nova beseda iz Slovenije

pogosto (1.601-1.700)


nasprotju z uspešnostjo, ki je družben pojem.      Pogosto      večja učinkovitost vodi k večji uspešnosti,  C
posebni dejavnosti. Dejstvo je, da aktivnosti      pogosto      niso znane vnaprej in da pogosto ne poznamo  C
aktivnosti pogosto niso znane vnaprej in da      pogosto      ne poznamo stanja aktivnosti.March in Simon  C
odgovornosti je vrhovni management v teh primerih      pogosto      organiziran v obliki kolegijskega organa.V delih  C
odvisna tako zaželena uspešnost poslovanja. Med      pogosto      omenjanimi lastnostmi, ki so zaželene pri managerjih  C
pričakovano nagrado. Tem trem procesom skupaj      pogosto      rečemo vodenje (leadership). Vodenje je sposobnos  C
roliranjem. . / . / stran 59 . / Spoznavanje pa      pogosto      teče kot analiza predmeta.Analiza poslovanja  C
analiziranem primeru. Odločanje je sicer možno in      pogosto      tudi brez poznavanja predmeta odločanja, vendar  C
managerji poslovnih funkcij. Tem odločitvam      pogosto      pravimo operativne. Tretjo skupino najpomembnejših  C
omejitev upoštevanje okolja. V teh odločitvah      pogosto      sodelujejo tudi managerji poslovnih funkcij  C
Zlasti v praksi pa tudi pri nekaterih avtorjih se      pogosto      uporablja beseda vodenje.Govorimo o vodilnih  C
posvečajo prav vodenju. Zlasti v preteklosti so se      pogosto      uporabljale besede poslovodenje in iz nje  C
kontrolingov itd. Managerji in pisci sicer še      pogosto      uporabljajo svoje izraze; v sodelovanju pa se  C
bilo dosti bolje, saj so bili časovni standardi      pogosto      slabo določeni.Ob večjem preseganju so lastniki  C
kritike njihovega dela dobil več nasprotnikov.      Pogosto      je bilo njegovo delo nerazumljeno in njegovi  C
na učinkovitost dela delavcev, saj so se ti      pogosto      upirali novostim.Menil je, da morajo managerji  C
uporabna v vseh primerih38. Birokracija je danes      pogosto      sinonim za neučinkovitost.Vendar je Weber v  C
Simon47 je ugotovil, da odločitve v praksi      pogosto      niso in ne morejo biti povsem racionalne. Managerji  C
številnih raziskav. Gospodarski in drugi razlogi      pogosto      zahtevajo rast podjetij in drugih združb.Govorimo  C
in sposobnosti. Težnja postati manager je      pogosto      posledica visoke plače in drugih ugodnosti,  C
rabi le računovodstvo, ni nihče uporabljal.      Pogosto      so bile namreč v nasprotju s splošnim mnenjem  C
so spoznali potrebnost sprememb, da odločitve      pogosto      niso tako preproste, kot so videti. 1.  C
možnosti ustvarjalne emancipacije različnih,      pogosto      obrobnih skupin, na primer žensk, etničnih skupin  C
prehod od (tvegane, negotove) zamisli, ki je      pogosto      nekaj radikalno novega, kar še ni nihče poskusil  C
proizvodnih MSP specializirana in dobro plačana.      Pogosto      številna MSP ne pomenijo novih zaposlitev, temveč  C
podjetja vse bolj usmerjena na svetovne trge,      pogosto      tudi v obliki poslovnega sodelovanja s tujimi  C
da bi uresničili svojo podjetniško zamisel,      pogosto      postanejo ostri konkurenti te organizacije,  C
poslovnimi izkušnjami. Ravnanje podjetnikov je      pogosto      neobičajno, nekonvencionalno, razlikujejo se  C
pozitivno) deviantnost. Odločitev za podjetništvo      pogosto      pomeni, da hočejo biti drugačni, neodvisni od  C
Finančnih sredstev v okolju ni preprosto najti,      pogosto      gre za “gverilsko financiranje”.Primerni viri  C
družinske člane. Pri poslovnih odločitvah se      pogosto      uveljavljajo družinske vrednote, solidarnost  C
odločitve, kot kaže njihov lastniški delež,      pogosto      tudi niso formalno zaposlene v podjetju.Najbolj  C
1. togost zaradi tradicije 2.      pogosto      zastarele metode vodenja 3. upravljanje prehoda  C
usmerjenosti. Manjšinski podjetniki se pri poslih      pogosto      opirajo na tradicijo oziroma začenjajo posle  C
Romi. Ena od razlag pripisuje odločitev za      pogosto      izrazito samozaposlitveno naravnanost članov  C
podeželju bolj povezuje z ožjo skupnostjo, saj gre      pogosto      za skupen projekt vasi, bolj je prepleteno z  C
za uspeh projektov. Člani skupin se morajo      pogosto      opredeliti in sprejeti negotovo prihodnost.  C
Incubator, 1986, str. 36. Za inkubatorje se      pogosto      uporabljajo nekdanja industrijska poslopja,  C
potekajo običajne poslovne dejavnosti. Podjetja      pogosto      težko pridejo do primernih komunalno opremljenih  C
raven pomembno izboljša ruralno podjetništvo,      pogosto      povezano z osnovno kmetijsko dejavnostjo.Razvoj  C
sredstev, ki jih ne uporabljajo in s katerimi      pogosto      ne delajo sami lastniki.Tako seveda lastniki  C
znanje in izkušnje, tega pa lastnik podjetja      pogosto      nima. Zaradi gospodarskih razlogov vse bolj  C
in usmerjevalni odbor (Board of directors).      Pogosto,      zlasti v nedobičkonosnih združbah, se odbor  C
člani usmerjevalnega odbora, glavni ravnatelj pa      pogosto      njegov predsedujoči. Zbor ali skupščina  C
da neizvršilne člane usmerjevalnega odbora      pogosto      izbira glavni manager v malo časa, znanja  C
izvršilni član, ponavadi slabo pozna poslovanje.      Pogosto      je tudi prisotna nevarnost, da bo zaposlil svoj  C
povezavi je angleško-ameriški model upravljanja      pogosto      primerjan z nemškim modelom. Prvi v upravljanju  C
udeležencev. Zaradi te prepletenosti, ki je      pogosto      povezana tudi s prepletenim lastništvom, je  C
določene popravke. V slovenskih podjetjih je      pogosto      čezmerno razširjanje pristojnosti nadzornega  C
bi tudi rekli, da gre za svetovanje upravi.      Pogosto      se postavlja vprašanje, koga sploh zastopajo  C
bi vsi sodili pod isto streho. Še večje so      pogosto      razlike, če organizacije izvirajo iz tujine  C
in Prusija, sever in jug Italije: razlike so      pogosto      kar neverjetne.Pravzaprav pa nam ni treba tako  C
organizaciji (navade, običaji, obredi itd.)      Pogosto      težko razumljivi! Usmeritve, smotri, nazori  C
zato ima pri nastajanju kulture organizacije      pogosto      odločilno vlogo močna osebnost, ki je drugim  C
odkrita ali v / “žametnih rokavicah” / Tveganje /      Pogosto      “džungla” med managerji / Moč osebnosti in sredstev  C
se ujemajo z njeno kulturo; vršne managerje      pogosto      izbirajo izmed dolgoletnih sodelavcev organizacije  C
zlasti managerjev, med različnimi delokrogi;      pogosto      so prav v kateri teh podkultur zametki uspešnejše  C
prestrukturiranje, prenavljanje, reinženiring, stečaj ipd. -      pogosto      izničijo tudi kulturo organizacije. Če iz stare  C
njem. Takšne spremembe so ponavadi počasne in      pogosto      nič zaželene - industrializacija kmečkega podeželja  C
v istem ali podobnem okolju. Te razlike se      pogosto      trdo pokažejo ob hitrem in slabo pripravljenem  C
spodbude / Trdo tekmovalno vzdušje / “Zvezdniki” so      pogosto      naporni, vendar sprejemljivi / Članom so varovalo  C
do zadnjih udarcev negotov izid! / Govorica:      pogosto      kovanje primerov iz preteklosti / Sprejem: komplicirana  C
/ . / stran 224 . / V političnih spopadih      pogosto      uporabljajo izrazito nemoralna ali vsaj amoralna  C
prostorskem in organizacijskem planiranju.      Pogosto      govorimo o strokovnih in o družbenoekonomskih  C
zaradi stroškov, ki bi jih planiranje povzročilo,      pogosto      pa tudi izključuje nekatera področja iz planskih  C
postopkov. Gre za izrecno izoblikovan proces,      pogosto      uravnavan s priročniki, metodologijami ali navodili  C
posameznih skupin proizvodov in storitev, omogoča      pogosto      uporabiti statistično regresijsko analizo kot  C
(trend, ciklična gibanja, sezonska gibanja)      pogosto      pomagajo pri napovedovanju.Regresijske modele  C
neposrednih stikov med posamezniki v skupini je      pogosto      negativen, saj posameznike zavira pri razvijanju  C
relevantnih informacij za to predvidevanje je      pogosto      zelo težko priti.Pa tudi znanja, kako s kakršno  C
strategij in izbira najboljših, ki jih potem      pogosto      izrazimo v pisni obliki (tj. v strateških planih  C
potrebe po resnično novih ustvarjalnih strategijah      pogosto      vodi do oblikovanja vizije o organizaciji jutrišnjega  C
mobilizacijo zaposlenih na novih temeljih, je      pogosto      podlaga za oblikovanje vizije. Oblikovanje  C
pravzaprav nekaj pove tudi o svojih odjemalcih.      Pogosto      vsebuje tudi opredelitev lokacije - torej, kje  C
organizacije k povečevanju obsega in velikosti.      Pogosto      so že strateški cilji organizacije usmerjeni  C
posebej javnih podjetij, nujno odpravljati,      pogosto      iščejo rešitve v priznavanju pravega pomena  C
bilancami še posebej občutljive in te tokove      pogosto      zelo podrobno uravnavajo. Multinacionalka mora  C
take ocene lažje delati za že stare proizvode,      pogosto      pa jih prav na podlagi podobnosti z novimi proizvodi  C
obdobju uveljavljala. Izbrane strategije si      pogosto      zapiše v svoje strateške plane. 1.   C
dobimo operativne cilje. Pri tem nove strategije      pogosto      terjajo nove ljudi z drugačnimi sposobnostmi  C
zahtevanim stanjem (možni cilj, sprejeti cilj). To je      pogosto      mogoče izraziti količinsko in/ali z vrednostjo  C
sposobnost osebnega trenutnega razumevanja problemov,      pogosto      podprtega s slutnjami, navdih pa je spoznanje  C
nabranim znanjem, vednostjo in izkušnjami.      Pogosto      je bolj razumno rabiti intuicijo pri drobnih  C
Raba intuicije za odločanje Intuicija gre      pogosto      prek roba razumnega in stvarnega, zato je znanost  C
Managerji, ki so se naučili rabiti intuicijo, imajo      pogosto      nenavadne sposobnosti odločanja, kakršnih nimajo  C
kombinirati razmišljanje na oba načina. Intuicija gre      pogosto      prek roba razumnega in stvarnega, zato je znanost  C
se spremenijo vsi vidiki organizacije in jih      pogosto      ni mogoče več prepoznati. Najpomembnejše spremembe  C
stran 406 . / Ker se podatki na teh dokumentih      pogosto      niso ujemali (podatki so vsebovali kar 14 postavk  C
smeli zamenjevati. Vloga strateškega vodenja se      pogosto      spregleda v organizacijah. Realokacija virov  C
postavljene višje kot linijske. Višji managerji      pogosto      naročajo štabnim službam analiziranje dejstev  C
komunikacijsko tesno povezani z drugimi delavci,      pogosto      ne morejo uspešno sodelovati.To je lahko usodno  C
vsekakor treba postreči z izvirnostjo, ki je      pogosto      posledica ustvarjalnosti posameznikov in družbe  C
takšen način dela vzljubijo in so ga pripravljeni      pogosto      ponavljati.Delo je lahko zelo donosno, naloge  C
odstranjujeta neprijetnosti in ovire iz okolja.      Pogosto      napredek in zavzetost pri delu spremljajo tudi  C
organizacija lahko nudi delavcu. Posamezniki      pogosto      pričakujejo, do bo njihova kariera premočrtno  C
Primerjalno ocenjevanje za posameznike Ljudje      pogosto      domnevajo, da se primerjalno ocenjevanje lahko  C
po ugotavljanju načinov motiviranja drugih so      pogosto      izhajali iz vprašanja, zakaj človek dela.S tem  C
si prizadeva, porablja svoje sile in pri tem      pogosto      doživlja hude fizične ali psihične tegobe.Od  C
prepričujejo, da takšna logika in takšno pravilo      pogosto      ne veljata. Drugi, nematerialno usmerjeni posamezni  C
Motivacija in zadovoljstvo Raziskovalci motivacije      pogosto      poudarjajo, da je pričakovanje časovno pred  C

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  1.101 1.201 1.301 1.401 1.501 1.601 1.701 1.801 1.901 2.001 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA