nova beseda iz Slovenije

prebivanje (601-700)


kot dopolnitev izdanega dovoljenja za stalno      prebivanje.     Bi kdo rekel, sveta preproščina.  G
doslej torej že dobili dovoljenje za stalno      prebivanje      kot tujci, lepo prosim govorimo, da so ljudje  G
ljudeh, ki so pridobili dovoljenje za stalno      prebivanje      kot tujci in so neprekinjeno dejansko prebivali  G
posameznikom, ne da se ugotavlja njihovo dejansko      prebivanje,      kar ni res.To ni res in se enostavno drugega  G
prebivališčem je bilo triletno neprekinjeno      prebivanje      v Republiki Sloveniji.In ta rok treh let je  G
da ne morejo pridobiti dovoljenja za stalno      prebivanje      v Sloveniji tisti, ki so delovali proti slovenski  G
vložiti prošnjo za izdajo dovoljenja za začasno      prebivanje      in dokazati, da tri leta biva v tej državi.  G
sodišče pravi, da stalno prebivališče in dejansko      prebivanje      na ozemlju Republike Slovenije sta pa tisti  G
katerimi je že dokazal neprekinjeno dejansko      prebivanje      v naši državi.Ker ta dopolnilna odločba, za  G
drugih republik ni bilo pravno priznano stalno      prebivanje,      dejansko pa stalnega prebivališča nikoli niso  G
lahko tujcu zavrne izdajo dovoljenja za stalno      prebivanje,      če je bil pravnomočno obsojen za kaznivo dejanje  G
pred odločitvijo o izdaji dovoljenja za stalno      prebivanje      v Republiki Sloveniji o tem zaslišati tujca  G
Tujec lahko vloži vlogo za dovoljenje za stalno      prebivanje      v roku 5 let od uveljavitve tega zakona pri  G
imele nobene osnove, da bi preverjale stalno      prebivanje      tudi v tistem času.Tisti ljudje so takrat dobili  G
potrdilo o stalnem prebivanju, vendar tisto njihovo      prebivanje      ni bilo preverjeno za nazaj.In kdor pravi, da  G
26.2.1992 do pridobitve dovoljenja za stalno      prebivanje.     V postopku ugotovi, ali je tujec na naslovu iz  G
1992 in so že pridobili dovoljenje za stalno      prebivanje.     Drugi zakon, ta današnji zakon pa pogoje za pridobite  G
pa pogoje za pridobitev dovoljenja za stalno      prebivanje      tudi za nazaj, za vse takšne osebe, ki dejansko  G
ali so si že pridobili dovoljenje za stalno      prebivanje      ali ne. Če bi se torej zgodilo, da bi tako imenovan  G
izjemo tistih, ki so dobili dovoljenje za stalno      prebivanje      po skrajšanih postopkih, na podlagi 17. oziroma  G
Republiki Sloveniji od 25.02.1992 ugotavlja stalno      prebivanje,      stalno življenje posameznika v državi Sloveniji  G
katerem je bilo izdano dovoljenje za stalno      prebivanje,      iz vseh obnovitvenih razlogov po zakonu o splošnem  G
člena, ki ureja učinek dovoljenja za stalno      prebivanje;      in novo 6.a poglavje, ki na novo ureja obnovo  G
o pogojih za pridobitev dovoljenja za stalno      prebivanje.     In za to gre, za stalno prebivanje za nazaj.  G
stalno prebivanje. In za to gre, za stalno      prebivanje      za nazaj.Mi smo danes dopoldne, ko smo pozorno  G
postopku, kot jih recimo določa ta člen, dobili      prebivanje      za nazaj?Do katerih pravic?  G
bili dolžni prositi za dovoljenje za stalno      prebivanje      kot tujci.Tako kot v vsaki državi morajo tudi  G
Nove Slovenije, ki v zvezi s pogoji za stalno      prebivanje      za nazaj pravi, naj se člen v celoti črta.   G
leta 1995 pa še 35.143 začasnih dovoljenj za      prebivanje      in 2.856 dovoljenj za stalno prebivanje.Ti podatki  G
dovoljenj za prebivanje in 2.856 dovoljenj za stalno      prebivanje.     Ti podatki dokazujejo, da kdorkoli je hotel,  G
tistih pogojev za pridobitev dovoljenj za stalno      prebivanje.      Mislim, če govorimo sistemsko o odpravi nekaterih  G
dobili stalno prebivališče, dovoljenje za stalno      prebivanje,      na podlagi zakona o tujcih, in sicer na podlagi  G
vse primere, kjer se ni ugotavljalo dejansko      prebivanje      in s tem smo omogočili to, kar nam vi ves čas  G
člen "pogoji za pridobitev dovoljenja za stalno      prebivanje"     , 10. člen, ki govori "dokazovanje pogoja dejanskega  G
