nova beseda iz Slovenije

tir (1.601-1.700)


ampak za ostalih 50, 60 kilometrov, ko bi daljši      tir      bil po Sloveniji čez Ptuj, pa Ljutomer, pa Mursko  G
proga poseda, da imamo še vedno industrijski      tir,      da imamo odobrena finančna sredstva, potrjen  G
zmotili, ker gre za to, da zagotovimo, da bo drugi      tir      železniške povezave Divača-Koper izgrajen.Ta  G
železniške projekte, znotraj tega je železniški      tir,      proga Divača-Koper na visoki prioriteti.Ampak  G
obljub, ki so bile dane v preteklosti, da bo ta      tir,      o katerem govorimo, zgrajen do leta 2000 in  G
Ministrstvo za promet se zelo dobro zaveda, da je ta      tir      in pa posodobitev železniške infrastrukture  G
Samo tri poudarke. Najprej kar zadeva drugi      tir.      Po nacionalnih programih, ki so jih sprejemale  G
vlade v bližnji preteklosti, bi moral biti drugi      tir      zgrajen do leta 2000.Zanima me, na kakšen način  G
ker je Vlada pozabila začeti graditi drugi      tir      Koper-Divača, čeprav jim to poslanci opozicije  G
sistem, ki sploh ni sistem. Nedograjen drugi      tir      železniške proge Divača-Koper, ki bi po nacionalnem  G
in gradnje novih tirov, med katerimi je tudi      tir      Koper-Divača, kot tudi za dokončanja avtocestnega  G
jih družba zavrgla in potisnila na stranski      tir.     Jaz se bojim, da če boste zavrgli predlog novele  G
v preteklosti nekoliko porinjen na stranski      tir,      tako da nam v bližnji prihodnosti seveda grozi  G
območju Slovenije, predvsem mislim tukaj na drugi      tir      Koper-Divača.V tem kontekstu vprašanj smo sicer  G
dokumentov. Najprej idejnega projekta za drugi      tir      železniške proge Divača-Koper, ki ga je izdelalo  G
predlog državnega lokacijskega načrta za drugi      tir      Divača-Koper, ki ga je izdelal NS biro Koper  G
elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš, pomožni drugi      tir      Koper-Divača, pomurski krak avtoceste.Zagotovo  G
speljevanje na nek drug, slep in nepotreben      tir.     Če bi kdo želel biti mojster v tem, mu svetujmo  G
Potem gre za odseke Koper-Divača, obstoječi      tir,      priprava projektne dokumentacije, daljinsko  G
priprava projekta, potem Koper-Divača, drugi      tir,      dokumentacija, Pragersko-Hodoš, dokumentacija  G
stroka s tem zakonom postavljena na stranski      tir.      Večino najpomembnejših odločitev v tem zakonu  G
omogočili takšno povezavo. Podobno velja za drugi      tir,      podobno velja za luko Koper, za turizem, za  G
Železnica se na tem območju neha kot slepi      tir,      njena nosilnost je nezadostna niti za zahtevnejši  G
Spoštovani ministri, kolegice, kolegi! Drugi      tir      je nacionalnega pomena. Spoštovani minister  G
dejansko tvegamo dan za dnem, da se ta industrijski      tir      vsuje v dolino, kajti posedanje je veliko.   G
gospodarstvo čaka, kdaj bo dobilo ta prepotreben drugi      tir,      kajti vemo, da v bistvu, če tega ne bomo naredili  G
proceduro. V oba dokumenta je vključen tudi drugi      tir      proge Divača-Koper s časovnim planom izvedbe  G
realiziran samo v 17%. Tam je tudi zapisan drugi      tir,      že v letu 1996, 1994 smo ga snovali, pa do danes  G
jasno sem povedal, da tako kot za železniški      tir,      torej drugi tir Divača-Koper, bi enako veljalo  G
da tako kot za železniški tir, torej drugi      tir      Divača-Koper, bi enako veljalo tudi za vse ostale  G
Hvala, predsedujoči. Torej, to ni res, drugi      tir      ni kakršenkoli drug projekt.In želel bi skladno  G
vendarle poskušam zadevo spraviti v nek normalen      tir,      kjer bi se lahko pogovarjali in tudi pogovorili  G
skupino slovenskih državljanov pa dali na stranski      tir      ter jih pustili umirati na obroke. To potrjuje  G
Problem je naslednji. Ne samo, da drugi      tir      spreminjamo v stranski tir, ne samo, da tretji  G
Ne samo, da drugi tir spreminjamo v stranski      tir,      ne samo, da tretji pomol spreminjamo v osmi  G
kaj drugega. Imamo še železnice, imamo drugi      tir,      imamo zračni promet, imamo pomorski promet.  G
pa začeti s projektom. Pa vemo, da tudi drugi      tir      oziroma železniška povezava bi lahko razbremenila  G
namenska sredstva in da ne postavljamo na stranski      tir      vseh tistih dodatnih avtocestnih programov ali  G
ostarele, pa potem dve regiji namesto treh, drugi      tir      na stranskem tiru, Luka Koper, no in danes so  G
naše največje pristanišče, in Divačo. Drugi      tir      je izjemno pomemben za številne države Evropske  G
pomočjo vašega predhodnika, gospoda Prodija. Drugi      tir      je bil uvrščen med prioritetne projekte Evropske  G
našem parlamentu dobimo zagotovilo, da drugi      tir      ne bo romal na stranski tir?Hvala lepa.   G
zagotovilo, da drugi tir ne bo romal na stranski      tir?     Hvala lepa.   G
resnih namenov narediti tega odseka, torej drugi      tir      Koper - Divača in to odlaga šele v leto 2008  G
uporabi. Moramo se zavedati, da je to industrijski      tir,      ki je bil zgrajen za namene takratnega gospodarstva  G
pomembnosti petega koridorja, zato je bil drugi      tir      tudi uvrščen med prioritetne projekte EU, kljub  G
pomembno in da bi bilo potrebno izgraditi drugi      tir      zato, ker so obstoječe kapacitete dejansko že  G
infrastrukture, po katerem bi naj bil drugi      tir      izgrajen do leta 2000.Žal se v tem obdobju na  G
je tudi zelo pomembno je to, da je ta drugi      tir      v bistvu samo en del, ki se navezuje na peti  G
med prioritetami v tem programu tudi ta drugi      tir      in glede na splošno izraženo pripravljenost  G
nič ne dogaja na izgradnji tega tira, da je      tir      na stranskem tiru.Bila je izdelana študija o  G
pomembnega infrastrukturnega projekta kot je drugi      tir.      Drugi tir je bil res po prejšnjem nacionalnem  G
infrastrukturnega projekta kot je drugi tir. Drugi      tir      je bil res po prejšnjem nacionalnem programu  G
2004, je, citiram po spominu dejal, da je drugi      tir      obligacija te koalicije in da bo kot minister  G
ne bom sam sebe ponavljal, romalo na stranski      tir.     Res je, da je vlada aprila 2005 sprejela lokacijski  G
tiru v reformnih ukrepih. Tretjič, da drugi      tir      ni omenjen v prometni politiki in četrtič, pred  G
izognil mojemu vprašanju in vse druge, da drugi      tir      ni samo projekt Slovenije, ampak je projekt  G
državi članici prednost, potem pa jasno drugi      tir      ne bo uresničen, potem bomo lahko zaprli Luko  G
odgovori odgovornih ljudi obetavni, hrabrijo,      tir      je strateškega pomena za nacionalno ekonomijo  G
vam kratil časa in dopovedoval, zakaj je ta      tir      pomemben in kakšno škodo lahko vsi doživimo  G
obstoječa proga, ki je zgrajena kot industrijski,      tir      nima ustrezne varnosti.Opozarjam na to, da se  G
petem koridorju ostala pomemben 'player'. Drugi      tir      Divača-Koper seveda omogoča Sloveniji močno  G
nacionalnem programu zapisano že leta 1995, da bomo      tir      začeli graditi leta 1998 in da bo končan leta  G
bi pripravili vse, da bi se v prihodnosti ta      tir      začel tudi graditi.Še enkrat, mislim, da je  G
nadaljnjo obravnavo in tudi sprejem. Drugi      tir      Divača - Koper ni samo tir, ki je zelo pomemben  G
sprejem. Drugi tir Divača - Koper ni samo      tir,      ki je zelo pomemben za Primorsko.Ta tir je pomemben  G
samo tir, ki je zelo pomemben za Primorsko. Ta      tir      je pomemben za celotno Slovenijo in tudi za  G
dobila, od Maribora do avstrijske meje, drugi      tir      in na ta način ta peti koridor, takšnega, kot  G
delovnega telesa, ker enostavno želim, da se drugi      tir,      ki je nujen za preživetje velikega dela slovenskega  G
priti do zakona, ki bi povedal, da je drugi      tir      Divača-Koper kot sestavni del petega koridorja  G
in po svetu, dokončno potisnjeno na stranki      tir      in umaknjeno iz dnevne politike.Prevladati mora  G
prejšnjih časih, torej postavljeni na stranski      tir,      danes pa bodo seveda imeli možnost, aktivno  G
dokumentih, je 2008, da spravimo v funkcijo obstoječi      tir      in tudi nadaljujemo z vsemi, takoj ko bomo imeli  G
uvršča med prve projekte, odlaga na stranski      tir.     Dejansko bi morali začeti s projekti drugega  G
Tu ni problem samo drugi      tir,      ki bi po še veljavni resoluciji o nacionalnem  G
pomolu enkrat pozitivno, enkrat negativno, drugi      tir      je enkrat na stranskem tiru, drugič spet na  G
povezane s konkretnimi dokumenti - na primer drugi      tir,      tolikokrat že izpostavljen, problematiziran  G
proti Mariboru, takrat je bil "pripipan" tudi ta      tir      zraven, pa se nič ni zgodilo.  G
vlada je sprejela lokacijski načrt za drugi      tir.     Ta vlada in to je pomemben korak k temu naprej  G
prehodnem obdobju, dokler ne bo izgrajen drugi      tir      ali celo druga proga, da bo ta obstoječi tir  G
tir ali celo druga proga, da bo ta obstoječi      tir      lahko te povišane kapacitete tudi prevzel.  G
razpravljavki končno pripeljali nazaj na prvi      tir,      na 3. člen in amandmaje.   G
anomalije odpravijo, da se počasi postavimo na pravi      tir      in da študenti s tistim deležem, ki ga zaslužijo  G
Gremo nazaj na razpravljalski      tir      in besedo ima gospod Prijatelj. SREČKO PRIJATEL  G
perspektivnih projektov tudi tako imenovani drugi      tir,      za katerega niti v proračunu niste namenili  G
na železnicah bo tudi izračunljiv. In drugi      tir,      ki zamuja, v tem državnem zboru smo predlagali  G
uvod, vidi, da ste jih malo dali na stranski      tir.     Ali je to dobro ali je slabo?   G
da ste krajinske arhitekte dali na stranski      tir,      ampak jaz sem vas hotel s tem pohvaliti.Pa ne  G
ki jih v tej državi včasih dajemo na stranski      tir      ali pa jih Vlada ne želi prioritetno obravnavati  G
bilo potrebno v ta namen graditi železniški      tir      do Lendave.Hvala.   G
umikal, bolj ko ga bo Vlada vlagala na stranski      tir,      kajti verjamem, da razsodnim opozicijskim poslancem  G
- če je bil peti koridor pozabljen pa drugi      tir,      so bili ti odseki še toliko bolj.To je dejstvo  G
obrabljena zgodba o drugem tiru. Namreč drugi      tir      mora biti še naprej prioriteta naše države.  G
zadnjič sem rekel, minister jih je dal na stranski      tir,      jaz bi bil vesel, da bi tam v tistem izvedbenem  G
karakter, da lahko vržeš to razvado na stranki      tir.     In uspel sem.   G
in dopolnitev zakona prišlo po dveh tirih. En      tir,      ki je vsebinski, je ugotovitev Komisije za nadzor  G
ne! Njo ste ukinili, dali ste jo na stranski      tir,      lahko sem bo prijavila, v kolikor bo izpolnjevala  G
gradnja novih tirov, kamor spada tudi drugi      tir      Divača-Koper.V okviru 5. in 10. železniškega  G
astrukture. Pozdravljam tudi napoved, da naj bi drugi      tir      dobili do leta 2015, in pozdravljam tudi dejstvo  G
si pač želim, da bo čim prej dokončan drugi      tir      in da bo peti koridor čim prej v železniškem  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  901 1.001 1.101 1.201 1.301 1.401 1.501 1.601 1.701 1.801 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA