nova beseda iz Slovenije

pogosto (1.701-1.800)


lahko prekrižajo račune. V takšnem primeru pa se      pogosto      vzpostavlja novo hotenje, to je hotenje po novem  C
pri delu kakor v prostem času. Pri delu se      pogosto      dolgočasim. Popolnoma sem zadovoljen z delom  C
srečnejši od večine drugih ljudi. Najbolj      pogosto      opravljam delo z velikim poletom. Vsak delavnik  C
S kom komunicirajo člani skupine? Kako      pogosto      komunicirajo drug z drugim? Kako dolgi so  C
dejavnost podpirala doseganje delovnih ciljev, je      pogosto      usmerjena k raznim aktivnostim, ki se velikokrat  C
pomembnih za skupino. Skladnost z mnenjem vodje je      pogosto      pomembnejša kakor dobri delovni dosežki skupine  C
take odločitve. Če je team zelo povezan, pride      pogosto      do t.i. skupinskega mišljenja.To pomeni nekakšen  C
Inovator      Pogosto      izgubi zanimanje, ko je pravi čar mimo. Iskalec  C
razumljivo, saj ga povzročajo različne situacije.      Pogosto      nastane navzkrižje, konflikt kot nesporazum  C
konflikte1 oz. slabe odnose med sodelavci so      pogosto      drugačno razumevanje, prepričanje, stališče  C
onemogoča rešitev same konfliktne vsebine. Te vzroke      pogosto      zanemarjamo in se o njih ne pogovarjamo.Ne premaknem  C
pomoči. V takih situacijah gre dosežek enega      pogosto      na račun dosežka drugega.Zaposleni, ki izkusijo  C
ividualnemu standardu zaposlenih. Sodelovalni vidiki      pogosto      vključujejo naslednje značilnosti: skupno odločanje  C
8. Ali se      pogosto      odločate za pogajanje pri delu z drugimi? 9  C
dobi tema priokus feminističnega gibanja. To je      pogosto      tudi pomembna ovira, da bi lahko naredili pomembnejše  C
nikoli ne more biti preveč. Tisto, česar je      pogosto      preveč, so podatki. Manager žal ne more govoriti  C
Manager žal ne more govoriti o obilici informacij,      pogosto      pa občuti preobilje, poplavo podatkov. Zbiranje  C
posamezne vrste tehnologije niso povezane in da so      pogosto      razpršene po posameznih delih organizacije.  C
Nastajanje medorganizacijskih sistemov olajša,      pogosto      pa šele omogoči uporaba informacijske tehnologije  C
nikomur posebej prilagojen. Gradi se dolgo,      pogosto      več let, dolg pa je tudi čas njegovega spreminjanja  C
skupinsko delo Upoštevati moramo, da manager      pogosto      ne odloča sam. Managerji se veliko pogovarjajo  C
spreminjalo, zato se bo treba o problemih vse bolj      pogosto      pogovarjati. V reševanje problemov bo vpetih  C
zvezi z njihovim reševanjem se bo treba vse bolj      pogosto      odločati.Za posamezno odločitev pa bo na voljo  C
interneta. Referendumi in volitve bodo lahko      pogosto      potekali brez groženj volivcem, kako draga je  C
nepredvidenih stroškov. Težave pri planiranju      pogosto      izhajajo iz neizkušenosti, saj je marsikateri  C
šifrirnikov, dodatnem usposabljanju in drugem.      Pogosto      se izkaže za primerno, da predvidimo nepredvideno  C
ki ga uporabniki razumejo. Če se tehnologi      pogosto      menjavajo, v organizaciji kmalu ni nikogar več  C
informacijske in drugih tehnologij. Managerjem je      pogosto      težko ugotavljati zvezo med stroški informacijske  C
Zadovoljevanje informacijskih potreb je olajšano,      pogosto      pa sploh šele omogočeno z uporabo informacijske  C
To ni res. Dejstvo je, da managerji      pogosto      dobivajo preveč podat kov, iz katerih si ne  C
začeli še večati, ker so se fotokopirni stroji      pogosto      kvarili.Namesto da bi se vodilni v Xeroxu nad  C
računovodstvo. V zadnjih letih računovodstvom      pogosto      očitajo, da informacije, ki jih dajejo, ne zadoščajo  C
profitnega motiva v neprofitnih organizacijah      pogosto      povzroča nejasno opredeljeno poslanstvo in rezultate  C
financiranja vsake neprofitne organizacije, začenja      pogosto      zanemarjati želje svojih klientov (udeležencev  C
