nova beseda iz Slovenije

tir (1.501-1.600)


vlakovna kompozicija. Tovarna ima industrijski      tir,      a ker v Novem mestu ni železniškega terminala  D
države, po tem, da bi jo zrinil na stranski      tir.     Proč z njo, bomo že mi to uredili.  D
nekaterih napovedih prihajali kar na prvi bruseljski      tir.      Poslej bo, kot zagotavljajo, najbolj štela  D
Dravograd - Celje je postala nekakšen slepi      tir,      saj gospodarskega in potniškega prometa po njej  D
proti Luni. Letela je mimo Lune in prišla v      tir      okoli Sonca med Zemljo in Luno. Nevarni in  D
ampak spet ga bodo postavili nazaj na stari      tir      in se popeljali naprej.Množice pa bodo ostale  G
niso naši, smo pa nekako spravili na stranski      tir,      tiste najhujše sovražnike pa smo celo odstranili  G
do hrvaške meje, tako tudi drugi železniški      tir,      a žal tega bremena ne zmoremo.Svarimo pa pred  G
mislim, da ste nas hoteli odpeljati na napačen      tir.     Zato bi prosil tudi druge, kot ste nekateri že  G
poteza pa ga seveda spravlja še bolj na stranski      tir.      Moram pa ob tem uvodu, ker bi tukaj lahko končal  G
področju, ter Murska Sobota - Hodoš in drugi      tir      Divača - Koper na področju železnic.Z odpravo  G
gradili železnice, in bomo širili Luko, še drugi      tir      železnice gradili vsi občani vseh slovenskih  G
krogu, pa ga postavi občinski svet na stranski      tir      in v tistem občinskem svetu niti ena lista ni  G
samoiniciative. Če stopim samo malo na stranski      tir,      bom rekel, kar sem že nekajkrat ponovil - biti  G
vlade, pa se mi zdi, da je to preveč enostranski      tir      in da je premajhen nadzor nad to službo.Torej  G
bi sami vložili denar, da bi se tisti drugi      tir      naredil in da bi se tam napravila evropska luka  G
Zakaj bi se Slovenci "matrali", pa gradili še en      tir?     Pa zakaj bi ubogim kmetom še kakšen kvadratni  G
našli še dodatno, da bi nas spravili v ustrezen      tir      in bi nas zavedli, da se ne bomo hecali z njimi  G
razvodeniti in speljati vse skupaj na stranski      tir.     Če povzamem zgodbo predsednika je po njegovem  G
da boste to stranko spravili na neki pravi      tir,      bi vas danes, mogoče še ne bi bili minister  G
razčistijo zadeve, da se postavi vsaka na svoj      tir      in predvsem, da se ekonomski vidik upošteva  G
stvari spet danes na svoj normalni in prejšnji      tir.      V glavnem to interpelacijo vidim tudi kot pogled  G
gradnje prometnic, avtoceste in drugi železniški      tir      iz Kopra v notranjost države ter drugje, v povezavi  G
da je ljudi potrebno postaviti na stranski      tir.     To so vendar jasne reči, ampak izpeljava pa na  G
vseh ostalih stvareh pa je vržena na stranski      tir      in nima pravica niti z eno zadevo poskušati  G
slovenske železniške infrastrukture navedeni      tir      moral biti že zgrajen. Vlado Republike Slovenije  G
Divača - Koper na način, da naj bi dejansko ta      tir      bil zgrajen v obdobju do leta 2002 oziroma 2003  G
demokracije in ovirajo ter speljujejo na stranski      tir.     Družba, ki ni zmožna prerasti same sebe in narediti  G
glejte, ne peljite stvari na čisto stranski      tir!      Jaz bom ves čas pri stvari, tako kot se spodobi  G
obvladovanje države s strani organiziranih združb, na      tir,      ki pelje v pravno državo.In tukaj je največja  G
zemljišče in ostane samo železniška proga, kot      tir,      tisti del, ki je iz tega izvzet, in za kakršenkoli  G
univerzo rednih profesorjev in postavil na stranski      tir      vse subjekte, ki delo v visokošolskih ustanovah  G
preglasovani, ampak enostavno potisnjeni na stranski      tir.     Naša poslanska skupina bo te dodatne sklepe   G
na Madžarko in pa mislim tudi na progo, drugi      tir      proti Kopru.Na slovenskih železnicah iz dneva  G
do Kopra po programu, ali bo dograjen drugi      tir      do Kopra tudi po programu.Mi vemo, da imamo  G
odgovoril na vprašanje, ali bo dograjen drugi      tir      Divača-Koper po programu. DR. SLAVKO HANŽEL  G
veljavnem nacionalnem programu naj bi bil drugi      tir      Divača-Koper praktično že zgrajen. Glede na  G
če boste uspeli zadevo vtiriti nazaj na ta      tir,      ki od nas zahteva, da govorimo o odloku, o korektnosti  G
zamrlo. Baje, da niti ni več rentabilen ta drugi      tir,      da se je tovorov toliko zmanjšalo, da je vprašanje  G
vprašanje, ali se bo sploh splačalo delati drugi      tir      ali ne.Hvala lepa.   G
odločitvami na ustavni komisiji vračamo v tisti      tir,      ki pomeni odločanje državnega zbora v skladu  G
Koga bomo zdaj vprašali, zakaj je zastal drugi      tir      proge Divača-Koper iz evropskega programa?Bomo  G
bomo ta problem rešili, gre za drugi železniški      tir      Divača-Koper. Dejstvo pa je, da v Sloveniji  G
spoznala, ampak žal, žal se je zgradil samo en      tir      železniške povezave, danes pa je seveda Koper  G
seveda Koper relativno veliko pristanišče in en      tir      je očitno cokla razvoja.Tudi ne bom povedal  G
Verjetno bi bilo potrebno, ne samo ta drugi      tir      od Kopra do Divače, ampak tudi povezave verjetno  G
Če smo že prej mogoče zamudili vlak za drugi      tir,      potem si ne bi smeli več zatiskati oči, da nas  G
osnovni pogoj. In da so se ti razgovori za drugi      tir      resnično začeli odvijati hitreje, je pozitivno  G
iz tega programa izpadli, bomo morali drugi      tir      zgraditi sami.Torej, Republika Slovenija bo  G
Torej, Republika Slovenija bo morala drugi      tir      med Divačo in Koprom zgraditi najverjetneje  G
Spoštovani! Železniška proga oziroma drugi      tir      povezave pristanišča Koper, slovenske infrastrukture  G
slovensko javnost in slovensko politiko, da je ta      tir      nujen in da ni dovoljeno več nobeno odlašanja  G
gospodarstveniki s tega področja vpili, da je ta      tir      največja neumnost, kar se jih Slovenija lahko  G
Najprej s tem, da povem: dvomim, da bi tudi drugi      tir      prenašal vse teme, ki jih ob tej točki nalagamo  G
kaplja v morje. Če ne vedo kolegi, ta drugi      tir      v tisti varianti, ki bi naj jo zgradili sami  G
sredstva nismo uspeli, da bomo gradili drugi      tir      z domačimi sredstvi.Edino ni še povedala, kdaj  G
končno s to vlado vsaj dobili drugi železniški      tir      v programu vlade.Vsa leta poprej nobena prejšnja  G
skoraj sem 100% prepričan, da je seveda ta drugi      tir      zapisan v vašim koalicijskem sporazumu.Se pravi  G
poslancev omenjeni projekti, kot je na primer drugi      tir      Divača-Koper, da ni znano, kje so, naj poudarim  G
gledano, pospešila gradnjo avtocest? Drugi      tir      -- zopet enak pristop, ni zgrajen drugi tir  G
tir -- zopet enak pristop, ni zgrajen drugi      tir.     Zakaj ne poveste, da je ta vlada podedovala nacionaln  G
po drugem tiru postala realnost; namreč drugi      tir      je enostavno predrag za naše davkoplačevalce  G
državnem zboru pokazala, da dajemo na stranski      tir      ti dve vprašanji in da v ospredje potiskamo  G
sprejetjem uredbe o lokacijskem načrtu za drugi      tir      proge Divača-Koper predstavi usklajenost rešitev  G
sprejetjem uredbe o lokacijskem načrtu za drugi      tir      proge Divača-Koper predstavi usklajenost rešitve  G
priključili na traso, ki bi bila določena za drugi      tir.     To pomeni tudi, da bi se dejansko sredstva za  G
tako da bo možno fazo začeti graditi drugi      tir      od Kopra do Črnega Kala, in seveda tudi z manjšimi  G
napredovali, pa že kar direktno tudi na drugi      tir.     Hvala.   G
preveč zakonov, da bi lahko postavil na pravi      tir      tistega, ki dejansko je bil potreben in ki bi  G
so zelo utečen mehanizem, ki ima svoj uglajen      tir,      po katerem vozijo, s skladom ali brez sklada  G
tudi uspešno eksploatirana - in pa seveda drugi      tir      od Divače pa do Kopra, kajti sicer bo Koper  G
nove načrte delati - je pa edino za ta drugi      tir      od Kopra do Divače predviden nek idejni načrt  G
tretje branje v parlament, da bomo ta drugi      tir,      hitro progo med Divačo in Koprom, zgradili v  G
Slovenija potrebuje čimprej zgraditi drugi      tir      od Kopra do Divače, da bi se lahko Luka Koper  G
potrebno na tako majhnem prostoru načrtovati drugi      tir      železniške proge in pa traso hitre proge.Odgovor  G
da je že v izdelavi lokacijski načrt za drugi      tir      in nekako na tehnični ravni predvidena najustreznejša  G
videti. Pravočasno pa pomeni, tako da bo služil      tir      svojemu namenu - to je omogočiti edinemu slovenskemu  G
srednje Evrope opozarjajo, da v kolikor drugi      tir      ne bo zgrajen v relativno kratkem času, pri  G
upoštevati še, da bo treba nujno zgraditi tudi drugi      tir      v Koper, kar ne bo poceni, in tudi tukaj vlada  G
aktivnosti v zvezi s tem potekajo v smeri, da se ta      tir      zgradi v obdobju do konca leta 2006, če bodo  G
Jadranu in Srednji Evropi kot skrajna, da se drugi      tir      ne samo zgradi, ampak že preda svojemu namenu  G
nonšalantnosti in odrivanja pobudnikov na stranski      tir      se je to zgodilo in je pobuda za razpis referenduma  G
da vaše konkretno vprašanje, predvsem drugi      tir.     Naj poudarim, da je ta drugi tir Koper-Divača  G
predvsem drugi tir. Naj poudarim, da je ta drugi      tir      Koper-Divača sestavni del poročila posebne delovne  G
Madžarske. V sklopu tega projekta imamo drugi      tir      in pa modernizacijo proge Ljubljana-Hodoš, s  G
ali vsaj metrih. Seveda sem mislil na drugi      tir      Koper-Divača. Jasno, da je zdaj za "dolenjko  G
te tako pomembne komunikacije, kot je drugi      tir,      nas je tako novica o tem, da iz tega ne bo nič  G
na Reko. Če se že toliko časa ve, kaj drugi      tir      za Slovenijo pomeni, me zanima: Zakaj se formalne  G
tiskovnih konferencah. Dejstvo je, da je drugi      tir      Koper-Divača vključen v seznam prioritetnih  G
komisije, da je prioriteta za Slovenijo drugi      tir,      da je pa od sodelovanja tako med mestoma Koper  G
Naj vas spomnim. Recimo, drugi      tir      je tak primer.Leta 1998-2000 bi morali že zgraditi  G
morali že zgraditi po nacionalnem programu drugi      tir      Divača-Koper, pa še papirji niso pripravljeni  G
z dikcijo sodelovanja, odrinjene na stranski      tir.     Če bi tukaj imeli večjo vlogo, pred leti vemo  G
bistvu razpadla, ko deluje po dveh tirih. En      tir      predstavlja ta večinski del, ki ga predstavljajo  G
na investicijah v železnice. Na primer, drugi      tir      proge Koper-Divača.Vlada v ta namen ni vložila  G
bi tu služila, je v bistvu slepo črevo, slepi      tir      oziroma industrijski tir.Prav tako je to ena  G
slepo črevo, slepi tir oziroma industrijski      tir.     Prav tako je to ena najkrajših oziroma tudi pomembnih  G
danes, ampak že pred 30-mi leti, tudi drugi      tir      Divača-Koper še zdaleč ni zgrajen, pa veste  G
konstrukcijo te države, pa postavljamo na stranski      tir.     Seveda boste rekli, da boste operativni lizing  G
prednost, sicer pa zopet gredo eni na stranski      tir.     Še se spomnim škodljive ureditve vlade, v kateri  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  901 1.001 1.101 1.201 1.301 1.401 1.501 1.601 1.701 1.801 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA