernejše.  D
občutljivih tem, denimo nameščanja kitajskih raket      vzdolž      jugovzhodne obale nasproti Tajvana.Med oktobrskim  D
narahlo, plitvo, a natančno, okrog 25 centimetrov      vzdolž      trebuha, od predela izpod žličke mimo popka  D
učinke čutile zlasti tiste regije, ki ležijo      vzdolž      obeh panevropskih koridorjev. Če bi torej  D
razpok. K 3400 posameznim koralnim grebenom      vzdolž      avstralske obale je treba prišteti še 618 otokov  D
Parka miru. Ozemlje slednjega se razprostira      vzdolž      600 kilometrov dolge frontne črte, ki se je  D
Številka 13 zraven pa pove, da je to območje      vzdolž      Peruja in Čila zaradi stalnega »gnojenja« iz  D
Senegala, ni ravno mačji kašelj. Razteza se      vzdolž      istoimenske reke, čez katero skorajda ni mostov  D
tlakovano rampo počasi spušča z grajske goljave      vzdolž      položnega dostopa. Znanstveniki so njene razrušene  D
je postala središče zabave. Mize, postavljene      vzdolž      obale, so osvetljevale bakle, zapičene v pesek  D
Biarritz - Večino obale      vzdolž      francoskega dela pokrajine Baskije so v ponedeljek  D
Pjongjang nadaljeval svoj jedrski program.      Vzdolž      črte demilitariziranega območja se doslej ni  D
položeni v neskončno morje saharskega peska,      vzdolž      njiju pa na tleh ali ob vrečah z najrazličnejšo  D
kilometrov skoraj povsem naravnost, in sicer stalno      vzdolž      meje z Marokom po razpotegnjenih peščeno-kamnitih  D
Nouadhibou nima peronov - Potniki s tovorom kar      vzdolž      proge čakajo na vlak, ki bo ustavil nekje sredi  D
katerih bi bili mirovniki oboroženi in razvrščeni      vzdolž      črte sprtih strani. Vprašanje dejavnejšega  D
blokov. Tam, kjer je ta niz pretrgan, denimo      vzdolž      športne dvorane, ki se je nekoč imenovala Boro  D
poti. Kolesarjenje po neprometni Voie Verte      vzdolž      nekdanje železniške proge, ki pelje skozi podeželske  D
podeželske lepote mirne Bretanje, mimo jezera Duc,      vzdolž      prekopa Nantes-Brest in po dolini Blavet, konča  D
najmočnejših tujih investitorjev. Zaprtje prometa      vzdolž      »tretjega prstana«, ene od najpomembnejših prometnic  D
Največji del tega prometa se ustvarja na področjih      vzdolž      vzhodne meje, kjer je težko nadzirati nelegalno  D
sile kmalu razcepile in prodirale proti Bagdadu      vzdolž      različnih bregov Evfrata in Tigrisa.Vse to naj  D
Gibraltar«), nedvomno zanimiv za turiste, ki plujejo      vzdolž      te velike evropske reke.»Mesto, v katerem se  D
V znamenje negodovanja zaradi vojaških vaj      vzdolž      obale Korejskega polotoka je Severna Koreja  D
zahodnem bregu Tigrisa, Iračani pa so bežali      vzdolž      reke. Ameriške enote da so v iraški prestolnici  D
opremljen z mnogo barvitimi blazinicami, razteza      vzdolž      treh sten dnevne sobe.Zakarias na okroglo mizico  D
skupaj z menihi v refektoriju. Menihi sedijo      vzdolž      treh sten, gostje pa obdani z njimi v sredi  D
naj poostri nadzor nad ribarjenjem v Donavi in      vzdolž      rečnih bregov namesti več nadzornikov, a romunske  D
žilav in s fanti je tekel po deset kilometrov      vzdolž      reke.Nato ga je povabil jest in tam je navdušeno  D
inteligenca, nasilnost in samozavest, se razporejajo      vzdolž      kontinuuma in se porazdelijo okoli ene same  D
se Britanci zasidrali v Adenu in drugih bazah      vzdolž      Perzijskega zaliva ter si tako ustvarili mrežo  D
nedeljsko tekmo, kajti razmere, vključno z vetrom      vzdolž      proge, so bile skorajda idealne,« je komentiral  D
sedemdesetih let pa je dobila evropsko podobo.      Vzdolž      dobrih 200 kilometrov meddržavne črte je bilo  D
Nacistični hotel za ljudske množice      Vzdolž      ene najlepših nemških plaž na otoku Rügen v  D
zlivajo v morje. Vsa poslopja, ki so zgrajena      vzdolž      plaže Svetega Štefana, imajo septične jame na  D
načrtovano ureditev kolesarskih daljinskih poti      vzdolž      prestavljene glavne ceste vodena tudi kolesarska  D
ki jo na projekcijskem platnu preči cesta in      vzdolž      katere občasno vidimo osamelega avtohtonega  D
lahko vznemirljivo zakoraka kar peš. Evropo      vzdolž      in počez namreč seka skoraj ducat panevropskih  D
približno deset odstotkov več zemeljskih površin      vzdolž      celotnega porečja.A veselje je bilo dokaj kratkotraj  D
blata je bila zgrajena na strateških točkah      vzdolž      Nila, da bi zavarovali trgovino z jugom in tedaj  D
uresničil glasbeni projekt Svilena cesta, nastope      vzdolž      svilene ceste je poimenoval mirovni projekt  D
Opozorili so tudi, da Avstrija in Italija      vzdolž      svojih meja s Slovenijo pospešeno gradita tehnološke  D
zelenkasta, gradbišča so prhka in mokra. Sprehajališč      vzdolž      plaže niso začeli še niti delati.Plaža je prekrita  D
giblje v zunanjem svetu. Trgovine so nanizane      vzdolž      t. i. nakupovalnih alej, ki jih krasijo drevesa  D
tisoč vojakov druge pehotne divizije nameščenih      vzdolž      demilitariziranega območja, in te sile so desetletja  D
nadaljevali urjenje v pasu severno od Seula in      vzdolž      meje, ki velja za eno najnevarnejših na svetu  D
zgradila več kot 20 obratov za prečiščevanje odplak      vzdolž      akumulacijskega jezera, Svetovna banka pa je  D
Zulufa in drugih prijateljčkov, ki radi zatavajo      vzdolž      temnih ljubljanskih ulic, se je na telefonu  D
lovišče prazno. Garje so se širile proti vzhodu,      vzdolž      grebena Karavank, pozimi 1977/78 pa prestopile  D
hodijo na morje, ne? Časi kvartetov v hotelih      vzdolž      nekdaj tudi malo naše obale so že davno tega  D
Med šesttedenskim študijskim popotovanjem      vzdolž      Zidu so kitajski strokovnjaki določili deset  D
krmljenja in postavili krmišča za divje prašiče      vzdolž      tega avtocestnega odseka.Če pa ti ukrepi ne  D
ga bodo zaznale naprave na kontrolnih točkah      vzdolž      proge in v cilju.Te novosti pa Penko ni uvedel  D
denimo, opaziti zagnanega lastnika, ki je tekel      vzdolž      steze, mahajoč s čepico in topotajoč z nogami  D
ki so jih vse do začetka 19. stoletja počeli      vzdolž      obal Toskane in v Tirenskem morju, kjer so ugrabljali  D
med solzami. Ena izmed njih mu je spolzela      vzdolž      nosu in končala na njegovih ustnicah, kjer si  D
za izboljšanje potovalnih razmer. Samostani      vzdolž      romarskih poti in zavetišča na prelazih so popotnikom  D
razvijajo alpska mesta in počitniški kraji.      Vzdolž      tranzitnih poti in v okolici alpskih mest so  D
si belijo lase tudi v vrsti drugih primerov      vzdolž      slovensko-hrvaške meje. Na Hrvaškem v začetku  D
obolelih za sifilisom in aidsom, ki postavajo tudi      vzdolž      podeželskih cest.Tatovov, ki te napadejo med  D