obveznosti darovalca. Darovanje posameznikov je      pogosto      kombinacija več dejavnikov.Brez filantropije  C
Članarine so naslednji vir financiranja.      Pogosto      obstaja lestvica, ki ponavadi narašča za študente  C
soočajo še z dvema ovirama. Prvič, zaposleni so      pogosto      močno strokovno predani svojemu delu, zato velikokrat  C
nastopa v eni in kdaj v drugi vlogi. Meje se      pogosto      zameglijo.Ne glede na vlogo obnašanja izvršilnega  C
zadovoljstva sponzorskih skupin, zato management      pogosto      zanemarja potrebe klientov, v želji, da bi čim  C
da je odbor zaupnikov neprofitne organizacije      pogosto      izvoljen na podlagi njihove zmožnosti zbiranja  C
Člani uprave neprofitne organizacije zato      pogosto      zanemarjajo strateške aktivnosti oblikovanja  C
in drugič, v svetu neprofitnih organizacij je      pogosto      pomembnejše sodelovanje kot tekmovanje. Konkurenčno  C
neprofitnih organizacijah, kajti tudi te se      pogosto      srečujejo z vprašanji, ki jih je treba obravnavati  C
razmeroma šibak, ker ima neprofitna organizacija      pogosto      lokalnem monopol, je posledično donatorski delež  C
10. Kjer koli je možno (to pomeni tudi      pogosto)     , so prostovoljci nagrajeni skupaj s svojimi  C
se ciklično ponavljajo. Enkratne vplive je      pogosto      mogoče napovedati iz trendov dogajanja v okoljih  C
umno gospodariti z zaupano mu organizacijo, se      pogosto      odloča za srednjo pot, ki pa ni vselej najboljša  C
to je ti. organska rast. Lastniki podjetja      pogosto      reinvestirajo velik del dobička v rast obsegov  C
s podkritičnimi sredstvi. Organska rast je      pogosto      nadaljevanje preteklosti, večje preusmeritve  C
varnost zaposlenih in tako naprej. Organizacije      pogosto      delujejo v okoljih (na tržiščih), ki ne rastejo  C
za nekaj let v prihodnost; takšni načrti so      pogosto      nerealni in malo uporabni.Boljše je t.i. strateško  C
pred resničnostjo, potem pa se slednjič (in      pogosto      prepozno) le odločijo za spremembo; v začetku  C
uspešnost delovanja organizacije. Management se      pogosto      odloča za zaporedje počasnih in hitrih sprememb  C
8. Zakaj hitrim spremembam      pogosto      sledi obdobje počasnih sprememb? 9.   C
velike spremembe v delovanje podjetij - je zelo      pogosto,      vendar ne vselej uspešno.Zakaj?   C
kako na novo razumeti in razlagati resničnost,      pogosto      govorimo o spremembah paradigme.Paradigma izhaja  C
piramide stojijo managerji, včasih ustvarjalni,      pogosto      konzervativni, prizadeti zaradi kaotičnih razmer  C
redefiniranjem podjetij in ustanov. Predvsem pa so      pogosto      nezaupljivi do množice poslovnih nasvetov, ki  C
družbene prakse. V tranzicijskem obdobju mu      pogosto      pripisujemo osrednjo gospodarsko (nosilec rasti  C
managementa in socialni interesi zaposlenih      pogosto      povsem nasprotni. Analiza poslovanja podjetij  C
podjetniškega ugleda, zato najsposobnejše ljudi      pogosto      odvrača, da bi delali v proizvodnih procesih  C
marketinškemu konceptu podjetja, vendar jo še vedno      pogosto      nadomeščajo s pre prosto prodajno usmeritvijo  C
podjetij v EU. Vendar moramo pri tem opozoriti na      pogosto      prezrto dejstvo, da temeljne razvojne omejitve  C
kapitala omogoča presojo poslovne uspešnosti in      pogosto      v pravi meri pojasnjuje razliko med tržno in  C
so klasični pristopi v strateškem načrtovanju      pogosto      povzročili zmanjšanje konkurenčnosti organizacij  C
Mintzberg je zato namesto hierarhične, mehanične in      pogosto      poslovno neambiciozne strateške usmeritve priporočal  C
polna subjektivnih vrednostnih opredelitev, ki      pogosto      niso povezane z obstoječimi standardiziranimi  C
fevdalizacija), v kateri so bili cilji sektorjev      pogosto      pred cilji podjetja. Zaposleni so na eni strani  C
Cilje skupine (Target Groups) se najbolj      pogosto      omenjajo v socialnih dejavnostih, to so skupine  C
več organizacij, katerega nastanek je olajšan,      pogosto      pa sploh šele omogočen z uporabo informacijske  C
sistemih je razmejitev med okoljem in sistemom      pogosto      zabrisana. Opazovalni center (Assessment  C
definiciji celotne in delnih delovnih nalog, ki se      pogosto      prilagajajo okolju, na relativno veliki avtonomiji  C
delovanje je bilo izjemno koristno za organizacijo.      Pogosto      gre za ustanovitelje ali/in dolgoletne uspešne  C
skupno delo Gillesa Deleuza in Félixa Guattarija,      pogosto      ocenjujejo kot knjigo, v kateri naj bi se avtorja  C
reprezentacija, sta delirij in halucinacija že drugotna: "     Pogosto      govorijo o halucinacijah in deliriju; toda halucinatorne  C
disjunkcije, argumentirata Deleuze in Guattari,      pogosto      uporablja tudi Freud; najbolj očitno takrat  C
znova presenetijo. O njihovem življenju namreč      pogosto      dobivamo nove zanimive podatke.Za to pa so seveda  C
stoletij. Odgovori so zato laže dosegljivi, arhivi      pogosto      ohranjeni, nekateri sodobniki še živijo. Srečevanje  C
izbrisal sledove, zato so rekonstrukcije dogodkov      pogosto      polne dvomov in vprašanj.Tudi pri zgodovinopisju  C
al, 1985). Odmaknjena stvarnost je potomce      pogosto      prikrajšala za avtentične podobe pomembnih predhodnikov  C
Podobno kot Židje je na veliko posojal denar, bil      pogosto      upnik oz. porok; poroštvo mu je večkrat dalo  C
paleopatologiji je meja med zdravim in bolnim      pogosto      zabrisana, zato so za proučevanje potrebne ob  C
bolezni in drugih vzrokov. Na starih okostjih      pogosto      opažamo artroze z osteofiti, osteoporozo, obrabo  C
izolacijo izredno majhnih količin DNK, ki je      pogosto      močno poškodovana, kar precej vpliva na uspešnost  C
poroke je bilo več - kratka življenjska doba,      pogosto      obolevanje in umiranje za nalezljivimi boleznimi  C
imetja. Tako so bili prvorojeni otroci v zakonu      pogosto      rojeni kmalu po doseženi spolni zrelosti mlade  C
po doseženi spolni zrelosti mlade matere (in      pogosto      tudi očeta).Glede na navedena dejstva sem predpostav  C
za kakim vnetjem ipd. Tudi Ulrik I. je bil      pogosto      v bojih.Viri popisujejo njegova bojevanja po  C
mnogo pisali o medicini, sicer pa njena dela      pogosto      bogatijo likovne upodobitve zdravnikov in ustanov  C
in žena velikokrat zelo bridke, saj so doma      pogosto      pustile vso družino, celo lastnega novorojenčka  C
Jugoslovanska vojna ladja Galeb je namreč      pogosto      obiskala Aleksandrijo in "člani kluba so bili  C
obiskala Aleksandrijo in "člani kluba so bili      pogosto      povabljeni na sprejem na ladjo, častniki pa  C
obvladajo slovenščino, otroci pa zelo različno,      pogosto      odvisno od tega, ali slovensko govori tudi oče  C
popolnosti navzoč pri pripadnikih prve generacije,      pogosto      tudi neslovenski zakonski partnerji (večinoma  C
državah. Rojaki v Aleksandriji in Kairu so,      pogosto      ob pomembni pomoči slovenske duhovščine, prakticirali  C
je šlo predvsem za italijanske državljane s      pogosto      poitalijančenimi priimki in imeni, bi bilo celo  C
Aleksandrinke so prihajale po ustaljeni poti,      pogosto      k sorodnicam, ki so tam že živele, in celo v  C
odločitvi - namreč, da so zapustile domače okolje,      pogosto      lastne majhne otroke, može ... in šle "s trebuhom  C
emancipirane, hkrati pa kulturno zelo odprte.      Pogosto      celo spremenijo vero (iz katolištva v islam  C
povezane že od odhoda iz domače vasi naprej,      pogosto      so odhajale za svojimi sorodnicami (sestrami  C

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  1.201 1.301 1.401 1.501 1.601 1.701 1.801 1.901 2.001 2.101 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA