nova beseda iz Slovenije
dr. Janez Bečaj je poudaril, da letos namen | NPZ | ni bil dobiti ocene, zato odstotki neposredno | D |
več jih je bilo rešenih pozitivno. Član DK | NPZ | mag. Milan Čotar z zavoda za šolstvo je povedal | D |
bolje in katere slabše. Po besedah članice DK | NPZ | dr. Mojce Štraus s pedagoškega inštituta pripravljajo | D |
inštituta pripravljajo predlog, kako bi rezultate | NPZ | primerjali z rezultati mednarodnih raziskav | D |
Andreja Žibret Dosežki | NPZ | bodo vpisani v zaključnih spričevalih devetošolcev | D |
zunanje ocene nacionalnih preizkusov znanja ( | NPZ) | , ni nihče zadovoljen. Zato se lahko ponovi | D |
so še včeraj vztrajali pri tem, da bi ocene | NPZ | vendarle bile spet del meril pri vpisu. V | D |
pri merilih treba upoštevati tudi rezultate | NPZ, | je povedala Mojca Samardžija.Podobno je tudi | D |
izpita v enakem deležu bolje upoštevati dosežke | NPZ, | je pojasnila mag. Iva Pučnik Ozimič.Komisija | D |
vpisa vprašal, zakaj je treba odrinjati ocene | NPZ, | ki jih je mogoče vključiti s spremembo zakonodaje | D |
devetošolci na nacionalnih preizkusih znanja ( | NPZ) | preverjali prihodnje šolsko leto; po neuradnih | D |
Člani so se seznanili z analizo rezultatov | NPZ | iz matematike in slovenščine v lanskem šolskem | D |
vprašanje, ali je nacionalno preverjanje znanja ( | NPZ) | merilo za vpis v srednjo šolo ali zgolj povratna | D |
Pošteno bi bilo, da se za vpis v gimnazijo | NPZ | izloči, saj predstavlja proizvod nekega izpita | D |
Boris Šuligoj Izbor štirih tretjih predmetov na | NPZ | Prvič zavrnjeni, drugič potrjeni | D |
matematike opravljali nacionalno preverjanje znanja ( | NPZ) | iz kemije, fizike, zgodovine ali tujega jezika | D |
strategije izbora štirih tretjih predmetov na | NPZ | za devetošolce - večina članov podprla.Ministru | D |
opravljal izbor največ štirih tretjih predmetov za | NPZ | za devetošolce. V nekajletnem ciklusu naj | D |
Janezom Bečajem, predsednikom državne komisije za | NPZ | Ugotavljanje znanja in ne selekcija | D |
vključili še druge oblike, za šestošolce pa naj bi | NPZ | postali obvezni »Učitelj mora imeti čas, treba | D |
kritično mišljenje« Nacionalni preizkusi znanja ( | NPZ) | v devetletki so bili v zadnjih dveh letih zelo | D |
pravi predsednik državne komisije za vodenje | NPZ | prof. dr. Janez Bečaj, nima podatkov, na podlagi | D |
spremembe, pozdravlja pa odločitev ministrstva, da | NPZ | ne vplivajo več na selekcijo pri vpisu devetošolcev | D |
evetošolcev v srednjo šolo. Po njegovem je bolje, da | NPZ | ugotavljajo znanje in da od teh dosežkov nista | D |
učiteljev ter ugled šole. Pri iskanju namena | NPZ | navaja dve možnosti, ki pa se med seboj izključujeta | D |
ugotavljanje položaja v šolskem sistemu. Gotovo so | NPZ | bolj objektivni pri selekciji učencev za vpis | D |
na kritično mišljenje. Če je od rezultatov | NPZ | odvisen ugled šole in učiteljev, imamo dril | D |
šole in učiteljev, imamo dril.« Prenovljeni | NPZ | nič več ne vključujejo ustnih oz. praktičnih | D |
preverjanje. Po poročilih komisije se je za | NPZ | v 3. razredu odločala večina tretješolcev oz | D |
Jih je bilo modro odpraviti? »Če dajejo | NPZ | povratno informacijo o znanju, potrebujemo vsaj | D |
prepričani, da je bil boljši prejšnji sistem | NPZ, | ko so tretji predmet izbirali devetošolci sami | D |
zmanjšala. Kljub temu, da so bili letošnji | NPZ | logistično veliko zahtevnejši kot prejšnja leta | D |
s povratnimi informacijami, ki jih dobite z | NPZ? | »Organizacija dobrih NPZ zahteva svoj čas in | D |
ki jih dobite z NPZ? »Organizacija dobrih | NPZ | zahteva svoj čas in smo šele na začetku,« odgovarja | D |
potrebovali še nekaj let. Predvsem bi želeli, da bi | NPZ | v 6. razredu postali obvezni za vse učence. | D |
več odličnjakov, ali boste primerjali dosežke | NPZ | z ocenami učencev?»Ne, ker se preverjanje in | D |
če dovolj ne selekcionirajo učni uspehi in | NPZ. | Glede na lanske izkušnje so bile napake, ki | D |
Ljubljana - Letošnji nacionalni preizkusi znanja ( | NPZ) | so ministrstvo za šolstvo in šport stali okrog | D |
vprašanje Dela, koliko so prihranili z opustitvijo | NPZ | v 3. razredu, je Škrinjarjeva odgovorila, da | D |
tega ne vedo. Povedala je, da so lani, ko je | NPZ | pisalo trikrat manj učencev, za to porabili | D |
toliko denarja kot letos. Ali razmišljajo, da bi | NPZ | tudi za šestošolce postali obvezni? (Takšno | D |
izrazil predsednik državne komisije za vodenje | NPZ | dr. Janez Bečaj, ker bi tako lahko primerjali | D |
zelo koristne informacije; pričakuje, da se bo | NPZ | udeleževalo do 95 odstotkov šestošolcev.Letos | D |
udeleževalo do 95 odstotkov šestošolcev. Letos se je | NPZ | udeležilo od 70 do 80 odstotkov šestošolcev | D |
ugodno ocenjujejo razbremenitev selekcijske vloge | NPZ | pri vpisu v srednje šole, ker tako omogočajo | D |
predmetne komisije izdelale predloge, kako bi v | NPZ | znova vključili ustno in praktično preverjanje | D |
enaka vsota porabljena leta 2005 za izvedbo | NPZ | v 3., 6. in 9. razredu devetletke v šolah, ki | D |
o osnovni šoli nacionalni preizkusi znanja ( | NPZ) | lahko upoštevajo pri prehodu v srednje šole | D |
je selekcija pri vpisu nedopustna in naj bodo | NPZ | le kot povratna informacija učiteljem in učencem | D |
omogočil, da bi se pri vpisu v srednje šole | NPZ | upoštevali, ne bi pa bili zapovedani. Poudarila | D |
bili zapovedani. Poudarila je še, da ocene | NPZ | sodijo v zakon o osnovni šoli, nikakor pa ne | D |
dejavnostmi (učni uspeh, ocene pri predmetih in na | NPZ) | .Torej se je izjemno sposoben učenec lani lahko | D |
nadoknadil »zaostanek« za drugimi z dobrim uspehom na | NPZ | ali s priznanjem s tekmovanja. Pravila, po | D |
v zadnjih treh letih osnovne šole. Uspeh na | NPZ | se bo upošteval samo pri tistih učencih, ki | D |
tekmovanju v znanju ne z izjemnim uspehom na | NPZ. | Ker je letos kar tretjina celotne generacije | D |
pravilnik o preverjanju in ocenjevanju, pravilnik o | NPZ, | pravilnik o pravicah in dolžnostih, pravilnik | D |
vnovič uvedejo nacionalni preizkusi znanja ( | NPZ) | , saj omogočijo objektivnejše rezultate, je bil | D |
najbolj ustrezalo, da bi se upoštevali rezultati | NPZ | in ocene v zadnjem razredu,« je mnenja na koncu | D |
in dosežki nacionalnega preverjanja znanja ( | NPZ) | .Glede NPZ je v Zakonu o osnovni šoli zapisano | D |
nacionalnega preverjanja znanja (NPZ). Glede | NPZ | je v Zakonu o osnovni šoli zapisano, da služi | D |
naravnane selektivno. Če bi želeli preizkuse | NPZ | podrediti temu cilju, bi izgubili dragoceno | D |
pogleda na kakovost svojega poučevanja. O namenu | NPZ | je v preteklem letu tekla beseda na dveh tiskovnih | D |
ocenjevanju in nacionalnem preverjanju znanja ( | NPZ) | .Stališča je povzel predsednik otroškega parlamenta | D |
je, da se pri vpisu v srednjo šolo upošteva | NPZ. | Tretji predmet za eksterne preizkuse znanja bi | D |
maja, opravljalo nacionalne preizkuse znanja ( | NPZ) | . Preverjanje v 9. razredu bo opravljalo tudi | D |
opravljali obvezne nacionalne preizkuse znanja ( | NPZ) | skoraj vsi (skupaj je letos 19.717 devetošolcev | D |
morajo pri poučevanju izboljšati,« je o projektu | NPZ, | ki je letos državo stal 340.000 evrov, spregovorila | D |
Janez Bečaj, predsednik državne komisije za | NPZ. | Dejal je še, da letos ne opažajo razlik v znanju | D |
interpretirati rezultate. Natančnejša analiza | NPZ | bo znana jeseni. Maja Hitij | D |
pridobljena z nacionalnimi preizkusi znanja - | NPZ) | .Rezultati so pokazali, da so deklice pri vseh | D |
njihove dosežke na nacionalnih preizkusih znanja ( | NPZ) | iz slovenščine in matematike.Deklice so na NPZ | D |
iz slovenščine in matematike. Deklice so na | NPZ | iz slovenščine dosegle pomembno višje rezultate | D |
rezultate kot dečki, učinek spola je bil zmeren; na | NPZ | iz matematike pa deklice niso dosegle pomembno | D |
bilo znanje deklet in fantov ocenjeno s pomočjo | NPZ | (velja le za predmete, pri katerih je zunanje | D |
razlike med dekleti in fanti le še pri dosežkih na | NPZ | iz slovenščine (dekleta so dosegla pomembno | D |
dosegla pomembno višje rezultate), pri dosežkih na | NPZ | iz matematike in biologije pa razlike niso bile | D |
predhodnikov v zvezi z nacionalnim preverjanjem znanja ( | NPZ) | .Sprejeli so zakon, ki je določal, da otrok, | D |
dodatne delovne zvezke z rešitvami nalog za | NPZ. | Posel je bil dejanski motiv. | D |
ministrova izjava, da naj bi bil motiv uvajanja | NPZ | s strani prejšnjega ministra samo prodaja gradiv | D |
prodala po tri delovne zvezke za vse predmete na | NPZ, | to pomenilo največ 10 odstotkov prometa - prihodkov | D |
velika večina učencev. Res je tudi, da je bilo | NPZ | upoštevano v zaključni oceni devetega razreda | D |
dobila večinske podpore. A priznati mora, da z | NPZ | ni bila poudarjena sociala, temveč prav zahteva | D |
pokazala analiza nacionalnih preizkusov znanja ( | NPZ) | za leto 2007 in ali so letna poročila o NPZ | D |
NPZ) za leto 2007 in ali so letna poročila o | NPZ | kaj vplivala na spreminjanje učnih načrtov? | D |
pri končnem uspehu učencev? Odločitev o vlogi | NPZ | je stvar koncepta razvoja osnovnošolskega programa | D |
sistemskih in vsebinskih rešitev. Trenutno je vloga | NPZ | predvsem v funkciji razvoja kurikula.Analiza | D |
načrtovalce kurikula posebej zanimajo. Če pa ima | NPZ | selekcijsko vlogo ali se dosežki upoštevajo | D |
nevralgičnih točk dosežkov učencev. Če pa ima | NPZ | selekcijsko vlogo ali se dosežki upoštevajo | D |
sestavi in rabi nacionalnih preizkusov znanja ( | NPZ) | «. Dr. Mojca Štraus, v. d. direktorica Pedagoškega | D |
letošnjega nacionalnega preverjanja znanja ( | NPZ) | so slovenski učenci, po besedah Janeza Bečaja | D |
skoraj 57.000 preizkusov. Analize rezultatov | NPZ | pokažejo, na katerih področjih so učenci uspešni | D |
po katerih so učitelji vrednotili preizkuse | NPZ, | so bila vnaprej znana, ocenjevalci so se za | D |
Letošnji rezultati nacionalnega preverjanja znanja ( | NPZ) | tako kot lanski kažejo na premajhno kritičnost | D |
Po besedah predsednika državne komisije za | NPZ | Janeza Bečaja so devetošolci letos pokazali | D |
procesa,« pravi Zupanc. Vrednotenje preizkusov | NPZ | devetošolcev, ki ga pripravlja Zavod RS za šolstvo | D |
kako nekateri dejavniki vplivajo na rezultate | NPZ. | S prvim, Povezanost rezultatov NPZ s socialno | D |
rezultate NPZ. S prvim, Povezanost rezultatov | NPZ | s socialno-ekonomskim statusom učenca, ki ga | D |
ugotavljajo, kako ta dejavnika vplivata na rezultate | NPZ. | Pri drugem projektu, ki ga vodi Darinka Rosc | D |
slovenščine vpliva na dosežke pri preizkusih | NPZ | iz slovenščine.V bližnji prihodnosti nameravajo | D |
posameznim predmetnim področjem. Želijo, da bi | NPZ | postal pomembno orodje, s katerim bi lahko učitelji | D |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |