nova beseda iz Slovenije
vprašanje Dela, koliko so prihranili z opustitvijo | NPZ | v 3. razredu, je Škrinjarjeva odgovorila, da | D |
tega ne vedo. Povedala je, da so lani, ko je | NPZ | pisalo trikrat manj učencev, za to porabili | D |
toliko denarja kot letos. Ali razmišljajo, da bi | NPZ | tudi za šestošolce postali obvezni? (Takšno | D |
izrazil predsednik državne komisije za vodenje | NPZ | dr. Janez Bečaj, ker bi tako lahko primerjali | D |
zelo koristne informacije; pričakuje, da se bo | NPZ | udeleževalo do 95 odstotkov šestošolcev.Letos | D |
udeleževalo do 95 odstotkov šestošolcev. Letos se je | NPZ | udeležilo od 70 do 80 odstotkov šestošolcev | D |
ugodno ocenjujejo razbremenitev selekcijske vloge | NPZ | pri vpisu v srednje šole, ker tako omogočajo | D |
predmetne komisije izdelale predloge, kako bi v | NPZ | znova vključili ustno in praktično preverjanje | D |
enaka vsota porabljena leta 2005 za izvedbo | NPZ | v 3., 6. in 9. razredu devetletke v šolah, ki | D |
o osnovni šoli nacionalni preizkusi znanja ( | NPZ) | lahko upoštevajo pri prehodu v srednje šole | D |
je selekcija pri vpisu nedopustna in naj bodo | NPZ | le kot povratna informacija učiteljem in učencem | D |
omogočil, da bi se pri vpisu v srednje šole | NPZ | upoštevali, ne bi pa bili zapovedani. Poudarila | D |
bili zapovedani. Poudarila je še, da ocene | NPZ | sodijo v zakon o osnovni šoli, nikakor pa ne | D |
dejavnostmi (učni uspeh, ocene pri predmetih in na | NPZ) | .Torej se je izjemno sposoben učenec lani lahko | D |
nadoknadil »zaostanek« za drugimi z dobrim uspehom na | NPZ | ali s priznanjem s tekmovanja. Pravila, po | D |
v zadnjih treh letih osnovne šole. Uspeh na | NPZ | se bo upošteval samo pri tistih učencih, ki | D |
tekmovanju v znanju ne z izjemnim uspehom na | NPZ. | Ker je letos kar tretjina celotne generacije | D |
pravilnik o preverjanju in ocenjevanju, pravilnik o | NPZ, | pravilnik o pravicah in dolžnostih, pravilnik | D |
vnovič uvedejo nacionalni preizkusi znanja ( | NPZ) | , saj omogočijo objektivnejše rezultate, je bil | D |
najbolj ustrezalo, da bi se upoštevali rezultati | NPZ | in ocene v zadnjem razredu,« je mnenja na koncu | D |
in dosežki nacionalnega preverjanja znanja ( | NPZ) | .Glede NPZ je v Zakonu o osnovni šoli zapisano | D |
nacionalnega preverjanja znanja (NPZ). Glede | NPZ | je v Zakonu o osnovni šoli zapisano, da služi | D |
naravnane selektivno. Če bi želeli preizkuse | NPZ | podrediti temu cilju, bi izgubili dragoceno | D |
pogleda na kakovost svojega poučevanja. O namenu | NPZ | je v preteklem letu tekla beseda na dveh tiskovnih | D |
ocenjevanju in nacionalnem preverjanju znanja ( | NPZ) | .Stališča je povzel predsednik otroškega parlamenta | D |
je, da se pri vpisu v srednjo šolo upošteva | NPZ. | Tretji predmet za eksterne preizkuse znanja bi | D |
maja, opravljalo nacionalne preizkuse znanja ( | NPZ) | . Preverjanje v 9. razredu bo opravljalo tudi | D |
opravljali obvezne nacionalne preizkuse znanja ( | NPZ) | skoraj vsi (skupaj je letos 19.717 devetošolcev | D |
morajo pri poučevanju izboljšati,« je o projektu | NPZ, | ki je letos državo stal 340.000 evrov, spregovorila | D |
Janez Bečaj, predsednik državne komisije za | NPZ. | Dejal je še, da letos ne opažajo razlik v znanju | D |
interpretirati rezultate. Natančnejša analiza | NPZ | bo znana jeseni. Maja Hitij | D |
pridobljena z nacionalnimi preizkusi znanja - | NPZ) | .Rezultati so pokazali, da so deklice pri vseh | D |
njihove dosežke na nacionalnih preizkusih znanja ( | NPZ) | iz slovenščine in matematike.Deklice so na NPZ | D |
iz slovenščine in matematike. Deklice so na | NPZ | iz slovenščine dosegle pomembno višje rezultate | D |
rezultate kot dečki, učinek spola je bil zmeren; na | NPZ | iz matematike pa deklice niso dosegle pomembno | D |
bilo znanje deklet in fantov ocenjeno s pomočjo | NPZ | (velja le za predmete, pri katerih je zunanje | D |
razlike med dekleti in fanti le še pri dosežkih na | NPZ | iz slovenščine (dekleta so dosegla pomembno | D |
dosegla pomembno višje rezultate), pri dosežkih na | NPZ | iz matematike in biologije pa razlike niso bile | D |
predhodnikov v zvezi z nacionalnim preverjanjem znanja ( | NPZ) | .Sprejeli so zakon, ki je določal, da otrok, | D |
dodatne delovne zvezke z rešitvami nalog za | NPZ. | Posel je bil dejanski motiv. | D |
ministrova izjava, da naj bi bil motiv uvajanja | NPZ | s strani prejšnjega ministra samo prodaja gradiv | D |
prodala po tri delovne zvezke za vse predmete na | NPZ, | to pomenilo največ 10 odstotkov prometa - prihodkov | D |
velika večina učencev. Res je tudi, da je bilo | NPZ | upoštevano v zaključni oceni devetega razreda | D |
dobila večinske podpore. A priznati mora, da z | NPZ | ni bila poudarjena sociala, temveč prav zahteva | D |
pokazala analiza nacionalnih preizkusov znanja ( | NPZ) | za leto 2007 in ali so letna poročila o NPZ | D |
NPZ) za leto 2007 in ali so letna poročila o | NPZ | kaj vplivala na spreminjanje učnih načrtov? | D |
pri končnem uspehu učencev? Odločitev o vlogi | NPZ | je stvar koncepta razvoja osnovnošolskega programa | D |
sistemskih in vsebinskih rešitev. Trenutno je vloga | NPZ | predvsem v funkciji razvoja kurikula.Analiza | D |
načrtovalce kurikula posebej zanimajo. Če pa ima | NPZ | selekcijsko vlogo ali se dosežki upoštevajo | D |
nevralgičnih točk dosežkov učencev. Če pa ima | NPZ | selekcijsko vlogo ali se dosežki upoštevajo | D |
sestavi in rabi nacionalnih preizkusov znanja ( | NPZ) | «. Dr. Mojca Štraus, v. d. direktorica Pedagoškega | D |
letošnjega nacionalnega preverjanja znanja ( | NPZ) | so slovenski učenci, po besedah Janeza Bečaja | D |
skoraj 57.000 preizkusov. Analize rezultatov | NPZ | pokažejo, na katerih področjih so učenci uspešni | D |
po katerih so učitelji vrednotili preizkuse | NPZ, | so bila vnaprej znana, ocenjevalci so se za | D |
Letošnji rezultati nacionalnega preverjanja znanja ( | NPZ) | tako kot lanski kažejo na premajhno kritičnost | D |
Po besedah predsednika državne komisije za | NPZ | Janeza Bečaja so devetošolci letos pokazali | D |
procesa,« pravi Zupanc. Vrednotenje preizkusov | NPZ | devetošolcev, ki ga pripravlja Zavod RS za šolstvo | D |
kako nekateri dejavniki vplivajo na rezultate | NPZ. | S prvim, Povezanost rezultatov NPZ s socialno | D |
rezultate NPZ. S prvim, Povezanost rezultatov | NPZ | s socialno-ekonomskim statusom učenca, ki ga | D |
ugotavljajo, kako ta dejavnika vplivata na rezultate | NPZ. | Pri drugem projektu, ki ga vodi Darinka Rosc | D |
slovenščine vpliva na dosežke pri preizkusih | NPZ | iz slovenščine.V bližnji prihodnosti nameravajo | D |
posameznim predmetnim področjem. Želijo, da bi | NPZ | postal pomembno orodje, s katerim bi lahko učitelji | D |
šestošolcev, ki prav tako lahko sodelujejo pri | NPZ, | kajti na njihovi podlagi bi lahko zarisali smernice | D |
je začelo tudi nacionalno preverjanje znanja ( | NPZ) | šestošolcev in devetošolcev. Drugi del pisnega | D |
včeraj začelo tudi nacionalno preverjanje znanja ( | NPZ) | osnovnošolcev, katerega glavni cilj je dobiti | D |
preverjanja odloči 80 odstotkov. V sredo bo na vrsti | NPZ | iz materinščine za 6. in 9. razred, prihodnji | D |
drugih utemeljenih razlogov niso mogli udeležiti | NPZ | v rednem roku, na voljo še dodatnega.Od spremembe | D |
spremembe zakonodaje v šolskem letu 2005/06 dosežki | NPZ | v 9. razredu ne vplivajo več na končni uspeh | D |
koalicijskem sporazumu, ki predvideva ponovno uvedbo | NPZ | tudi v tretji razredu, se sistemu verjetno obetajo | D |
Ljubljana - Nacionalnega preverjanja znanja ( | NPZ) | iz obveznih predmetov, slovenščine in matematike | D |
le na četrtini vzorčno izbranih šol. Čeprav | NPZ | za šestošolce ni več obvezen, se ga je letos | D |
preverjanje znanja Janeza Bečaja zelo razveseljivo. » | NPZ | postaja rutinski, brez večjih zapletov.Dosežki | D |
štirih letih nacionalnega preverjanja znanja ( | NPZ) | s formativno funkcijo bi lahko k hvalnici temu | D |
tudi negativne učinke, ki jih ima izvajanje | NPZ | na delo v šolah.Kritično je treba osvetliti | D |
korist, pozitivne učinke, ki naj bi jih imelo | NPZ. | Samo pogojno je res, da imajo šole s temi | D |
predsednik komisije. Pri takšni organizaciji | NPZ | so pomisleki upravičeni in problemi nedvomni | D |
rezultatom, ki naj bi jih učenci dosegli na | NPZ, | je lahko za mnoge šole na vzgojnem področju | D |
se zaradi dobrih in vedno boljših uspehov na | NPZ | ali zaradi frustracij, ker tega ne dosegamo | D |
spoprijema, ne more ničesar rešiti z analizami | NPZ. | Poleg tega se v Državnem izpitnem centru ne | D |
drugih nestrokovnostih ne bi javno govorili. Pri | NPZ | se v resnici preverja motiviranost za nekaj | D |
neumnosti. Na začetku omenjena formativna funkcija | NPZ | (ki je na besedni ravni skonstruirana zato, | D |
je na besedni ravni skonstruirana zato, da se | NPZ | ohrani) se tako razblini.Ni je. | D |
bilo bolje, da bi šole standardizirane teste | NPZ, | ki bi bili javni, izvajale same (učenci in učitelji | D |
rezultatih nacionalnega preverjanja znanja ( | NPZ) | v tem šolskem letu, ki jih je v medijih komentiral | D |
rečemo. Pa bi lahko pisal o odnosu učiteljev do | NPZ, | prenosu njihovih mnenj in ocen na učence in | D |
naloge v okviru nacionalnega preverjanja znanja ( | NPZ) | .Danes bodo devetošolci pisali naloge iz tretjih | D |
bilo pametno to, kar zakon pravi, ne da je | NPZ | tudi sestavni del meril za vpis, ampak ta zakon | G |
zarezal v šolski sistem s tem, da smo ukinili | NPZ, | je potrebno širši javnosti povedati, kaj je | G |
zdaj dve), da bi nacionalni preizkusi znanja ( | NPZ) | veljali več pri oblikovanju zaključne ocene | P |
neenakem položaju. Zato predlagajo reaktivacijo | NPZ. | Zanimivo. | P |
letošnjega nacionalnega preverjanja znanja ( | NPZ) | , ki so ga prostovoljno pisali šestošolci in | P |
samo pri devetošolcih, kjer je bilo pisanje | NPZ | obvezno.Udeležilo se ga je 96,6 odstotka pri | P |
šestošolcev kot devetošolcev), ki so pisali | NPZ | pri matematiki, podatke analizirati, povezovati | P |
Potem naletimo še na en paradoks v zgodbi | NPZ, | ker neke stvari pa so vendarle povezljive in | P |
odličnjakov dosega tako šibke rezultate pri | NPZ. | Prepričljivega odgovora doslej najrazličnejši | P |
Janezom Bečajem, predsednikom državne komisije za | NPZ. | Analiza letošnjih ekstercev med drugim kaže | P |
Osebno ne vidi razlogov, zakaj ne bi bili ti | NPZ | uporabljeni vsaj za prehod v srednje šole z | P |
zakona smo eksternim preverjanjem v osnovni šoli ( | NPZ) | opredelili enako nalogo kot jo ima v nekaterih | P |
spremembo zakona je bila prvenstveno ukinjena vloga | NPZ | kot zaključka devetega razreda osnovne šole | P |
Po prejšnji določilih zakona so dosežki pri | NPZ | predstavljali polovico ocene ob zaključku devetega | P |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |