nova beseda iz Slovenije

jezusa (601-700)


ki jo sin maščuje in se okliče za mučenika,      Jezusa      Kristusa. Najava zaradi časovne omejenosti na  D
čaka do tik pred križanjem »pezdeta« in »reve«      Jezusa      Kristusa (ki v zgodbi morda niti ni njegov sin  D
spodbujali pridigarji, češ da se bližajo drugi prihod      Jezusa      Kristusa, družbena enakost in pravica. Luther  D
Mojstru in Margareti. Zraven nje naj bi bil še kip      Jezusa,      ki hodi po vodi.Od vsega bo ostal le skromen  D
Mohamed je v dveh odločilnih vidikih drugačen od      Jezusa.      Prvič, velja le za preroka in ni svet, medtem  D
začela z Adamom in zajemala Budo, Zaratustro in      Jezusa.     Predhodna razodetja so bila zanj lokalno omejena  D
praznik krščanstva. Verni se spominjajo trpljenja      Jezusa      Kristusa, njegove smrti na križu in vstajenja  D
bambusovimi palicami in vrvjo. Nato so vsakega »     Jezusa«      z žeblji za pet minut pribili na križ.Rimskokatolišk  D
tolerirajo krščanstvo in njegove temelje (priznavajo      Jezusa,      Mojzesa, Marijo), medtem ko obratno ne drži  D
kulte žrtvovanja neposredno vezane na vstajenje      Jezusa      Kristusa«, pojasnjuje pravoslavna teologija  D
V Berlinu, kjer se je ob prazniku vstajenja      Jezusa      Kristusa na prvem ekumenskem srečanju zbralo  D
pomeni služabnik, je vzet iz nauka in zgleda      Jezusa      Kristusa.Tako je zapisal sv. Frančišek v Nepotrjenem  D
natančno po zgledu osrednje osebe Nove zaveze,      Jezusa.     On je bil namreč na nasprotni strani kot politični  D
poročijo in ustvarijo družine. »Izberite gospoda      Jezusa,      ki ga boste poslušali in mu sledili kot učitelju  D
izročilu in apokrifnih knjigah, naj bi bili      Jezusa      Kristusa ob rojstvu obiskali trije modreci z  D
je zabila v glavo, da je nekakšna inkarnacija      Jezusa      Kristusa in njen kozmični izbranec.V isti sapi  D
bližajočega se Mesijevega kraljestva, ki je krstil      Jezusa      v reki Jordan.Tega Janeza, ki se je rodil pol  D
sliko Marije z Jezusom, dve fotografiji in kipec      Jezusa.      P. B. Samokolnica ga je ranila   D
ki so opisovale zgode in nezgode umirjenega      Jezusa      in godrnjavega Petra, pri nevernikih pa so v  D
krščanska, kajti še vedno je zelo odvisna od ideje      Jezusa      Kristusa: je predmet, je človeško bitje.Če bi  D
nadangel Gabrijel Mariji oznanil, da bo rodila      Jezusa.     V znamenje protesta se je zbralo več sto Arabcev  D
katerima med bogoslužjem slavijo zadnjo večerjo      Jezusa      Kristusa, samo simbola, za katolike predstavljata  D
pregrešni mladosti je v zrelih letih srečal      Jezusa,      ga sprejel kot svojega osebnega odrešenika in  D
Baumgartnerjev polet: podobna skoka je izvedel s kipa      Jezusa      Kristusa v Rio de Janeiru in s Petronasovih  D
oblastnik v Judeji, ki je sodeloval pri obsodbi      Jezusa      (Poncij). Navpično: 1. rastlina, ki jo gojijo  D
vodo iraške reke Tigris. »Krstim te v imenu      Jezusa      Kristusa,« razglasi protestantski duhovnik Xuan  D
Ko je trener ugotovil, čigava je »lepa slika      Jezusa,      Marije in Jožefa« in koliko je vredna, se je  D
rožnega križa - Lectorium Rosicrucianum, Cerkev      Jezusa      Kristusa svetih iz Poslednjih dni, Univerzalno  D
zveza budistov v RS, Scientološka cerkev, Cerkev      Jezusa      Kristusa Živa voda, Krščanski center, Evangelijska  D
to je tudi eno izmed imen druge božje osebe,      Jezusa      Kristusa! In vendar, ko gre za slovenski jezik  D
prikazovala sliko Marije z Brezij, ki je namesto      Jezusa      pestovala podgano s kronico na glavi -, je prejšnji  D
nekdo ukradel lesen kipec s podobo klečečega      Jezusa      in dve sliki Marije.Ukradeno je staro približno  D
oškodoval za 90 tisoč tolarjev. J. S. Ukradli kip      Jezusa      Sevnica -  D
četrtek nebodigatreba ukradel starejši lesen kipec      Jezusa.     Kolikšna je škoda, še ugotavljajo. J. S.   D
1575 V Ljubljani je izšel Dalmatinov prevod      Jezusa      Siraha. 1962 Papež Janez XXIII. je odprl II  D
Opominjam pa vas, bratje, v imenu Gospoda našega      Jezusa      Kristusa, govorite vsi isto in naj ne bo med  D
Riom de Janeirom se odpira lep razgled na kip      Jezusa      in Sladkorni stožec.V tem delu mesta živijo  D
konkretnem primeru Slomška. Omembe Boga, Marije ali      Jezusa      v prošnjah so dopustne - saj čudeža nenazadnje  D
in to kljub temu, da Koran ne priznava smrti      Jezusa,      kajti pred judovsko zlohotnostjo da ga je kot  D
scenarij. Avtor Padca ameriškega imperija in      Jezusa      iz Montreala (če omenimo samo dva njegova najbolj  D
teolog Vinko Škafar. Njegov vzor je odločitev      Jezusa      Kristusa za samsko življenje, odpoved zakonu  D
Jezusovega obstoja in izrednega pomena za razumevanje      Jezusa,      njegove družine in judovskega krščanskega gibanja  D
dokler aprila 2002 napisa v aramejščini (jeziku      Jezusa      in njegovih slednikov) ni videl francoski strokovnjak  D
prepričan, da se napis nanaša na svetopisemskega      Jezusa,      njegovega očeta Jožefa in brata Jakoba.Takoj  D
WITHERINGTON III. je vodilni poznavalec zgodovinskega      Jezusa      in avtor knjige The Jesus Quest in več drugih  D
Ali gre za ponaredek? Kako vemo, da omenja      Jezusa      iz Nazareta?Ali je Jezus imel brata?   D
ki jo je zanetil. Ali napis dejansko omenja      Jezusa      iz Nazareta?Ali so bile v kostnici nekoč shranjene  D
kako pomemben je ta napis, če je pristen. Ime      Jezusa      iz Nove zaveze, pa tudi Jožefa in Jakoba, se  D
rokopise. Odločno zanika, da bi napis lahko omenjal      Jezusa      iz Nazareta.Po njegovih besedah je »popolnoma  D
posameznikov z imenom Jakob očeta Jožefa in brata      Jezusa.      Ker je bilo zbiranje kosti pokojnih v skrinjah  D
imenom Jakob, ki so imeli očeta Jožefa in brata      Jezusa.     Po Fuchsu je število veliko manjše - med 2 in  D
splošno pripelje korak naprej k Jakobu, bratu      Jezusa      iz Nazareta. Brat s kostnice   D
jeruzalemskega škofa. Torej se omemba brata      Jezusa      v napisu s kostnice ujema s tem, kar o Jakobu  D
po vsej verjetnosti pripadala Jakobu, bratu      Jezusa      iz Nazareta.Dokazi niso dovolj trdni, da bi  D
da je skrinja bržkone kostnica Jakoba, brata      Jezusa      iz Nazareta, in ne katere druge osebe. Po  D
gre za prvo in doslej edino arheološko omembo      Jezusa      iz Nazareta. Za očeta Fitzmyerja pa je povezava  D
kamenjanja. Tam je Jakob omenjen kot »brat      Jezusa,      imenovanega Mesija«.Dejstvo, da je v tem opisu  D
pomeni, da je besedilo pristna zgodovinska omemba      Jezusa.     S tem se strinjajo vodilni strokovnjaki oče John  D
da je Jakobova kostnica prva in edina omemba      Jezusa      iz Nazareta med arheološkimi najdbami?Dejstvo  D
Nazareta med arheološkimi najdbami? Dejstvo je, da      Jezusa      iz Nazareta ne omenja samo Jožef, temveč tudi  D
liturgije. Erotični vtis upodobitve Marije ali      Jezusa      je preprosto posledica tega, kako posameznik  D
oziroma žene. Sprašujem, ali bi prenesli podobo      Jezusa      z ženo?Ali bi se krščanstvo razvilo na podlagi  D
Ali bi se krščanstvo razvilo na podlagi takega      Jezusa?      Morda bi to prenesli, tako kakor muslimani  D
takratno kulturo, stara Marija, ko je rodila      Jezusa?      Trinajst ali štirinajst let.   D
učitelji - rabiji poročeni. Če s tem namigujete na      Jezusa      Kristusa, češ da po judovskih predpisih ni mogel  D
ste sodelovali tudi vi, je nadškof Franc Rode      Jezusa      imenoval prerok. S tem gotovo ni hotel reči  D
bolje, če v kočici zgoraj ne bi bilo portretov      Jezusa      in Marije.Pod njima prošnja v angleščini: Bog  D
bil Jakob, kakšen je bil njegov odnos do brata      Jezusa      pred križanjem in po njem, kakšno vlogo je Jezusova  D
osebe, omenjene ob koncu napisa na kostnici,      Jezusa.     Tako kot večina zahodnega sveta je Severna Amerika  D
zato, ker je prva priložnost, da se »dotaknemo«      Jezusa,      da izkusimo telesno povezavo z njim preko grobne  D
besedami, zanje je bila Marija devica, ki je rodila      Jezusa,      vendar ni ostala devica, saj je še naprej živela  D
zaročena Judinja, ki je pod srcem že nosila otroka      Jezusa.     Ideja o Marijinem večnem devištvu se je verjetno  D
prestala obdobje očiščevanja, preden sta odnesla      Jezusa      v tempelj, da bi ga posvetila Bogu.Potemtakem  D
kako sta Jožef in Marija odpeljala 12-letnega      Jezusa      v Jeruzalem, kar je edina svetopisemska epizoda  D
iz imen Jožefovih in Marijinih sinov. Poleg      Jezusa      so tu še Jakob in Jožef, ki sta dobila ime po  D
Jeruzalem.« V Jn 7,3 pa preberemo, da so bratje      Jezusa      prepričevali, naj pojde z njimi v Jeruzalem  D
v veri, saj ni naključje, da izvemo, da sta      Jezusa      odpeljala v tempelj, ko je napolnil dovolj let  D
Matevža Krivica Mladinini kronisti uvrstijo med      Jezusa      Kristusa in brigadirja Antona Krkoviča. Ponovimo  D
navadi, da skesanim kristjanom v imenu gospoda      Jezusa      pridiga gor in dol po deželi papeški trgovec  D
dale toploto Mariji in Jožefu, telesnim staršem      Jezusa,      ob času rojstva?Nemogoče si je predstavljati  D
ob času rojstva? Nemogoče si je predstavljati      Jezusa      iz Nazareta s puško v roki, kako gre na lov  D
igre pastirjev in opravila odraslih ob rojstvu      Jezusa,      praznično vzdušje pa ustvarijo tudi številne  D
preprostimi besedami »Jakob, služabnik Boga in Gospoda      Jezusa      Kristusa« (Jak 1,1).Nič ne kaže, da je vztrajal  D
milosti božji odrešeni vsi, ki bodo verovali v      Jezusa,      in da se bodo s tem pridružili božjemu ljudstvu  D
iz krščanske družbe, ker ne nehajo sramotiti      Jezusa.      Luthrov antisemitizem ne temelji na rasizmu  D
svoje življenje zastavila za ime našega Gospoda      Jezusa      Kristusa.Poslali smo torej Juda in Sila, ki  D
je skrbelo za tisoče Judov, ki so verjeli v      Jezusa      in dosledno izpolnjevali postavo.Ti naj bi bili  D
katero se predstavi - »služabnik Boga in Gospoda      Jezusa      Kristusa« (1,1).Pismo, ki verno izraža Jezusove  D
se predstavi kot služabnik velikega učitelja      Jezusa.     Poznejši krščanski pisec bi Jakoba predstavil  D
Jakoba in njegove veljave: »Juda, služabnik      Jezusa      Kristusa in Jakobov brat.«Kot je Richard Bauckham  D
da se oba brata predstavita kot služabnika      Jezusa.     Poudariti je še treba, da se Juda predstavi tudi  D
Izrael. Jakobove besede Judom, ki so že priznali      Jezusa      kot Mesijo, so tako načeloma namenjene vsemu  D
jo je povzel iz Govora na gori svojega brata      Jezusa.     Glavni poudarek je na popolni predanosti Bogu  D
modrosti razodetja, ki prihaja od zgoraj preko      Jezusa,      namesto da se vračajo k starim virom, kot so  D
prav tako ni povzemal naukov Sirahovega sina      Jezusa      (zapisanih v Sirahovi knjigi).Tudi njega so  D
Jakob je naslednik izročila Sirahovega sina      Jezusa      in drugih starih judovskih modrecev (npr. tistih  D
Prvič, ne govori o tem, kako začeti verjeti v      Jezusa,      temveč o vedenju tistih, ki že verjamejo vanj  D
posebnih poudarkov in idej iz naukov modreca      Jezusa.      Jakob ne želi zgolj prenesti izročila ali  D
zgolj prenesti izročila ali naukov svojega brata      Jezusa.     Spremeni in preoblikuje jih, da ustrezajo potrebam  D
prednje dal pripeljati moža z imenom Jakob, brata      Jezusa,      ki so ga imenovali Kristus, in nekatere druge  D

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  101 201 301 401 501 601 701 801 901 1.001 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA