kosilo (601-700)

dogodkov v domovini sem moral predčasno zapustiti      kosilo      s tem sila zanimivim starim gospodom, ki je  D
patriarh Aleksej II. in jim priredil tudi praznično      kosilo.     Toda ves program se je medtem že tako zavlekel  D
Sodnik je poslušal oba in razsodil, da mora berač      kosilo      plačati.»Najedel si se vonja njegovega mesa  D
Na fakulteti sem srečala Ano in jo peljala na      kosilo,      da ji bom nekaj važnega povedala.O romanu, ki  D
dragi Edi zamudi samo deset minut, greva na      kosilo,      govori mi o spominu, Francozi imajo zanj dve  D
Včasih samo pokliče in pove, kaj bo skuhala za      kosilo.     Čeprav njene težave niso takšne, da bi se z njimi  D
Peljeva se v Maribor. Najprej na      kosilo      k duhovni sestrici Zori (A. Jurič).Prepoznala  D
A mi smo včasih tam.      Kosilo      je božansko.Zora kuha za oči, okus, dušo in  D
doktor, gospodom gospe doktor in komisijo na      kosilo.     Počutim se kot v Parizu.  D
rad in to dobro. Ko je prvič dobil kazen (za      kosilo      le kuhan krompir in kislo zelje, medtem ko so  D
Zamomljal sem, da je precej zamudil, da je čas za      kosilo      in da bi potem jaz odkolesaril kam naprej.»Greva  D
nepredvidljiva pota. Spet sem nekaj omenjal      kosilo.     »Kakšno kosilo, čakajo naju!«  D
Spet sem nekaj omenjal kosilo. »Kakšno      kosilo,      čakajo naju!«V bližnji stavbi sva bila nato  D
upal, da bomo po pogovorih mogoče povabljeni na      kosilo.      Čudeži   D
Jaroslav Jankovič Nedeljsko      kosilo;      goveja juha, pražen krompir, jušna govedina  D
kreativni in inventivni; naj raje sami skuhajo      kosilo,      kot naročijo že pripravljeno, naj sami zasadijo  D
Poraba pri kuhanju je ista, saj kuhamo samo za      kosilo,      glede ostale ogrevane vode pa je poraba iz meseca  D
znajde približno 8000 kalorij na dan - zajtrk,      kosilo,      večerja in še vmesni obroki ter hitri nadomestki  D
predsednik je voditelja opozicije povabil na zasebno      kosilo      v Belo hišo.Na mizi so bili - kot pogosto pri  D
Predlagal sem mu intervju. Povabil me je na      kosilo      v Metropolov lokal San Lorenzo.On je jedel,  D
Radovljici si je 40-letni Miha M. v torek pripravljal      kosilo.     Nenadoma je kuhinjska napa zagorela.  D
je nastopila tišina, gozdar si je privoščil      kosilo      ali malico.Stopili smo k njemu in ga vprašali  D
Prvi upajo, da bodo lahko kupili svežo ribo za      kosilo,      drugi čakajo na zajtrk, ob mraku pa na večerjo  D
dnevnem redu prihodnje seje parlamenta. Zatem      kosilo.     Po njem sem sprejel nova ambasadorja, ki sta  D
bodo študentje kupljene bone tudi zamenjali za      kosilo.     Poleg tega bodo odslej vsi enaki - na prodajnih  D
tega domislil Bond leta 1988, ko je povabil na      kosilo      Webstra in Greenspana.Naslednje leto so povabili  D
pridem od Bežigrada do Rožne doline, skuham      kosilo,      se najem in pridem pravočasno na naslednjo uro  D
da jim bo mama po vrnitvi še vedno skuhala      kosilo,      da jih bodo dekleta počakala ... (smeh) Imate  D
govori druga metafora, da v ekonomiji nobeno      kosilo      ni zastonj.In kakšna je cena proračunskega kosila  D
sorodniki v Velenju. Stara mama nas je povabila na      kosilo      za 80. rojstni dan.Toliko se že dolgo nisem  D
stranišče, kaj šele, da bi v miru pojedle malico ali      kosilo.     Pri tem pa gre že za temo, kjer bi podroben vpogled  D
pogosto bival na Azurni obali. Nekega dne je na      kosilo      povabil lepo Francozinjo Suzette.Ko je prišel  D
izzvala v stavo. Če bo več, naju pelje na dobro      kosilo,      če bo manj, pa midva njega, smo se pogodili  D
Seveda pa mi je nerodno, ker sem spravil ob      kosilo      tudi nič krivega starejšega kolega, ki je sodeloval  D
Anže Peršin Nedeljsko      kosilo      je pač zakon.Čeprav se od čateške cerkve zelo  D
programa, poleg tega poznamo še ekonomski program (     kosilo)     .Slovenske osnovne šole, srednje šole le izjemoma  D
burek, jabolčni zavitek, arašidovo maslo. Za      kosilo      dobijo govejo, fižolovo in zelenjavno juho,  D
Matjaž Albreht Koalicijsko      kosilo      Kadrovske zadeve le za poobedek   D
ne gre več v prodajo. (To je pogosto petkovo      kosilo      v Dijaškem domu Vič, katerega »kritična« cena  D
Odstope so preklicali 23. februarja.      Kosilo      z versko vsebino.Po predlogu SLS je premier  D
celo v restavracijo, kamor Montanelli hodi na      kosilo.     Prebrisani starec se samo smehlja, uredniki časnika  D
»Vse bo ostalo enako. Naj gredo na      kosilo      v ljudsko kuhinjo in nato domov,« je v anketi  D
158077 . / Ugani, kdo pride na koalicijsko      kosilo      »V vili Podrožnik so v sredo ob trinajstih  D
vsi so resno prikimali. Ni kaj, sladko-kislo      kosilo      je uspelo.Kaj ne bi, okolje je odlično!   D
ob pol treh popoldne nas je začelo priganjati      kosilo,      domov bo treba.Počasi smo se odpravili proti  D
v bazenu, 10.30 - 12.00 tek na smučeh, 13.00      kosilo,      16.00 - 17.30 fitnes, 17.30 - 19.15 trening  D
režiserja mojstrovine" naslednji dan povabi na      kosilo,      producentka Lynn Kable, GOH Productions, pa  D
in popoldanskim delom bi morali zaužiti dobro      kosilo      in si odpočiti in šele potem bi res lahko potrdili  D
temu primerna. Ko je trgovina zaprta, grem na      kosilo,      po opravkih in uredim stvari, ki jih moram.  D
opoldanskem obisku pri mami smo na nedeljsko      kosilo      povabili taščo.Po kosilu se je šla tarok z otroki  D
preiskovalcev naj bi si bil invalid pripravljal      kosilo.     Olje se je pregrelo, odšel je do soseda Roberta  D
Rim - Domov pojdite, na      kosilo      in za lepše vreme poskrbite, se je šalil Janez  D
med več enakovrednimi kandidati, jih povabi na      kosilo.     Tisti, ki si zatika prtiček za ovratnik ali cmoka  D
ki so jih spremljali starši, so šli vmes na      kosilo,      drugi so si krajšali čas s sendviči v garderobah  D
Pariz - Zasebno      kosilo      z Jacquesom Delorsom je bil za premiera Drnovška  D
Ilom, v četrtek pa so imeli uradna pogajanja in      kosilo,      ki ga je v državni rezidenci Sto cvetov priredila  D
zagotavlja stanovalcu en topli obrok na dan (torej      kosilo)     , enkrat tedensko generalno čiščenje stanovanja  D
znaša 2.200 tolarjev na dan (in vključuje tudi      kosilo)     .Povprečno torej stanovalec v varovanem stanovanju  D
nujne zdravstvene oskrbe všteto tudi vsakodnevno      kosilo      ter tudi tedensko čiščenje stanovanja.«Apohalova  D
domačnosti kot vonj po praženi čebuli, ko se kuha      kosilo.     Neskromno bi pripomnil, da je to ena mojih boljših  D
imajo na te cene še 10 odstotkov popusta. Za      kosilo      ali večerjo je treba doplačati 1300 tolarjev  D
Newsweeka, pomočniki v kuhinji tiho pripravljajo      kosilo.     Točno opoldne vstane, se odpravi v svojo čisto  D
lotosove korenine z algami. »To je moje tipično      kosilo,     « pravi. Vsekakor zna gospodinjenje narediti  D
nekaj vljudnostnih stavkov; celo napovedano      kosilo      je bolj videti kot prigrizovanje klobase in  D
Proti pričakovanju Slavc pripravi odlično      kosilo.     Nekateri od nas si privoščijo tudi kopanje v  D
hiši na Bledu. Po delu na vrtu je pripravila      kosilo      za sina in vnukinjo, sama pa je nameravala jesti  D
temu, da naj bi šlo za sproščujoče nedeljsko      kosilo,      dodatna oteževalna okoliščina za polževo postrežbo  D
Sedežnica ni nič kriva.      Kosilo      na Petkovcu je odlično.Spustimo se peš nazaj  D
odmeve, na hitro zaklepetala in ustavila za      kosilo.     Očitno v upanju, da bo v moji družbi posedel  D
suverenom mu je premier José Maria Aznar priredil      kosilo      na državnem posestvu 160 kilometrov južno od  D
jo je Speddling za božič leta 1998 povabil na      kosilo      v M16.Novi minister za zunanje zadeve Jack Straw  D
se kaj hitro nanjo navadiš. Povabim jih na      kosilo,      ker praznovanje mojega rojstnega dne še traja  D
Moriarty se je šel potapljat sam, ko pa se za      kosilo      ni vrnil, so njegovi prijatelji postali sumnjičavi  D
k hobotnici, Cocu pa se v naslednje pol ure      kosilo      popolnoma ohladi.) Ko sem prvič slišal Tamo  D
prične se konec tedna. Načrtovano in tako želeno      kosilo      z najmlajšo hčerko Nežko odpade.Ponovno me preseneča  D
Dan za kulturo. Nežka tudi danes ne more na      kosilo,      ker študira, in provociram jo, da se mi vsaj  D
vendar skoraj ostali lačni, ker so zamudili      kosilo      in kasneje še ogled Postojnske jame. Minulo  D
je pritožila hotelski upravi, saj so zamudili      kosilo      in še načrtovani ogled Postojnske jame.Bernardin  D
pripravljen plačati astronomskih 13.000 funtov za      kosilo      za tri osebe v neki londonski restavraciji,  D
družinski dan na Termalni rivieri - vstopnica in      kosilo      za največ pet oseb (Terme Čatež) Darko Pepevnik  D
svoji zbirki, premier Jospin ga je povabil na      kosilo,      založniki so na dan slovesa kupili celo Le Mondovo  D
seznanili, kaj mislimo povedati v svojih govorih.      Kosilo      je bilo okoli enih.Janša je bil takoj za to  D
SKD Janez Podobnik pravi, da je na koalicijsko      kosilo      povabljen in da se ga bo udeležil.Prav z veseljem  D
konstruktivna partnerica. Tudi na koalicijsko      kosilo      prihajamo konstruktivno in v prepričanju, da  D
Jelena Gaćeš Kdo je plačal koalicijsko      kosilo?      Zapleten jedilnik, čisti računi   D
govorili, ampak so tudi »nekaj malega« pojedli. Je      kosilo      častil kdo med njimi ali pa ga je nemara plačal  D
podprla ratifikacijo maloobmejnega sporazuma.      Kosilo      v Vili Podrožnik je sicer plačal kabinet predsednika  D
koalicija je vendar vlada. Kdo neki bo plačal      kosilo,      ko se bo sešla koalicija Slovenija? Ekonomski  D
Borut Pahor, Franc But, Janko Kušar) so delovno      kosilo      (gurmani menda ne bi uživali) v vili Podrožnik  D
prišel mali Bush, se slikal, pojedel vojaško      kosilo      in morda prispeval še kaj v zdaj že znameniti  D
vsem, mimogrede pričarajo, kar ti manjka za      kosilo.     Na istem štedilniku se kuha po japonsko, pa italijans  D
otrok, ki še ni dopolnil dveh let. Ta naj za      kosilo      sreba juho pri očetu, za ostale obroke pa:   D
je vroč, pozno julijski dan. Stricu je nesel      kosilo      v soline. Upali so, da bo domov lahko prinesel  D
je celoten urnik ljubiteljskih astronomov -      kosilo      ob pol šestih in nato polnočna večerja - podrejen  D
Sylvia's, kamor je Clinton po prireditvi odšel na      kosilo.     V slaščičarni so se veselili njegovega prihoda  D
Padova. Kadar pa na dvorišču priredi nedeljsko      kosilo      za družinski klan, in to naredi zmeraj, kadar  D
Velika družina se obvezno zbere skupaj za      kosilo,      ki je za razliko od večerje v mestih najpomebnejši  D
in jih pošljemo, saj Sigler zaradi odmora za      kosilo      nekaj časa ne bo dosegljiv.To smo tudi storili  D
pomaranča (A Clockwork Orange) in Burroughsovo Golo      kosilo      (Naked Lunch) od nekdaj veljala za »kritična  D
športnih dejavnosti vključuje tudi malico in      kosilo,      stane šest tisočakov, več informacij pa je mogoče  D