kosilo (401-500)

v supermarket, kamor sva šli kupit kruhke za      kosilo.     Stal je pred pubom in se basal s hamburgerjem  A
gostilniški mizi in si pri natakarju naročil      kosilo,      da se je sprva prehranjeval samo s pecivom in  A
da prihaja, pa sem Dana Flystro povabil na      kosilo      in se z njim pogovoril o odkupu vseh pravic  A
na tekočem traku je bil stroj, ki je pojedel      kosilo      in šel vsak večer domov spat v posteljo.Pri  A
4 za morebitne podjetnike: Povabite me na      kosilo.     Ne pojem veliko.   A
ga je povabil, pa je rekel: »Kadar prirejaš      kosilo      ali večerjo, ne vabi prijateljev ne bratov ne  A
si je nekaj časa ogledoval izložbe, je šel na      kosilo.     Bi rad vedel, kaj je jedel?"   A
preveril že zjutraj. Potem ko si je naročil      kosilo,      je natakarju povedal, da mu je ime Kevin, in  A
Natan ni imel časa, da bi do konca pojedel      kosilo.     Natakarju je izročil dva dvajsetdolarska bankovca  A
večina ljudi odpravljala iz poslovne četrti - na      kosilo      in počitek. Natan je nameraval počakati, dokler  A
poljubljati, je Natan dejal: "Daj no, pojdiva na      kosilo.     " Na koncu ovinkaste poti sta naletela na restavraci  A
življenje brez ustvarjalnosti; življenje z mesom za      kosilo,      v primeru, da gre za žensko, tudi življenje  B
Ne razumem. Sam sedim pri mizi, pojedel sem      kosilo,      v literarnem tedniku preletavam naslove novih  B
si, kako Bog ponoči spi, kako gre opoldne na      kosilo,      podnevi pa hodi po nebesih in skozi luknjo gleda  B
opravimo zahteven izpit, ko nam uspe skuhati dobro      kosilo,      kadar prispemo na vrh gore.Čim večji je naš  B
ustvarjalno, kot če bi plezala na goro, kuhala      kosilo      ali se ukvarjala s kakšno drugo obliko ustvarjalnosti  B
ustvarjalnosti, kadar nam uspe skuhati dobro      kosilo,      urediti vrt ...Ne morem si misliti drugega, kot  B
knjigo, ki je bila, kakor pravi Goethe, navadno      kosilo      -- ne preskromno, pa tudi ne prazniško. Mnogokdaj  B
dni kasneje sem kosil gosposko; za tisto moje      kosilo      se nihče ni zmenil.--   B
domov; potrt je in žalosten. Žena mu postavi      kosilo      na mizo.Štefé se kosila ne dotakne in tudi žene  B
ker smo se bali nenadnega napada. Večerjo oz.      kosilo      smo čakali zaman.To je bilo tem bolj usodno  B
kdo ve, kako se vse te sitnosti imenujejo. Za      kosilo      ‒ juho, meso s prikuho, pomarančni kompot in  B
komandantje tolažili, da dobimo v Katowicah      kosilo.     Ko smo pa slučajno vprašali, kdaj pridemo v Katowice  B
Bruno, stoično. Prav, spekli ga bomo za      kosilo.      Marija prikima, pobere ostanke zajtrka s trave  B
govori v slušalko. Torej naju mama vabi na      kosilo?     ... Ja, krasno!  B
Uganil si. Marija naju vabi na      kosilo.      Janez se razveseli.  B
dvanajstih v Zvezdi, potem naj bi šli skupaj na      kosilo...     Saj greš tudi ti, da ju pozdraviš pred odhodom  B
Kaj se nismo zmenili, da gremo skupaj na      kosilo?      Cecilija je šla še malo naokrog, ob enih pride  B
vredne. Ali jaz jih ne morem porabiti niti za      kosilo      ...Začel bi pisati dramo - eksempel, kakó se borí  B
je suh do las; na srečo imá vsaj par mark za      kosilo;      jaz niti tega nimam.Prepričan sem, da boš hitro  B
je v njih kaj misli in sanj? Misel na dobro      kosilo,      sèn o debeli ženski!- V ostalem pa Ti moram  B
Marolt, ta veseljak, me je za nedeljo povabil na      kosilo.     Če pridem sam, zakolje petelina; če prideš pa  B
Včeraj sem bil res pri Maroltu.      Kosilo      je bilo izvrstno in najbrž je mojo slabost premagala  B
turškem paradižu. Spominjal bi se na svoje prvo      kosilo      na Rožniku, na lojtre, na Micko, na zažgano  B
33 . / Kasneje smo si samozavestno skuhali      kosilo      na prostem na ognjišču s trinožnikom.Nekoliko  B
čaj za vse, da bomo izmenoma dežurali in za      kosilo      skuhali testenine za vse, medtem ko smo se za  B
dva milijona! Dobila sva vodo in kavo pa še      kosilo      v ponudbo. Hvaležno sva tretje odklonila in  B
Govoril sem jim, da je zame življenje kot obilno      kosilo,      z juho, potem glavno jedjo, s krompirjem in  B
meji zatrdili, da je podnevi varno, celo na      kosilo      so me cariniki povabili... Poslušaj, je  B
telefonaril okoli. Opoldne me je povabil na      kosilo,      potem mi je izročil potni list z besedami:Ne  B
surova, smrdela je kot star »štunf«. »Tvoje      kosilo,     « je rekel in se muzal. Pojedel sem s  B
stopnicah na palubo. Za vse nas sem naročil      kosilo,      sedli smo in ko smo odrinili, sva se z Lynn  B
Najedla sva se, da sva bila vsa popacana. Za      kosilo      so bile odlične ostrige, ki sem jih natolkel  B
ki me je zaščitila pred dežjem in prinesla      kosilo      v naslednji dolini. »Vsaka sprejeta ideja, vsaka  B
ki naj bi mu sledilo študijsko delo, za njim      kosilo,      morebitni sprehod, zatem spet delo, ki naj bi  B
nekorektnih funkcionarjev. Povabil me je na      kosilo      in pome poslal celo svoj diplomatski avto, ki  B
učinkovito. Opoldne me je Mr. Aldrich povabil na      kosilo.     V jedilnici je bila vsa njegova družina, ki je  B
jugoslovanska zastava, chancellor me je povabil na      kosilo,      katerega so se udeležili številni harvardski  B
postajati ostrejša. Zaključil jo je, češ da je      kosilo      pripravljeno.Tam se najin dialog - vsi ostali  B
sem izstopil iz avta, me je povabil na domače      kosilo,      česar seveda nisem mogel odkloniti.   B
na kratko. Nasprotno, povabil me je celo na      kosilo,      za kar pa sem se mu zahvalil, ker mi je zmanjkovalo  B
da te vsakdo sicer vabi na kozarec vina, na      kosilo      ali večerjo pa redko kdo.In tako je bilo tudi  B
Rekla sva, da je že v redu in ga povabila na      kosilo      ... Ne, ne, je odgovoril.   B
IZVRSTNO TUDI      KOSILO      ZNAM SKUHATI, PA TUDI VEČERJO. Str. 51   B
sicer navadno niso skupaj, skupna pa sta bila      kosilo      in večerja.Kosilo je bilo opoldne, ko so ob  C
skupaj, skupna pa sta bila kosilo in večerja.      Kosilo      je bilo opoldne, ko so ob zvonjenju lahko molili  C
praznikih so meščanke prinašale peč tudi potice.      Kosilo      "boljših" Kamničanov je bilo sestavljeno iz  C
jabolčni ali sirov zavitek. Medtem ko je bilo      kosilo      enako za vse družinske člane, so zvečer za moške  C
imeli posle, so imeli ti navadno isto hrano. Za      kosilo      sta bili prav tako navadno dve "rihti", namesto  C
opremljena s kraljevo krono, na mizi za 5 do 6 oseb      kosilo      še toplo niti načeto in v kozarcih rdeče vino  C
v tej sobi kralj Peter I. s svojim štabom in      kosilo      so pripravile vaške žene. 3. 11. 1914. Svinje  C
ženske/ belo zasipljejo kašo, ženjcèm za obilno      kosilo.     (Il. 18,550‐560)   C
pretiranega vznemirjenja in z obveznim odmorom za      kosilo.     Se pa včasih zgodi, da eno od krav prodajo.   C
Ismail, mož ge. Milojke, ki me je povabila na      kosilo.     Po navodilu g. Siliča sva tik za hišo v sosednji  C
Več v zapisu pogovora.      Kosilo      je bilo kakopak zelo okusno, nekoliko me je  C
je mudilo, naju je z go. Babnik odpeljal na      kosilo      v portugalsko restavracijo.Kalamari, veliki  C
dovolila snemanje, ki pa je bilo zaradi okoliščin -      kosilo      - seveda večkrat prekinjeno ali moteno in tudi  C
mislim, da bi brez omahovanja svoje veličastno      kosilo      kronal z dobro in močno elektrizirano kavo.  C
ktrificirano vas. Tudi on si je privoščil električno      kosilo      in dobro mu je teknilo.Tisk je o tem poročal  C
ko se je v anglosaškem svetu denimo skupno      kosilo      začelo pomikati proti večeru.Slovenija je nasprotno  D
večerja (pri okrog 45 odstotkih), manj pogosto pa      kosilo      (k njemu se zbere 86,2 odstotka vprašanih).  D
za gram kokaina Kozarec soka stane gram, za      kosilo      je treba odšteti tri do pet gramov, za ribiške  D
Opoldne naj bi šla skupaj s kolegicami k Borisu na      kosilo.      Dolgoletni direktor Slovenske filharmonije je  D
moramo po Evo v Kranj, k babici na praznično      kosilo,      jaz pa nato ob treh v službo.Nerodnost na parkirišču  D
letna Tatjana Zajc iz Trbovelj pripravljala      kosilo.     Med kuhanjem se je na plinskem štedilniku vnela  D
postorijo: nakupujejo, si privoščijo zajtrk,      kosilo      ali večerjo.Vse več ljudi prihiti v službo z  D
mercedesa. Prav tako so Januševi Stanija povabili na      kosilo      v Štrihovec, v gostilno obdolženkinega strica  D
marke), za zajtrk 78 mark vsak mesec, medtem ko      kosilo      ali večerja staneta po 139 mark na mesec. Krenzevi  D
menzi, ko je skupaj z njimi pospravil študentsko      kosilo.     Kako bodo volivci nagradili take poteze, pa bo  D
Na klasičnem cesarskem jedilniku za slovesno      kosilo      (Galadiner) je bila seveda cela vrsta jedi.  D
seveda cela vrsta jedi. V mrzlih mesecih se je      kosilo      začenjalo z ostrigami iz Ostendeja (huitres  D
večinoma ni organizirane malice, se najedo za      kosilo      in večerjo. »Že otrok se mora zavedati, da  D
se od devetih do enih, sledi odmor za lahko      kosilo,      potem pa še za dve uri na sneg.Kakih šest ur  D
parku Zvezda; Mirsad iz ateljeja čez trg na      kosilo,      jaz iz ateljeja čez trg kuhat kosilo.Včasih  D
trg na kosilo, jaz iz ateljeja čez trg kuhat      kosilo.     Včasih samo »živjo«, včasih pa klepet, ki traja  D
študentje, je tudi Mirsad prišel nekajkrat k nam na      kosilo      - saj vse mame dobro kuhajo. Prijetni spomini  D
na notranjepolitičnem prizorišču koalicijsko      kosilo,      ki so se ga na Brdu pri Kranju udeležili najvišji  D
odhod iz koalicije in da je bilo včerajšnje      kosilo      neke vrste »sedmina SLS in LDS«, pa jih v vladnih  D
parlamentu ni posnela. Miroljubno koalicijsko      kosilo.     Na Brdu pri Kranju so na »miroljubnem in rutinskem  D
Obe vladni stranki sta zanikali, da naj bi to      kosilo      predstavljalo »sedmino SLS in LDS«. Četrtek  D
depresijo. Njegov delovnik je dolg 16 ur, za      kosilo      v kampusu mu ne preostane veliko časa.»Pri tem  D
povedali, da sicer ne pridemo niti na pogajalsko      kosilo.     Tako smo dobili priložnost, da kot politični  D
stari) minister dr. Dimitrij Rupel na delovno      kosilo      povabil veleposlanike držav članic EU in pridruženih  D
žena, ki pripravi zajtrk in, če je treba, še      kosilo      in večerjo.Gostje lahko ta čas poležavajo ob  D
ruski basnopisec. Nekoč je bil povabljen na      kosilo.     Njemu nasproti je sedel gost, znan po pripovedovanju  D
bičal socialne krivice. Nekoč je povabil na      kosilo      prijatelja zdravnika, toda ta ni utegnil. Odgovoril  D
5. marca, sva se s fantom odločila, da se za      kosilo      odpraviva v MacDonald's na Čopovi v Ljubljani  D
novinarjem in odgovarjam na njihova vprašanja, pojem      kosilo,      popoldne sem včasih gostja kakega tv-showa,  D
zaračunajo natakarji, ki te zvlečejo na ceneno      kosilo.      Ali pa Pandeli.  D
Zagreb - »Vsak dan prihaja sem na      kosilo      več ljudi.Le kdo bo vse to plačal?« se je pošalil  D