torej tujcu, ki je pridobil dovoljenje za stalno      prebivanje,      ki je že pridobil dovoljenje za stalno prebivanje  G
prebivanje, ki je že pridobil dovoljenje za stalno      prebivanje,      in sicer po zakonu o tujcih in pa zakonu o urejanju  G
času do danes pridobili dovoljenje za stalno      prebivanje.      Prvotni 1. člen sistemskega zakona je določil  G
ki jim je bilo izdano dovoljenje za stalno      prebivanje      po 17. členu zakona o tujcih ali po 41. členu  G
status stalnega bivališča, je bilo to stalno      prebivanje      preverjeno v tem času, vsem.Tu se pa nenadoma  G
1468 potrdil tujcem oziroma dovoljenj za stalno      prebivanje      tujcem iz republik nekdanje SFRJ, leta 1993  G
tudi ni želelo pridobiti dovoljenja za stalno      prebivanje      zaradi izgube določenih pravic v svoji državi  G
da smo predlagali, da se dovoljenje za stalno      prebivanje      pridobi z veljavnostjo od dne, ko je bila vložena  G
proti temu, da dobijo z dovoljenjem za stalno      prebivanje      pravico do izplačila pokojnine tisti, ki so  G
želijo sedaj pridobiti dovoljenje za stalno      prebivanje      v naši državi za nazaj.In ravno to se sedaj  G
godi v teh dneh, tudi podlaga, da se prizna      prebivanje      vojaškim osebam, ki so delovale proti Sloveniji  G
Sloveniji že imajo izdano dovoljenje za stalno      prebivanje.      Razpisujemo referendum o izdajanju odločb, ki  G
ali so vložili vlogo za izdajo dovoljenja za      prebivanje      v Republiki Sloveniji kot tujci do 25.2.1992  G
Drugače se odločbe ne da izdati. Dejansko      prebivanje      teh ljudi bo tako, kot je edino prav, postalo  G
je edino prav, postalo tudi pravno priznano      prebivanje,      kot se spodobi za moderne in demokratične države  G
Samo par primerov. Dejansko      prebivanje      teh ljudi je treba pri vsakem posebej natančno  G
vložitev zahteve za izdajo dovoljenja za stalno      prebivanje.      Vlada je predlagala 5 let v osnovnem zakonu  G
posamezniku, ki bi želel dobiti dovoljenje za stalno      prebivanje,      pa ga ne bo dobil," v primeru, "če se kot aktivna  G
In nekaj tisoč ljudi uredilo status za stalno      prebivanje.     Torej, nihče v tej naši državi ne more govoriti  G
okoliščinah biti brez pravic in dovoljenja za      prebivanje      v tujini, je seveda takoj razumela, kaj to pomeni  G
zakonu ta pravica ne da - dovoljenja za stalno      prebivanje.     Tako zakon predvideva.   G
Slovenije, tujci z dovoljenjem za stalno in začasno      prebivanje,      drugi tujci pod pogoji vzajemnosti ali pod pogoji  G
prebivanja, za pridobitev dovoljenja za stalno      prebivanje.     Tudi pri dokazovanju slovenske narodnosti zakon  G
izključevanje možnosti pridobitve dovoljenja za stalno      prebivanje      osebam, zaposlenim v JLA, ki se niso odzvale  G
Določa, da tujec lahko dobi dovoljenje za stalno      prebivanje,      če zanj zaprosi in dokaže, da dejansko živi  G
podani razlogi za zavrnitev dovoljenja za stalno      prebivanje,      ki jih določa 5. člen.In ta člen med razlogi  G
razveljavitev oziroma prenehanje dovoljenja za stalno      prebivanje,      če se pri posamezniku ugotovi, da je bilo izdano  G
za morebitno prenehanje dovoljenja za stalno      prebivanje,      ki ga predvideva zakon o tujcih. To je bilo  G
da ne morejo pridobiti dovoljenja za stalno      prebivanje      tisti, ki so delovali proti osamosvojitvi in  G
določal pogojev za pridobitev dovoljenja za stalno      prebivanje      za državljane bivše SFRJ, ki so bili v času  G
državne pokojnine. Namreč dejstvo je, da samo      prebivanje,      ko bomo postali članica Evropske unije, pomeni  G
Slovenijo brez ustreznih listin oziroma dovoljenj za      prebivanje,      zahtevati, da povrne škodo državi, ki ji jo  G
lahko zaprosijo za izdajo dovoljenja za začasno      prebivanje      iz namena združevanja družine - tu se tudi prilagajamo  G
predvsem z namenom pridobitve dovoljenja za      prebivanje,      torej lažna zakonska zveza, katere namen je  G
racionalizacije postopkov pri izdaji dovoljenj za      prebivanje.      Tu tudi sami vidimo, da so čakalne vrste še  G
predstavlja splet družbenih odnosov, ki jih pogojuje      prebivanje      na krajevno razmejenem območju.Skupno življenje  G
rok začasnega bivanja z dovoljenjem za začasno      prebivanje.     To pomeni, 8-letno neprekinjeno prebivanje na  G
prebivanje. To pomeni, 8-letno neprekinjeno      prebivanje      na območju Republike Slovenije z dovoljenjem  G
Republike Slovenije z dovoljenjem za začasno      prebivanje      ali zakonska zveza z državljanom Republike Slovenije  G
tujca, ki ima veljavno dovoljenje za stalno      prebivanje,      ali tujca s statusom begunca, ali če obstaja  G
povezan s pridobitvijo dovoljenja za stalno      prebivanje.     Dodatni pogoj, kot so vsi dodatni kumulativni  G
neprekinjenega bivanja dovoljenje za začasno      prebivanje      ali zakonska zveza in tako naprej, potem takšno  G
določila o pogoju za pridobitev statusa stalno      prebivanje.     To kravljača-1689  kreacionistov-1690  G
dovoljenje, veljavno dovoljenje za začasno      prebivanje,      osemletno neprekinjeno prebivanje na območju  G
za začasno prebivanje, osemletno neprekinjeno      prebivanje      na območju Republike Slovenije z dovoljenjem  G
Republike Slovenije z dovoljenjem za začasno      prebivanje      - od tu naprej pa alternativno: ali zakonska  G
tujcu, ki ima veljavno dovoljenje za stalno      prebivanje,      ali tujcu s statusom begunca in verjetno naslednje  G
vsaj tri leta na podlagi dovoljenja za začasno      prebivanje.      Tako je bilo takrat veliko število ljudi, po  G
tem zakonom se je na nek način legaliziralo      prebivanje      omenjenih, tako imenovanih tujcev. Ker pa zakon  G
državljanstvo tudi, če nimajo dovoljenja za stalno      prebivanje.      V zvezi z "izbrisanci" bi rekel le to še, da  G
predstavništvih v zvezi z izdajo dovoljenj za      prebivanje      in vizumom. Novost, ki je v dodatnih amandmajih  G
podatkov. Posebno področje je dovoljenje za      prebivanje,      kjer dajemo podlago enotno vodenje migracijske  G
pooblastila organom za zavrnitev dovoljenja za      prebivanje      tudi v primerih, ko obstajajo resni razlogi  G
ko obstajajo resni razlogi za sum, da utegne      prebivanje      tujca pomeniti nevarnost za javni red in mir  G
prostore za delovanje urada predsednika republike,      prebivanje      predsednika republike in protokolarne objekte  G
opustili slovensko državljanstvo. Potreben čas za      prebivanje      v državi je skrajšan na 6 mesecev z doslej enega  G
v soglasju s predsednikom določa prostore za      prebivanje      predsednika republike in protokolarne objekte  G
republike in protokolarne objekte. Prostori za      prebivanje      v tem kontekstu niso mišljeni kot posebna predsednikova  G
tiste, ki so pridobili dovoljenje za stalno      prebivanje      na podlagi olajšav, ter za tiste, ki so pridobili  G
je lahko najprej dobil začasno dovoljenje za      prebivanje      v Sloveniji.Po najmanj treh letih neprekinjenega  G
Sloveniji pa mu je bilo izdano dovoljenje za stalno      prebivanje.     Novela tega zakona je pozneje podaljšala rok  G
podaljšala rok za pridobitev dovoljenja za stalno      prebivanje      s treh na osem let.Tako dobo vsebuje tudi leta  G
živeli, omogočil pridobiti dovoljenje za stalno      prebivanje      ob izpolnjevanju z zakonom določenih pogojev  G
času so lahko zaprosili za dovoljenje za stalno      prebivanje      tudi tisti, ki so zaprosili za državljanstvo  G
ker ni uredil pridobitve dovoljenja za stalno      prebivanje      prisilno odstranjenim tujcem in ker je določil  G
vlaganje prošenj za izdajo dovoljenj za stalno      prebivanje.     Z novimi rešitvami naj bi bil pokrit status okrog  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  101 201 301 401 501 601 701 801 901 1.001 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA