nova beseda iz Slovenije

prebivanje (701-800)


govori: "Tujec lahko pridobi dovoljenje za stalno      prebivanje,      če zanj zaprosi in dokaže, da dejansko živi  G
oziroma upravičenci za pridobitev dovoljenja za      prebivanje.      Vlada je v proceduro namreč vložila delno spremenje  G
leta 1991, ki bi jim omogočali še naprej stalno      prebivanje      v Republiki Sloveniji, ne bodo strožji od tistih  G
razloga. Ravno stalno prebivališče in dejansko      prebivanje      na ozemlju Republike Slovenije sta tisti bistveni  G
da bi jim bilo izdano dovoljenje za stalno      prebivanje      kot tujcem.Dejanski položaj ljudi bi bil s sprejetje  G
in ki jim je bilo izdano dovoljenje za stalno      prebivanje      brez kakršnihkoli olajšav, ki jih je vseboval  G
vseboval za pridobitev dovoljenja za stalno      prebivanje      zakon o tujcih in tudi ZUSDDD.Skratka, bistven  G
predlog nanaša, že v bistvu ugotovljeno dejansko      prebivanje,      zato se do tega bivanja ni potrebno še enkrat  G
000 oseb, ki so pridobili dovoljenja za stalno      prebivanje,      vendar od trenutka svoje vloge, ne pa za nazaj  G
sprejeli leta 1999, za katere je torej stalno      prebivanje      v Sloveniji od 26.2. dalje že uradno ugotovljeno  G
SFRJ, ki so že pridobili dovoljenje za stalno      prebivanje      po zakonu o tujcih.S temi odločbami se ugotovi  G
o tujcih. S temi odločbami se ugotovi stalno      prebivanje      v Republiki Sloveniji od 26.2.1992 dalje. V  G
vmes spreminjala, izdano dovoljenje za stalno      prebivanje      v Republiki Sloveniji kot tujcem.Da so le-ti  G
kot tujcem v državi. Mešata se pojma stalno      prebivanje      in dovoljenje za stalno prebivanje. Dovoljenje  G
pojma stalno prebivanje in dovoljenje za stalno      prebivanje.      Dovoljenje za izdajo stalnega prebivanja je  G
predstavi. Ti pogoji za izdajo dovoljenja za stalno      prebivanje      so, da sem imela izdano dovoljenje za začasno  G
so, da sem imela izdano dovoljenje za začasno      prebivanje      kot tujka tri leta neprekinjeno v Republiki  G
tujcih v letu 1991 šteje kot neprekinjeno začasno      prebivanje      - ni potrebno izdati dovoljenje za začasno prebivanje  G
prebivanje - ni potrebno izdati dovoljenje za začasno      prebivanje.      Moram imeti zagotovljena sredstva za preživljanje  G
sem v letu 1994 pridobila dovoljenje za stalno      prebivanje      v Republiki Sloveniji.Kaj je bilo z menoj od  G
omogočali takojšnje pridobitve dovoljenja za stalno      prebivanje      kot tujki.Za to obdobje mi torej država na podlagi  G
letu 1992 izdanih 1.468 dovoljenj za stalno      prebivanje,      v letu 1993 763, v letu 1994 361, v letu 1995  G
do leta 1997 je dobilo dovoljenja za stalno      prebivanje,      se pravi statusne odločbe, okoli 5.000 državljanov  G
nanaša le na tiste tujce z dovoljenjem za stalno      prebivanje,      ki v Sloveniji tudi dejansko živijo ves čas  G
tujcih zelo jasno pravil dovoljena za stalno      prebivanje,      ki so se nanašala na te tujce, veljajo še naprej  G
nanaša le na tiste tujce z dovoljenjem za stalno      prebivanje,      ki v Sloveniji tudi dejansko živijo ves čas  G
izdajo njihovega sedanjega dovoljenja za stalno      prebivanje      tujcev v RS po zakonu o tujcih in tudi po zakonu  G
izdajo dovoljenja za stalno oziroma začasno      prebivanje      po 20. 3. 2000 ni imel urejenega statusa.Nikoli  G
vrnil domov ter pridobil dovoljenje za začasno      prebivanje.     Za odločitev policije o odstranitvi in še posebej  G
že enkrat v upravnem postopku dokazali stalno      prebivanje      oziroma stalno življenje v Republiki Sloveniji  G
enkrat dokazati dejansko življenje oziroma stalno      prebivanje      v Republiki Sloveniji od dneva plebiscita.   G
sprejet 29. oktobra, zgolj zagotavlja stalno      prebivanje      od 25. februarja 1992 tistim tujcem, ki so v  G
tem datumu že pridobili dovoljenje za stalno      prebivanje      in v upravnem postopku dokazali stalno bivanje  G
zakonom v letu 1999, vendar je ugotovil njihovo      prebivanje,      če so vložili vlogo v treh mesecih in samo za  G
sprejemal, moram stalno prebivališče in dejansko      prebivanje      na ozemlju Slovenije upoštevati kot tisti bistveni  G
odločalo o teh statusih. Dovoljenje za stalno      prebivanje      je kljub temu, da se je pravočasno odzval na  G
prebivali in danes že imajo odločbe za stalno      prebivanje      kot tujci, to neustavno pravno praznino z izdajo  G
pove, da vsem, ki imajo dovoljenja za stalno      prebivanje      in imajo vmes pravno praznino, je zakonodajalec  G
strani celo več, niso zaprosili niti za začasno      prebivanje.     In kaj?   G
način življenja. Imele so možnost pridobiti      prebivanje      kot tujci. Slovenija, kot ste omenili, je bila  G
odločamo. Predlog zakona dopolnilno ureja stalno      prebivanje      od 25. februarja 1992 zgolj tistim tujcem, ki  G
tem datumu že pridobili dovoljenje za stalno      prebivanje      in v upravnem postopku že dokazali stalno bivanje  G
drugih republik nekdanje SFRJ in so imeli stalno      prebivanje      v Republiki Sloveniji. Zato bom rekel, vse razprave  G
ki v 16. členu pravi: "Dovoljenje za stalno      prebivanje      se lahko izda tujcu, ki najmanj tri leta neprekinjeno  G
" Dalje citiram ta zakon: "Tujcu, katerega      prebivanje      v Sloveniji je v interesu Republike Slovenije  G
Slovenije, se lahko izda dovoljenje za stalno      prebivanje      pred iztekom triletnega roka iz prejšnjega odstavka  G
tem paketu reševali, že imeli dokazano stalno      prebivanje      v tem času, lažejo.Omenil bi tudi to, da ta  G
izdajo le tistim, ki so dovoljenje za stalno      prebivanje      že prejeli in dejansko živijo v Sloveniji najmanj  G
upravnem postopku ob izdaji dovoljenja za stalno      prebivanje.     Natančno tako, kot je zapovedalo ustavno sodišče  G
državo, da nikoli ne morejo dobiti dovoljenja za      prebivanje      v naši državi, kaj šele odškodnine ali plačilo  G
vsak od njih bi lahko zahteval kadarkoli stalno      prebivanje.     Gospod Peterle, ni res.   G
uredil položaja ljudi, ki so v Sloveniji stalno      prebivanje      že imeli, tu stanovali, delali in plačevali  G
1992 je bilo izdanih 8 000 dovoljenj za začasno      prebivanje      tujcem, in to za eno leto in pod zelo strogimi  G
Tako kot njim ni bilo treba zaprositi za stalno      prebivanje,      ni bilo treba zaprositi tudi tem.Taka razlaga  G
tisočim ljudem, ki so imeli v naši državi stalno      prebivanje      pred osamosvojitvijo, država ni izdala leta  G
organ tujcu zavrne izdajo dovoljenja za stalno      prebivanje,      če je bil po 25.6.1991 pravnomočno obsojen za  G
implementirata, sta direktivi, ki urejata vstop in      prebivanje      državljanov držav članic Evropske unije in njihovih  G
področja prostega pretoka oseb, ki urejajo vstop in      prebivanje      državljanov držav članic EU in njihovih družinskih  G
zakonom nekoliko spremenjena izdaja dovoljenj za      prebivanje      za državljane tretjih držav, ki se v Republiki  G
je spremenjena izdaja dovoljenja za stalno      prebivanje      za državljane tretjih držav. Predlog zakona  G
in tudi predpisi urejajo razna dovoljena za      prebivanje      tujcev v Sloveniji, tako znotraj članic Evropske  G
pa predvsem z namenom pridobitve dovoljena za      prebivanje      in da se nekatere določbe omenjenega zakona  G
je pogoj za pridobitev dovoljenja za stalno      prebivanje,      z 8 let na 5 let.To se nam v Slovenski nacionalni  G
družinski člani, način pridobivanja dovoljenj za      prebivanje,      na novo ureja tudi možnost prisilne odstranitve  G
je podrobno urejeno tako, da ureja vstop in      prebivanje      teh državljanov, njihovih družinskih članov  G
Na novo so urejena predvsem področja vstop in      prebivanje      državljanov držav članic EU v Republiki Sloveniji  G
držav članic EU v Republiki Sloveniji, vstop in      prebivanje      družinskih članov državljanov držav članic EU  G
članov državljanov držav članic EU, vstop in      prebivanje      družinskih članov slovenskega državljana, ki  G
slovenskega državljana, ki so tujci, vstop in      prebivanje      državljanov tretjih držav zaradi združitve družine  G
držav zaradi združitve družine ter vstop in      prebivanje      rezidentov za daljši čas.Tako državljani držav  G
veljavni zakon ugodnejša ureditev za vstop in      prebivanje      družinskih članov slovenskega državljana, ki  G
Sloveniji prebiva na podlagi dovoljenja za začasno      prebivanje,      združuje družino po enoletnem prebivanju v državi  G
prebivanju v državi na podlagi dovoljenja za začasno      prebivanje      in ne že takoj po izdanem dovoljenju za začasno  G
ne že takoj po izdanem dovoljenju za začasno      prebivanje,      kot je veljalo so sedaj.Rezidenti za daljši  G
članici dovoljenje za stalno ali dolgotrajno      prebivanje,      izdano z veljavnostjo najmanj 5 let.Njihov status  G
njihovo daljše bivanje ne zadostuje prijava za      prebivanje.     V primerjavi s tujci pa je status boljši, saj  G
Slovenijo potrebujejo le potni list in dovoljenje za      prebivanje,      izdano v drugi državi članici. Zakon razširja  G
predlog zakona na novo določa eno letno predhodno      prebivanje      v Sloveniji za pridobitev delovnega dovoljenja  G
sameznikov. Na ta način pridobijo tudi dovoljenje za      prebivanje.     Od leta 2002 do 2004 se je število samozaposlenih  G
IZROČITVI IN PREVZEMU OSEB, KATERIH VSTOP ALI      PREBIVANJE      JE NEZAKONITO.Ker matično delovno telo v okviru  G
pri nas, bodisi da gre za finančno pomoč za      prebivanje,      bodisi da gre za pomoč pri ambientalizaciji  G
Evropske unije, ki urejajo izdajo dovoljenja za      prebivanje      žrtvam trgovine z ljudmi, raziskovalcem in študento  G
je nov razlog za izdajo dovoljenja za začasno      prebivanje      za državljane tretjih držav, ki so žrtve trgovine  G
Predlog zakona ureja izdajo dovoljenja za začasno      prebivanje      zaradi opravljanja raziskovalnega dela.   G
članici Evropske unije izdano dovoljenje za      prebivanje      za raziskovalca in želijo za določen čas, torej  G
Sloveniji prebivajo na podlagi dovoljenja za začasno      prebivanje      zaradi študija, da v času veljavnosti tega dovoljen  G
direktive Sveta Evrope, in sicer o dovoljenju za      prebivanje      za državljane Sveta Evrope.   G
državljane Sveta Evrope. Za      prebivanje      državljanov tujih držav, ki so žrtve trgovine  G
ljudmi se izdaja prvega dovoljenja za začasno      prebivanje      ureja drugače kot za ostale tujce državljane  G
opredeljena tudi izdaja dovoljenja za začasno      prebivanje,      zaradi opravljanja raziskovalnega dela.In se  G
drugi državi članici izdano dovoljenje za      prebivanje      za raziskovalca. Zakon o tujcih, ki ureja izdajo  G
tujcih, ki ureja izdajo dovoljenja za začasno      prebivanje      zaradi študija se tudi spreminja vsebina, med  G
državi prebivali na podlagi dovoljenja za začasno      prebivanje      zaradi študija v času veljavnosti tega dovoljenja  G
omogočeno pridobiti dovoljenje za začasno      prebivanje.     Podpiramo tudi možnost posebne obravnave   G
ki želijo pridobiti dovoljenje za začasno      prebivanje      zaradi zaposlitve ali dela. Da bi lažje izpeljali  G
nov razlog za izdajo dovoljenja za začasno      prebivanje      tistim tujcem, ki so žrtve trgovine z ljudmi  G
opredeljena tudi izdaja dovoljenja za začasno      prebivanje      zaradi opravljanja raziskovalnega dela.   G
pridobivajo s spremembami zakona alternativno      prebivanje      v centrih za tujce.  G
novega razloga za izdajo dovoljenja za začasno      prebivanje      tujcev iz držav nečlanic Evropske unije v Sloveniji  G
slovenskih državljanov, če je na primer razlog za      prebivanje      v tujini zaposlitev prosilca ali njegovega zakonca  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  201 301 401 501 601 701 801 901 1.001 1.101 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA