nova beseda iz Slovenije
drugič izvedenih nacionalnih preizkusih znanja ( | NPZ) | v šolskem letu 2002/2003 v devetletni osnovni | D |
Pučko je poudarila, da so drugo leto izvajanja | NPZ | izvedli nekaj izboljšav.Tako so zvišali meje | D |
Vlado Milekšič je predstavil analizo vplivov | NPZ | na pouk, v kateri so zajeli ravnatelje in učitelje | D |
katerega predvidevajo, da se bo preverjalo na | NPZ. | Pri izvedbi pouka delno prilagajajo zahtevnost | D |
in načine preverjanja znanja preverjanju na | NPZ. | Po ugotavljanjih ravnateljev in učiteljev NPZ | D |
Po ugotavljanjih ravnateljev in učiteljev | NPZ | ne motijo pouka, disciplinskih težav in težav | D |
zaposlitvijo učencev v času ustnega preverjanja | NPZ | namreč ni, kar nekaj težav pa so zaznali pri | D |
angleščini s časom za izvedbo učnega načrta in | NPZ. | Slednji sicer ne bi smeli vplivati na korekcije | D |
razlike med notranjimi ocenami in ocenami na | NPZ. | V času NPZ je treba prilagajati organizacijo | D |
notranjimi ocenami in ocenami na NPZ. V času | NPZ | je treba prilagajati organizacijo dela na šoli | D |
razredih. Učitelji pravijo, da za pripravo na | NPZ | ne uporabljajo dopolnilnega in dodatnega pouka | D |
kaj je smiselno postoriti doma za pripravo na | NPZ. | Ob tem je tudi več informiranja in sodelovanja | D |
svet opraviti oz. sprožiti širšo razpravo o | NPZ. | Natančno bi bilo treba izmeriti časovno umestitev | D |
govornega oz. praktičnega ocenjevanja znanja pri | NPZ | v času pouka glede na učne načrte, nekateri | D |
učitelji prilagajajo ocene v razredu ocenam na | NPZ, | bi bilo v prihodnje treba podrobneje spremljati | D |
preverjanjem oziroma nacionalnimi preskusi znanja ( | NPZ) | .V diferenciaciji pouka oziroma nivojskem pouku | D |
pripraviti ustrezne urnike. Predlaga ukinitev | NPZ | in fleksibilne diferenciacije v začetku drugega | D |
delu, ki se nanaša na nacionalne preizkuse ( | NPZ) | .Kakšne naj bi bile spremembe, še ni popolnoma | D |
znanja dr. Cveto Razdevšek Pučko. Meni, da so | NPZ | potrebni, saj dajejo celovito informacijo o | D |
v rezultate po šolah. Dr. Pučkova vidi pomen | NPZ | tudi v eksternosti, kar pomeni, da je preizkus | D |
denar, kajti stroški bodo narastli, saj naj bi | NPZ | prihodnje leto opravljalo tretjino učencev več | D |
spremeniti tako, da nacionalni preizkusi znanja ( | NPZ) | po prvem in drugem triletju ne bi bili obvezni | D |
učiteljevi oceni. Kakšen naj bi bil najboljši koncept | NPZ? | O tem smo se pogovarjali s predsednico državne | D |
znanja dr. Cveto Razdevšek Pučko, ki meni, da so | NPZ | že zdaj zasnovani smiselno. »Po prvem in drugem | D |
starše kot učence zanimajo primerljivi dosežki.« | NPZ | po koncu osnovne šole v kombinaciji z učiteljevimi | D |
načine izražanja znanja. Po mnenju dr. Pučkove | NPZ | vsekakor ne bi smeli zajeti le vzorca učencev | D |
obvladovanja standardov znanja v učnih načrtih.« | NPZ | bodo letos prvič potekali tudi v šestem razredu | D |
znanja oz. kompetenc.« Dosedanji rezultati na | NPZ | kažejo, da so meje za pozitivno oceno pri matematiki | D |
ali celo zelo dobre rezultate. Eden od ciljev | NPZ | je uporaba rezultatov za izboljšanje poučevanja | D |
ki preverjajo višje ravni znanja, saj te na | NPZ | učencem običajno povzročajo največ težav.« | D |
običajno povzročajo največ težav.« Analiza vplivov | NPZ | na pouk, ki jo je predlani izvedel zavod za | D |
katero predvidevajo, da se bo preverjalo na | NPZ. | Ali to pomeni, da so učitelji preveč obremenjeni | D |
pomeni, da so učitelji preveč obremenjeni z | NPZ, | ki ocenjujejo tudi njihovo delo, in premalo | D |
katere predvidevajo, da se bodo preverjali na | NPZ, | ni nujno slabo, saj zajemajo NPZ različne vidike | D |
preverjali na NPZ, ni nujno slabo, saj zajemajo | NPZ | različne vidike znanja in praviloma dovolj reprezentativen | D |
učitelji prilagajajo ocene v razredu ocenam na | NPZ. | Kaj menite o tem? | D |
praktično ni mogoče, saj je s pravilnikom o | NPZ | zagotovljeno, da morajo učitelji svoje interne | D |
interne ocene zaključiti pred objavo rezultatov | NPZ. | « Kako je z ocenjevalci preizkusov, se je njihova | D |
Ali je mogoče primerjati rezultate Timssa z | NPZ | oz. ali lahko NPZ pripomorejo k izboljšanju | D |
primerjati rezultate Timssa z NPZ oz. ali lahko | NPZ | pripomorejo k izboljšanju rezultatov naših učencev | D |
znanja? »Kot sem že omenila, so narava in cilji | NPZ | ter Timssovih študij različni, zato rezultatov | D |
zavzemali tudi vi. Kaj to pomeni za razvoj | NPZ, | če ne bodo odpravljeni? »Nisem se zavzemala | D |
za vpis. Problem vidim v tem, da naj bi imeli | NPZ | toliko različnih vlog: od sestave zaključne | D |
in se nanašajo na nacionalne preskuse znanja ( | NPZ) | v devetletki.Zavrnili pa so amandmaje, ki jih | D |
tudi poslanci SD in SNS -, med drugim ohranitev | NPZ | v tretjem razredu devetletke in da tretji predmet | D |
zanje odločil, ker se je dosedanji postopek pri | NPZ | pokazal za težko izvedljivega za celotno populacijo | D |
premišljene spremembe, po njihovih informacijah pa so | NPZ | do zdaj potekali brez težav.Glede na to, da | D |
do zdaj potekali brez težav. Glede na to, da | NPZ | ne bodo imeli vpliva na vpis v srednje šole | D |
je, kako ravnatelji ugotavljajo, da se je z | NPZ | raven kakovosti dela v šoli izboljšala. Predstavn | D |
Likovič je dejala, da so pripravili lastni predlog | NPZ, | vendar se strinjajo tudi s predlogi šolskega | D |
V prihodnosti, je prepričana, bodo odpravili | NPZ | in dali večjo veljavo učitelju.Predsednica Aktiva | D |
za ali proti. Brez dvoma podpiram ohranitev | NPZ | iz slovenščine oz. madžarščine in italijanščine | D |
preizkuse na šoli in pri teh predmetih dobili oceno | NPZ. | Ta ocena se je združila z učiteljevo pri predmetu | D |
zaključno oceno v spričevalu. Če bi bil učenec pri | NPZ | ocenjen nezadostno, osnovne šole ne bi izdelal | D |
prenehanje združevanja učiteljevih ocen in ocen z | NPZ | ter odpravo ocen pri NPZ. Vsekakor se mora po | D |
učiteljevih ocen in ocen z NPZ ter odpravo ocen pri | NPZ. | Vsekakor se mora po vsakem preverjanju znanja | D |
gre za bistveno spremembo funkcije oz. namena | NPZ | oz. premik nazaj k izvornemu namenu - nacionalnim | D |
Ta sprememba je ključna v vsebinskem smislu | NPZ, | pomeni pa tudi bistveno drugačen in zmanjšan | D |
pa tudi bistveno drugačen in zmanjšan vpliv | NPZ | na učence ob koncu OŠ in na samo izvedbo pouka | D |
učenec devetega razreda vključen v pisno izvedbo | NPZ | v treh »paketih«: na predpreizkusu, v rednem | D |
praktičnimi preizkusi interno preverjen za potrebe | NPZ. | Na šolah bi morali NPZ spomladi izvesti trikrat | D |
preverjen za potrebe NPZ. Na šolah bi morali | NPZ | spomladi izvesti trikrat, poleg tega pa za manjšo | D |
konec avgusta. Zaradi spremenjene funkcije | NPZ | je po novem predviden le en rok izvedbe za vse | D |
v osnovni različici pred leti ni predvideval | NPZ | z ustnimi in praktičnimi deli preizkusov.Tako | D |
imenovani interni deli preizkusov so prišli v sistem | NPZ | med poskusnim uvajanjem.Glede te dileme so strokovni | D |
ustnih in praktičnih delov v dosedanji sistem | NPZ. | Ker spremembe in dopolnitve zakona z odpravo | D |
devetem razredu bistveno spreminjajo funkcijo | NPZ | in si učenec z rezultatom pri NPZ ne bo mogel | D |
spreminjajo funkcijo NPZ in si učenec z rezultatom pri | NPZ | ne bo mogel izboljšati ali poslabšati zaključne | D |
mojem mnenju odprava ustnih in praktičnih delov | NPZ | strokovno sprejemljiva. Učenci v devetem razredu | D |
izbranega (tretjega) predmeta. Če je vloga | NPZ | v devetem razredu spremenjena in se interpretacija | D |
vsakoletnim preverjanjem naravoslovja v okviru | NPZ | dali naravoslovju pomembnejšo vlogo že v osnovni | D |
konsenza za vse bistvene spremembe v šolstvu. | NPZ | vsekakor sodijo med pomembne elemente šolskega | D |
Najbrž bi bilo mogoče doseči konsenz, da se | NPZ | v prvem obdobju pri slovenščini in matematiki | D |
in staršev v Sloveniji glede združevanja ocen | NPZ | in učiteljeve ocene bi se najbrž tudi dalo z | D |
veliko večino ugotoviti, da se takšna vloga | NPZ | v devetem razredu odpravi.Podobno je z ustnimi | D |
odpravi. Podobno je z ustnimi in praktičnimi deli | NPZ. | Od obravnavanih tem je najtrši oreh in najbrž | D |
Sloveniji izbiranje t. i. izbranih predmetov pri | NPZ. | Po mojem mnenju gre za rešitev, ki vodi tudi | D |
ki se nanaša na nacionalne preizkuse znanja ( | NPZ) | .Ob koncu 3. razreda so odpravljeni, ob koncu | D |
določil minister v maju. Po novem dosežek pri | NPZ | v 9. razredu ni več v funkciji združevanja ocene | D |
določba o ugovoru na oceno - o dosežkih pri | NPZ | v 9. razredu bo šola starše pisno obvestila | D |
ocene 9. razreda, splošni uspeh in dosežki pri | NPZ. | Med več spremenjenimi pravilniki je minister | D |
in ocenami pri nacionalnih preizkusih znanja ( | NPZ) | .Čeprav se ta odstopanja kažejo tudi na Švedskem | D |
Sloveniji. Ne samo, da so deleži učencev pri | NPZ, | ki dosežejo nižjo raven znanja (15 odstotkov | D |
dobrih. Krivulja porazdelitve pri dosežkih | NPZ | sploh nima desnega repa.Ob tem pa Timss izmeri | D |
vprašanje, koliko je informacija o dosežkih | NPZ | realna.Po mnenju mag. Zupanca bi lahko eden | D |
od vzrokov za nenavadno razporeditev ocen pri | NPZ | bila zakonska določba o združevanju učiteljeve | D |
določba o združevanju učiteljeve ocene in ocene iz | NPZ, | kjer je pozitivna ocena iz NPZ pogoj za uspešen | D |
in ocene iz NPZ, kjer je pozitivna ocena iz | NPZ | pogoj za uspešen zaključek osnovne šole.Spuščanje | D |
informacija o znanju - Učitelji za ocenjevanje nalog | NPZ | ne bodo dodatno plačani, to je del njihove letne | D |
novostim pri nacionalnih preizkusih znanja ( | NPZ) | .Marija Mojca Maleš z ministrstva za šolstvo | D |
zaključevanje osnovne šole. Na šoli je za izvedbo | NPZ | odgovoren ravnatelj, ki pa mora pri tem imenovati | D |
svojega namestnika. V 6. razredu bodo naloge | NPZ | vrednotili učitelji - zaradi varčevalnih ukrepov | D |
ali drugih utemeljenih razlogov rednega roka | NPZ | ne bodo mogli udeležiti.Tretji predmet preverjanja | D |
2006. Za devetošolce v dneh, ko opravljajo | NPZ, | pouka po urniku ne bo, ta odločitev o novosti | D |
težko organizirati pouk medtem, ko potekajo | NPZ. | Dosežki pri NPZ pa bodo vpisani v zaključno spričeval | D |
rganizirati pouk medtem, ko potekajo NPZ. Dosežki pri | NPZ | pa bodo vpisani v zaključno spričevalo. Mojca | D |
ravnatelje še opozorila, da bosta poročilo o izvedbi | NPZ | na šoli in analiza dosežkov po novem tudi del | D |
to morda upoštevali. Pri tem, da med potekom | NPZ | učenci ne bodo imeli pouka, pa ravnatelji vidijo | D |
marca kar izžrebali. Glede resnosti pristopa k | NPZ, | ki zdaj ne bodo več del zaključne ocene, pa | D |
predmeta pri nacionalnem preverjanju znanja ( | NPZ) | v 9. razredu osnovne šole za šolsko leto 2005 | D |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |