nova beseda iz Slovenije

islam (1.156-1.255)


Največ nasilja je bilo v Sveti deželi, kjer      islam      in krščanstvo sobivata v židovski državi.Na  D
predavanja. »Kdor misli, da je papež hotel blatiti      islam,      sploh ni razumel njegovih besed.«Tema da ni  D
njegovih besed.« Tema da ni bila nasilje in      islam,      temveč nasilje in religija.Papežev poskus temeljiteg  D
ker je vsaka kritika razumljena kot napad na      islam      Evropski in azijski tisk se je v ponedeljkovih  D
ni rekel: muslimani se obnašajo, kakor da je      islam      nasilna vera«.Poljski Dziennik se sprašuje,  D
zapisal belgijski dnevnik De Standaard. »Za      islam,      ki vedno zahteva opravičilo, so njegovi napadi  D
na druge popolnoma normalni. Čas je za mirni      islam.     « Po prepričanju francoskega levo usmerjenega  D
milijarde katoličanov »politična sila« in čeprav      islam      ni »tabu« za razpravo, ga ne bi smeli povezovati  D
tem, da se vsaka kritika razume kot napad na      islam,     « je zapisal.»Džihad je postal najbolj priljubljen  D
navedbo citata iz štirinajstega stoletja, ki      islam      opisuje kot 'zlega in nečloveškega',« piše New  D
o tistem, kar je povedal v Regensburgu - če      islam      ne bo sposoben samokritičnosti, če islamski  D
Vera, ki ji je cesar očital nasilnost, je bila      islam.     Vendar poanta pri papežu še zdaleč ni bila na  D
Arabije, zaznal v papeževem govoru napad na      islam.     Ta pomembna verska avtoriteta zagovarja džihad  D
od 27 predlogov v Manifestu za razsvetljenski      islam,      ki ga je sestavil antropolog Malek Chebel.   D
milijonov muslimanov, ki odklanjajo radikalni      islam      (mnogi celo za ceno življenja), in ga danes  D
ko sami razmišljajo, kako bi na novo umestili      islam      v pluralni svet. Vedenje narekujejo islamisti  D
misije, ki bi razlagale papeževe poglede na      islam.     Bolj kakor iz pobožnosti so ti ukrepi teh oblasti  D
Goetheja, ki zelo pohvalno govori o islamu: »Če      islam      pomeni vdanost Bogu, potem se vsi rojevamo in  D
imeti celoten vpogleda v druge kulture, zlasti v      islam      in najpomembnejše osebe v zgodovini islama Mohameda  D
bodo zahodnjaki naučili spoštovati Mohameda in      islam,      bodo tudi sami spoštovani.Koransko in islamsko  D
na Petrovem trgu dejal, da globoko spoštuje      islam,      in še enkrat pojasnil, da je na predavanju v  D
znamenje muslimanom, s katerim bi pokazal, da      islam      razume in ga ceni kot svetovno religijo.Papežu  D
svojega nastopa hotel povedati, da nihče, tudi      islam      ne, ne sme zlorabljati nasilja za spreobračanje  D
razsvetljenstva in modernizacije na način Zahoda,      islam      je globoko zasidran, bolj goreče prakticiran  D
individualno in kolektivno življenje. Seveda pa tudi      islam,      enako kot krščanstvo, ni enoten blok, čeprav  D
vzhodu zasidrane predvsem zaradi nafte. Zahod in      islam      sta znova v tesnejšem stiku tudi zaradi migracij  D
ravnodušna. Kakorkoli, grožnja za Zahod ni      islam,      ampak islamski fundamentalizem.Fundamentalizmi  D
zgodovina je bila bojevita, z nihajočo bojno srečo.      Islam      je bil na koncu iz Evrope skoraj v celoti izgnan  D
izgublja sloves brezprizivnosti. Sovražnik ni      islam,      ampak fanatiki, skrajneži, ki ga skušajo instrumentalizirati  D
Janko Lorenci Sovražnik ni      islam,      ampak fanatiki, skrajneži, ki ga skušajo instrumentalizirati  D
bilo to res, če bi držalo, da se je zgodovinski      islam      širil in uveljavljal s pomočjo »meča« in ne  D
k sicer deklariranemu zavzemanju za dialog.      Islam      oziroma muslimani so namreč sestavni del evropske  D
česar zgodovinska dejstva seveda ne potrjujejo,      islam      pa po drugi strani iracionalnosti, fideizmu  D
nekem drugem geopolitičnem kontekstu, ko je      islam      vsepovsod v defenzivi in ko se na drugi strani  D
skrajnežev bi bili nepravični, če bi mislili, da ima      islam      monopol nad nasiljem.Ne le rimokatoliki, temveč  D
branja Korana. O tej veri je tudi menil, da je      islam      težko uvrstiti v okvire pluralistične družbe  D
ostal brez enega največjih strokovnjakov za      islam.      Danes lahko muslimani povsod po Evropi svobodno  D
več, je zanikanje islama. Sintagma evropski      islam,      kot ga npr. zagovarja oxfordski profesor islamskih  D
Ramadan, pa tipična contradictio in adiecto.      Islam      pač ne more biti evropski v vrednostnem smislu  D
identiteto od obstoječe družbene prakse. Te ločitve      islam      ne priznava, še več, zanika avtonomijo in svobodno  D
Der Untergang des Abendlandes (Zaton Zahoda): »     Islam      pomeni nezmožnost jaza kot svobodne volje proti  D
severno Afriko preplavita arabska kultura in      islam.     Arabci mu nadenejo novo ime, Susa, in ga v nekaj  D
kot takem pravzaprav zelo malo govora (beseda      islam      ali islamski se pojavi samo nekajkrat).Tema  D
skozi vse te religije, poglabljala sem se tudi v      islam,      sploh v sufijske pesnike, dokler nisem prišla  D
pogojev. Preden bi bil mogoč dialog kultur, bi      islam      potreboval reformacijo, kakršno je boleče izkusil  D
tiskovni predstavnik varnostnih enot Hamasa      Islam      Šahvan. ΄»Nič ne opravičuje takšnega nasilja  D
islama. Arabci, ki so v 7. stoletju prinesli      islam.     Moguli, veliki arhitekturni mojstri ter potomci  D
svojo lego spremeni kulturo in način življenja,      islam      je še močno zakoreninjen, nomadi v pogorju živijo  D
pokrivala -, ne da bi jo obtožili, da prezira      islam.      Na vrhuncu nesoglasij med vlado in islamisti  D
internetu že zmerjajo s »kurbo« in »žalitvijo za      islam«     .Samir, 36-letni natakar v črni livreji, je kot  D
mufti Nedžad Grabus in ob tem poudaril, da se      islam      obravnava preveč površno in da ga je potrebno  D
današnji (in včerajšnji) simboliki barv pomeni      islam.      Vprašanje, kaj je vseslovenski narodni in  D
, v katerem obravnava prepoved petja, ki jo      islam      nalaga ženskam, tudi v najnovejšem delu nadaljuje  D
od vseh Mohamedovih potomcev ni prestopila v      islam.      Nad njo je med drugimi navdušenje izrazil  D
Yusuf je spet na poti Če Yusuf      Islam,      umetnik, ki smo ga nekoč poznali z imenom Cat  D
nemški tednik Die Zeit. Dobra novica: Yusuf      Islam      in Cat Stevens sta navezala stike.Nista eno  D
lažeh. Prva je, da namerno in usklajeno napadamo      islam      tako doma kakor v tujini.To je nesmisel.   D
Mišo Renko      Islam      Arabski koren neznanke X   D
staro celino tudi mnoga matematična spoznanja      Islam      je vera, o kateri se danes z zahodnem svetu  D
Rasul Shafiq: Še vedno občutimo strah, da.      Islam      je v angleških medijih še vedno upodobljen negativno  D
Kadar koli odpreš televizijo ali časopis, je      islam      predstavljen kot grožnja.Celo to, kako se muslimani  D
živelo okoli pol milijona, saj je bil tamkajšnji      islam      tedaj zmeren, po prihodu talibov na oblast pa  D
papež, ki bo na turških tleh spregovoril besedo      islam      in se bo o odnosih med krščanskim in muslimanskim  D
stranko na oblasti, vzeli kot politični napad na      islam      in obračun s prerokom Mohamedom. Kljub poznejšim  D
Pavel II. med obiskom v Istanbulu niti besede      islam      ni izgovoril.V trenutku, ko Ankara čaka, da  D
odprla vrata, v Evropi pa je zaradi tega tudi      islam      ena izmed velikih skrbi, se omenjanju islama  D
ponovno prepoved. Njihov argument je bil, da      islam      ne dovoljuje, da bi ženske gledale moškega,  D
Perveza Mušarafa in njegov razsvetljeni zmerni      islam.      Pakistanske verske stranke so predlog zakona  D
alžirskega ministra, ki je letos objavil delo      Islam      in strpnost.Po pogovoru je Cherif za Figaro  D
na vseh straneh. »Krščanstvo je največja in      islam      druga največja religija na svetu in v zgodovini  D
razvito. In na tem področju, presenetljivo, ni      islam      tisti, ki ne spoštuje človekovih pravic, marveč  D
islamsko oz. sunitsko obarvana, kajti sunitski      islam      velja za eno od sestavin turškosti; zato ga  D
ekumenizem in dialog na Teološki fakulteti      Islam      na evropskem jedilniku Zahteve velikih sil  D
velikim muftijem Alijem Bardakoglujem, ki je za      islam      poklican in odgovoren tudi po državni plati  D
Benediktov predhodnik Janez Pavel II. niti besede      islam      ni izgovoril, ko je bil v Istanbulu leta 1979  D
Portland - Ameriški spreobrnjenec v      islam      Brandon Mayfield, ki so ga oblasti leta 2004  D
14. šmohorka, 16. pogorelec, 18. ibrik, 19.      islam,      21. skalar, 22. vino, 23. avtotip, 25. Lalo  D
Kdo je njen nasprotnik? Je to radikalni      islam,      so to svetu nevarne diktature, kakršni sta bili  D
argumentiramo, kaj v eksegezi poudarjamo.      Islam      ne pozna Zahoda - in nasprotno! Temeljno   D
univerzalistični nagib«. Na njegovo misel, da sodobni      islam      Zahoda ne pozna, se je navezal Boris A. Novak  D
izrečena tudi v evropski politični publicistiki, da      islam      še ni vzpostavil kritičnega razmerja do svoje  D
zapečateni nepredušni krsti. Njegovo spreobrnitev v      islam      pa nekateri povezujejo s trditvijo, da je šlo  D
Sankt Galnu. V predstavo je vpletel terorizem,      islam      in novo krščanstvo, vse skupaj pa zabelil s  D
prebivalstvom, toda pri nas že leta strpno sobivajo      islam,      demokracija in sekularizem.Turčija je po tej  D
bogatejša, če bo v njej slišati več glasov. Turški      islam      ni v nasprotju s temeljnimi vrednotami Evropske  D
povrh pa še ne prepušča ultravijoličnih žarkov. »     Islam      spodbuja šport in nego telesa,« pojasnjuje Ahiida  D
dali v posvojitev, nato pa jih spreobrnili v      islam.     Turki so jih imenovali kiliç artigi (ostanki  D
lahko brez velike ironije gledamo kot nekakšen      islam      20. stoletja, z Leninom v Mohamedovi vlogi)  D
versko avtoriteto islamskih sunitov. Uradni      islam      zavrača kakršno koli literarno upodobitev svojega  D
slike daje vso bolečino našega ljudstva,« pravi      Islam      o delu svojega prijatelja.Kalima pravi, da je  D
komunističnega pisatelja, ki se je spreobrnil v      islam      in podvomil o holokavstu.Vendar niti to ni moglo  D
še pred njihovim prihodom v Bengazi. Sejf al      Islam      je v intervjuju obljubil, da Libija ne bo izvršila  D
48. olje, 49. Aztek, 51. grinta, 53. Dee, 54.      islam,      55. Drake, 56. MS, 58. V(inko) H(afner), 59  D
Ne zaupa zmernemu islamu »     Islam      je ideologija 21. stoletja, enako kot sta bila  D
1979 je Homeinijeva revolucija politizirala      islam.     Napočilo je leto fatve.   D
porabništva poznamo, ne pa njegove vrednosti.      Islam      je zapolnil praznino s svojo moralo in številnimi  D
»Sem liberalec in pisatelj.      Islam      ne more biti prijatelj pisateljem; to je pokazal  D
laično šolo, kajti v šoli se oblikuje zavest. »     Islam      pomeni podrejenost, od šole pa pričakujemo,  D
Štiri leta zapora za blogerja Študent »žalil«      islam      in predsednika države Organizacije za človekove  D
leta zapora, ker da je v spletnem blogu žalil      islam      in predsednika države Hosnija Mubaraka.To je  D

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  656 756 856 956 1.056 1.156 1.256 1.356 1.456 1.556 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA