nova beseda iz Slovenije

na (5,069.902-5,070.001)


odlašanja seznanjati z dejstvi, ki lahko vplivajo      na      varnost zaščitene osebe. Prirejeni dokumenti  S
člena za sklepanje pravnih poslov, ki vplivajo      na      tretje osebe. Pravne posledice spremembe identitet  S
identiteto. Uporaba izvirne identitete ne vpliva      na      pravice in obveznosti iz zakonske zveze in družinskih  S
Morebitne pravice in obveznosti, ki so nastale      na      podlagi pravnih poslov v času uporabe spremenjene  S
identitete, razen obveznosti, ki se nanašajo      na      sodne in upravne postopke, oseba ureja po pooblaščencu  S
države prosilke ali zaprošene države, glede      na      to, katera je zanjo ugodnejša. (5) Tehnična  S
zaradi zagotovitve njihove varnosti. Izvaja se      na      podlagi sprejetih obveznosti iz bilateralnih  S
ki jih je sklenila Republika Slovenija. (2)      Na      podlagi bilateralnega sporazuma se lahko opravi  S
osebe izven ozemlja Republike Slovenije oziroma      na      ozemlje Republike Slovenije. (3) Sodelovanje  S
člen (1) Zaščitena oseba, ki je v priporu,      na      prestajanju kazni zapora, mladoletniškega zapora  S
mora biti ločena od ostalih oseb v priporu,      na      prestajanju kazni zapora, mladoletniškega zapora  S
tovitveni sklep o prenehanju programa zaščite. (3)      Na      predlog generalnega državnega tožilca ali enote  S
zaščite za zaščiteno osebo, ki je preseljena      na      ozemlje te države. (4) Komisija vroči sklep  S
zakona, o tem nista dolžni obvestiti posameznika,      na      katerega se podatki nanašajo, če bi to onemogočilo  S
Nadzor po tem poglavju mora biti opravljen      na      način, ki ne omogoča razkritja ogroženih oziroma  S
16 Uradni list RS 16/2007 z dne 23. 02. 2007      Na      podlagi 153. člena Poslovnika državnega zbora  S
državnega zbora je Državni zbor Republike Slovenije      na      seji dne 1. februarja 2007 potrdil uradno prečiščeno  S
vzpostaviti pogoje za njihovo enakovredno udeležbo      na      trgu dela z odstranjevanjem ovir in ustvarjanjem  S
ureditve po tem zakonu, veljajo splošni predpisi      na      področjih delovnih razmerij, pokojninskega in  S
besedilu: Inštitut) opravlja naslednje naloge      na      področju zaposlitvene rehabilitacije: - usklajuje  S
- usklajuje in koordinira strokovni razvoj      na      tem področju, - pripravlja standarde storitev  S
druge naloge v zvezi z izvajanjem tega zakona      na      podlagi vsakoletnega programa dela. (2) Naloge  S
delavke (v nadaljnjem besedilu: strokovni delavci)      na      področju zaposlitvene rehabilitacije in zaposlovanja  S
zaposlitev, - je prijavljena kot brezposelna oseba      na      Zavodu Republike Slovenije za zaposlovanje   S
bolezni, - težave pri dejavnostih, ki vplivajo      na      njeno zaposljivost in - ovire pri vključevanju  S
- ovire pri vključevanju v delovno okolje      na      način, kot ga opredeljuje mednarodna klasifikacija  S
možnosti invalidov iz 33. člena tega zakona      na      podlagi mednarodne klasifikacije funkcioniranja  S
storitev iz 15. člena tega zakona v obsegu,      na      način in v trajanju, opredeljenem v rehabilitacijskem  S
posledic telesne ali duševne okvare ali bolezni      na      posameznika, - potrebe po storitvah zaposlitvene  S
opreme in sredstev za delo, - usposabljanje      na      konkretnem delovnem mestu oziroma v izbranem  S
sabljanju in izobraževanju, - spremljanje invalida      na      delovnem mestu po zaposlitvi, - sprotno ocenjevanje  S
rehabilitacije, ima pravico do denarnih prejemkov glede      na      vrsto, obseg in čas trajanja storitev in sicer  S
upošteva število in potrebe invalidov glede      na      vrsto invalidnosti in regionalno pokritost z  S
organizacijske, tehnične in druge pogoje glede      na      vrsto, obseg in standarde storitev. 20. člen  S
ki so predmet koncesije, - rok za prijavo      na      razpis, - merila za izbiro med ponudbami,   S
(oddaja ponudb) (1) Vsak ponudnik se      na      javni natečaj lahko prijavi le z eno ponudbo  S
izvedbo javnega natečaja in pregled ter oceno      na      javni natečaj prispelih ponudb imenuje minister  S
najkasneje v roku 30 dni po poteku roka za prijavo      na      javni natečaj. (3) Strokovna komisija po zaključ  S
(pogodba o koncesiji)      Na      podlagi dokončne odločbe koncedent najkasneje  S
(2) Koncedent pisno opozori koncesionarja      na      razlog za odvzem koncesije in mu določi primeren  S
Rehabilitacijske komisije izdajajo mnenja v postopkih      na      prvi in drugi stopnji. (3) Član oziroma članica  S
ki je sodeloval pri izdaji mnenja v postopku      na      prvi stopnji, ne more biti član rehabilitacijske  S
rehabilitacijske komisije, ki o isti zadevi daje mnenje      na      drugi stopnji. (4) Listo izvedencev, ki so  S
imenuje minister, pristojen za invalidsko varstvo,      na      predlog Zavoda. (5) Stroški dela rehabilitacijsk  S
ilitacijskih komisij) (1) Rehabilitacijske komisije      na      prvi in drugi stopnji delujejo v sestavi štirih  S
- strokovnjaka s specifičnih področij glede      na      telesno oziroma duševno okvaro ali bolezen obravnavane  S
2) Pri delu rehabilitacijske komisije lahko      na      zahtevo invalida sodeluje izbrani zaupnik invalid  S
obravnavi in druge podatke, ki lahko vplivajo      na      priznanje statusa invalida in na vrsto, obseg  S
lahko vplivajo na priznanje statusa invalida in      na      vrsto, obseg in trajanje zaposlitvene rehabilitacije  S
(rehabilitacijski načrt) (1)      Na      podlagi mnenja rehabilitacijske komisije izdela  S
izdela oceno invalidovih zaposlitvenih možnosti      na      podlagi mesečnih poročil in končne evalvacije  S
podporne storitve ali prilagoditve potrebuje      na      delovnem mestu. (2) Kadar kljub rehabilitaciji  S
rezultatov v višini vsaj ene tretjine zaposlenega      na      običajnem delovnem mestu, se v oceni zaposlitvenih  S
zaradi invalidnosti ni zaposljiv. (3) Zavod      na      podlagi ocene iz prvega odstavka tega člena  S
invalidu zagotavlja pomoč pri iskanju zaposlitve      na      ustreznih delovnih mestih v običajnem delovnem  S
odločba o zaposljivosti) (1) V primeru, da Zavod      na      podlagi ocene iz prejšnjega člena ugotovi, da  S
odločbo je možna pritožba. (2) Zavod lahko      na      vlogo invalida izda odločbo o zaposljivosti  S
invalida v zaščitni ali podporni zaposlitvi      na      podlagi ocene zaposlitvenih možnosti iz prejšnjega  S
predpisih. (3) Invalid oziroma delodajalec lahko      na      podlagi ocene doseganja delovnih rezultatov  S
socialne vključenosti izvajajo izvajalci, izbrani      na      javnem razpisu, ki ga objavi ministrstvo, pristojno  S
podjetjih ter v podporni in zaščitni zaposlitvi      na      delih, ki ustrezajo njihovim sposobnostim.   S
izpolnjevanju drugih pogojev šteje kot okoliščina,      na      podlagi katere se invalidu priznajo enake pravice  S
organizacije dela o ravnanju z invalidnostjo      na      delovnem mestu tako, da zagotavljajo enake možnosti  S
delovna mesta za invalide so vsa delovna mesta,      na      katerih, ob upoštevanju izjave o varnosti z  S
ter druge ukrepe za ravnanje z invalidnostjo      na      delovnem mestu. (4) V primeru, ko se delo opravl  S
iz njegove invalidnosti, ko se delo opravlja      na      domu ali na daljavo, se posebnosti take zaposlitve  S
invalidnosti, ko se delo opravlja na domu ali      na      daljavo, se posebnosti take zaposlitve uredijo  S
sklenitev nove pogodbe o zaposlitvi za nedoločen čas      na      drugem ustreznem delu, ki ustreza invalidovi  S
pokojninskem in invalidskem zavarovanju, ali      na      podlagi sporazuma z drugim delodajalcem zagotovi  S
sklenitev pogodbe o zaposlitvi za nedoločen čas      na      ustreznem delu pri njem. (2) Če je invalidu  S
Zaščitna zaposlitev je zaposlitev invalida      na      delovnem mestu in v delovnem okolju, prilagojenem  S
sposobnostim in potrebam invalida, ki ni zaposljiv      na      običajnem delovnem mestu (v nadaljnjem besedilu  S
centri. (3) Tudi opravljanje dela invalida      na      domu je lahko opredeljeno kot zaščiteno delovno  S
Invalid sklene z delodajalcem pogodbo o zaposlitvi      na      zaščitenem delovnem mestu, v kateri se poleg  S
izvajanja strokovne pomoči in spremljanja invalida      na      delovnem mestu oziroma druge storitve glede  S
delovnem mestu oziroma druge storitve glede      na      ugotovljene potrebe invalida. (2) Na podlagi  S
glede na ugotovljene potrebe invalida. (2)      Na      podlagi sklenjene pogodbe iz prejšnjega odstavka  S
ustanovi zaradi zaposlovanja invalidov izključno      na      zaščitenih delovnih mestih in izpolnjuje kadrovske  S
ustanavljanja in delovanja zaposlitvenih centrov      na      svojem območju. (2) Zaposlitveni centri in  S
javnih sredstev. (4) Invalidom, zaposlenim      na      zaščitenih delovnih mestih, zagotavlja zaposlitveni  S
mestih, zagotavlja zaposlitveni center delo      na      svojem sedežu, v svojih poslovnih enotah, na  S
na svojem sedežu, v svojih poslovnih enotah,      na      podlagi sklenjenih poslovnih pogodb pa občasno  S
odločbo iz prejšnjega odstavka ni pritožbe. (3)      Na      podlagi dokončne odločbe se zaposlitveni center  S
45. člen (vpliv      na      sprejemanje odločitev) (1) Zaposlitveni center  S
sprejetje odločitev, ki bi lahko škodljivo vplivale      na      ohranjanje delovnih mest za invalide. (3) Za  S
olajšav so zaposlitveni centri dolžni prikazovati      na      posebnem kontu in uporabiti za namene, določene  S
Podporna zaposlitev je zaposlitev invalida      na      delovnem mestu v običajnem delovnem okolju s  S
Invalidu se lahko zagotavlja pri uvajanju v delo,      na      delovnem mestu in pri vključevanju v delovno  S
usposobljenost invalida za opravljanje del      na      konkretnem delovnem mestu, - motiviranost in  S
invalidu, delodajalcu in delovnemu okolju. (2)      Na      podlagi sklenjene pogodbe iz prejšnjega odstavka  S
dosega nižje delovne rezultate, ugotovljene      na      podlagi ocene doseganja delovnih rezultatov  S
odstavka 69. člena tega zakona, v višini in      na      način, predpisan s tem zakonom. 51. člen   S
in usposablja več kot tri invalide, sicer pa      na      vsakih 20 zaposlenih invalidov enega strokovnega  S
Slovenije ni pridobila statusa invalidskega podjetja      na      način iz prejšnjega odstavka, Vlada Republike  S
ki želi poslovati kot invalidsko podjetje,      na      ministrstvo, pristojno za invalidsko varstvo  S
ustvarjenega dobička, doseženega s prodajo      na      trgu, nameniti za povečanje osnovnega kapitala  S
58. člen (lastništvo in vpliv      na      sprejemanje odločitev) (1) V primeru, da se  S
pomembnih razvojnih odločitvah, ki lahko vplivajo      na      ohranjanje delovnih mest za invalide. (3) V  S
sprejete odločitve, ki bi lahko škodljivo vplivala      na      ohranjanje delovnih mest za invalide. (4) Za  S
dolžna računovodske izkaze revidirati vsako leto      na      način in pod pogoji, ki jih določa zakon o revidiranju  S

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  5,069.402 5,069.502 5,069.602 5,069.702 5,069.802 5,069.902 5,070.002 5,070.102 5,070.202 5,070.302 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA