nova beseda iz Slovenije
Ali je mogoče primerjati rezultate Timssa z | NPZ | oz. ali lahko NPZ pripomorejo k izboljšanju | D |
primerjati rezultate Timssa z NPZ oz. ali lahko | NPZ | pripomorejo k izboljšanju rezultatov naših učencev | D |
znanja? »Kot sem že omenila, so narava in cilji | NPZ | ter Timssovih študij različni, zato rezultatov | D |
zavzemali tudi vi. Kaj to pomeni za razvoj | NPZ, | če ne bodo odpravljeni? »Nisem se zavzemala | D |
za vpis. Problem vidim v tem, da naj bi imeli | NPZ | toliko različnih vlog: od sestave zaključne | D |
in se nanašajo na nacionalne preskuse znanja ( | NPZ) | v devetletki.Zavrnili pa so amandmaje, ki jih | D |
tudi poslanci SD in SNS -, med drugim ohranitev | NPZ | v tretjem razredu devetletke in da tretji predmet | D |
zanje odločil, ker se je dosedanji postopek pri | NPZ | pokazal za težko izvedljivega za celotno populacijo | D |
premišljene spremembe, po njihovih informacijah pa so | NPZ | do zdaj potekali brez težav.Glede na to, da | D |
do zdaj potekali brez težav. Glede na to, da | NPZ | ne bodo imeli vpliva na vpis v srednje šole | D |
je, kako ravnatelji ugotavljajo, da se je z | NPZ | raven kakovosti dela v šoli izboljšala. Predstavn | D |
Likovič je dejala, da so pripravili lastni predlog | NPZ, | vendar se strinjajo tudi s predlogi šolskega | D |
V prihodnosti, je prepričana, bodo odpravili | NPZ | in dali večjo veljavo učitelju.Predsednica Aktiva | D |
za ali proti. Brez dvoma podpiram ohranitev | NPZ | iz slovenščine oz. madžarščine in italijanščine | D |
preizkuse na šoli in pri teh predmetih dobili oceno | NPZ. | Ta ocena se je združila z učiteljevo pri predmetu | D |
zaključno oceno v spričevalu. Če bi bil učenec pri | NPZ | ocenjen nezadostno, osnovne šole ne bi izdelal | D |
prenehanje združevanja učiteljevih ocen in ocen z | NPZ | ter odpravo ocen pri NPZ. Vsekakor se mora po | D |
učiteljevih ocen in ocen z NPZ ter odpravo ocen pri | NPZ. | Vsekakor se mora po vsakem preverjanju znanja | D |
gre za bistveno spremembo funkcije oz. namena | NPZ | oz. premik nazaj k izvornemu namenu - nacionalnim | D |
Ta sprememba je ključna v vsebinskem smislu | NPZ, | pomeni pa tudi bistveno drugačen in zmanjšan | D |
pa tudi bistveno drugačen in zmanjšan vpliv | NPZ | na učence ob koncu OŠ in na samo izvedbo pouka | D |
učenec devetega razreda vključen v pisno izvedbo | NPZ | v treh »paketih«: na predpreizkusu, v rednem | D |
praktičnimi preizkusi interno preverjen za potrebe | NPZ. | Na šolah bi morali NPZ spomladi izvesti trikrat | D |
preverjen za potrebe NPZ. Na šolah bi morali | NPZ | spomladi izvesti trikrat, poleg tega pa za manjšo | D |
konec avgusta. Zaradi spremenjene funkcije | NPZ | je po novem predviden le en rok izvedbe za vse | D |
v osnovni različici pred leti ni predvideval | NPZ | z ustnimi in praktičnimi deli preizkusov.Tako | D |
imenovani interni deli preizkusov so prišli v sistem | NPZ | med poskusnim uvajanjem.Glede te dileme so strokovni | D |
ustnih in praktičnih delov v dosedanji sistem | NPZ. | Ker spremembe in dopolnitve zakona z odpravo | D |
devetem razredu bistveno spreminjajo funkcijo | NPZ | in si učenec z rezultatom pri NPZ ne bo mogel | D |
spreminjajo funkcijo NPZ in si učenec z rezultatom pri | NPZ | ne bo mogel izboljšati ali poslabšati zaključne | D |
mojem mnenju odprava ustnih in praktičnih delov | NPZ | strokovno sprejemljiva. Učenci v devetem razredu | D |
izbranega (tretjega) predmeta. Če je vloga | NPZ | v devetem razredu spremenjena in se interpretacija | D |
vsakoletnim preverjanjem naravoslovja v okviru | NPZ | dali naravoslovju pomembnejšo vlogo že v osnovni | D |
konsenza za vse bistvene spremembe v šolstvu. | NPZ | vsekakor sodijo med pomembne elemente šolskega | D |
Najbrž bi bilo mogoče doseči konsenz, da se | NPZ | v prvem obdobju pri slovenščini in matematiki | D |
in staršev v Sloveniji glede združevanja ocen | NPZ | in učiteljeve ocene bi se najbrž tudi dalo z | D |
veliko večino ugotoviti, da se takšna vloga | NPZ | v devetem razredu odpravi.Podobno je z ustnimi | D |
odpravi. Podobno je z ustnimi in praktičnimi deli | NPZ. | Od obravnavanih tem je najtrši oreh in najbrž | D |
Sloveniji izbiranje t. i. izbranih predmetov pri | NPZ. | Po mojem mnenju gre za rešitev, ki vodi tudi | D |
ki se nanaša na nacionalne preizkuse znanja ( | NPZ) | .Ob koncu 3. razreda so odpravljeni, ob koncu | D |
določil minister v maju. Po novem dosežek pri | NPZ | v 9. razredu ni več v funkciji združevanja ocene | D |
določba o ugovoru na oceno - o dosežkih pri | NPZ | v 9. razredu bo šola starše pisno obvestila | D |
ocene 9. razreda, splošni uspeh in dosežki pri | NPZ. | Med več spremenjenimi pravilniki je minister | D |
in ocenami pri nacionalnih preizkusih znanja ( | NPZ) | .Čeprav se ta odstopanja kažejo tudi na Švedskem | D |
Sloveniji. Ne samo, da so deleži učencev pri | NPZ, | ki dosežejo nižjo raven znanja (15 odstotkov | D |
dobrih. Krivulja porazdelitve pri dosežkih | NPZ | sploh nima desnega repa.Ob tem pa Timss izmeri | D |
vprašanje, koliko je informacija o dosežkih | NPZ | realna.Po mnenju mag. Zupanca bi lahko eden | D |
od vzrokov za nenavadno razporeditev ocen pri | NPZ | bila zakonska določba o združevanju učiteljeve | D |
določba o združevanju učiteljeve ocene in ocene iz | NPZ, | kjer je pozitivna ocena iz NPZ pogoj za uspešen | D |
in ocene iz NPZ, kjer je pozitivna ocena iz | NPZ | pogoj za uspešen zaključek osnovne šole.Spuščanje | D |
informacija o znanju - Učitelji za ocenjevanje nalog | NPZ | ne bodo dodatno plačani, to je del njihove letne | D |
novostim pri nacionalnih preizkusih znanja ( | NPZ) | .Marija Mojca Maleš z ministrstva za šolstvo | D |
zaključevanje osnovne šole. Na šoli je za izvedbo | NPZ | odgovoren ravnatelj, ki pa mora pri tem imenovati | D |
svojega namestnika. V 6. razredu bodo naloge | NPZ | vrednotili učitelji - zaradi varčevalnih ukrepov | D |
ali drugih utemeljenih razlogov rednega roka | NPZ | ne bodo mogli udeležiti.Tretji predmet preverjanja | D |
2006. Za devetošolce v dneh, ko opravljajo | NPZ, | pouka po urniku ne bo, ta odločitev o novosti | D |
težko organizirati pouk medtem, ko potekajo | NPZ. | Dosežki pri NPZ pa bodo vpisani v zaključno spričeval | D |
rganizirati pouk medtem, ko potekajo NPZ. Dosežki pri | NPZ | pa bodo vpisani v zaključno spričevalo. Mojca | D |
ravnatelje še opozorila, da bosta poročilo o izvedbi | NPZ | na šoli in analiza dosežkov po novem tudi del | D |
to morda upoštevali. Pri tem, da med potekom | NPZ | učenci ne bodo imeli pouka, pa ravnatelji vidijo | D |
marca kar izžrebali. Glede resnosti pristopa k | NPZ, | ki zdaj ne bodo več del zaključne ocene, pa | D |
predmeta pri nacionalnem preverjanju znanja ( | NPZ) | v 9. razredu osnovne šole za šolsko leto 2005 | D |
kateri od predmetov ni primeren za tretjega pri | NPZ | v 9. razredu.Izkazalo pa se je, da je bilo šolsko | D |
o osnovni šoli v 64. členu določa, da so za | NPZ | primerni vsi obvezni predmeti v 8. in 9. razredu | D |
določitvijo tretjega predmeta v 9. razredu za | NPZ. | Ker je bila točka na dnevnem redu in so jo umaknili | D |
državne komisije za nacionalne preizkuse znanja ( | NPZ) | o izvedbi NPZ v šolskem letu 2004/2005. Priporočili | D |
nacionalne preizkuse znanja (NPZ) o izvedbi | NPZ | v šolskem letu 2004/2005. Priporočili so, da | D |
atematičnimi problemi Nacionalne preizkuse znanja ( | NPZ) | , ki so zadnjič potekali tudi v 3. razredu devetletke | D |
učencev, ki so lani obiskovali 6. razred, je | NPZ | opravljalo 1076 šestošolcev ali 70,1 odstotka | D |
Deveti razred je obiskovalo 1949 učencev, | NPZ | pa jih je opravljalo 92,15 odstotka.Zaključni | D |
je 93,9 odstotka, piše v poročilu o izvedbi | NPZ | v šolskem letu 2004/2005, ki ga je na zadnji | D |
dr. Milan Zver pa je imenoval novo. Lani so | NPZ | potekali na 252 šolah (to je na 55,5 odstotka | D |
uvajanjem devetletke. Na 47 šolah so potekali | NPZ | za devetošolce, na 249 za tretješolce in na | D |
ugotavlja DK v poročilu, je bila udeležba učencev na | NPZ | nekoliko manjša kakor v prejšnjih letih, na | D |
lahko vplivala medijska razprava o opustitvi | NPZ | v času dokončnih prijav za njihovo opravljanje | D |
med prvimi prijavami in številom tistih, ki so | NPZ | tudi dejansko opravljali.V 9. razredu je bilo | D |
odstotkov vseh devetošolcev, ki so se odločili za | NPZ) | morali opravljati NPZ, ker so potrebovali točke | D |
ki so se odločili za NPZ) morali opravljati | NPZ, | ker so potrebovali točke za vpis v srednje šole | D |
vpis v srednje šole z omejitvijo - vsi drugi so | NPZ | opravljali samo zato, da bi preverili svoje | D |
pri tem potrebno nekajletno nadgrajevanje. | NPZ | iz matematike je v 9. razredu opravljalo 1795 | D |
pri zgodovini 31 (pri teh dveh predmetih je | NPZ | samo pisni preizkus) in pri slovenščini 35 odstotnih | D |
programov. Dr. Darko Opara je opozoril, da se | NPZ | udeležuje premalo učencev s posebnimi potrebami | D |
za izvedbo nacionalnega preverjanja znanja ( | NPZ) | , ki sta jih pripravila zavod za šolstvo in Državni | D |
Njihov namen je predvsem, da bi bila izvedba | NPZ | na okoli 450 šolah čim bolj enotna.Letos bo | D |
na okoli 450 šolah čim bolj enotna. Letos bo | NPZ | opravljajo 21.000 devetošolcev in 2800 šestošolcev | D |
navodilih so tudi opredeljeni varovanje podatkov pri | NPZ | ter natančnejša izvedba in vrednotenje. Kot | D |
znano, bo minister tretji preverjani predmet na | NPZ | v 9. razredu objavil v sredo, 15. marca.Redni | D |
razredu objavil v sredo, 15. marca. Redni rok | NPZ | pa se bo za šestošolce in devetošolce začel | D |
posredovanja. Ro. K. Izbran tretji predmet za | NPZ | Minister se je odločil za biologijo | D |
opravljali na nacionalnih preskusih znanja ( | NPZ) | poleg matematike in slovenščine (italijanščine | D |
bilo odločeno na podlagi poročila o izvajanju | NPZ | v lanskem šolskem letu, na podlagi žreba ali | D |
Ljubica Marjanovič Umek je vprašala, zakaj naj bi | NPZ | meril znanje istih predmetov kot mednarodne | D |
slabo, se bo izkazalo po opravljenih letošnjih | NPZ. | Za devetošolce je po njenem boljši prejšnji sistem | D |
preverjanega predmeta pri nacionalnih preskusih znanja ( | NPZ) | za devetošolce, je vlada včeraj potrdila.O njej | D |
za splošno izobraževanje), za preverjanje na | NPZ | na koncu osnovne šole.Marca pa določi, kateri | D |
da razmišlja o povrnitvi selekcijske vloge | NPZ | pri vpisu v srednje šole z omejitvijo, je minister | D |
predmeta pri nacionalnih preizkusih znanja ( | NPZ) | za devetošolce, so v Sindikatu vzgoje, izobraževanja | D |
preverjanj, kot so nacionalni preskusi znanja ( | NPZ) | in matura, v obliki rangov, temveč v okviru | D |
Prav tako tudi nacionalni preizkusi znanja ( | NPZ) | , ki so z velikim vplivom na končno oceno in | D |
Prav tako tudi nacionalni preizkusi znanja ( | NPZ) | , ki so z velikim vplivom na končno oceno in | D |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |