nova beseda iz Slovenije

da (4,658.622-4,658.721)


člen Center za socialno delo lahko odloči,      da      se denarna socialna pomoč ne dodeli ali se dodeli  S
oziroma družini, za katero je mogoče sklepati,      da      ji je dohodek v višini minimalnega dohodka ali  S
osnovni namen denarne socialne pomoči tako,      da      od denarne socialne pomoči, ki bi pripadala  S
izredna denarna socialna pomoč, če se ugotovi,      da      se je samska oseba oziroma družina iz razlogov  S
pomoč, kadar center za socialno delo ugotovi,      da      gre za materialno ogroženost, ki bo trajala  S
enkratnem znesku za vsake tri mesece, in sicer tako,      da      se izplača za tri mesece vnaprej. Spodbujanje  S
posamezni spremenjeni dohodki upoštevajo tako,      da      se na enak način kot za obdobje iz 27.a člena  S
upravičenosti do denarne socialne pomoči, kadar ugotovi,      da      so nastopile okoliščine, zaradi katerih bi bilo  S
okoliščin. Če center za socialno delo ugotovi,      da      je upravičenec podatke prikazoval lažno ali  S
predhodnem mnenju centra za socialno delo odloči,      da      se njegov dolg deloma ali v celoti odpiše, vendar  S
javnega razpisa mora vsebovati: - navedbo,      da      se koncesija podeljuje v skladu s tem zakonom  S
katere se razpisuje koncesija; - navedbo,      da      se delovna razmerja zaposlenih ureja v skladu  S
lahko ponudnik sodeluje v postopku le s tem,      da      na način, določen v razpisu in razpisni dokumentaciji  S
ministra iz 48. člena tega zakona določeno,      da      lahko določene pogoje za začetek opravljanja  S
pogodba nična. Enako velja tudi v primeru,      da      je koncesijska pogodba sklenjena brez izdaje  S
Koncesijska pogodba je nična tudi v primeru,      da      je bila odločba pravnomočno odpravljena in je  S
obveznosti koncesionarja in to v takšni meri,      da      bi bilo kljub posebni naravi koncesijske pogodbe  S
koncesije, in če je iz okoliščin mogoče sklepati,      da      bo prevzemnik koncesije izvajal javno službo  S
uporabnikov. Koncedent prenese koncesijo s tem,      da      novemu koncesionarju izda odločbo o podelitvi  S
svojih obveznosti iz koncesijske pogodbe tako,      da      to koncesionarju onemogoča izvajanje koncesijske  S
mora nemudoma začeti z zagotavljanjem možnosti,      da      dejavnost, ki je predmet koncesije, prevzame  S
predmet koncesije, prevzame javni zavod ali      da      v skladu s tem zakonom prenese koncesijo na  S
javne službe institucionalnega varstva, nujno,      da      javni zavod ali novi koncesionar še naprej izvaja  S
je v odločbi o podelitvi koncesije določeno,      da      jih koncesionar izpolni po podelitvi koncesije  S
finančnih razlogov mogoče utemeljeno sklepati,      da      ne bo mogel ustrezno izvrševati dejavnosti,  S
spremembo oziroma razvezo pogodbe, in ga opozori,      da      bo v nasprotnem primeru uvedel postopek odvzema  S
odvzema ali iz drugih razlogov, ki ne dopuščajo,      da      bi koncesionar še naprej opravljal dejavnost  S
naprej opravljati, mora koncedent zagotoviti,      da      dejavnost še naprej izvaja javni zavod ali drug  S
mora nemudoma začeti z zagotavljanjem možnosti,      da      dejavnost, ki je predmet koncesije trajno prevzame  S
predmet koncesije trajno prevzame javni zavod ali      da      v skladu z zakonom prenese koncesijo na novega  S
spor. Pristojni organ koncedenta lahko odloči,      da      objekti in oprema koncesije ostanejo del stečajne  S
Če v koncesijski pogodbi ni bilo določeno,      da      objekti in oprema koncesije, ki so predmet izločitve  S
Če je v koncesijski pogodbi bilo določeno,      da      objekti in oprema koncesije, ki so predmet izločitve  S
člen Stečajni upravitelj mora zagotoviti,      da      koncesionar izvaja koncesijo tudi v teku stečajnega  S
drugim odstavkom 47.n člena tega zakona odločil,      da      objekti in oprema ostanejo del stečajne mase  S
minister sam razreši direktorja, če ugotovi: -      da      direktor ne opravlja nalog, ki so mu naložene  S
zakonom ali pri svojem delu krši zakon, -      da      je direktor objektivno odgovoren za slabo finančno  S
odgovoren za slabo finančno poslovanje zavoda, -      da      je pristojni organ zavoda zavrnil predlog programa  S
programa dela, ki ga je predložil direktor, -      da      je računsko sodišče podalo negativno mnenje  S
negativno mnenje o finančnem poslovanju zavoda, -      da      je komisija za strokovni in upravni nadzor ugotovila  S
strokovne napake pri izvajanju dejavnosti zavoda, -      da      ni poskrbel za začetek razpisnega postopka imenovanja  S
redno investicijsko vzdrževanje, če ugotovi,      da      vrednost investicijskega vzdrževanja presega  S
in neprofitne organizacije, ki jih z namenom,      da      bi reševale socialne stiske in težave prebivalcev  S
z zakonom ustanovijo posamezniki z namenom,      da      bi v njih skupno reševali socialne potrebe svojih  S
invalidi in drugi posamezniki v skladu z zakonom,      da      v njih izvajajo posebne socialne programe in  S
zasebnik, ki izpolnjuje naslednje pogoje: -      da      ima ustrezno strokovno izobrazbo v skladu z  S
skladu z 69. ali 70. členom tega zakona; -      da      ima opravljen strokovni izpit in je pridobil  S
in je pridobil mnenje socialne zbornice; -      da      ima najmanj tri leta delovnih izkušenj na področju  S
se zahteva najmanj višješolska izobrazba; -      da      ni v delovnem razmerju; - da mu ni s pravnomočno  S
- da ni v delovnem razmerju; -      da      mu ni s pravnomočno odločbo sodišča prepovedano  S
sodišča prepovedano opravljanje poklica; -      da      ima zagotovljene prostore, opremo in kadre,  S
enem letu po vpisu v register; - se ugotovi,      da      več ne izpolnjuje predpisanih pogojev za opravljanje  S
iz prejšnjega odstavka. K statutu zbornice      da      soglasje Vlada Republike Slovenije, v delu,  S
prebivališču. Če se krajevna pristojnost ne      da      določiti po prejšnjem odstavku, se določi po  S
ustanovitvi centra za socialno delo določeno,      da      znotraj centra za socialno delo delujejo notranje  S
tisti, ki je krajevno pristojen, če je očitno,      da      se bo tako lažje izvedel postopek ali če so  S
strokovni delavec ob uveljavljanju storitve ugotovi,      da      zadeva sodi v njegovo pristojnost, si je dolžan  S
njegovo pristojnost, si je dolžan prizadevati,      da      z upravičencem doseže dogovor o trajanju, vrsti  S
izvajanja storitev morajo biti vodeni tako,      da      zagotavljajo zaupnost podatkov ter osebno integriteto  S
prejema obvestila centra za socialno delo o tem,      da      vodi postopek, v katerem odloča o oprostitvi  S
direktor na predlog inšpektorja določi tudi,      da      posamezna strokovna dela v inšpekcijski zadevi  S
Direktor inšpekcije vsakokrat, ko oceni,      da      je to potrebno, odredi, da inšpektor opravi  S
vsakokrat, ko oceni, da je to potrebno, odredi,      da      inšpektor opravi izredni inšpekcijski nadzor  S
- pozove predlagatelja zahteve ali pobude,      da      zahtevo ali pobudo dopolni ali dodatno utemelji  S
občine, - predlaga izvajalcu in uporabniku,      da      ob strokovni podpori inšpektorja skleneta dogovor  S
nadzora na zahtevo ali na pobudo, če ugotovi: -      da      se zahteva oziroma pobuda nanaša na postopke  S
pisna pojasnila in ugotovitve ministrstva, -      da      iz predložene dokumentacije in poročila izvajalca  S
dokumentacije in poročila izvajalca dejavnosti izhaja,      da      so bili postopki in opravljene storitve vodene  S
uporabljajo na področju socialnega varstva, oziroma      da      ugotovljene nepravilnosti ali pomanjkljivosti  S
nepravilnosti ali pomanjkljivosti niso take,      da      bi lahko bistveno vplivale na zaključek postopka  S
ali na vsebino, kakovost in obseg storitve, -      da      vložnik zahteve ali pobude ni zadovoljen s posamezno  S
strokovnega sodelavca po 94. členu tega zakona, -      da      ima vložnik zahteve ali pobude možnost uporabe  S
procesni predpisi in ki jih še ni uveljavljal, -      da      se zahteva ali pobuda nanaša na postopke ali  S
špekcijski organi, določeni po drugih predpisih, -      da      je izvajalec dejavnosti na zahtevo inšpektorja  S
jih kot sporne navaja zahteva ali pobuda, -      da      je bil v isti zadevi že opravljen inšpekcijski  S
zadevi že opravljen inšpekcijski nadzor ali      da      je bila že podana strokovna ocena postopkov  S
strokovna ocena postopkov in ravnanj izvajalca, -      da      je pri izvajalcu odrejen redni nadzor. O tem  S
pri izvajalcu odrejen redni nadzor. O tem,      da      iz razlogov po prejšnjem odstavku tega člena  S
107. člen Če inšpektor ugotovi,      da      se pri delu pojavljajo manjše napake, nepravilnosti  S
v skladu z zakonom. Če inšpektor ugotovi,      da      se javna služba ne izvaja v skladu s predpisi  S
javna služba ne izvaja v skladu s predpisi ali      da      izvajalec dejavnosti: - opravlja storitve, za  S
podjetnik posameznik, ki: - vodi postopke tako,      da      ne zagotavlja zaupnosti podatkov ter osebne  S
pomoči kot edinega vira preživljanja, se šteje,      da      so ta razmerja vezana na prejemanje denarne  S
inšpekcijski organ pri nadzorstvu ugotovi: -      da      trgovec ne opravlja trgovinske dejavnosti na  S
trgovinske dejavnosti na predpisan način ali      da      opravlja trgovinsko dejavnost, za katero ni  S
registriran (2., 6., 8., 10. in 11. člen), -      da      druga pravna oseba ali fizična oseba opravlja  S
tržni inšpekcijski organ pri nadzorstvu ugotovi,      da      opravlja trgovinsko dejavnost posameznik, čeprav  S
inšpekcijski organ pri nadzorstvu ugotovi: -      da      prodajni objekti ne izpolnjujejo predpisanih  S
predpisanih minimalnih tehničnih in drugih pogojev ali      da      niso izpolnjeni pogoji za prodajo blaga zunaj  S
prodajo blaga zunaj prodajaln (13. člen), -      da      opremljenost prodajalne in način prodaje blaga  S
izpolnjujeta dodatnih pogojev (14. člen), -      da      prodajalna ne obratuje skladno z urnikom obratovalnega  S
obratovalnega časa oziroma obratuje izven tega časa ali      da      trgovec ne upošteva obveznosti iz 17. člena  S
upošteva obveznosti iz 17. člena tega zakona, -      da      trgovec ne vodi sproti evidence o nakupu in  S
tržni inšpekcijski organ pri nadzorstvu ugotovi,      da      prodajalec ali trgovski poslovodja ne izpolnjuje  S
organizacija oziroma njen organ v pričakovanju,      da      bo ostal tajen, ter podatek, ki je rezultat  S
njihovimi organi, in za katerega se dogovori,      da      mora ostati tajen; 3. dokument je vsak napisan  S
varnostnega preverjanja, iz katerih izhaja,      da      obstajajo dvomi o zanesljivosti in lojalnosti  S
oziroma opravljanja dela in podpisom izjave,      da      so seznanjene s tem zakonom in drugimi predpisi  S
predpisi, ki urejajo varovanje tajnih podatkov, in      da      se zavezujejo s tajnimi podatki ravnati v skladu  S
določi za tajnega podatek, ki je tako pomemben,      da      bi z njegovim razkritjem nepoklicani osebi nastale  S

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  4,658.122 4,658.222 4,658.322 4,658.422 4,658.522 4,658.622 4,658.722 4,658.822 4,658.922 4,659.022 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA