nova beseda iz Slovenije

cerkev (1.701-1.800)


1, št. 3. 1938, str. 87-90. Kolar Bogdan, "     Cerkev      in izseljenstvo v letih pred prvo svetovno vojno  C
koledar, leto 44. Murska Sobota: Evangeličanska      cerkev      v Republiki Sloveniji, str. 76-81. Kuzmič Franc  C
koledar, leto 37. Murska Sobota: Evangeličanska      cerkev      v Sloveniji, 1988, str. 127-130. Kuzmič Franc  C
Evangeličanski koledar, leto 24. Hodoš: Evangeličanska      cerkev      v SR Sloveniji, 1975, str. 61-68. Kuzmič Mihael  C
1983, leto 32. Murska Sobota: Evangeličanska      cerkev      v SR Sloveniji, 1982, str. 76-85. Kuzmič Mihael  C
Mihael, "Slovenska evangeličanska luteranska      cerkev      sv. Ivana v Betlehemu, PA, ZDA".Dve domovini  C
Evangeličanski koledar, leto 22. Hodoš: Evangeličanska      cerkev      v SR Sloveniji, 1973, str. 67-71. Olas Ludvik  C
je končno vprašljiva tudi vidnost, saj nima      Cerkev      nobenega zagotovila, da jo bo družba videla  C
zagotovila, da jo bo družba videla tako, kot      Cerkev      želi.Družba, ki je tudi sistem znamenj, jo kaj  C
Iz opredelitev te vrste nista izvzeti niti      Cerkev      niti vera: "Ne morem se ukvarjati še z milijoni  C
je k takšnemu pisanju vzpodbujala država ali      Cerkev,      rezultat je bil enkraten.Nastalo je ogromno  C
morda bi si v srcu zgradil katedralo,      cerkev,      kjer živel bi kot bi se dalo in z mirom kramljal  C
stara devica, ki je redno obiskovala lokalno      cerkev,      urejala rože in staro šaro in bila brezupno  C
d'Europe in oskrunjeno ter od ognja počrnelo      cerkev,      v kateri in okoli katere so brez hrane in vode  C
zakonodaja, čudovite zgradbe ‐ med njimi slavna      cerkev      Svete Modrosti (Hágia Sophía) itd.Ob vsem  C
Prav tako bom naštel vse tiste, ki so vodili      Cerkev      in ji načelovali v najvidnejših škofijah in  C
Edini dejavnik, ki izkazuje nasprotni razvoj, je      cerkev,      in to v fizičnem in duhovnem smislu.Z vztrajno  C
Glede na to je razumljivo, da bizantinska      cerkev      ni nikoli dokončno cenzurirala antične literature  C
rimskega prava. Obenem je to bil čas, ko je      cerkev      začela osvajati tako imenovani »šolski prostor  C
časa na videz visel v zraku, saj je bizantinska      cerkev      vztrajala pri svojem predpisu o zakonski zvezi  C
je od Gregorja terjala veliko dela. Premajhno      cerkev      je še pred smrtjo (okoli leta 594) predelal  C
nemalo zaslug za to, da se je rimskokatoliška      cerkev      ponovno uveljavila na britanskem otočju. Tako  C
prvega nadškofa, ki ga je »ubogala vsa angleška      Cerkev«     , obenem pa izvemo, da je kljub svoji starosti  C
ki so Vatikanu očitale, da je rimskokatoliška      cerkev      zavestno zanemarjala poslanstvo apostolov, zaradi  C
veri in skrbijo za ohranitev cerkve. Točneje,      cerkev      vidi kot novo »cesarstvo očeta in sina, cesarstvo  C
združevanja Civitas Dei in Civitas Terrena      cerkev      zvlekel »v močvirje posvetne zgodovine«. Kakor  C
moč, ki si jo z njo lahko nakopičimo, temveč      cerkev,      katere člani smo, in stopnja moralnega povzdignjenja  C
predmeta, ne pa na predmet sam: kakor da bi bila      cerkev      v škofiji, v ekumenskih zborih in kardinalskih  C
ljudi; v njihovih korakih in besedah, ki jih      cerkev      navdihuje, naj bi zgodovinarji iskali njene  C
Obširni razpravi Rimski papeži, njihova      cerkev      in njihova država v 16. in 17. stoletju (Die  C
Obtožbe v zvezi z njegovim domnevnim napadom na      cerkev      in vero je razkrinkal kot netočne ter opozoril  C
stran 65 . / Pojavi se še nova organizacija:      cerkev.     Ne ukvarja se le z verskimi, marveč tudi z organizaci  C
pojavijo država z državno ureditvijo in vojska ter      cerkev.     Nesluten razvoj pa so organizacije, sprva zlasti  C
DANES CELJSKI GROFJE IN NIKDAR VEČ". Minoritska      cerkev,      kasneje imenovana nemška cerkev, danes cerkev  C
Minoritska cerkev, kasneje imenovana nemška      cerkev,      danes cerkev Marijinega vnebovzetja v Celju  C
cerkev, kasneje imenovana nemška cerkev, danes      cerkev      Marijinega vnebovzetja v Celju, je bila zadnji  C
v minoritski ali Marijini cerkvi v Celju. To      cerkev      so 1242 zgradili Vovberžani (Marolt 1930).   C
desni strani pa za gospode Soteške. Marijina      cerkev      je dvakrat pogorela, prvič 1687, drugič 1811  C
informacija, da so nekateri rojaki zahajali v hrvaško      cerkev      v Johannesburgu. Slovenski jezik je v popolnosti  C
veroizpovedi maronita (libanonska katoliška      cerkev)     .To "versko" kombinacijo sama ocenjuje kot posrečeno  C
tipa. S Tonetom sva odšla v edino katoliško      cerkev      v mestu.Tu se je izkazal tudi kot vitražist  C
še obstaja hrvaško društvo, ki ima tudi svojo      cerkev,      za Srbe pa ne vem.Sam sem imel vedno preveč  C
leto ... Poslikal sem tudi tukajšnjo katoliško      cerkev,      in sicer vitraže, pa tudi nekaj lesenih kipov  C
ženo, moža, otroke, za občino, za državo, za      cerkev,      da, tudi za premoženje /.../ Ne, aleksandrovanje  C
oblast, posebno oni, ki ni bila tega vajena. V      cerkev      hodimo redno in komaj čakamo, kdaj bo nedelja  C
vključuje v svoja dela vero (gre za binkoštno      cerkev,      ki ji je pripadala njegova družina).Glej Athey  C
pridiganja, kot si ga je predstavljala zgodnja      Cerkev.     Sestavljen je iz petih delov.   C
jo dokaže govornik. Kljub temu pa je zgodnja      Cerkev,      nekoliko presenetljivo in v nasprotju z uporabo  C
med učitelji retorike. Dejstvo, da je zgodnja      Cerkev      v pomenu "krščanska vera" sprejela besedo pístis  C
do kristjanov. Posledica tega je bila, da je      Cerkev      postala bolj posvetna in da se je pojavil fenomen  C
imelo malo vpliva. Po svoji politični zmagi je      Cerkev      začela izvajati velik vpliv na državne vladarje  C
Izvirno besedilo je izgubljeno, saj ga je      Cerkev      kasneje potisnila v pozabo, je pa navdihnilo  C
malo spisov, saj jih je zmagovita ortodoksna      Cerkev      prepovedala.Ohranjenih pa je veliko del, ki  C
Pridiganje Zgodnja      Cerkev      je poznala štiri glavne oblike pridige: misijonarsko  C
ljudje, ki so se pripravljali na sprejetje v      Cerkev)      ali že krščeni člani. Ko pa je Cerkev postopoma  C
sprejetje v Cerkev) ali že krščeni člani. Ko pa je      Cerkev      postopoma začela uporabljati bolj izdelano retoriko  C
škofa Pavlina, ker je dal obnoviti tamkajšnjo      cerkev,      uničeno v času preganjanja.Evzebij pravi, da  C
razen tega, da je usmerjal obnovo cerkve. Sama      cerkev      pa je opisana nadrobno (10,4,37--46), v čemer  C
primer retorične ékphrasis. Vidna in snovna      cerkev      je prikazana kot dvojnik mogočnejše in nevidne  C
Kristusovi moči pripravila do tega, da je napadel      cerkev      med obnavljanjem.To ga pripelje do primerjave  C
odgovornost ni omejena le na njegovo lastno      cerkev,      ampak sega tudi v svet okoli njega.Kot je v  C
vodi v skrajnost, ko človek sploh ne bi hodil v      cerkev      ali bral Svetega pisma: "Toda človekov položaj  C
napisal delo kot hvalnico Justinijanu, ki je dal      cerkev      zgraditi; sicer ga ni občudoval, vendar je bil  C
govornik, platonik, čigar filozofske poglede je      Cerkev      obsojala, in avtor mnogih del, med katerimi  C
v gramatiki in retoriki, ki ga je spodbujala      Cerkev,      saj je njena avtoriteta izhajala iz grškega  C
s Platonovimi in Aristotelovimi deli vred.      Cerkev      je tem prizadevanjem prizanašala, ker je bil  C
vselej navzoč odpor do posvetne učenosti. Grška      Cerkev      sicer ni bila navdušena nad klasičnimi deli  C
ki ga je leta 669 potrdila celotna angleška      Cerkev,      spodbujal študij svobodnih umetnosti in kako  C
možnosti za izobraževanje, ki jih je nudila      Cerkev.      Naposled so postale vodilne izobraževalne ustanove  C
apokaliptično vizijo, kako se bosta vzhodna in zahodna      Cerkev      združili pod pokristjanjenim turškim sultanom  C
katerim je sodilo tudi, da se je anglikanska      Cerkev      osamosvojila od Rima in nadomestila latinsko  C
evropske in domorodne kulturne poteze, vendar se      Cerkev      s tem ni strinjala, zato so poskus opustili  C
obtožbami, da je pod Descartesovim vplivom, saj je      Cerkev      Descartesove verske nazore vzela pod drobnogled  C
britanski državljan in vstopil v anglikansko      cerkev;      v delu Štirje kvarteti (1935 - 42, sl. 1966  C
Enciklopedije (1751 - 76) so njihovi napadi na oblast,      Cerkev      in sodstvo priskrbeli intelektualno osnovo za  C
in Rima ter nastop krščanstva, čeprav jih je      Cerkev,      ki jih je pojmovala kot nezaželene ostanke poganstva  C
ter skorajda goli igralci. V 5. stoletju je      Cerkev      zaradi posmehovanja zakramentom in nespodobnosti  C
obdobja so bodisi napisali ali prepisali menihi;      cerkev      je bila središče izobrazbe in kulture. Old  C
blišča. Leta 1955 je vstopila v rimskokatoliško      cerkev.     Njen brat Osbert je ustvaril številne pesniške  C
pontifikat eden najusodnejših za Rimskokatoliško      cerkev.      Podlegel je nepotizmu, za razkošno življenje  D
Lutrovega nastopa. V svoji brezbrižnosti za celotno      Cerkev      je menil, da bo z Lutrom zlahka opravil, kot  D
prvič pred veliko publiko pripeljali v Petrovo      cerkev      na novem, izjemno praktičnem nizkem vozičku  D
bombardiranjem je bila v Ptuju porušena minoritska      cerkev.      Deskanje po internetu   D
je bila izvoljena na to pomembno funkcijo.      Cerkev      ima gradbenico, čeprav ne more narediti kdove  D
Jeruzalemu že zbralo 14 patriarhov pravoslavnih      cerkev      (na zgornji fotografiji), ki bodo danes in v  D
to še ruska, srbska in makedonska pravoslavna      Cerkev      - ta dan sveti večer, ko se gre k polnočnicam  D
na dan 25. december. Tega praznika vzhodna      Cerkev      sprva sploh ni priznala, ampak je obhajala samo  D
epifanije 6. januarja sprejela tudi rimskokatoliška      Cerkev.      Cerkev s slovesnimi mašami »uradno« obhaja  D
januarja sprejela tudi rimskokatoliška Cerkev.      Cerkev      s slovesnimi mašami »uradno« obhaja samo Gospodovo  D
Tudi Boris Podrecca ve, da so na tem trgu stale      cerkev      sv. Barbare, spominske plošče in kaligrafije  D
škofovske konference napoveduje nove čase za      cerkev      -Med novimi oblikami delovanja tudi demonstracije  D
Pravi, da je jubilejno leto za Rimskokatoliško      cerkev      predvsem nov vzgon. Repubblica je k Sv. Janezu  D
stoletjih, razlaga kardinal Ruini, vendar papež in      cerkev      na to ne gledata kot na predajo, zgolj kesanje  D
Ameriki, je prepričan Ruini. Nemški filozofi so      cerkev      ogrozili že v prejšnjem stoletju, tudi zdaj  D
posebej naklonjena religioznosti, nasprotno,      cerkev      je v krizi prav v Evropi in združena Evropa  D
pravzaprav precejšen izziv. Radikalni napadi na      cerkev      so se zgodili prav na obeh celinah, ki ju ne  D
Italije Antonia Fazia, pri tem pa poudari, da se      cerkev      ne bo spuščala v strankarske igre. Všeč mu  D
da »Črnogorci morajo imeti svojo, črnogorsko      cerkev«     . Poudaril je, da je bila nezakonito ukinjena  D
moti njen obstoj. Če obstaja Srbska pravoslavna      cerkev,      če obstajajo romunska, grška, bolgarska in makedonska  D
zakaj ne bi obstajala še Črnogorska pravoslavna      cerkev.     Njen obstoj je nekaj povsem naravnega, kar pripada  D

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  1.201 1.301 1.401 1.501 1.601 1.701 1.801 1.901 2.001 2.101 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA