nova beseda iz Slovenije
ampak za ostalih 50, 60 kilometrov, ko bi daljši | tir | bil po Sloveniji čez Ptuj, pa Ljutomer, pa Mursko | G |
proga poseda, da imamo še vedno industrijski | tir, | da imamo odobrena finančna sredstva, potrjen | G |
zmotili, ker gre za to, da zagotovimo, da bo drugi | tir | železniške povezave Divača-Koper izgrajen.Ta | G |
železniške projekte, znotraj tega je železniški | tir, | proga Divača-Koper na visoki prioriteti.Ampak | G |
obljub, ki so bile dane v preteklosti, da bo ta | tir, | o katerem govorimo, zgrajen do leta 2000 in | G |
Ministrstvo za promet se zelo dobro zaveda, da je ta | tir | in pa posodobitev železniške infrastrukture | G |
Samo tri poudarke. Najprej kar zadeva drugi | tir. | Po nacionalnih programih, ki so jih sprejemale | G |
vlade v bližnji preteklosti, bi moral biti drugi | tir | zgrajen do leta 2000.Zanima me, na kakšen način | G |
ker je Vlada pozabila začeti graditi drugi | tir | Koper-Divača, čeprav jim to poslanci opozicije | G |
sistem, ki sploh ni sistem. Nedograjen drugi | tir | železniške proge Divača-Koper, ki bi po nacionalnem | G |
in gradnje novih tirov, med katerimi je tudi | tir | Koper-Divača, kot tudi za dokončanja avtocestnega | G |
jih družba zavrgla in potisnila na stranski | tir. | Jaz se bojim, da če boste zavrgli predlog novele | G |
v preteklosti nekoliko porinjen na stranski | tir, | tako da nam v bližnji prihodnosti seveda grozi | G |
območju Slovenije, predvsem mislim tukaj na drugi | tir | Koper-Divača.V tem kontekstu vprašanj smo sicer | G |
dokumentov. Najprej idejnega projekta za drugi | tir | železniške proge Divača-Koper, ki ga je izdelalo | G |
predlog državnega lokacijskega načrta za drugi | tir | Divača-Koper, ki ga je izdelal NS biro Koper | G |
elektrifikacija proge Pragersko-Hodoš, pomožni drugi | tir | Koper-Divača, pomurski krak avtoceste.Zagotovo | G |
speljevanje na nek drug, slep in nepotreben | tir. | Če bi kdo želel biti mojster v tem, mu svetujmo | G |
Potem gre za odseke Koper-Divača, obstoječi | tir, | priprava projektne dokumentacije, daljinsko | G |
priprava projekta, potem Koper-Divača, drugi | tir, | dokumentacija, Pragersko-Hodoš, dokumentacija | G |
stroka s tem zakonom postavljena na stranski | tir. | Večino najpomembnejših odločitev v tem zakonu | G |
omogočili takšno povezavo. Podobno velja za drugi | tir, | podobno velja za luko Koper, za turizem, za | G |
Železnica se na tem območju neha kot slepi | tir, | njena nosilnost je nezadostna niti za zahtevnejši | G |
Spoštovani ministri, kolegice, kolegi! Drugi | tir | je nacionalnega pomena. Spoštovani minister | G |
dejansko tvegamo dan za dnem, da se ta industrijski | tir | vsuje v dolino, kajti posedanje je veliko. | G |
gospodarstvo čaka, kdaj bo dobilo ta prepotreben drugi | tir, | kajti vemo, da v bistvu, če tega ne bomo naredili | G |
proceduro. V oba dokumenta je vključen tudi drugi | tir | proge Divača-Koper s časovnim planom izvedbe | G |
realiziran samo v 17%. Tam je tudi zapisan drugi | tir, | že v letu 1996, 1994 smo ga snovali, pa do danes | G |
jasno sem povedal, da tako kot za železniški | tir, | torej drugi tir Divača-Koper, bi enako veljalo | G |
da tako kot za železniški tir, torej drugi | tir | Divača-Koper, bi enako veljalo tudi za vse ostale | G |
Hvala, predsedujoči. Torej, to ni res, drugi | tir | ni kakršenkoli drug projekt.In želel bi skladno | G |
vendarle poskušam zadevo spraviti v nek normalen | tir, | kjer bi se lahko pogovarjali in tudi pogovorili | G |
skupino slovenskih državljanov pa dali na stranski | tir | ter jih pustili umirati na obroke. To potrjuje | G |
Problem je naslednji. Ne samo, da drugi | tir | spreminjamo v stranski tir, ne samo, da tretji | G |
Ne samo, da drugi tir spreminjamo v stranski | tir, | ne samo, da tretji pomol spreminjamo v osmi | G |
kaj drugega. Imamo še železnice, imamo drugi | tir, | imamo zračni promet, imamo pomorski promet. | G |
pa začeti s projektom. Pa vemo, da tudi drugi | tir | oziroma železniška povezava bi lahko razbremenila | G |
namenska sredstva in da ne postavljamo na stranski | tir | vseh tistih dodatnih avtocestnih programov ali | G |
ostarele, pa potem dve regiji namesto treh, drugi | tir | na stranskem tiru, Luka Koper, no in danes so | G |
naše največje pristanišče, in Divačo. Drugi | tir | je izjemno pomemben za številne države Evropske | G |
pomočjo vašega predhodnika, gospoda Prodija. Drugi | tir | je bil uvrščen med prioritetne projekte Evropske | G |
našem parlamentu dobimo zagotovilo, da drugi | tir | ne bo romal na stranski tir?Hvala lepa. | G |
zagotovilo, da drugi tir ne bo romal na stranski | tir? | Hvala lepa. | G |
resnih namenov narediti tega odseka, torej drugi | tir | Koper - Divača in to odlaga šele v leto 2008 | G |
uporabi. Moramo se zavedati, da je to industrijski | tir, | ki je bil zgrajen za namene takratnega gospodarstva | G |
pomembnosti petega koridorja, zato je bil drugi | tir | tudi uvrščen med prioritetne projekte EU, kljub | G |
pomembno in da bi bilo potrebno izgraditi drugi | tir | zato, ker so obstoječe kapacitete dejansko že | G |
infrastrukture, po katerem bi naj bil drugi | tir | izgrajen do leta 2000.Žal se v tem obdobju na | G |
je tudi zelo pomembno je to, da je ta drugi | tir | v bistvu samo en del, ki se navezuje na peti | G |
med prioritetami v tem programu tudi ta drugi | tir | in glede na splošno izraženo pripravljenost | G |
nič ne dogaja na izgradnji tega tira, da je | tir | na stranskem tiru.Bila je izdelana študija o | G |
pomembnega infrastrukturnega projekta kot je drugi | tir. | Drugi tir je bil res po prejšnjem nacionalnem | G |
infrastrukturnega projekta kot je drugi tir. Drugi | tir | je bil res po prejšnjem nacionalnem programu | G |
2004, je, citiram po spominu dejal, da je drugi | tir | obligacija te koalicije in da bo kot minister | G |
ne bom sam sebe ponavljal, romalo na stranski | tir. | Res je, da je vlada aprila 2005 sprejela lokacijski | G |
tiru v reformnih ukrepih. Tretjič, da drugi | tir | ni omenjen v prometni politiki in četrtič, pred | G |
izognil mojemu vprašanju in vse druge, da drugi | tir | ni samo projekt Slovenije, ampak je projekt | G |
državi članici prednost, potem pa jasno drugi | tir | ne bo uresničen, potem bomo lahko zaprli Luko | G |
odgovori odgovornih ljudi obetavni, hrabrijo, | tir | je strateškega pomena za nacionalno ekonomijo | G |
vam kratil časa in dopovedoval, zakaj je ta | tir | pomemben in kakšno škodo lahko vsi doživimo | G |
obstoječa proga, ki je zgrajena kot industrijski, | tir | nima ustrezne varnosti.Opozarjam na to, da se | G |
petem koridorju ostala pomemben 'player'. Drugi | tir | Divača-Koper seveda omogoča Sloveniji močno | G |
nacionalnem programu zapisano že leta 1995, da bomo | tir | začeli graditi leta 1998 in da bo končan leta | G |
bi pripravili vse, da bi se v prihodnosti ta | tir | začel tudi graditi.Še enkrat, mislim, da je | G |
nadaljnjo obravnavo in tudi sprejem. Drugi | tir | Divača - Koper ni samo tir, ki je zelo pomemben | G |
sprejem. Drugi tir Divača - Koper ni samo | tir, | ki je zelo pomemben za Primorsko.Ta tir je pomemben | G |
samo tir, ki je zelo pomemben za Primorsko. Ta | tir | je pomemben za celotno Slovenijo in tudi za | G |
dobila, od Maribora do avstrijske meje, drugi | tir | in na ta način ta peti koridor, takšnega, kot | G |
delovnega telesa, ker enostavno želim, da se drugi | tir, | ki je nujen za preživetje velikega dela slovenskega | G |
priti do zakona, ki bi povedal, da je drugi | tir | Divača-Koper kot sestavni del petega koridorja | G |
in po svetu, dokončno potisnjeno na stranki | tir | in umaknjeno iz dnevne politike.Prevladati mora | G |
prejšnjih časih, torej postavljeni na stranski | tir, | danes pa bodo seveda imeli možnost, aktivno | G |
dokumentih, je 2008, da spravimo v funkcijo obstoječi | tir | in tudi nadaljujemo z vsemi, takoj ko bomo imeli | G |
uvršča med prve projekte, odlaga na stranski | tir. | Dejansko bi morali začeti s projekti drugega | G |
Tu ni problem samo drugi | tir, | ki bi po še veljavni resoluciji o nacionalnem | G |
pomolu enkrat pozitivno, enkrat negativno, drugi | tir | je enkrat na stranskem tiru, drugič spet na | G |
povezane s konkretnimi dokumenti - na primer drugi | tir, | tolikokrat že izpostavljen, problematiziran | G |
proti Mariboru, takrat je bil "pripipan" tudi ta | tir | zraven, pa se nič ni zgodilo. | G |
vlada je sprejela lokacijski načrt za drugi | tir. | Ta vlada in to je pomemben korak k temu naprej | G |
prehodnem obdobju, dokler ne bo izgrajen drugi | tir | ali celo druga proga, da bo ta obstoječi tir | G |
tir ali celo druga proga, da bo ta obstoječi | tir | lahko te povišane kapacitete tudi prevzel. | G |
razpravljavki končno pripeljali nazaj na prvi | tir, | na 3. člen in amandmaje. | G |
anomalije odpravijo, da se počasi postavimo na pravi | tir | in da študenti s tistim deležem, ki ga zaslužijo | G |
Gremo nazaj na razpravljalski | tir | in besedo ima gospod Prijatelj. SREČKO PRIJATEL | G |
perspektivnih projektov tudi tako imenovani drugi | tir, | za katerega niti v proračunu niste namenili | G |
na železnicah bo tudi izračunljiv. In drugi | tir, | ki zamuja, v tem državnem zboru smo predlagali | G |
uvod, vidi, da ste jih malo dali na stranski | tir. | Ali je to dobro ali je slabo? | G |
da ste krajinske arhitekte dali na stranski | tir, | ampak jaz sem vas hotel s tem pohvaliti.Pa ne | G |
ki jih v tej državi včasih dajemo na stranski | tir | ali pa jih Vlada ne želi prioritetno obravnavati | G |
bilo potrebno v ta namen graditi železniški | tir | do Lendave.Hvala. | G |
umikal, bolj ko ga bo Vlada vlagala na stranski | tir, | kajti verjamem, da razsodnim opozicijskim poslancem | G |
- če je bil peti koridor pozabljen pa drugi | tir, | so bili ti odseki še toliko bolj.To je dejstvo | G |
obrabljena zgodba o drugem tiru. Namreč drugi | tir | mora biti še naprej prioriteta naše države. | G |
zadnjič sem rekel, minister jih je dal na stranski | tir, | jaz bi bil vesel, da bi tam v tistem izvedbenem | G |
karakter, da lahko vržeš to razvado na stranki | tir. | In uspel sem. | G |
in dopolnitev zakona prišlo po dveh tirih. En | tir, | ki je vsebinski, je ugotovitev Komisije za nadzor | G |
ne! Njo ste ukinili, dali ste jo na stranski | tir, | lahko sem bo prijavila, v kolikor bo izpolnjevala | G |
gradnja novih tirov, kamor spada tudi drugi | tir | Divača-Koper.V okviru 5. in 10. železniškega | G |
astrukture. Pozdravljam tudi napoved, da naj bi drugi | tir | dobili do leta 2015, in pozdravljam tudi dejstvo | G |
si pač želim, da bo čim prej dokončan drugi | tir | in da bo peti koridor čim prej v železniškem | G |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
◁ ◀ 901 1.001 1.101 1.201 1.301 1.401 1.501 1.601 1.701 1.801 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |