desno (1.101-1.200)

z zelo bučno ulico, od katere se na levo in      desno      cepijo le strme poti.Bil je topel večer konec  A
prizvokom, vzklikala imena krajev, ki so, levo ali      desno,      obrobljali mojo pot domov.Bil sem omotičen in  A
mračne površine, se počasi premika z leve na      desno      - in tedaj sem jo lahko doživljal kot danes  A
sta bila vendar skupaj, enobesednice levo in      desno      opisi, ki so prostor, znak za znakom, krivili  A
potegnil pod stol, zaman poskušal dati upognjeno      desno      nogo malomarno na levo koleno.Z vse postave  A
z nikomer ne boš srečal; temni možje levo in      desno,      ki ti dajejo spremno zaščito, neprestano roječi  A
krogu vrtijo. Če se pokončni deli nagnejo na      desno      ali levo, naprej ali nazaj, potem ne moremo  A
res tako.« »Razum in dejavno voljo postavi      desno      in levo ob znožje prestola ter si ju zasužnji  A
izreku sodbe zapovedali pravičnim, naj stopijo na      desno      stran in krenejo navzgor v nebo, potem ko so  A
kako se je oglasila palica? Hitro, steci na      desno!     Sli slišal tole?  A
je v srcu že prešuštvoval z njo. *29 Če te      desno      oko zapeljuje, ga izderi in vrzi od sebe; kajti  A
shodnico in učil. Tam je bil človek, ki je imel      desno      roko suho. Pismouki in farizeji so ga opazovali  A
služabniku vélikega duhovnika in mu odsekal      desno      uho. Jezus je posegel vmes in rekel:   A
služabniku vélikega duhovnika in mu odsekal      desno      uho.Služabniku je bilo ime Malh.   A
Tedaj jim veli: »Vrzite mrežo na      desno      stran čolna in boste našli.«Vrgli so jo, pa  A
Kristusa nazaréjca, hôdi!« *7 In prijel ga je za      desno      roko in ga dvignil.V hipu so se mu utrdila stopala  A
takšnega vélikega duhovnika imamo, ki je sédel na      desno      prestola veličanstva v nebesih in je služabnik  A
preziral sramoto in pretrpel križ ter sédel na      desno      božjega prestola. Pomislite vendar nanj, ki  A
V roki je držal odprto knjižico. Z      desno      nogo je stopil na morje, z levo pa na zemljo  A
Ravna črta, ki poteka od levo zgoraj proti      desno      spodaj, simbol prepovedi, znan po vsem svetu  A
Afriki." "Pojdi naprej do konca, potem zavij na      desno      in se spusti po stopnicah." Me je videla?  A
Teci." Sklonil sem se pod žametno vrv, zavil      desno      in se pognal skozi zatemnjeno sobo, polno nagačenih  A
stopnic sem šepnil: "Kam zdaj?" "Spet zavij na      desno.     Skozi opičja okostja."   A
spodaj delijo res dobre darilne vrečke. Samo na      desno      zavijte in potem po stopnicah navzdol." Ko so  A
eksplozija slepeče luči ga je povsem omamila. Z      desno      dlanjo si je zasenčil obraz. Natan je zaslišal  A
vodil neko manjšo akcijo. Nato je taksi zavil na      desno,      na avenijo Camille Chamoun, in z divjo naglico  A
Nekaj ima za bregom, je pomislil Natan. Svojo      desno      roko bi dal za to, da bi izvedel, za kaj je  A
poslopje, podobno nekakšni graščini. Tedaj zavij na      desno      in hodi dva bloka, nato boš prišel do semaforja  A
ulice, ki se imenuje rue de Babylone. Zavij na      desno      vanjo in hodi do avenije de Breteuil.Tam zavij  A
navodilo, nato pa je avtomobil ostro zavil na      desno,      gume so zacvilile.Voznik za njimi je besno hupal  A
pult zobe. Ta fant mori ljudi na levo in na      desno,      ampak oni useen hodjo h njemu. Taki so naši  A
punca?” Počasi je prikimala in si položila      desno      dlan na čeljust, kakor da bi jo mučil zobobol  A
za hindujce v teh krajih.” Oprla je glavo na      desno      ramo in priprla veke.“Se spomnem, koko je moj  A
premejhen.” Ganeševi privrženci so levo in      desno      delili Dharmo, jo ponujali mimoidočim na ulici  A
delitev na dve polovici, če hočete, na levo in      desno.     Vse stezice in stranske vijuge se slejkoprej  B
zgladijo v jasno pot po sredini; na levo in      desno      pa je različen razgled. Precej starih poslancev  B
bukev, borovcev, grmičevjem po grebenu, levo,      desno.     Pojemanje zadihanosti, zginjanje pekoče bolečine  B
samo takrat, kadar ju zanese malce preveč na      desno      od linije, ki jo določajo predsednik republike  B
pot, ki niti za trenutek ne zdrsne v levo ali      desno,      tudi sredi najhujših vabljivosti mu uspe ohraniti  B
spominjala na vse, kar je včerajšnje, brutalno,      desno,      šovinistično in staro. Leta 1972 sem napisal  B
spet visoko okoli cerkvenega zvonika požene se      desno,      se poigrava na levo, kakor lahka misel.Lastovka  B
se v času „t” nahaja na lokaciji „x” (skrajno      desno      na sliki).Tega opazovalec ne more videti in  B
kjer ni nikjer kazavca, da bi vam ukazoval: ne      desno,      na levo!... Sama tiha mirna temà vsenaokoli.  B
časih med seboj. Ta mi je kričal: ”Véha, na      desno      jo kreni!“Drugi me je učil: ”Na levo se drži  B
se odkrije vsakemu spomeniku posebej, zdaj na      desno,      zdaj na levo; naj se odkrije po večkrat na dan  B
toliko, da bi se človek neprestano odkrival na      desno      in na levo.S ponosom in upravičeno samozavestjo  B
mogočen, s trdim korakom, in se ni ozrl ne na      desno,      ne na levo.Njegov pogled, ves obraz njegov je  B
gospod žanje!“ Ozrl se je tujec po polju, na      desno      stran se je ozrl in na levo, in takoj so usehnile  B
na levo je pogledal z žalostnimi očmi in na      desno;      in tedaj so se nenadoma odprle koče, plaho skrite  B
zakon veleva, da se je treba ozreti prej na      desno      in na levo in celó za hrbet, predno se napiše  B
Cesta se je zazibala najprej na levo, nato na      desno;      nagnila se je globoko, nato se je visoko vzdignila  B
ustavil tok njegovega obupnega žalovanja, položil      desno      roko na njegovo glavo in molil iz globočine  B
ljudje, delili so mu nauke spredaj in zadaj, na      desno      na levo ter so ga naposled tako zbegali, da  B
odeli z glorijo. Ti ljudje pišejo brez ozira na      desno      in na levo, pišejo neutrudno polo za polo; narod  B
Brezovico: začrtana je s črtalom; ne gane se ne na      desno,      ne na levo, ne spusti se in ne vzdigne, celo  B
do konca. Ali kolikor bolj jo je obračal na      desno      stran in na levo stran, ogledoval jo od spodaj  B
Na levi rdeče razorano polje. Na      desno      predilnica ali tkalnica. 6. 10 Svitavy.  B
nisem mogel najti. Pred nami in nekoliko na      desno      sta gorela na ruski strani dva velika ognja  B
naravnost za nami, je trdil, da je nekoliko na      desno      v eni izmed treh tamkajšnjih koč.Šla sva torej  B
polkom. Še sedaj je sveto zatrjeval, da je on      desno      od 67. polka, s katerim ima zvezo, na levo pa  B
topovi in trije do štirje šrapneli završijo      desno      od mene, tik ob tleh, in se zakadijo v dolino  B
ruske krogle so postale redkejše. Ozrl sem se na      desno      in videl, da je moja četa že vsa v ruskih zakopih  B
da bodo ob dveh začele z napadom čete levo in      desno      od nas.V resnici so se po drugi uri pridružile  B
povsod, pred nami in za nami, na levo in na      desno,      celo prepleteno z rovi, polje med rovi je pohojeno  B
so klicali, da je dalje na levo, drugi, da na      desno,      in ko ga nismo priklicali, sem vprašal nekega  B
dalje zadaj ni bilo nikogar. Nato sem šel na      desno,      tja, kjer bi moral biti moj četrti roj in kamor  B
proti hišam za 44. polkom, ki podaljšuje naše      desno      krilo.Takoj so jo tudi granate ubrale za njim  B
osvetljeni. Vstal sem in spraševal na levo in      desno,      kdo je to naredil, pa mi ni nihče znal odgovoriti  B
bližino. Najprej 4. četa, ki je morala najdlje na      desno      krilo, za njo 3. in za njo nič.Narednik mi je  B
/2, dolg do 31/2 in visok do 11/2 m. Na      desno      ob vhodu je privzdignjeno ognjišče, tla nepokrita  B
Wójcinu. Tam je odkazal stotnik saperjev Skala      desno      od Wójcina dve mesti, kjer smo naredili navadne  B
proti zahodu gre tudi ta jarek, na splošno, le      desno      krilo je nekoliko zaokroženo proti severovzhodu  B
na našem levem krilu tam, kjer je bilo prej      desno      krilo 67. polka.Šli smo za 6. stotnijo, ki je  B
mesto 1. stotnije, ki je bila v sami vasi in      desno      od nje, tam kjer je svoj čas 6. že bila. Mlad  B
kraj borovega gozdiča. Onstran močvirja je      desno      krilo 44. polka, katerega bojna črta se vije  B
ravno klical moštvo, naj pomaga gasiti. Na      desno      od mene priča visok ogenj in glas novopečenega  B
zavešena z veliko jelenjo kožo in zabita, ona na      desno      so široko zijala: bila so kdo ve kje. Tlak v  B
po prsih dol do kolen, stopil na obsojenčevo      desno      in sprevod je šel proti hruški 50 korakov daleč  B
in truplo se je zazibalo. Mož je še skrčil      desno      nogo, roke, ki jih je držal na prsih, so mu  B
Swieciechówa v Wójcin, približno 1. 000 korakov.      Desno      od nje gre levo krilo 5. stotnije za kakih 700  B
kakih 700 korakov naprej, medtem ko ostane njeno      desno      krilo na mestu.Prav tako ostanejo na mestu strojne  B
so tam že narejeni stari zakopi. Ker je bilo      desno      krilo 6. stotnije do 100 korakov za našim levim  B
Čez nekaj minut je prišla in javila, da je      desno      krilo šeste ostalo nad 200 korakov za nami in  B
dlje kot on. Šel sem torej naprej in malo na      desno,      a tretje čete ni in ni bilo, čeprav smo bili  B
takoj spet k telefonu. Moral sem javiti, kje je      desno      krilo 6., in Stréda je hotel, da se raztegnem  B
njegove jame, dva tri korake pred njo, za njo, na      desno      in levo.Ljudje, ki so bili v Galiciji, ki so  B
spremeni toliko, da pride 8. na levo, namesto na      desno      od nas in da ostanemo mi na starem mestu.Odgovoril  B
nas Rusi še nadlegovali. Tu sem videl, da je      desno      krilo 6. stotnije zadaj za brezovim in borovim  B
položaj. Zasesti morava vsak pol prostora, on      desno,      jaz levo polovico, tako da od moje ostane le  B
Jablonko. Zato se je stotnija razkropila v gozd      desno      od Jablonke. Mikuli je začel jokati, se brigal  B
tudi na cesti. Oba sta se skrila za parobek      desno      od ceste, a 4. je prišel pri tem v tak nered  B
strojne puške. Naše ljudi je našel na bregu      desno      od Bistre, vendar jih je videl le od daleč.  B
enakem robu, med obema globoka grapa. Dalje na      desno      proti vrhu se oba vrha združita v vrh Tesniczke  B
pojasnjeval, da je šel čisto pravilno po karti na      desno      na breg, ko je prišel na rob, zbral stotnijo  B
treh straneh je pokončna (namesto nagnjena v      desno)      in črte nekam »tresoče se«, ko je pisal na vlaku  B
Pari najprej korakajo pod lipo, v krogu na      desno,      rejovci na notranji, rejovke na zunanji strani  B
zamislili, raje razmetavajo okoli sebe na levo in      desno      glasne in modne, a nesmiselne fraze.Če bi se  B
in v njenem imenu neusmiljeno seka na levo in      desno      temveč etika človeka iz mesa in krvi, ki v svojem  B
komisar, ki neusmiljeno razporeja ljudi na levo in      desno,      obsoja na pogubljenje in večno življenje. Nikjer  B
svoje imetje, delil miloščino na levo in na      desno,      lastnoročno ali preko posrednikov, znancem in  B