nova beseda iz Slovenije

management (201-300)


nazadnje po dosežkih, samouresničevanju. Te potrebe      management      bolj ali manj lahko poteši, deloma lahko celo  C
ORGANIZACIJA      Management      / Strokovnjaki / Izvajalci / Dobavitelji Odjemalci  C
udeleženci / Notranji (ne)etični pritiski      MANAGEMENT      / MANAGERJI Preglednica 6.1: S kakšnimi  C
humanitarne funkcije. Kodeksi etike, ki obravnavajo      management,      so sorazmerno novi.Pred njimi je nastalo mnogo  C
interesom lastnikov in drugih vplivnih udeležencev,      management      pa obstaja zato, da obvladuje organizacijo,  C
tožniku, ne na obtožencu). V svetu, kjer deluje      management,      je torej etično odločanje in moralno delovanje  C
Kodeks svetovalcev managementu: Združenje za      management      consulting Slovenije 8. Russelove “zapovedi  C
Practical Business Ethics, New York: American      management      Association, str. 69 9. 10, 11, 12. povzeto  C
Practical Business Ethics, New York: American      Management      Association, (str. 72-73). 23. Tavčar, Mitja  C
managementa, Ljubljana: Institut za evalvacijo in      management      v raziskovalni in razvojni dejavnosti, Ljubljana  C
naključju, jih je treba na določen način planirati.      Management      si ne more dovoliti, da bi bila njegova organizacija  C
od zgoraj navzdol. To pomeni, da najvišji      management      postavlja glavne cilje, srednji in nižji management  C
management postavlja glavne cilje, srednji in nižji      management      morata izvajati svoje cilje iz ciljev višjih  C
stvarnejše in njihovo uresničevanje lažje.      Management      planira, ker ima od tega koristi, ki so večje  C
okolja organizacije. Postopkov za uspešni      management      je več. Spajanje intuitivnega in sistematično  C
pa kaj se je zgodilo npr. Xeroxu), če bi se      management      omejil le na reševanje dnevnih problemov.Pri  C
težko trditi, da ni uspešna organizacija.      Management      je v organizaciji odgovoren za to, da je planiranje  C
prihodnosti nismo sposobni natančno predvidevati. Za      management      je pomembno, da ve, na katere ne predvidene  C
nekaj metod. Gre za metodo, pri kateri najvišji      management      subjektivno ocenjuje prodajo. Gre za metodo  C
Jr.,      Management,      New York, 1992, str. 249. 6.   C
(brez pomoči ali s pomočjo drugih) najvišji      management      v organizaciji.Subjektivno globalno ocenjevanje  C
organizacije. Težko je zanikati, da bo dober      management      znal izkoristiti ugotovljene prednosti organizacije  C
strateškega planiranja, znani kot strateški      management     , posvečajo uresničevanju in kontroli uresničevanja  C
uresničujemo. Ob njih rasteta zanimanje managerjev in      management      teorije za uresničevanje strateških planov organizacij  C
uresničevanjem strategije (navadno imajo naslov strateški      management)      ali celo zgolj z uresničevanjem strategij.   C
je orodje, ki ga ima v organizaciji na voljo      management.     Omogoča povezovanje informacij z odločanjem.  C
uravnoteženih kazalcev uspešnosti terja, da si      management      jasno opredeli strateške cilje organizacije  C
managerjev, ki je odgovorna za projekt. Ta      management      odloča o potrebnih poslovnih prvinah, kot so  C
sila, proizvodne zmogljivosti itd. Projektni      management      deluje kot središčna točka vseh projektnih  C
organizaciji. Lahko bi rekli, da je projektni      management      najvišji management za posamezni projekt, saj  C
bi rekli, da je projektni management najvišji      management      za posamezni projekt, saj planira, organizira  C
zadovoljna oba vodja. Linijski in projektni      management      se morata usklajevati, tako da nastaja čim manj  C
Ne glede na možne slabosti prihaja projektni      management      pri uresničevanju strategij v poštev v mnogih  C
predeljen splet zaželenih rezultatov. Projektni      management      je najvišji management za posamezni projekt  C
rezultatov. Projektni management je najvišji      management      za posamezni projekt.Njihova izvedba ni mogoča  C
kratkoročnem planskem obdobju. Za najvišji      management      organizacije je najpomembnejši izložek iz tega  C
potem prejemajo organi upravljanja in najvišji      management.     Če upravljalni organi in najvišji management  C
management. Če upravljalni organi in najvišji      management      niso zadovoljni z izdelanimi plani in s poslovno  C
izdelkov Vir: D. R. Hansen, M. M. Mowen,      Management      Accounting, South-Western Publishing Co., Cincinnati  C
katerih izvedba traja dalj časa. Projektni      management      vnaša v organizacijo začasno organizacijsko  C
oblastniki. V izvrševanju pa strokovno odločajo      management      in managerji organizacije, ob njih pa v izvajanju  C
želenim stanjem in izidom za njihovo doseganje.      Management      in managerji so odgovorni za posledice odločitev  C
so predvsem stvar managementa tega podjetja.      Management      ureja zadevo in odloča. Problem je zadeva, pri  C
ganizacije. Managerske odločitve so najprej (vršni      management)      v snovanju in opredmetenju organizacijsko-političnih  C
Logično se ponuja nadaljevanje v strateški      management      in v strateško odločanje ter v izvajalni management  C
management in v strateško odločanje ter v izvajalni      management      z izvršilnim taktičnim in izvajalnim odločanjem  C
upravljalska odločitev, čeprav jo lahko predlaga tudi      management.     Končna odločitev je last niška.   C
zadev in odločanje v podjetju, Visoka šola za      management      v Kopru, Koper 2000, 58. 7.   C
zadev in odločanje v podjetju, Visoka šola za      management      v Kopru, Koper 2000, 112, 113 9.   C
zadev in odločanje v podjetju, Visoka šola za      management      v Kopru, Koper 2000, 116 - 122. 10.  C
zadev in odločanja v podjetju, Visoka šola za      management      v Kopru, Koper 2000, 20 - 23. ORGANIZIRANJE  C
procesov se spremenijo tudi dela in strukture,      management      in sistemi merjenja dela ter vrednote in prepričanja  C
delovanju v prihodnosti. Vir: Možina et al:      Management,      Didakta, Radovljica 1994, str.23. Poslovno  C
za manjši obseg poslovanja. Ta spoznanja so      management      spodbudila, da so ves proces naročanja in plačevanja  C
Ljubljana 2000, str. 36 -37. 18. Možina et al:      Management,      Didakta, Radovljica 1994, str. 23.VSEBINA POGLAVJA  C
vzdrževanju vitalnosti organizacije. Strateški      management      v uravnovešenem timu Delegirane pristojnosti  C
zmanjšanjem števila ravni se najprej izgubi srednji      management,      kar pomeni odpuščanje velikega števila srednjih  C
finančnoračunovodski in kadrovsko splošni sektor.      Management      je bil prepričan, da je funkcijska struktura  C
klasično funkcijsko strukturo organiziranosti.      Management      obravnavane družbe pričakuje, da ji bo nova  C
str. 20. 2. Hellrigel, D., Slocum, J. W.:      Management,      New York, 1992, str. 320. 3. Hellrigel, D.,  C
praksi Ravnanje z ljudmi pri delu in kadrovski      management      Raziskava modelov ravnanja z ljudmi pri delu  C
ljudmi pri delu (angl. HRM - Human Resource      Management)     . Ravnanje z ljudmi pri delu  C
Ravnanje z ljudmi pri delu in kadrovski      management      Največji boj se je vnel med zagovorniki Human  C
pri delu) in Personnel Managementa (kadrovski      management)     .Drug drugemu očitajo pomanjkljivosti in nedoslednost  C
biti ustrezno obravnavani pri delu in učinkovit      management      bo to tudi dosegel. Profesionalci so prepričani  C
ravnanja z ljudmi pri delu. Prvi, kadrovski      management      (PM) naj bi bil predvsem statična preteklost  C
pri odločanju in njegovi vključenosti v vrhnji      management.     Vloga kadrovika se ne izraža v dejanskih kadrovskih  C
prispevku k rezultatu močno razlikujejo. Direktor      Management      Centre Europe Willem H. J. Guitink je s študijo  C
tudi za izboljšanje svoje lastne uspešnosti.      Management      in zaposleni potrebujejo potrditev tudi za svoje  C
varen, bolj je upravičena zahteva, da bi si      management      moral prizadevati tudi in predvsem za zadovoljstvo  C
str. 168-169 5. Hellriegel D., Slocum, J. W.:      Management,      Addison-Wesley Publishing Company, New York  C
tehnične in komunikacijske spretnosti bistvene za      management.     Toda za dobro vodenje ne zadoščajo, ampak so  C
11. Trditev: Dober      management      obvladuje kompleksnost, uspešen vodja izpelje  C
12. Neki svetovalec za      management      je dejal: Kar koli je bilo kdaj narejenega,  C
vodja sprejmejo v organizaciji. Na primer:      management      formalno odloči, da je kajenje v delovnih prostorih  C
preneha delovati14. Vrednote, ki jih zastopa      management,      npr. glede sodelovanja zaposlenih pri odločanju  C
spreminja. Na primer: nizka storilnost spodbudi      management,      da analizira, kateri notranji ali zunanji dejavniki  C
ZUNANJI SISTEM      Management      / Tehnologija / Stališča članov / Organizacijska  C
nastane kar sama od sebe, ampak jo mora oblikovati      management      skupaj z zaposlenimi, ti pa jo potem prenašajo  C
vrednote, socializacija in ritualni dogodki.      Management      kar največ prispeva k ustvarjanju take ali drugačne  C
napadalnost, nasilje in sovražnost. Tradicionalni      management      dejansko poudarja, da je konflikt nezaželen  C
oziroma v organizaciji so posebno nevarni, če      management      odkrito ali prikrito spodbuja brezkompromisno  C
plače, regrese, ugodnosti za delavce, medtem ko      management      zastopa interese lastnikov in s tem cilj po  C
anagement Review, Fall 1999; 73-75. 17. Bedeian A.:      Management,      New York, 1992; 510-515. 18. Freud W.: Managing  C
Management, 37, June,1995; 87. 19. Možina S. et al:      Management      kadrovskih virov, FDV, Ljubljana, 1998; str  C
Mass., 1994; 156-160. . / . / stran 616 . /      MANAGEMENT      INFORMACIJSKE TEHNOLOGIJE IN e-POSLOVANJA   C
POGLAVJA Pomen podatkov in informacij za      management      Informacijska tehnologija   C
stran 618 . / POMEN PODATKOV IN INFORMACIJ ZA      MANAGEMENT      Proces odločanja je del managementa.  C
delovanje računalnika. . / . / stran 621 . /      Management      informacijske tehnologije in e-poslovanja  C
upravljanje odnosov s partnerji (Customer Relationship      Management      -CRM).   C
in informacij, ki so potrebni za izvajanje in      management,      kar prikazuje slika 18.3. Na sliki so prikazani  C
podlagi ustreznih podatkov in informacij. Za      management      ne zadostujejo samo podatki in informacije o  C
managementa sprejeti odločitev. Če naj bi bil      management      čimbolj razbremenjen rutinskih odločitev, naj  C
Kupec Kupec Izvajanje / Informiranje /      Management      naročilo podatek o izvajanju izdelek/storitev  C
kupca . / . / stran 626 . / Očitno je, da      management      ne potrebuje podatkov in informacij v zvezi  C
11. Vključevati je treba višji      management      organizacij, ker jih je mogoče razvijati šele  C
in nato uresniči. . / . / stran 643 . /      Management      informacijske tehnologije in e-poslovanja  C
Informacijska tehnologija ima močan vpliv na      management,      na managerje na vseh ravneh, saj jim spreminja  C
164.15. 14. Jesenko J.: Podiplomski študij      Management      elektronskega poslovanja na Fakulteti za organizacijske  C
obvladovanje kakovosti (angl. “total quality      management”     ).Vendar pa je to zgolj potrebni pogoj za preživetje  C

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA